Taasko se raiskaajien hyysäys alkoi?

Anonyymi-ap

"TURUN hovioikeus on lieventänyt viisivuotiaan tytön raiskauksesta tuomitun 33-vuotiaan miehen rangaistusta. Mies istuu vankeudessa neljän vuoden sijaan kolme ja puoli vuotta."

Niinkin nuoren kuin 5 vuotiaan raiskaamisesta tuomion tulisi aina olla lain mukainen maksimi. Raiskaaja on maahanmuuttaja, joten kaipa niin sanottu työvoimapula on tuon järjettömän lievennyspäätöksen takana.

Ja sitten kun tuomio on lusittu samana päivänä mulkeron tulisi olla hilut ranteissa ja poliisin saattamana mukana lentokoneessa takaisin sinne mistä on tänne tullut. Tuo tietenkin sillä rajoituksella että se samalle lennolle osuneille vihreän liiton edustajille sopii.

7

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todellisuudessa kyseinen raiskaaja on vankilassa 15 kuukautta, eli 1 v. 3 kk. Edellytyksenä on, että hän ei ole ollut vankeudessa viimeisen 5 v:n aikana, jolloin hän on ensikertalainen rikoksentekijä ja istuu puolet ja , ettei hän heittäydy vankilassa hankalaksi, jolloin hän pääsee 6 kk ennen tuomion päättymistä valvottuun koevapauteen.
      Enimmäisrangaistus olisi 10 vuotta, mutta onko kukaan kuullut, että sellainen olisi Suomessa joskus raiskaajalle tuomittu ?
      Tyypillinen esimerkki Suomen liberaalista kriminaalipolitiikasta. Maksimirangaistus 10 vuotta, istuu 1 v. 3 kk.

• Anonyymi

Törkeän lapsen raiskauksen maksimi on 12 vuotta,minimi 4 vuotta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

USA:ssa jo 23 vuoden tuomion aikuisten naisten raiskaamisesta saanut elokuvamoguli on saamassa tuon tuomion päälle vielä toisen 24 vuoden tuomion.

Suomessa 5 vuotiaan raiskanneen jo muutenkin liian lyhyttä tuomiota lyhennettiin lasten raikaajille niin suopeassa hovioikeudessa entisestään.

Kysymys kuuluu kumman noista kahdesta voisi olettaa jatkavan ennenmin hauskoja harrastuksiaan tuon USAn raiskaajan vaiko tuon Suomessa hovioikeuden niin niin lutustelevan suopeuden kohteeksi päässeen moniosaavan kulttuurin rikastajan?

• Anonyymi

Jonkun pitäisi julkaista minkä nimiset tuomarit olivat lyhentämässä hovioikeudessa tätä tuomiota.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe