Toyotilla ajetaan kaksi miljoonaa kilometriä ennen paalausta

Anonyymi-ap

98

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotilla ajetaan todistetusti pisimpään minkä jälkeen ne myydään vielä afrikkaan viettämään pitkää elämää.

      • Anonyymi

        Toyotalle pitäisikin antaa pulizer-palkinto ympäristö tekona! Vanhan auton jatkoelämä on paljon ekologisempaa, kuin uuden teko.


    • Anonyymi

      Jos yhdellä Toyotalla miljoonasta pääsee tohon, onhan se saavutus, mutta harva haluaa ajaa edes miljoonaa yhdellä ja samalla Toyotalla.

      • Anonyymi

        Mutta ei edes yhdellä konsernin kikottimella ole ajettu 2 miljoonaa kilometriä, kuten Toyotalla, ja vieläpä alkuperäisellä moottorilla, ja vaihdelaatikolla. 😆


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä parasta, sitä ei paalata niinkuin otsikon mukaan Corollalle tehdään!

        Eipä ole tuossa kuplassa enää yhtään alkuperäistä osaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tuossa kuplassa enää yhtään alkuperäistä osaa.

        Ei ole myöskään Corollassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole myöskään Corollassa!

        Etkö ymmärrä lukemaasi?
        Aloituksen Corollassa on alkuperäinen kone ja laatikko. Muitakin osia on vaihdettu todella vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuolla ritsalla oltu ajettu kuin 1,6 miljoonaa kilometriä PÄLLI!
        Opettele ensin ymmärtämään lukemaasi tekstiä, ja muuttamaan mailit kilometreiksi, ennen kuin tulet pätemään tänne!

        Mene tojotomppeli hoitoon tai kouluun!
        Taas näitä typeryksiä jotka eivät jaksa lukea otsikkoa pitemmälle!
        Otsikko kertoi autolla ajetun yli miljoona mailia, mutta ei sitä kuinka paljon yli.
        Jos ääliö olisi jaksanut/osannut lukea ja ymmärtää lukemansa, olisi hänelle selvinnyt, että Kuplalla oli ajettu 1,613,281 mailia ennen museointia. Paljonko on 1,613,281 mailia kilometreissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi?
        Aloituksen Corollassa on alkuperäinen kone ja laatikko. Muitakin osia on vaihdettu todella vähän.

        "Aloituksen Corollassa on alkuperäinen kone ja laatikko. Muitakin osia on vaihdettu todella vähän."

        Alkuperäinen kone ja laatikko ei tarkoita kuin että niissä on alkuperäiset kuoret.

        Muiden osien vaihdosta ei jutussa ole sanottu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloituksen Corollassa on alkuperäinen kone ja laatikko. Muitakin osia on vaihdettu todella vähän."

        Alkuperäinen kone ja laatikko ei tarkoita kuin että niissä on alkuperäiset kuoret.

        Muiden osien vaihdosta ei jutussa ole sanottu mitään.

        Moottorissa ei ole mitään kuoria, senkin tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tojotomppeli hoitoon tai kouluun!
        Taas näitä typeryksiä jotka eivät jaksa lukea otsikkoa pitemmälle!
        Otsikko kertoi autolla ajetun yli miljoona mailia, mutta ei sitä kuinka paljon yli.
        Jos ääliö olisi jaksanut/osannut lukea ja ymmärtää lukemansa, olisi hänelle selvinnyt, että Kuplalla oli ajettu 1,613,281 mailia ennen museointia. Paljonko on 1,613,281 mailia kilometreissä?

        Pitäisikö sinun mennä hoitoon, kun tuossa Toyotan jutussa kerrotaan selvästi se, että autoa ei olla museoimassa tuon kilometrimäärän jälkeen, kuten pokswagenia, vaan se jatkaa edelleen kulkuaan ammattiliikenteessä, eli lehden jakajan autona ties kuinka pitkään! Kuinka typerä pitää siis olla, että luulee tuon 2 miljoonaa kilometriä ajetun Toyotan olevan nyt tiensä päässä, kun sen käyttäjä kertoo sen olevan suurin piirtein vasta sisään ajettu! PÄLLI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottorissa ei ole mitään kuoria, senkin tollo.

        Minulle se on ihan sama, että käytät näitä keskustelupalstoja anonyyminä turhautumisesi purkamiseen, mutta sinulle tuo tila, jossa olet, aiheutaa ongelmia nyt ja tulevaisuudessa.

        Miksi et siis alkaisi parantamaan elämääsi jo tänään, eikä vasta 20 vuoden päästä tai ei koskaan.

        Tsempiä poikaseni, elämä on joskus vaikeaa, vanhempi setämieskin sen tietää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö sinun mennä hoitoon, kun tuossa Toyotan jutussa kerrotaan selvästi se, että autoa ei olla museoimassa tuon kilometrimäärän jälkeen, kuten pokswagenia, vaan se jatkaa edelleen kulkuaan ammattiliikenteessä, eli lehden jakajan autona ties kuinka pitkään! Kuinka typerä pitää siis olla, että luulee tuon 2 miljoonaa kilometriä ajetun Toyotan olevan nyt tiensä päässä, kun sen käyttäjä kertoo sen olevan suurin piirtein vasta sisään ajettu! PÄLLI!!!

        "..jutussa kerrotaan selvästi se, että autoa ei olla museoimassa tuon kilometrimäärän jälkeen..."
        Siktäkös tässä oli kyse? Ei, vaan sinä tomppeli väitit, että Kuplalla oli ajettu vain 1,6 miljoonaa kilometriä, vaikka sillä on ajettu yli 2,5 miljoonaa km!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "..jutussa kerrotaan selvästi se, että autoa ei olla museoimassa tuon kilometrimäärän jälkeen..."
        Siktäkös tässä oli kyse? Ei, vaan sinä tomppeli väitit, että Kuplalla oli ajettu vain 1,6 miljoonaa kilometriä, vaikka sillä on ajettu yli 2,5 miljoonaa km!

        Minä en ole väittänyt yhtään mitään. Kerroin vain, että tuota 2 miljoonaa ajettua Toyotaa ei olla museoimassa, vaan se jatkaa taivallustaan juuri sisään ajettuna! TOMPPELI!!


    • Anonyymi

      Keskiarvon ja tilaston mukaan Toyota paalataan Suomessa 120tkm ajettuina.
      Lähde: Traficom.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      "Jotta auto pysyisi kunnossa, Hebley käyttää autoaan Guthrie's Auto Cares -huoltamossa Whanganuissa kahden viikon välein."

      Halpoja kilometrejä tojolla.

      • Anonyymi

        On ne kilometrit halpoja. Uutta osaa on tarvittu vähän, mitä nyt on öljyjä vaihdeltu. Siinä onkin yksi moottorin kestävyyden salaisuus. Longlife-meininki tuhoaa moottorin pikapikaa.


    • Anonyymi

      HHHHHIIHHIHIHHHIHIHIHII

    • Anonyymi

      Montakohan 2000 luvun Toyotaa ajattu yli 500 000km? Varmaankin alle promille pääsee tuohon lukemaan.

      • Anonyymi

        Vähintään puolen miljoonan Suomessa ajetun kilometrin jälkeen ne viedään Afrikkaan, jossa tulee ainakin tuplat vielä lisää.
        VW:n rottelot eivät kelpaa kuin Kuusakoskelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintään puolen miljoonan Suomessa ajetun kilometrin jälkeen ne viedään Afrikkaan, jossa tulee ainakin tuplat vielä lisää.
        VW:n rottelot eivät kelpaa kuin Kuusakoskelle.

        Afrikkaan viedään tuhansia Toyotia joka vuosi Suomesta. Muun merkkiset eivät sinne kelpaa. Afrikassa tiedetään, että Toyotan tekniikka on lähes ikuista ja ne eivät ruostu lainkaan. Vielä yli kolmekymppisenä Toyotan kori on täysin ruosteeton. Niillä voi siellä ajaa hyvin viisikymmentä vuotiaaksi jopa ylikin. Mikään muu auto ei kestä niin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikkaan viedään tuhansia Toyotia joka vuosi Suomesta. Muun merkkiset eivät sinne kelpaa. Afrikassa tiedetään, että Toyotan tekniikka on lähes ikuista ja ne eivät ruostu lainkaan. Vielä yli kolmekymppisenä Toyotan kori on täysin ruosteeton. Niillä voi siellä ajaa hyvin viisikymmentä vuotiaaksi jopa ylikin. Mikään muu auto ei kestä niin kauan.

        Höpöhöpö!
        Afrikkaan viedään Suomesta vuosittain 200-300 Toyotaa, pääasiassa Hiaceja, Hiluxeja ja LandCruisereita. Uudemmat henkilöautot, joissa on polttoaineen suihtutusjärjestelmiä, eivät kelpaa, koska hottentotti ei niitä kykene korjaamaan.


    • Anonyymi

      Ei ihme että Corollat käy hyvin kaupaksi. Ja lisäksi se on hyvä talviauto, lämmin ja varmatoiminen. Pisteenä I:n päälle tulee 10 v takuu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Viikossa hän ajaa 5 000 kilometriä. Työmatka kulkee Wellingtonista New Plymouthiin maan pohjoissaarelle ja sieltä takaisin kuutena päivänä viikossa. Matka yhteen suuntaan kestää neljä tuntia ja 45 minuuttia,"
      Istuin ja jousitus ovat taatusti alkuperäiset?? Montakohan kertaa selkä on leikattu?

      • Anonyymi

        Hetkinen! Työmatka jo 6 x 9,5 h viikossa eli 57 h viikossa. Mitä muuta se ehtii tehdä viikossa?


      • Anonyymi

        Noin siinä käy, kun ostaa Toyotan. Joutuu vielä 72 vuotiaana jakamaan lehtiä 6 päivää viikossa ja pitkiä päiviä. Onneksi on saksalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin siinä käy, kun ostaa Toyotan. Joutuu vielä 72 vuotiaana jakamaan lehtiä 6 päivää viikossa ja pitkiä päiviä. Onneksi on saksalainen.

        Mutta eikös niillä saksalaisilla kikottimilla ajettu kuitenkin reilusti enemmän, kuin Toyotoilla? Näin ainakin sinunlaisesi idiootit täällä niin ovat väittäneet. Jokin tuossa idioottimaisessa soperruksessasi ei nyt kuitenkaan täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös niillä saksalaisilla kikottimilla ajettu kuitenkin reilusti enemmän, kuin Toyotoilla? Näin ainakin sinunlaisesi idiootit täällä niin ovat väittäneet. Jokin tuossa idioottimaisessa soperruksessasi ei nyt kuitenkaan täsmää.

        Onko ymmärryksessäsi taas häiriötila? Kun saksalaisilla pääsee ajelemaan nuoresta alkaen, niin ei tarvitse 72 vuotiaana hakea elantoaan jakelemalla lehtiä, vaan voi jo vuosia nauttia hyvästä eläkkeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen! Työmatka jo 6 x 9,5 h viikossa eli 57 h viikossa. Mitä muuta se ehtii tehdä viikossa?

        uutinen ei ole muutenkaan uskottava

        kun koittaa löytää tuollaista wellington - new plymouth reittiä google mapsilla joka täsmäisi matkassa ja ajassa, niin ei sellaista ole olemassa


    • Anonyymi

      Oikeasti Trafin tilasto kertoo seuraavaa.

      http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

      Tässä yksi otanta:
      Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
      2019 -2009
      Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
      Toyota COROLLA 157 656 -150 892
      Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

      Octavialla ajetaan noin 30% enemmän kuin Corollalla. Se on todella suuri ero. Voitte kaivella mitä tahansa ikäluokkaa tai mitä malleja niin tulos on aina tämänsuuntainen.

      • Anonyymi

        Mutta ei ainuttakaan 2 miljoonaa kilometriä ajettua kuksmannia ole tuossa listassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ainuttakaan 2 miljoonaa kilometriä ajettua kuksmannia ole tuossa listassa.

        Joku valopää toisella puolella maailmaa on saanut tojoonsa kaksi miljoonaa kilometriä kun käyttää sitä huollossa joka toinen viikko. Aika kallista lystiä sellainen.

        Suomalainen tavis ajaa Sokotalla kymmenessä vuodessa 50.000km enemmän kuin perusparrainen saa tojotan mittariin.
        Se on suomalaisen jonnen arkipäivää jonka näette liikenteessä joka päivä. Noita kahden miljoonan tojoja on se yksi ainoa kappale joka on pidetty väkisin hengissä kallilla rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku valopää toisella puolella maailmaa on saanut tojoonsa kaksi miljoonaa kilometriä kun käyttää sitä huollossa joka toinen viikko. Aika kallista lystiä sellainen.

        Suomalainen tavis ajaa Sokotalla kymmenessä vuodessa 50.000km enemmän kuin perusparrainen saa tojotan mittariin.
        Se on suomalaisen jonnen arkipäivää jonka näette liikenteessä joka päivä. Noita kahden miljoonan tojoja on se yksi ainoa kappale joka on pidetty väkisin hengissä kallilla rahalla.

        Yli kahden miljoonan km:n Toyotia löytyy googlaamalla vaikka miten monta. Sokotaa ei yhtä ainoaa.


      • Anonyymi

        Ja silti Skodat paalataan vähemmän ajettuina kuin Toyotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli kahden miljoonan km:n Toyotia löytyy googlaamalla vaikka miten monta. Sokotaa ei yhtä ainoaa.

        Helppo laittaa linkki sellaiseen hakuosumaan. Laitapa sellainen, ole hyvä!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kolme mitalisijaa menevät näille merkeille:

        Eniten ajetut autot
        15 yleisintä merkkiä, joilla on ajettu 300 000–800 000 km

        Volvo / 48 384
        Mercedes-Benz / 41 758
        Toyota / 38 385


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme mitalisijaa menevät näille merkeille:

        Eniten ajetut autot
        15 yleisintä merkkiä, joilla on ajettu 300 000–800 000 km

        Volvo / 48 384
        Mercedes-Benz / 41 758
        Toyota / 38 385

        On vain ajan kysymys, milloin Toyota kiilaa Mersun ohi kakkossijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme mitalisijaa menevät näille merkeille:

        Eniten ajetut autot
        15 yleisintä merkkiä, joilla on ajettu 300 000–800 000 km

        Volvo / 48 384
        Mercedes-Benz / 41 758
        Toyota / 38 385

        Miten yli 500000 km?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme mitalisijaa menevät näille merkeille:

        Eniten ajetut autot
        15 yleisintä merkkiä, joilla on ajettu 300 000–800 000 km

        Volvo / 48 384
        Mercedes-Benz / 41 758
        Toyota / 38 385

        Toyota putoaa kyydistä kun tarkastellaan yli 500000km ajettuja autoja. Niitä on liikenteessä enää alle 2500kpl kun Volkswageneita on yli 3500kpl.
        Lähde: Trafi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota putoaa kyydistä kun tarkastellaan yli 500000km ajettuja autoja. Niitä on liikenteessä enää alle 2500kpl kun Volkswageneita on yli 3500kpl.
        Lähde: Trafi

        Suurin osa eniten ajetuista Toyotista jatkavat kulkuaan Afrikassa vielä vuosikausia.
        Volsut ei kelpaa edes Afrikkaan, vaan ne romutetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa eniten ajetuista Toyotista jatkavat kulkuaan Afrikassa vielä vuosikausia.
        Volsut ei kelpaa edes Afrikkaan, vaan ne romutetaan.

        Folkkarit ovat liian monimutkaisia kyläsepän korjattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa eniten ajetuista Toyotista jatkavat kulkuaan Afrikassa vielä vuosikausia.
        Volsut ei kelpaa edes Afrikkaan, vaan ne romutetaan.

        Oikeasti Trafin tilasto kertoo seuraavaa.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Octavialla ajetaan noin 30% enemmän kuin Corollalla. Se on todella suuri ero. Voitte kaivella mitä tahansa ikäluokkaa tai mitä malleja niin tulos on aina tämänsuuntainen.

        Tojotat ovat pappojen kauppakasseja joille ajetaan vain pientä nurkka-ajoa ja huolletaan usein ja kalliilla rahalla.
        Afrikan vienti koskee vain vanhoja hiaceja. Yhtään hybridiä ei Afrikan kyläseppä osaa korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Folkkarit ovat liian monimutkaisia kyläsepän korjattavaksi.

        Eikä ne kestä kovaa ajoa. Kertakäyttöhimmeleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti Trafin tilasto kertoo seuraavaa.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Octavialla ajetaan noin 30% enemmän kuin Corollalla. Se on todella suuri ero. Voitte kaivella mitä tahansa ikäluokkaa tai mitä malleja niin tulos on aina tämänsuuntainen.

        Tojotat ovat pappojen kauppakasseja joille ajetaan vain pientä nurkka-ajoa ja huolletaan usein ja kalliilla rahalla.
        Afrikan vienti koskee vain vanhoja hiaceja. Yhtään hybridiä ei Afrikan kyläseppä osaa korjata.

        Kuitenkin Skodat poistataan liikenteestä huomattavasti pienemmillä kilometreillä kuin Toyotat.

        "Yhtään hybridiä ei Afrikan kyläseppä osaa korjata."
        Toyota hybridit ovat lähes kaikki vielä ajossa, jos ei ole rutattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ne kestä kovaa ajoa. Kertakäyttöhimmeleitä.

        Vain tojohönön mielikuvitusmaailmassa. Oikeasti Trafin tilasto kertoo seuraavaa.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Tojotalla ajetaan oikeasti naurettavan vähän verrattuna VAGinaattoreihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin Skodat poistataan liikenteestä huomattavasti pienemmillä kilometreillä kuin Toyotat.

        "Yhtään hybridiä ei Afrikan kyläseppä osaa korjata."
        Toyota hybridit ovat lähes kaikki vielä ajossa, jos ei ole rutattu.

        Ja höpö höpö. Tojot eivät koskaan pääse niihin kilometrimääriin joita VAGin autolla ajetaan ekan 10-15 vuoden aikana.
        Ei papat pysty kelaamaan niitä kilometrimääriä tojoon edes 20 vuodessa. Tämä on matematiikkaa. Tojot seisovat pihassa tyhjänåanttina pitkään.mutta kilometrjä ne eivät kestä.

        Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja. Sekin tieto löytyy Trafin tilastoista. Turha elää tojotistin mielikuvitusmaailmasa kun tilastot kertovat totuuden.

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Tojot eivät koskaan pääse niihin kilometrimääriin joita VAGin autolla ajetaan ekan 10-15 vuoden aikana.
        Ei papat pysty kelaamaan niitä kilometrimääriä tojoon edes 20 vuodessa. Tämä on matematiikkaa. Tojot seisovat pihassa tyhjänåanttina pitkään.mutta kilometrjä ne eivät kestä.

        Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja. Sekin tieto löytyy Trafin tilastoista. Turha elää tojotistin mielikuvitusmaailmasa kun tilastot kertovat totuuden.

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html

        Oletko tietoinen että Tojottimia myydään muuallakin kuin SUomessa.

        Se paljonko ajetaan vuodessa riippuu käyttäjästä ei autosta. Se että vähän ja harvakseltaan ajavat ovat päätyneet Toytoaan ei tarkoita ettei auto kestäisi vaan useimmiten päin vastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tietoinen että Tojottimia myydään muuallakin kuin SUomessa.

        Se paljonko ajetaan vuodessa riippuu käyttäjästä ei autosta. Se että vähän ja harvakseltaan ajavat ovat päätyneet Toytoaan ei tarkoita ettei auto kestäisi vaan useimmiten päin vastoin.

        Lisään vielä että tilastoa pitää osata lukea ja tulkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Tojot eivät koskaan pääse niihin kilometrimääriin joita VAGin autolla ajetaan ekan 10-15 vuoden aikana.
        Ei papat pysty kelaamaan niitä kilometrimääriä tojoon edes 20 vuodessa. Tämä on matematiikkaa. Tojot seisovat pihassa tyhjänåanttina pitkään.mutta kilometrjä ne eivät kestä.

        Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja. Sekin tieto löytyy Trafin tilastoista. Turha elää tojotistin mielikuvitusmaailmasa kun tilastot kertovat totuuden.

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html

        Tilastojen mukaan hyvin harva Skoda pääsee samoihin ajomääriin kuin Toyota.

        https://img.ilcdn.fi/Vmfx4HGWcGvN2_ln9a7paP_cZiQ=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Tojot eivät koskaan pääse niihin kilometrimääriin joita VAGin autolla ajetaan ekan 10-15 vuoden aikana.
        Ei papat pysty kelaamaan niitä kilometrimääriä tojoon edes 20 vuodessa. Tämä on matematiikkaa. Tojot seisovat pihassa tyhjänåanttina pitkään.mutta kilometrjä ne eivät kestä.

        Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja. Sekin tieto löytyy Trafin tilastoista. Turha elää tojotistin mielikuvitusmaailmasa kun tilastot kertovat totuuden.

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html

        Paljon ajetut Toyotat jatkavat ajoa Afrikassa, kun Vagit ovat jo paalattuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastojen mukaan hyvin harva Skoda pääsee samoihin ajomääriin kuin Toyota.

        https://img.ilcdn.fi/Vmfx4HGWcGvN2_ln9a7paP_cZiQ=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpg

        VAGin rakentamia Skodia on myyty vasta niin lyhyen aikaa verrattuna esim Toyotaan että tuo tilasto on siltä osin vääristynyt.
        Skodan kanssa samalla tekniikalla varustettu VW on sen sijaan ollut markkinoilla yhtä kauan kuin Tojo. Sen luvut sitten taas ovatkin parempia kuin Toyotan.

        Kyllä merkittävämpi tilasto se joka kertoo kuinka paljon saman luokan Topjon ja Skodan mittarista löytyy 10 vuotta vanhana.

        Siinä Soda on aivan ylivoimainen ja se kertoo millainen rimpula Tojo on. Sellaisia ostavat vain vähän ajavat papat.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Tojotalla ajetaan oikeasti naurettavan vähän verrattuna VAGinaattoreihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAGin rakentamia Skodia on myyty vasta niin lyhyen aikaa verrattuna esim Toyotaan että tuo tilasto on siltä osin vääristynyt.
        Skodan kanssa samalla tekniikalla varustettu VW on sen sijaan ollut markkinoilla yhtä kauan kuin Tojo. Sen luvut sitten taas ovatkin parempia kuin Toyotan.

        Kyllä merkittävämpi tilasto se joka kertoo kuinka paljon saman luokan Topjon ja Skodan mittarista löytyy 10 vuotta vanhana.

        Siinä Soda on aivan ylivoimainen ja se kertoo millainen rimpula Tojo on. Sellaisia ostavat vain vähän ajavat papat.

        http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Katsastuksen_vikatilastot/010_kats_tau_101.px/table/tableViewLayout1/

        Tässä yksi otanta:
        Ajettujen kilometrien keskiarvo / Ajettujen kilometrien mediaani
        2019 -2009
        Skoda OCTAVIA 204 084 -197 093
        Toyota COROLLA 157 656 -150 892
        Volkswagen GOLF 173 998 -166 474

        Tojotalla ajetaan oikeasti naurettavan vähän verrattuna VAGinaattoreihin.

        "VAGin rakentamia Skodia on myyty vasta niin lyhyen aikaa"
        Lähes 30 vuotta:)
        Sen vanhempia Skodia on enää niin vähän liikenteessä, ettei niillä ole tilastollista merkitystä pätkääkään.
        Volsun ja Toyotan ajomäärillä ei ole suurta eroa, ja sekin vähä johtuu täysin siitä, että VW:n dieselversioita on enemmän liikenteessä kuin Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "VAGin rakentamia Skodia on myyty vasta niin lyhyen aikaa"
        Lähes 30 vuotta:)
        Sen vanhempia Skodia on enää niin vähän liikenteessä, ettei niillä ole tilastollista merkitystä pätkääkään.
        Volsun ja Toyotan ajomäärillä ei ole suurta eroa, ja sekin vähä johtuu täysin siitä, että VW:n dieselversioita on enemmän liikenteessä kuin Toyotalla.

        "Volsun ja Toyotan ajomäärillä ei ole suurta eroa, ja sekin vähä johtuu täysin siitä, että VW:n dieselversioita on enemmän liikenteessä kuin Toyotalla."

        Tässä taas palataan siihen kylmään faktaan että tojotisti on onnellinen kun tojo "ei häviä kuin vähän".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "VAGin rakentamia Skodia on myyty vasta niin lyhyen aikaa"
        Lähes 30 vuotta:)
        Sen vanhempia Skodia on enää niin vähän liikenteessä, ettei niillä ole tilastollista merkitystä pätkääkään.
        Volsun ja Toyotan ajomäärillä ei ole suurta eroa, ja sekin vähä johtuu täysin siitä, että VW:n dieselversioita on enemmän liikenteessä kuin Toyotalla.

        "VW:n dieselversioita on enemmän liikenteessä kuin Toyotalla."

        Tämä taas johtuu siitä että Toyotan alumiinilohkoinen D-4D oli täysi susi koneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Volsun ja Toyotan ajomäärillä ei ole suurta eroa, ja sekin vähä johtuu täysin siitä, että VW:n dieselversioita on enemmän liikenteessä kuin Toyotalla."

        Tässä taas palataan siihen kylmään faktaan että tojotisti on onnellinen kun tojo "ei häviä kuin vähän".

        Jos vertailu tehtäisiin jaoteltuina käyttövoiman mukaan, Toyota on suvereeni voittaja.
        Niin kuin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vertailu tehtäisiin jaoteltuina käyttövoiman mukaan, Toyota on suvereeni voittaja.
        Niin kuin aina.

        No jos nyt laittaisit edes yhden linkin vertailuun jossa Toyota olisi voittaja.


        Sellaista ei vaan ole olemassa. Toyotan D-4D dieselit ovat kaikkein huonoimmat dieselit ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa eniten ajetuista Toyotista jatkavat kulkuaan Afrikassa vielä vuosikausia.
        Volsut ei kelpaa edes Afrikkaan, vaan ne romutetaan.

        Afrikkaan kelpaa vain Hiluxit, Hiacet ja Land Cruiserit. Hiacejakaan ei enää ole vietäviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Tojot eivät koskaan pääse niihin kilometrimääriin joita VAGin autolla ajetaan ekan 10-15 vuoden aikana.
        Ei papat pysty kelaamaan niitä kilometrimääriä tojoon edes 20 vuodessa. Tämä on matematiikkaa. Tojot seisovat pihassa tyhjänåanttina pitkään.mutta kilometrjä ne eivät kestä.

        Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja. Sekin tieto löytyy Trafin tilastoista. Turha elää tojotistin mielikuvitusmaailmasa kun tilastot kertovat totuuden.

        https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html

        "Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja,"
        Tarkemmin ottaen niitä on yli 65% enemmän kuin tojoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikkaan kelpaa vain Hiluxit, Hiacet ja Land Cruiserit. Hiacejakaan ei enää ole vietäviksi.

        Afrikkaan kelpaavat kaikki Toyota-mallit, jos et sitä tiennyt.
        Keskeinen osa toimintaamme on vientiautojen osto Afrikkaan. Toyota on tärkein vientiautomerkkimme, mutta ostamme myös Nissanit, Mitsubishit sekä muut japanilaisvalmisteiset autot. Noudamme ja ostamme myös kaikki paketti- ja kuorma-autot.

        https://vientiautot.fi/index.php/afrikan-autovienti-etu1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomen maanteillä on puolet enemmän yli 500.000km Volsuja kuin tojoja,"
        Tarkemmin ottaen niitä on yli 65% enemmän kuin tojoja.

        Ero tulee siitä, kun tuhansia Toyotia on viety käytettyinä ulkomaille.
        Volkkarit eivät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero tulee siitä, kun tuhansia Toyotia on viety käytettyinä ulkomaille.
        Volkkarit eivät kelpaa.

        Onko sillä paljon väliä mihin täällä liikenteeseen kelpaamaton auton raato menee, kunhan on pois pihasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä paljon väliä mihin täällä liikenteeseen kelpaamaton auton raato menee, kunhan on pois pihasta?

        Aika hyvin maksavat vielä ikälopusta Toyotasta, Vaggi ei kelpaa, vaikka ilmaiseksi antaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt laittaisit edes yhden linkin vertailuun jossa Toyota olisi voittaja.


        Sellaista ei vaan ole olemassa. Toyotan D-4D dieselit ovat kaikkein huonoimmat dieselit ikinä.

        Toyotan D-4D dieselit olivat todellisuudessa erittäin kestäviä. Niillä useimmilla ajettiin yli puolimiljoonaa kilometriä, jonka jälkeen ne päätyivät Afrikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin Skodat poistataan liikenteestä huomattavasti pienemmillä kilometreillä kuin Toyotat.

        "Yhtään hybridiä ei Afrikan kyläseppä osaa korjata."
        Toyota hybridit ovat lähes kaikki vielä ajossa, jos ei ole rutattu.

        Kyllä niitä Toyotan hybridejä viedään afrikkaan. Eivät hybridit sen kummenpia ole. Niissä ei koskaan, ei koskaan ole vikoja. Jarrupalojen ja lebyjen vaihto ei ole sen kummenpi kuin vanhemmissa. Muita ei Toyotaan tarvi koskaan vaihtaa. Ne alustan osat ovat ikuisia. Ne eivät kulu väljiksi.


    • Anonyymi

      Ukkopahanen on maksanut ylisuurissa bensakuluissa ainakin parin uuden auton verran.

    • Anonyymi

      Toyotalla ajetaan. Keskimäärin 200 000 km ennen palaamista, eli samaa luokkaa kuin vaikka kovasti pikkuautoihin keskittyneellä Fiatilla. Ottaisin kyllä mieluummin Fiatin - se on paljon halvempikin.

      • Anonyymi

        Ottaisithan sinä, mutta kun pankki ei anna lainaa.


      • Anonyymi

        Yli 300000 kilometriä on ajettu 13,4 prosentilla Toyotista, lukema on täysin sama kuin Volkswagenilla.
        Skoda on surkeampi: ainoastaan 8,4 prosenttia katsastetuista autoista on kyennyt ylittämään tuon rajan.
        Paljon ajetut Toyotat ostetaan ulkomaille, kun taas Aageen tuotteiden kohtalo on karumpi: suoraan romuttamoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 300000 kilometriä on ajettu 13,4 prosentilla Toyotista, lukema on täysin sama kuin Volkswagenilla.
        Skoda on surkeampi: ainoastaan 8,4 prosenttia katsastetuista autoista on kyennyt ylittämään tuon rajan.
        Paljon ajetut Toyotat ostetaan ulkomaille, kun taas Aageen tuotteiden kohtalo on karumpi: suoraan romuttamoon.

        Tojon omistajat ovat köyhempiä ja joutuvat ajamaan moneen kertaan hitsatuilla romuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon omistajat ovat köyhempiä ja joutuvat ajamaan moneen kertaan hitsatuilla romuilla.

        Skodailijat ovat joutuneet siinä vaiheessa turvautumaan julkisiin liikennevälineisiin jo kauan aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon omistajat ovat köyhempiä ja joutuvat ajamaan moneen kertaan hitsatuilla romuilla.

        Toyotia ei tarvi hitsailla. Ne eivät ruostu lainkaan. Vielä yli kolmekymppisinä ne ovat käytännössä ruosteettomia. Ranskalaiset autoille ja Skodalle tekee tiukkaa, että läpäisevät ekan katsastuksen ilman hitsausta.


    • Anonyymi

      Jos Tojon moottori kestää miljoona kilometriä mutta kori ja alusta vain 400000 km kilometriä, niin mihin ne moottorit asennetaan loppuiäkseen.

      • Anonyymi

        Tuota on kysytty jo aiemmin moneen kertaan mutta vastausta ei ole saatu.


      • Anonyymi

        Yli 2 miljoonaa ajetussa Corollassakin oli alkuperäiset korinosat. Mitä oikein uliset?


    • Anonyymi

      Jutussa ei ole totta montakaan sanaa.

      • Anonyymi

        Moni asia jutussa ei täsmää. Miten lehdenjakaja voi ajaa ensinnäkin matkan samassa ajassa kuin pysähtymättä ajava. Toiseksi 6 x 700 km on 4200 km. Ajaako hän sunnuntaisin vielä 800 km. Autolla on käytännössä ajettu 23 vuodessa tuo 2 milj km eli vain vajaa 50 tkm vuodessa. Ajaako vain 10 viikkoa vuodessa työmatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni asia jutussa ei täsmää. Miten lehdenjakaja voi ajaa ensinnäkin matkan samassa ajassa kuin pysähtymättä ajava. Toiseksi 6 x 700 km on 4200 km. Ajaako hän sunnuntaisin vielä 800 km. Autolla on käytännössä ajettu 23 vuodessa tuo 2 milj km eli vain vajaa 50 tkm vuodessa. Ajaako vain 10 viikkoa vuodessa työmatkaa?

        Siis vajaa 100 tkm vuodessa mutta 5000 km viikossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vajaa 100 tkm vuodessa mutta 5000 km viikossa?

        Siinäpä on skodistille ihmettelemistä, kuten myös siinä, mistä ottaa rahat taas uuteen vaihdelaatikkoremonttiin.


    • Anonyymi

      Surkea ja heikko Toyota on ollut aina ja paska ajettava, epämukava ja selkä kärsii.
      Joku yksi jossain toisella puolella maailmaa ilman todistusta on vain harhaista uskoa.

      • Anonyymi

        Valheet senkun sinkoilee ja Skodamies venkoilee.


    • Anonyymi

      Omistaja sen verran yksinkertainen, ettei ymmärrä mitä autoon on Toyotan mainososaston kustannuksella vuosien mittaan vaihdettu. Voi jopa olla pari kolme täysin samanlaista ja samanväristä Corollaa, joissa on käytetty samoja rekisterikilpiä vuorotellen toisten ollessa korjauksessa. Tuo 2 miljoonaa km samalla moottorilla ja vaihteistolla ilman sisäkalujen ja kaikkien oheislaitteiden lukuisia vaihtoja on täyttä puppua.

      • Anonyymi

        Onko sulla kaikki hyvin ja lääkkeet varmasti otettu säännöllisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki hyvin ja lääkkeet varmasti otettu säännöllisesti?

        Miten älykäs kuvittelet olevan kaverin jonka elämä on ajaa samoja syrjäpolkuja joka päivä tuollaisia määriä vuodesta toiseen?
        Kyseessä on selkeästi kylähullu jota paikallinen Toyota luottomyyjä vedättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten älykäs kuvittelet olevan kaverin jonka elämä on ajaa samoja syrjäpolkuja joka päivä tuollaisia määriä vuodesta toiseen?
        Kyseessä on selkeästi kylähullu jota paikallinen Toyota luottomyyjä vedättää.

        Eiköhän sinä ole tässä se pahnanpohjimmainen, jonka elämän eväät oli syöty jo sikiöaikana.


    • Anonyymi

      Tarinoita ja satuja jostain Australian perämetsistä ja heti kaikki Toyotat kestää ja ajetaan vähintään samat, hihii!
      Tosin meillä Toyotan poistuvat rekisteristä keskimäärin 120tkm ajettuina.

      • Anonyymi

        Missä teillä?
        Nalle-Puhin satumetsässä?


    • Anonyymi

      Elinkautinen on lasten leikkiä verrattuna 2 miljoonaan kilometriin Tojolla.

      • Anonyymi

        Kuule, se on joka kilometri nautintoa, kun saa Toyotaa ohjastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, se on joka kilometri nautintoa, kun saa Toyotaa ohjastaa.

        Niin ehkä kotioloihisi verrattuna mutta ei oikeisiin autoihin.


    • Anonyymi

      Jos yksi kymmenistä mijoonista selviää noin pitkälle, se on vain tilastopoikkeama. Keskimäärin noin 200.000 km ja paaliin.

      • Anonyymi

        Vagilla ei tuollaisia poikkeamia tule, vaan laatu on tasaisen ala-arvoista aina.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Näin lähellä

      Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

      Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

      Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

      Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

      Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

      ... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

      romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

      Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

      🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

      Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1576
    Aihe