Olin nainen liian hyvä sulle

Anonyymi-ap

Tavoittelit mahdottomia. Koeta päästä yli.

173

2529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö höpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.

• Anonyymi

Niin se onkin ihan höpö.

• Anonyymi

Tiedän sen. Onko pakko hieroa naamaan asiaa. En toisaalta ole varma tuosta sanasta liian kerta kirjoitat tänne palstalle. Olit vain hyvä.

• Anonyymi

Lisäksi tuo mahdottomia tavoittelu. Sanoisin kaiken olevan itselleni vielä mahdollista. En aio luovuttaa helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi tuo mahdottomia tavoittelu. Sanoisin kaiken olevan itselleni vielä mahdollista. En aio luovuttaa helpolla.

Jalkahiki-Viki..jalkahiki-Viki liki supermies..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkahiki-Viki..jalkahiki-Viki liki supermies..

Joulupukki? Paras tyyppi täällä palstalla. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulupukki? Paras tyyppi täällä palstalla. :)

Eipä taitas meittistä kukaan tällä palstalla saada ku korkeintaan risuja jouluna jos joulupukki olisi muuta kui taruolento

• Anonyymi

Ei osunut taaskaan. Htto kun mulle ei ole koskaan mitään täällä.

• Anonyymi

Kuulostat ylimieliseltä

• Anonyymi

Sitä hän taitanee olla tai yrittää jonkun muun välejä johonkuhun rikkoa kun itsellä on olematon itsetunto mu tais unohtaa et näi anomuumina kukaan tiedä kuka kirjoittaja on et jos joku sen vert vähä-älyin on et suuttuu moisen kirjoituksen takia jollekulle toiselle kuvitellen että kirjoittaja on hänen kumppaninsa siinä kohti vois sano he or she dodget a bullet

• Anonyymi

Se oli vaan paskaa huumoria. Ei tarkoitettu kenenkään pilkaksi. T. Eka kommentoija

• Anonyymi

Oma taso on hyvä tiedostaa niin ei tule pettymyksiä.

-ap

• Anonyymi

Naurahdin. Mikä vtun taso? Oletko 15 vai?

• Anonyymi

Kaikki määrittelevät oman tasonsa. Mitkä ovat sinun kriteerisi hyvälle tasolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen homssuinen ja rumahko habitus ei viehätä

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Katso peiliin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Aijaa no siinäpä sitten. Ei tainnut aloitus olla minulle kun koen olevani siisti enkä mikään hirveän rumakaan.

• Anonyymi

Totuus on vaikea handlata
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa no siinäpä sitten. Ei tainnut aloitus olla minulle kun koen olevani siisti enkä mikään hirveän rumakaan.

Ei kukaan mies jaksaisi täällä tuollaisia kirjoitella joten älä ota tosissasi. Kyseessä on kiusaaja naikkonen tai nuori poikanen. Jos mies ei ole kiinnostunut jonkin naisen habituksesta niin eihän se kirjoittele sille naiselle anonyymina keskustelupalstallakaan. Herätys nyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan mies jaksaisi täällä tuollaisia kirjoitella joten älä ota tosissasi. Kyseessä on kiusaaja naikkonen tai nuori poikanen. Jos mies ei ole kiinnostunut jonkin naisen habituksesta niin eihän se kirjoittele sille naiselle anonyymina keskustelupalstallakaan. Herätys nyt!

Eihän täällä muuta tehdäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ota tosissaan mitään täällä. Kunhan vain kirjoittelen huvikseni. Ei ollut aloitus minulle muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän täällä muuta tehdäkään.

Ai kirjoitellaan jollekin livestä tutulle henkilölle joka ei kiinnosta millään tavalla. Enpä kuule usko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Vittu.
        Pitää olla luomu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kirjoitellaan jollekin livestä tutulle henkilölle joka ei kiinnosta millään tavalla. Enpä kuule usko!

Onhan se kieltämättä omituista ettei kiinnosta, mut silti kirjoittaa täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Toi on sun totuus. Kertoo sinusta ihmisenä paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se määrittely tulee ihan muualta. Ainoa mitä voit itse tehdä, on yrittää vaikuttaa siihen, miten muut sinut määrittelevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas psykologian asiantuntija kertomassa mies- ja naistapaisuuksista ja tämä toinen annettu/tyrkytetty ”poikanen” vaihtoehto on vain kosmeettinen agendan verhoamiseksi ja erittäin ontuvalla tavalla. Herätys nyt, nimenomaan🥱 Kyllä tämä ätmi nyt vain kirjoittelee naisten fyysisistä olemuksista. Tämä kiusaajanaikkonenteoria on hieman vajaa, sillä en keksi mitään sellaista kohdennettua päämäärää tähän- keneen sen tulisi osua jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu.
        Pitää olla luomu!

Kotihimmariksi piiloon, koska vaativa, kyttäävä, pelkuri ystävänä kämppiksenä.

Mut jos ei nappaa, lähtee menolipulla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu.
        Pitää olla luomu!

Ei kannata laittaa hiuksia eikä meikata.
        Mies sekoaa päästään ja pitää vähitellen himassa piilossa (tai Puuilossa ostaa tai varastaa liuottimia), muiden katseita peljäten ja vahtien.

Että semmoinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurahdin. Mikä vtun taso? Oletko 15 vai?

Kehitykseltään saattaa olla iältään voi olla jopa yli keski-iän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Se on si taas voi voi jos ei voi sietää rehellisyyttä on ehkä paree pysyä kaukana sellaisista ihmisistä jotka ovat rehellisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noitakin miehiä on toivoen kai että voivat kilpailua noi harventaa kun eivät kai omin avuin pärjää edes elämässään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ohimennen nähdylle tai kuka mistäkin syystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu.
        Pitää olla luomu!

Hae porkkana pellolta eiköhän se aika luomu ole silloin ja itse poimittu vielä

• Anonyymi

Tuskin olit yhtään mitään. Et kiinnosta.

• Anonyymi

Montako kertaa olet nähnyt tuon naisen laittautuneena. baarissa tai jossain vastaavassa?

• Anonyymi

Tyylitajuttomasta ei saa tyylikästä edes rahalla.
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Noh niin. Niin no. Eikös se yleensä onnistu tai sano sille naiselle jos haluat sen että mitä haluaisit että pukisi päälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Tyylitajuttomasta saa tyylikkään vaikka ilman rahaa. Mutta tyhmästä ei järkevää edes rahalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Pysy vaan niissä tiikerikuvioiduissa baarisi meikkipeIIeissä jatkossakin. Ne sopii hyvin sinun tasoosi: köyhä ja tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

😘😍😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap

Ei rahalla varmaan saakaan, mutta laittautumalla saa. On eri asia nähdä sama ihminen vaikka töissä ja pikkujouluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rahalla varmaan saakaan, mutta laittautumalla saa. On eri asia nähdä sama ihminen vaikka töissä ja pikkujouluissa.

Ajattelitko että aloittaja on jo työiässä? Sain kunnon naurut nyt ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh niin. Niin no. Eikös se yleensä onnistu tai sano sille naiselle jos haluat sen että mitä haluaisit että pukisi päälle?

Olisi parempi antaa lahjaksi, ei alkaa neuvomaan minkälainen kelpaa. Sille voi tulla loppu hyvin nopeasti.

• Anonyymi

Vai lieneekö sulla vai suuret luultavammin ihtestäsi ja kuinka nainen voi tavoitella mahdottomia jos tietää mitä elämäänsä kaipaa tai tarvitsee sen enempää kuin mieskään

• Anonyymi

Liian hyvä? Hetken jo luulin että pystyisit näkemään myös itsessäsi vikaa.

• Anonyymi

Sä olet piru.

• Anonyymi

Tiedän, olet jumalaisen ihana. Rakastan sinua siltikin.

• Anonyymi

Kuule palstapzyko. En ole kiinnostunut naisista. Kiusaa niitä vammaislaitoksesi huonekavereita.

• Anonyymi

Minun vikani se ei ole jos sinulla ei seiso naisen kanssa.

• Anonyymi

Oon niin tyytyväinen itteeni,että eipä kuule haittaa :)

• Anonyymi

Pitäähän sitä tädin saada tavoitella unelmaansa

• Anonyymi

Tottakai

• Anonyymi

Ihan järjetön väite. Exäni oli monella tapaa tasokkaampi kuin sinä. Silti ihastuin sinuun.

• Anonyymi

PiIIuni on märkänä sinusta silti. Mikään ei auta.

• Anonyymi

Jos joku kirjoittaisi minulle noin täällä, niin nolaisin sen ihmisen ihan täysin. Onneksi minulle ei kukaan tuollaisia laita.

• Anonyymi

👍🏻👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Sinussahan EI ole mitään unelmoitavaa.
      Nukut :

1. Ikkunaan päin kädet skitsosti ympärilläsi.
      2. Minuun päin pää alaspäin (pitkä mies olemukseltaan) kuin pikkulapsi: nolon näköisenä tai sen näköisenä, että jotain on, mikä ei päivinvaloa kestä. Leuka rintaa vasten.

Aa - lot - tei - ta et tee, koska duuni hoidettu
      wessassa. Tulet voihkimaan, yskkimään ja räkääsi pyyhkimään, röhkimään - Kuiva paska pusu ja sammut sekunnissa.

• Anonyymi

Ja kelpuutit hänet koska olet
        munahaukka?

• Anonyymi

Kuulostat huorralta kun tuollaisen kelkkaan edes lähdit. Valitse panosi tästä lähtien paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

munahaukka?

Tämän kommentin kohdalla on teoreettinen mahdollisuus, että joku muu ätmi, kuin pää-ätmi itse kommentoi tähän ätmin provoon. Se on hieman surullista. Onko ns tiimiin saatu vahvistusta ja nyt öyhätään entistä enemmän rinta rottingilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

munahaukka?

Väärä lintu. Et tiedä linnuista mitään.

Pyryharakka täällä.

• Anonyymi

Totta kai.
      Sedällä ei seiso kuin omaan käteen
      Onhan se noloa. Olisi minustakin. 🤗🤧

• Anonyymi

nahbaanko me koskaan

• Anonyymi

😂😂😂😂😂Ai saatana!

• Anonyymi

Kerrot valheita. Naisen kanssa seisoo.

• Anonyymi

Tuo aloittaja tuottaa 80% palstan materiaaleista yksin ja vastailee muita esittäen itse itselleen. Ei tarvitse kenenkään loukkaantua tuon vammasen aloituksista. t. ylläpito

• Anonyymi

Totta, esim nämä märän kelin vastaukset, tällä tasokkaalla miehellä on kovin yksinäistä tästä tavasta päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, esim nämä märän kelin vastaukset, tällä tasokkaalla miehellä on kovin yksinäistä tästä tavasta päätellen.

Se on nainen eikä mikään mies. Esittää mitä vaan, että saa loukattua muita naisia.

• Anonyymi

Sivusta
        Et ole ylläpidosta, tekstisi sisällöstä selviää ja tekstistä ylipäätään.

• Anonyymi

Onko täälä vaihihteekisi joku häirikkö .
        Niitä on suomi 24 nähty enemminkin.
        Eritoten yhden chattihäirikon kanssa yhteen .
        No tietääpähän lueskella tekstejä tiukennetulla trolli suodattimella.

• Anonyymi

Itae pahuus ja itsekkyys.
      Ja maailman tylsin mies tai "mies".

• Anonyymi

Otan silti paremmin suihhin kun ne miehesi setä :)

• Anonyymi

Ilkeä ja kusipää vanha ukko.
      Luulee itseään ihanaksi. 😁

• Anonyymi

Mitä itsestäsi luulet?

• Anonyymi

En ole koskaan tavoitellut ketään, jolle en olisi tarpeeksi tasokas!

• Anonyymi

Aloittaja tietää sen, ja paljastaakin sen aloituksessaan.

• Anonyymi

Joskus koulussa oli hassu juttu kun digitaalitekniikan opettajalle esittelin ohjelman: Sentinel System Lock... jutiutuu tietokone ja hahhaha ja jos ei muka muista miten se avautuu kaikki työt menee pilalle avaqa tietokone hah.

musiikkijuttu muuten, Judas Priest: Sentinel: https://www.youtube.com/watch?v=8Ksksu9JDkg

• Anonyymi

Minä en halua sinua J! Paina tämä kaaliisi! Mulla on jotain 1000x parempaa tilalla jo.
      Aatella tämmönen tasoton otus sai jotain parempaa! 😂

• Anonyymi

Hyvä jos on, sitten varmaan jätät mut rauhaan.

• Anonyymi

Mullakin on parasta mitä voi olla. Ihastukset on hairahduksia. Aikanaan selviää että mätä reppana siellä takana voi olla vaikka kuinka yrittää kattoa touhua läpi sormien. Ei kannata vastuuta mistään. Edes töistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä jos on, sitten varmaan jätät mut rauhaan.

Kuules nyt myslikääpiö. En jätä kiusallakaan miestäsi rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules nyt myslikääpiö. En jätä kiusallakaan miestäsi rauhaan.

Please. Ota se. 😜😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Jos olit se eräs puolikalju mies, niin uskottele itselles mitä haluat :D

• Anonyymi

Elämäsi täytyy olla suunnattoman kurjaa, kun tänne kirjoitat tällaisia

• Anonyymi

Apn elämä hymyilee vielä, mut sit kun on aika kantaa vastuu omista touhuistaan voi hymy hyytyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apn elämä hymyilee vielä, mut sit kun on aika kantaa vastuu omista touhuistaan voi hymy hyytyä

Aika vastuutonta on meno ollu kieltämättä. Alan kohta meinaa kertomaan eteenpäin kaikkee. Se on potkua perseelle.

• Anonyymi

Ei se pääse koskaan yli.

• Anonyymi

No niin, voi kerta kaikkiaan mikä jumalainen adonis nyt lispahti ohi suun. Ei yhtään edes ylimielinen tai itserakas. Jumpe. 🤮

• Anonyymi

Sepä se 😆
        Tää ketju sai repeämään .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se 😆
        Tää ketju sai repeämään .

Voin tuoda sulle pikaliimaa niin saat liimattuu raajas takasin yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voit ostaa muijalles peruukin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voit ostaa muijalles peruukin

Sen verran ohuet hiukset 🤣🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne hiukset vois liimata sinne valkosee päälakee😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ne hiukset vois liimata sinne valkosee päälakee😂

Ja ne miehen luisevat olkapäät ja rumat jalat🙈vanha ku taivas!

• Anonyymi

Naiset naiset. Vähän omanarvontuntoa kehiin näiden kommenttien kanssa.

• Anonyymi

Me naiset nyt ollaan aika tunteellisia. :)

• Anonyymi

Hyvä herutus aloittaja, ikään kuin sokea kanakin ei näkisi, että olet pääasiassa tuottanut kaikki kommentit itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me naiset nyt ollaan aika tunteellisia. :)

Ei olla mitään mitä tämä trollukka kuvittelee, kokemattomuus naisten suhteen paistaa kaikessa tässä stereotyyppisessä lokeroinnissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä herutus aloittaja, ikään kuin sokea kanakin ei näkisi, että olet pääasiassa tuottanut kaikki kommentit itse

Väärin meni. Omanarvontuntonsa tietävä nainen, joka ei yritä nostattaa itseään jalustoille muiden kustannuksella kuten tämä miesnainen tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla mitään mitä tämä trollukka kuvittelee, kokemattomuus naisten suhteen paistaa kaikessa tässä stereotyyppisessä lokeroinnissa

Katsos kommentteja. On aika tunteella vastattuja. Halusit tai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos kommentteja. On aika tunteella vastattuja. Halusit tai et.

Suoraan sydämestä. Tai itse asiassa suoraan peräsuolessa.

• Anonyymi

Ihan mikä sinusta tuntuu hyvältä.

• Anonyymi

niinko me taas eraan kerran erotaan

• Anonyymi

Kyllä mulla on parasta mitä voin saada tällä hetkellä. Jostain syystä vaan ihastuin sinuun. Et rakastaisi minua aidosti koskaan. Nyt saan aitoa rakkautta.

Älä luule liikoja että olisin koskaan halunnut enempää kuin on nyt. 🤭

• Anonyymi

No ei se sun akkas kaksinen oo. Kaveri näki kuvan siitä ja sano kaakattavaks myslikääpiöks. Kuvalle runkkaa kerran ja unohtaa. Ei isot tissitkään pelasta. Haluat olla vaan aina varattuna jollekin ettet kokisi olevasi huono.

• Anonyymi

..lopussa virhe:
        , ettet kokisi olevasi homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..lopussa virhe:
        , ettet kokisi olevasi homo

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mun on peruttava se yks sopimus siitä asiasta. Joudut myymään jotain mitä en halua enää. Yrität multa vaan rahat 👋

• Anonyymi

Se on kuule sellainen juttu. Että mua voit loukata. Muttet niitä miehiä joiden kanssa olen ollut. Et ole yhtään sen parempi kun kukaan muukaan.

• Anonyymi

Veit sanat suustani. Juuri näin.

• Anonyymi

Kyllä sä näytät varmasti mekossa paremmalta kuin minä. Kova on taso kieltämättä...

• Anonyymi

Siitä on aika kauan kun elämässäni tasot asetettiin ulkonäön perusteella. Se oli 90-lukua. Sittemmin kasvoin aikuiseksi.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä omitte tällaisia aloituksia. Oletteko kaikki jostain älyttömistä mu!kuista kiinnostuneita.

• Anonyymi

Ehkä kaikilla on vaan huono itsetunto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kaikilla on vaan huono itsetunto

Miksi muuten täällä roikuttas

• Anonyymi

Osa provosoituu näistä. Samat pistää kymmenkunta kommenttia provopäissään. Se on kuin humalatila.

• Anonyymi

Tämä on taas tätä käänteistä ajattelua. Itse kun niin kokee,näkee omaa toiveunta💩

• Anonyymi

Oliko näin? Sinähän täällä huutelet perääni enkä minä sun!

• Anonyymi

Ainahan sitä voi yrittää uskotella itselleen ettei tykkää 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sitä voi yrittää uskotella itselleen ettei tykkää 😂

En ole väittänyt sellaista. En oikeasti kuvitellut aloituksen olevan minulle :)

• Anonyymi

Keneltä tämä?

• Anonyymi

TroIIinaiselta joka vihaa muista palstanaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TroIIinaiselta joka vihaa muista palstanaisia.

Mikäs maalittaja siellä maalaa?

• Anonyymi

Olit liian vanha mulle..Tavoittelen nuorempaa ja maskuliinisempaa miestä.

• Anonyymi

Ainahan sitä ajattelee riittävyyttään mutta ei tuokaan hyvältä tunnu.

• Anonyymi

Ei ole kyse ole mistään yli pääsemisestä. Olin rakastunut ja järki katosi päästä. Kyllä se palaa taas aikakaan. Sivusta

• Anonyymi

Jos tämä on mulle olin vähän sekaisin päästä taustalla aikaisempaa kaltoinkohtelua. Olet fiksu ja karismaa löytyy. JKL

• Anonyymi

Yhyy. Noinko osui narskun itsetuntoon.

• Anonyymi

Hän on aivan liian hyvä ja komea ja ihana mulle. Mutta sinä et ole hän ap.

• Anonyymi

Sinä et sitä päätä. :(

• Anonyymi

Kukahan tuokin on ?

Olen jo haudassa tämänikäisenä.

Niin kait ne kaikki on ollu liian hyviä mulle.

Olin itekkin joillekin.

Ei voinut tietee aikoja eikä muutakaan.

Kohdallani on kaikki loppunu.

• Anonyymi

Sitähän sanotaan ettei tyhmän kanssa vaikuta kinata, joten jättäkää AP.n jutut omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Ei ole totta. Et ollut yhtään hyvä ja haluan sun alle.

• Anonyymi

Aivan kakka olit. En tykännyt sinusta vaan mielikuvasta ,minkä sinuksi kuvittelin. Et ollut sitä.ja siksi jäit. Hyväksy se kiitos.

• Anonyymi

Ompa sulla suuret luulot itsestäsi meinaakko että meitä miehiä olisi yhtäkään edes olemassa ilman naista naisia vähä pitäs sunkin enämpi osata naisia arvostaa jos nääs ei olisi olemassa naisia ni ihminen olisi jo lähtöjään kuollut sukupuuttoon kun mies ei pysty mitenkään lisääntymään jos ei olisi olemassa naisia

• Anonyymi

Aina silloin tällöin tulee katsottua tältä palstalta miten maa makaa. Ei hyvältä näytä; siis onko ihan kaikki täällä narsistisia, luonnevikaisia ihmisvihaajia? Ja kuka käsittelee ryttyyn mennyttä parisuhdettaan näiden plebeijien ja kassi-almojen edessä?

• Anonyymi

Yks psykö noita laittaa. Ymmärtääkseni nainen. Ei kannata kaikkia leimata muutaman huIIun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks psykö noita laittaa. Ymmärtääkseni nainen. Ei kannata kaikkia leimata muutaman huIIun takia.

Kristallipalloko näin kertoi 🥱

• Anonyymi

Koeta päästä yli? No koitetaan sitten :) hah

• Anonyymi

Kyllä on suuret luulot! Käsittämättömän itserakas moukka oltava tuommoisen laukojan.

• Anonyymi

Kuulin sivusta

Savolaiset on oikeesti erilaisia kuin esim hesalaiset

Sano hesalainen

Se on totta

Paljon mukavempia

• Anonyymi

En mä mitään tavoitellut. Se luulo on vain sun omassa pikku päässäs.

• Anonyymi

Minulla on muhkea, uhkea, iso pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi. Ylhäällä vai alhaalla oleva -pää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin vielä, pääkin on täydellinen. Täydellinen ihminen on löytynyt.

• Anonyymi

Potkunyrkkeily ja sniffaus huonoja lajeja

• Anonyymi

Pallien täytyy koskea?

• Anonyymi

Itserakas ainakin olet: "Tavoittelit mahdottomia".

• Anonyymi

Kuulostaa ihan kakkapyllyn sanomisilta.

• Anonyymi

Niin oletkin mutta ei ole syytä päästä yli. Nautin tästä tunteesta.

• Anonyymi

Ronkelit **nkkaa

• Anonyymi

Onneksi tiedän, että sinulla on tasoistasi seuraa. Se on hyvä niin ja niin pitää ollakin. Ei mitään katkeruutta täällä sen suhteen.

• Anonyymi

Olin liian hyvä nainen sulle. Näin se meni. 😊Sorry.

• Anonyymi

No onhan siinä ylipääsemistä kun toiseen rakastuu ja luulee jakavansa koko tjlevaisuutensa mutta nainen haluaa vaan bilettää. Kyllähän sitä aisurina tai orjanakin pärjää mutta pitäisi edes väjän huomiota saada jotta sellainen osa kiinnostaa.

• Anonyymi

Tiedätkö että se ken itsensä ylentää, hänet alitetaan ja päinvastoin?

• Anonyymi

No täytyypä tästä kierähdellä etiäpäin.

• Anonyymi

Miksi takerrutte tällaiseen trollaukseen ?? Heh, heh,,,

• Anonyymi

Koska se on totta ja siksi täällä ollaan. Ihastuttiin johonkin keskenkasvuiseen eunukkiin joka näytti mieheltä.

• Anonyymi

Kovimpa sula on suuret luulot ihtestäs josko ny ihteäsi tarkoitat vai yritätkö jotakuta saada ymmärtämään jonkun toisen puolesta jotakin

• Anonyymi

Mä tiedän että olit …. Minä ja varsinkaan terveyteni ei yltänyt vaaditulle tasolle mut olkoon niin. Naiselta miehellle.

• Anonyymi

Vaimolle menee aloitukseni!

• Anonyymi

Ei ole. Aloitus menee Mänttään M naiselle ja hän sen tietää.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Aloitus menee Mänttään M naiselle ja hän sen tietää.

-ap

Onko hän käynyt E-Mäntäkoulun myös? Hydrauliikka hallussa? Mutta ei kelvannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän käynyt E-Mäntäkoulun myös? Hydrauliikka hallussa? Mutta ei kelvannut?

Ei ole tasoiseni ulkonäöltään. Muusta en ymmärrä ja olen vaan yksinkertainen kaveri.

-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tasoiseni ulkonäöltään. Muusta en ymmärrä ja olen vaan yksinkertainen kaveri.

-ap

Aivan aivan. Tasot ennen kaikkea. Vitut hydrauliikasta.

• Anonyymi

Joopa joo. Ei sitä silti olisi tarvinnut tappaa ja yrittää piilottaa jätesäkissä!

• Anonyymi

Mullon naisena se mun terveys petti ja se ei ollu miehelle ok.
      Olis pitäny olla huippukuntoinen ja terve kuin hän se vain olisi riitänyt

• Anonyymi

Hmmm...
      Tämä ei taitanutkaan olla mulle. 🤭

• Anonyymi

Joo niin olit, en tosin tiedä kuka olet, mutta jokatapauksessa liian hyvä (onneeksi, huh😆)

• Anonyymi

Varmaan mulle. Joo oot täydellinen .Mulla vaan tuo mies

• Anonyymi

Joo, mussukka. Tähän saakka oonki vaan yrittäny päästä sun alle...
      😘

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      139
      3458
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      112
      1027
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      934
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      915
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe