Tavoittelit mahdottomia. Koeta päästä yli.
Olin nainen liian hyvä sulle
173
2529
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö höpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu.
- Anonyymi
Niin se onkin ihan höpö.
- Anonyymi
Tiedän sen. Onko pakko hieroa naamaan asiaa. En toisaalta ole varma tuosta sanasta liian kerta kirjoitat tänne palstalle. Olit vain hyvä.
- Anonyymi
Lisäksi tuo mahdottomia tavoittelu. Sanoisin kaiken olevan itselleni vielä mahdollista. En aio luovuttaa helpolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tuo mahdottomia tavoittelu. Sanoisin kaiken olevan itselleni vielä mahdollista. En aio luovuttaa helpolla.
Jalkahiki-Viki..jalkahiki-Viki liki supermies..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalkahiki-Viki..jalkahiki-Viki liki supermies..
Joulupukki? Paras tyyppi täällä palstalla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulupukki? Paras tyyppi täällä palstalla. :)
Eipä taitas meittistä kukaan tällä palstalla saada ku korkeintaan risuja jouluna jos joulupukki olisi muuta kui taruolento
- Anonyymi
Ei osunut taaskaan. Htto kun mulle ei ole koskaan mitään täällä.
- Anonyymi
Kuulostat ylimieliseltä
- Anonyymi
Sitä hän taitanee olla tai yrittää jonkun muun välejä johonkuhun rikkoa kun itsellä on olematon itsetunto mu tais unohtaa et näi anomuumina kukaan tiedä kuka kirjoittaja on et jos joku sen vert vähä-älyin on et suuttuu moisen kirjoituksen takia jollekulle toiselle kuvitellen että kirjoittaja on hänen kumppaninsa siinä kohti vois sano he or she dodget a bullet
- Anonyymi
Se oli vaan paskaa huumoria. Ei tarkoitettu kenenkään pilkaksi. T. Eka kommentoija
- Anonyymi
Oma taso on hyvä tiedostaa niin ei tule pettymyksiä.
-ap- Anonyymi
Naurahdin. Mikä vtun taso? Oletko 15 vai?
- Anonyymi
Kaikki määrittelevät oman tasonsa. Mitkä ovat sinun kriteerisi hyvälle tasolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen homssuinen ja rumahko habitus ei viehätä
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apKatso peiliin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apAijaa no siinäpä sitten. Ei tainnut aloitus olla minulle kun koen olevani siisti enkä mikään hirveän rumakaan.
- Anonyymi
Totuus on vaikea handlata
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa no siinäpä sitten. Ei tainnut aloitus olla minulle kun koen olevani siisti enkä mikään hirveän rumakaan.
Ei kukaan mies jaksaisi täällä tuollaisia kirjoitella joten älä ota tosissasi. Kyseessä on kiusaaja naikkonen tai nuori poikanen. Jos mies ei ole kiinnostunut jonkin naisen habituksesta niin eihän se kirjoittele sille naiselle anonyymina keskustelupalstallakaan. Herätys nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan mies jaksaisi täällä tuollaisia kirjoitella joten älä ota tosissasi. Kyseessä on kiusaaja naikkonen tai nuori poikanen. Jos mies ei ole kiinnostunut jonkin naisen habituksesta niin eihän se kirjoittele sille naiselle anonyymina keskustelupalstallakaan. Herätys nyt!
Eihän täällä muuta tehdäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota tosissaan mitään täällä. Kunhan vain kirjoittelen huvikseni. Ei ollut aloitus minulle muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä muuta tehdäkään.
Ai kirjoitellaan jollekin livestä tutulle henkilölle joka ei kiinnosta millään tavalla. Enpä kuule usko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apVittu.
Pitää olla luomu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kirjoitellaan jollekin livestä tutulle henkilölle joka ei kiinnosta millään tavalla. Enpä kuule usko!
Onhan se kieltämättä omituista ettei kiinnosta, mut silti kirjoittaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apToi on sun totuus. Kertoo sinusta ihmisenä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se määrittely tulee ihan muualta. Ainoa mitä voit itse tehdä, on yrittää vaikuttaa siihen, miten muut sinut määrittelevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas psykologian asiantuntija kertomassa mies- ja naistapaisuuksista ja tämä toinen annettu/tyrkytetty ”poikanen” vaihtoehto on vain kosmeettinen agendan verhoamiseksi ja erittäin ontuvalla tavalla. Herätys nyt, nimenomaan🥱 Kyllä tämä ätmi nyt vain kirjoittelee naisten fyysisistä olemuksista. Tämä kiusaajanaikkonenteoria on hieman vajaa, sillä en keksi mitään sellaista kohdennettua päämäärää tähän- keneen sen tulisi osua jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu.
Pitää olla luomu!Kotihimmariksi piiloon, koska vaativa, kyttäävä, pelkuri ystävänä kämppiksenä.
Mut jos ei nappaa, lähtee menolipulla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu.
Pitää olla luomu!Ei kannata laittaa hiuksia eikä meikata.
Mies sekoaa päästään ja pitää vähitellen himassa piilossa (tai Puuilossa ostaa tai varastaa liuottimia), muiden katseita peljäten ja vahtien.
Että semmoinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurahdin. Mikä vtun taso? Oletko 15 vai?
Kehitykseltään saattaa olla iältään voi olla jopa yli keski-iän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apSe on si taas voi voi jos ei voi sietää rehellisyyttä on ehkä paree pysyä kaukana sellaisista ihmisistä jotka ovat rehellisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitakin miehiä on toivoen kai että voivat kilpailua noi harventaa kun eivät kai omin avuin pärjää edes elämässään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ohimennen nähdylle tai kuka mistäkin syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu.
Pitää olla luomu!Hae porkkana pellolta eiköhän se aika luomu ole silloin ja itse poimittu vielä
- Anonyymi
Tuskin olit yhtään mitään. Et kiinnosta.
- Anonyymi
Montako kertaa olet nähnyt tuon naisen laittautuneena. baarissa tai jossain vastaavassa?
- Anonyymi
Tyylitajuttomasta ei saa tyylikästä edes rahalla.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apNoh niin. Niin no. Eikös se yleensä onnistu tai sano sille naiselle jos haluat sen että mitä haluaisit että pukisi päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apTyylitajuttomasta saa tyylikkään vaikka ilman rahaa. Mutta tyhmästä ei järkevää edes rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apPysy vaan niissä tiikerikuvioiduissa baarisi meikkipeIIeissä jatkossakin. Ne sopii hyvin sinun tasoosi: köyhä ja tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-ap😘😍😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-apEi rahalla varmaan saakaan, mutta laittautumalla saa. On eri asia nähdä sama ihminen vaikka töissä ja pikkujouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rahalla varmaan saakaan, mutta laittautumalla saa. On eri asia nähdä sama ihminen vaikka töissä ja pikkujouluissa.
Ajattelitko että aloittaja on jo työiässä? Sain kunnon naurut nyt ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh niin. Niin no. Eikös se yleensä onnistu tai sano sille naiselle jos haluat sen että mitä haluaisit että pukisi päälle?
Olisi parempi antaa lahjaksi, ei alkaa neuvomaan minkälainen kelpaa. Sille voi tulla loppu hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Vai lieneekö sulla vai suuret luultavammin ihtestäsi ja kuinka nainen voi tavoitella mahdottomia jos tietää mitä elämäänsä kaipaa tai tarvitsee sen enempää kuin mieskään
- Anonyymi
Liian hyvä? Hetken jo luulin että pystyisit näkemään myös itsessäsi vikaa.
- Anonyymi
Sä olet piru.
- Anonyymi
Tiedän, olet jumalaisen ihana. Rakastan sinua siltikin.
- Anonyymi
Kuule palstapzyko. En ole kiinnostunut naisista. Kiusaa niitä vammaislaitoksesi huonekavereita.
- Anonyymi
Minun vikani se ei ole jos sinulla ei seiso naisen kanssa.
- Anonyymi
Oon niin tyytyväinen itteeni,että eipä kuule haittaa :)
- Anonyymi
Pitäähän sitä tädin saada tavoitella unelmaansa
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Ihan järjetön väite. Exäni oli monella tapaa tasokkaampi kuin sinä. Silti ihastuin sinuun.
- Anonyymi
PiIIuni on märkänä sinusta silti. Mikään ei auta.
- Anonyymi
Jos joku kirjoittaisi minulle noin täällä, niin nolaisin sen ihmisen ihan täysin. Onneksi minulle ei kukaan tuollaisia laita.
- Anonyymi
👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Sinussahan EI ole mitään unelmoitavaa.
Nukut :
1. Ikkunaan päin kädet skitsosti ympärilläsi.
2. Minuun päin pää alaspäin (pitkä mies olemukseltaan) kuin pikkulapsi: nolon näköisenä tai sen näköisenä, että jotain on, mikä ei päivinvaloa kestä. Leuka rintaa vasten.
Aa - lot - tei - ta et tee, koska duuni hoidettu
wessassa. Tulet voihkimaan, yskkimään ja räkääsi pyyhkimään, röhkimään - Kuiva paska pusu ja sammut sekunnissa.- Anonyymi
Ja kelpuutit hänet koska olet
munahaukka? - Anonyymi
Kuulostat huorralta kun tuollaisen kelkkaan edes lähdit. Valitse panosi tästä lähtien paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
munahaukka?Tämän kommentin kohdalla on teoreettinen mahdollisuus, että joku muu ätmi, kuin pää-ätmi itse kommentoi tähän ätmin provoon. Se on hieman surullista. Onko ns tiimiin saatu vahvistusta ja nyt öyhätään entistä enemmän rinta rottingilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
munahaukka?Väärä lintu. Et tiedä linnuista mitään.
Pyryharakka täällä.
- Anonyymi
Totta kai.
Sedällä ei seiso kuin omaan käteen
Onhan se noloa. Olisi minustakin. 🤗🤧- Anonyymi
nahbaanko me koskaan
- Anonyymi
😂😂😂😂😂Ai saatana!
- Anonyymi
Kerrot valheita. Naisen kanssa seisoo.
- Anonyymi
Tuo aloittaja tuottaa 80% palstan materiaaleista yksin ja vastailee muita esittäen itse itselleen. Ei tarvitse kenenkään loukkaantua tuon vammasen aloituksista. t. ylläpito
- Anonyymi
Totta, esim nämä märän kelin vastaukset, tällä tasokkaalla miehellä on kovin yksinäistä tästä tavasta päätellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, esim nämä märän kelin vastaukset, tällä tasokkaalla miehellä on kovin yksinäistä tästä tavasta päätellen.
Se on nainen eikä mikään mies. Esittää mitä vaan, että saa loukattua muita naisia.
- Anonyymi
Sivusta
Et ole ylläpidosta, tekstisi sisällöstä selviää ja tekstistä ylipäätään. - Anonyymi
Onko täälä vaihihteekisi joku häirikkö .
Niitä on suomi 24 nähty enemminkin.
Eritoten yhden chattihäirikon kanssa yhteen .
No tietääpähän lueskella tekstejä tiukennetulla trolli suodattimella.
- Anonyymi
Itae pahuus ja itsekkyys.
Ja maailman tylsin mies tai "mies". - Anonyymi
Otan silti paremmin suihhin kun ne miehesi setä :)
- Anonyymi
Ilkeä ja kusipää vanha ukko.
Luulee itseään ihanaksi. 😁- Anonyymi
Mitä itsestäsi luulet?
- Anonyymi
En ole koskaan tavoitellut ketään, jolle en olisi tarpeeksi tasokas!
- Anonyymi
Aloittaja tietää sen, ja paljastaakin sen aloituksessaan.
- Anonyymi
Joskus koulussa oli hassu juttu kun digitaalitekniikan opettajalle esittelin ohjelman: Sentinel System Lock... jutiutuu tietokone ja hahhaha ja jos ei muka muista miten se avautuu kaikki työt menee pilalle avaqa tietokone hah.
musiikkijuttu muuten, Judas Priest: Sentinel: https://www.youtube.com/watch?v=8Ksksu9JDkg - Anonyymi
Minä en halua sinua J! Paina tämä kaaliisi! Mulla on jotain 1000x parempaa tilalla jo.
Aatella tämmönen tasoton otus sai jotain parempaa! 😂- Anonyymi
Hyvä jos on, sitten varmaan jätät mut rauhaan.
- Anonyymi
Mullakin on parasta mitä voi olla. Ihastukset on hairahduksia. Aikanaan selviää että mätä reppana siellä takana voi olla vaikka kuinka yrittää kattoa touhua läpi sormien. Ei kannata vastuuta mistään. Edes töistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos on, sitten varmaan jätät mut rauhaan.
Kuules nyt myslikääpiö. En jätä kiusallakaan miestäsi rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules nyt myslikääpiö. En jätä kiusallakaan miestäsi rauhaan.
Please. Ota se. 😜😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Jos olit se eräs puolikalju mies, niin uskottele itselles mitä haluat :D
- Anonyymi
Elämäsi täytyy olla suunnattoman kurjaa, kun tänne kirjoitat tällaisia
- Anonyymi
Apn elämä hymyilee vielä, mut sit kun on aika kantaa vastuu omista touhuistaan voi hymy hyytyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apn elämä hymyilee vielä, mut sit kun on aika kantaa vastuu omista touhuistaan voi hymy hyytyä
Aika vastuutonta on meno ollu kieltämättä. Alan kohta meinaa kertomaan eteenpäin kaikkee. Se on potkua perseelle.
- Anonyymi
Ei se pääse koskaan yli.
- Anonyymi
No niin, voi kerta kaikkiaan mikä jumalainen adonis nyt lispahti ohi suun. Ei yhtään edes ylimielinen tai itserakas. Jumpe. 🤮
- Anonyymi
Sepä se 😆
Tää ketju sai repeämään . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se 😆
Tää ketju sai repeämään .Voin tuoda sulle pikaliimaa niin saat liimattuu raajas takasin yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tuoda sulle pikaliimaa niin saat liimattuu raajas takasin yhteen.
Sä voit ostaa muijalles peruukin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit ostaa muijalles peruukin
Sen verran ohuet hiukset 🤣🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tuoda sulle pikaliimaa niin saat liimattuu raajas takasin yhteen.
Ja ne hiukset vois liimata sinne valkosee päälakee😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne hiukset vois liimata sinne valkosee päälakee😂
Ja ne miehen luisevat olkapäät ja rumat jalat🙈vanha ku taivas!
- Anonyymi
Naiset naiset. Vähän omanarvontuntoa kehiin näiden kommenttien kanssa.
- Anonyymi
Me naiset nyt ollaan aika tunteellisia. :)
- Anonyymi
Hyvä herutus aloittaja, ikään kuin sokea kanakin ei näkisi, että olet pääasiassa tuottanut kaikki kommentit itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me naiset nyt ollaan aika tunteellisia. :)
Ei olla mitään mitä tämä trollukka kuvittelee, kokemattomuus naisten suhteen paistaa kaikessa tässä stereotyyppisessä lokeroinnissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä herutus aloittaja, ikään kuin sokea kanakin ei näkisi, että olet pääasiassa tuottanut kaikki kommentit itse
Väärin meni. Omanarvontuntonsa tietävä nainen, joka ei yritä nostattaa itseään jalustoille muiden kustannuksella kuten tämä miesnainen tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla mitään mitä tämä trollukka kuvittelee, kokemattomuus naisten suhteen paistaa kaikessa tässä stereotyyppisessä lokeroinnissa
Katsos kommentteja. On aika tunteella vastattuja. Halusit tai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kommentteja. On aika tunteella vastattuja. Halusit tai et.
Suoraan sydämestä. Tai itse asiassa suoraan peräsuolessa.
- Anonyymi
Ihan mikä sinusta tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
niinko me taas eraan kerran erotaan
- Anonyymi
Kyllä mulla on parasta mitä voin saada tällä hetkellä. Jostain syystä vaan ihastuin sinuun. Et rakastaisi minua aidosti koskaan. Nyt saan aitoa rakkautta.
Älä luule liikoja että olisin koskaan halunnut enempää kuin on nyt. 🤭 - Anonyymi
No ei se sun akkas kaksinen oo. Kaveri näki kuvan siitä ja sano kaakattavaks myslikääpiöks. Kuvalle runkkaa kerran ja unohtaa. Ei isot tissitkään pelasta. Haluat olla vaan aina varattuna jollekin ettet kokisi olevasi huono.
- Anonyymi
..lopussa virhe:
, ettet kokisi olevasi homo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..lopussa virhe:
, ettet kokisi olevasi homo🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mun on peruttava se yks sopimus siitä asiasta. Joudut myymään jotain mitä en halua enää. Yrität multa vaan rahat 👋
- Anonyymi
Se on kuule sellainen juttu. Että mua voit loukata. Muttet niitä miehiä joiden kanssa olen ollut. Et ole yhtään sen parempi kun kukaan muukaan.
- Anonyymi
Veit sanat suustani. Juuri näin.
- Anonyymi
Kyllä sä näytät varmasti mekossa paremmalta kuin minä. Kova on taso kieltämättä...
- Anonyymi
Siitä on aika kauan kun elämässäni tasot asetettiin ulkonäön perusteella. Se oli 90-lukua. Sittemmin kasvoin aikuiseksi.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä omitte tällaisia aloituksia. Oletteko kaikki jostain älyttömistä mu!kuista kiinnostuneita.
- Anonyymi
Ehkä kaikilla on vaan huono itsetunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaikilla on vaan huono itsetunto
Miksi muuten täällä roikuttas
- Anonyymi
Osa provosoituu näistä. Samat pistää kymmenkunta kommenttia provopäissään. Se on kuin humalatila.
- Anonyymi
Tämä on taas tätä käänteistä ajattelua. Itse kun niin kokee,näkee omaa toiveunta💩
- Anonyymi
Oliko näin? Sinähän täällä huutelet perääni enkä minä sun!
- Anonyymi
Ainahan sitä voi yrittää uskotella itselleen ettei tykkää 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä voi yrittää uskotella itselleen ettei tykkää 😂
En ole väittänyt sellaista. En oikeasti kuvitellut aloituksen olevan minulle :)
- Anonyymi
Keneltä tämä?
- Anonyymi
TroIIinaiselta joka vihaa muista palstanaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TroIIinaiselta joka vihaa muista palstanaisia.
Mikäs maalittaja siellä maalaa?
- Anonyymi
Olit liian vanha mulle..Tavoittelen nuorempaa ja maskuliinisempaa miestä.
- Anonyymi
Ainahan sitä ajattelee riittävyyttään mutta ei tuokaan hyvältä tunnu.
- Anonyymi
Ei ole kyse ole mistään yli pääsemisestä. Olin rakastunut ja järki katosi päästä. Kyllä se palaa taas aikakaan. Sivusta
- Anonyymi
Jos tämä on mulle olin vähän sekaisin päästä taustalla aikaisempaa kaltoinkohtelua. Olet fiksu ja karismaa löytyy. JKL
- Anonyymi
Yhyy. Noinko osui narskun itsetuntoon.
- Anonyymi
Hän on aivan liian hyvä ja komea ja ihana mulle. Mutta sinä et ole hän ap.
- Anonyymi
Sinä et sitä päätä. :(
- Anonyymi
Kukahan tuokin on ?
Olen jo haudassa tämänikäisenä.
Niin kait ne kaikki on ollu liian hyviä mulle.
Olin itekkin joillekin.
Ei voinut tietee aikoja eikä muutakaan.
Kohdallani on kaikki loppunu. - Anonyymi
Sitähän sanotaan ettei tyhmän kanssa vaikuta kinata, joten jättäkää AP.n jutut omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Ei ole totta. Et ollut yhtään hyvä ja haluan sun alle.
- Anonyymi
Aivan kakka olit. En tykännyt sinusta vaan mielikuvasta ,minkä sinuksi kuvittelin. Et ollut sitä.ja siksi jäit. Hyväksy se kiitos.
- Anonyymi
Ompa sulla suuret luulot itsestäsi meinaakko että meitä miehiä olisi yhtäkään edes olemassa ilman naista naisia vähä pitäs sunkin enämpi osata naisia arvostaa jos nääs ei olisi olemassa naisia ni ihminen olisi jo lähtöjään kuollut sukupuuttoon kun mies ei pysty mitenkään lisääntymään jos ei olisi olemassa naisia
- Anonyymi
Aina silloin tällöin tulee katsottua tältä palstalta miten maa makaa. Ei hyvältä näytä; siis onko ihan kaikki täällä narsistisia, luonnevikaisia ihmisvihaajia? Ja kuka käsittelee ryttyyn mennyttä parisuhdettaan näiden plebeijien ja kassi-almojen edessä?
- Anonyymi
Yks psykö noita laittaa. Ymmärtääkseni nainen. Ei kannata kaikkia leimata muutaman huIIun takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks psykö noita laittaa. Ymmärtääkseni nainen. Ei kannata kaikkia leimata muutaman huIIun takia.
Kristallipalloko näin kertoi 🥱
- Anonyymi
Koeta päästä yli? No koitetaan sitten :) hah
- Anonyymi
Kyllä on suuret luulot! Käsittämättömän itserakas moukka oltava tuommoisen laukojan.
- Anonyymi
Kuulin sivusta
Savolaiset on oikeesti erilaisia kuin esim hesalaiset
Sano hesalainen
Se on totta
Paljon mukavempia
- Anonyymi
En mä mitään tavoitellut. Se luulo on vain sun omassa pikku päässäs.
- Anonyymi
Minulla on muhkea, uhkea, iso pää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi. Ylhäällä vai alhaalla oleva -pää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä, pääkin on täydellinen. Täydellinen ihminen on löytynyt.
- Anonyymi
Potkunyrkkeily ja sniffaus huonoja lajeja
- Anonyymi
Pallien täytyy koskea?
- Anonyymi
Itserakas ainakin olet: "Tavoittelit mahdottomia".
- Anonyymi
Kuulostaa ihan kakkapyllyn sanomisilta.
- Anonyymi
Niin oletkin mutta ei ole syytä päästä yli. Nautin tästä tunteesta.
- Anonyymi
Ronkelit **nkkaa
- Anonyymi
Onneksi tiedän, että sinulla on tasoistasi seuraa. Se on hyvä niin ja niin pitää ollakin. Ei mitään katkeruutta täällä sen suhteen.
- Anonyymi
Olin liian hyvä nainen sulle. Näin se meni. 😊Sorry.
- Anonyymi
No onhan siinä ylipääsemistä kun toiseen rakastuu ja luulee jakavansa koko tjlevaisuutensa mutta nainen haluaa vaan bilettää. Kyllähän sitä aisurina tai orjanakin pärjää mutta pitäisi edes väjän huomiota saada jotta sellainen osa kiinnostaa.
- Anonyymi
Tiedätkö että se ken itsensä ylentää, hänet alitetaan ja päinvastoin?
- Anonyymi
No täytyypä tästä kierähdellä etiäpäin.
- Anonyymi
Miksi takerrutte tällaiseen trollaukseen ?? Heh, heh,,,
- Anonyymi
Koska se on totta ja siksi täällä ollaan. Ihastuttiin johonkin keskenkasvuiseen eunukkiin joka näytti mieheltä.
- Anonyymi
Kovimpa sula on suuret luulot ihtestäs josko ny ihteäsi tarkoitat vai yritätkö jotakuta saada ymmärtämään jonkun toisen puolesta jotakin
- Anonyymi
Mä tiedän että olit …. Minä ja varsinkaan terveyteni ei yltänyt vaaditulle tasolle mut olkoon niin. Naiselta miehellle.
- Anonyymi
Vaimolle menee aloitukseni!
- Anonyymi
Ei ole. Aloitus menee Mänttään M naiselle ja hän sen tietää.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Aloitus menee Mänttään M naiselle ja hän sen tietää.
-apOnko hän käynyt E-Mäntäkoulun myös? Hydrauliikka hallussa? Mutta ei kelvannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän käynyt E-Mäntäkoulun myös? Hydrauliikka hallussa? Mutta ei kelvannut?
Ei ole tasoiseni ulkonäöltään. Muusta en ymmärrä ja olen vaan yksinkertainen kaveri.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tasoiseni ulkonäöltään. Muusta en ymmärrä ja olen vaan yksinkertainen kaveri.
-apAivan aivan. Tasot ennen kaikkea. Vitut hydrauliikasta.
- Anonyymi
Joopa joo. Ei sitä silti olisi tarvinnut tappaa ja yrittää piilottaa jätesäkissä!
- Anonyymi
Mullon naisena se mun terveys petti ja se ei ollu miehelle ok.
Olis pitäny olla huippukuntoinen ja terve kuin hän se vain olisi riitänyt - Anonyymi
Hmmm...
Tämä ei taitanutkaan olla mulle. 🤭 - Anonyymi
Joo niin olit, en tosin tiedä kuka olet, mutta jokatapauksessa liian hyvä (onneeksi, huh😆)
- Anonyymi
Varmaan mulle. Joo oot täydellinen .Mulla vaan tuo mies
- Anonyymi
Joo, mussukka. Tähän saakka oonki vaan yrittäny päästä sun alle...
😘
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837