Millainen levy seuraavaksi?

Demon of Power

Joo... Aattelinkin kysyä tässä seuraavaksi, että minkäköhänlainen voisi olla seuraava levy? Tai minkä tyylistä toivoisitte seuraavasta levyltä? Kommentoinkin nyt viime aikaisista levyistä seuraavaa:

Nymphetamine: Melko hyvä! Parantunut ajan kuluessa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, mutta toisaalta! Kai he ehkä olisivat vähän parempaankin pystyneet.

Damnation And Day: Loppupeleissä aika Paska!

Bitter Suites To Succubi: Muuten yksi parhaista levyistä, paitsi ehkä siinä on 2 tai 3 täyteraitaa. Jotkut levyn biisit ovat jopa bändin parhaimpia.

Kertokaa tekin oma mielipiteenne näistä levyistä!

12

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lucretiah

      luetelluista parhain on bitter suites to succubi. Damnation and a day on huonoin ikinä ja nymphetamine on hyvää ei-niin-cradlea. Paras levy on ylivoimaisesti cruelty and the beast. Uuden levyn saundi sais olla enemmän sitä mitä bändi oli yli viisi vuotta sitten.

    • sadjonymous

      Nymphetamine on loistava mitä nyt vähän sitä
      vaivaa biisien keskinäinen samankaltaisuus.

      Mielestäni Damanation And A Day sisältää
      joitakin aivan killeri-biisejä, mutta kokonaisuus
      ei ihan kanna niin hyvin kuin muissa levyissä.

      Bitter...taas sisältää parhaimmistoon kuuluvia
      biisejä (mm. Born In A Burial Gown) ja sitä on
      mielestäni liikaa haukuttu vain välityöksi.

      Midian taasen on aivan omaa luokkaansa.
      Eipä taida yhtäkään huonoa vetoa löytyä...

      From Cradle...USA-pressi ehkä parempi...

      Cruelty...on itse helmi mm. Cruelty brought...
      biisin kanssa.

      Dusk...klassikko!

      V Empire...loistava.

      Principle...klassikko!

      Sitten nämä kaksi tuplaa (Lovecraft...ja
      Live Bait..) menettelevät, mutta eivät paljoa
      anna sellaiselle jolta jo kaikki näillä olevat
      specut löytyvät.

      -----------------------------------------------

      No ehkä noista jo edellä huomaa että painotus
      tuonne alkupään tuotantoon menee, mutta en nyt
      suoraan sanoisi että odottelen jotain "back to
      roots" levyä seuraavaksi. Uskon että Filth säilyy
      jatkossakin minulle bändinä nro 1. Eli odottelen
      vain puhtaasti seuraavaa levyä.

      • sadjonymous

        Pakko korjata tuota DaaD levyn "arvostelua":

        LOISTAVA LEVY!
        Vaatii usemman kuuntelukerran ja kun
        pääsee sisään levyn teemaan niin AVOT!


    • Daniac

      Jos bändi edes yrittäisi palata vähän siihen mitä olivat.. nimittäin mielestäni vanhemmat levyt ovat parempia. Damnation and a day,no.. erittäin omituinen levy Cradlelta mutta jotenkin pidän siitä.

    • Wanker

      No MINUN MIELESTÄNI Filthillä on väärä kehityssuunta kuten monilla muillakin, kuten hyvinä esimerkkeinä toimivat mm. Dimmu Borgir ja Amorphis. Varsinkin Dimmu Borgirin ja Cradle of Filthin kehityssuunta viittaisi hieman siihen että raha ohjaa kehitystä. En toki sano että näin todella olisi, tämä on vain omaa spekulointiani.

    • psycotica

      Nymphetamine - kerran olen kuunnellut, toista kertaa en jaksanut...

      Damnation and a Day - pari hyvää vetoa, mutta huono kokonaisuus, ehkä huonoin kaikista...

      Bitter Suites to Succubi - hyviä biisejä, mutta välityön kuuloinen. Turhia uudelleenlämmityksiä vanhoista kappaleista.

      Midian - Aikas kova levy.

      From The Cradle To Enslave - hyvä, muttei oikein minkäänlainen kokonaisuus.

      Cruelty and the Beast - biisit hyviä, soundit ei. Cross Boxissa pari hyvää coveria.

      Dusk... - classic - paras kaikista.

      Vempire - Loistolevy ja se feikkikitaristi oli aika hyvä veto...

      Principle of Evil Made Flesh - Rupusoundit, mutta sitäkin enemmän nuoruuden intoa, voittaa Damnationin ihan milloin vain.

      Liveä ja sitä kokoelmaa en ole edes kuullut, eikä pahemmin edes kiinnosta...

      Toivon mukaan uusi levy on helvetin paljon parempi kuin pari edellistä, muuten jää ostamatta.

      Että semmosta.

    • Demon of Power

      Olinkin unohtanut, että tossa viime vuoden lopulla Nymphetaminen ilmestyttyä, luin Soundista Dani Filthin haastattelun. Siinä Dani oli kertonut että he meinaavat kuulemma tehdä seuraavasta bailulevyn! Mahtaakohan se olla jotain kasarityylistä :D
      Niin ja nyt Miasma-lehden uusimmassa numerossa oli Filthin haastattelu ja siinä rumpali kertoi että he ovat nyt heinäkuussa menossa taas studiolle!

      • true iivi1

        Seuraava levy...


        Dan Filht soitti mulle just tossa vartti sitten ja sano, että ne ei aio tehä levyä vaan täyttää levyjen kannet paskalla. Vuohen paskalla! Tosin eipä fanit huomaa edelliseen levyyn verrattuna mitään muutosta.

        Jos sen pystyy sulattaa niin on kyllä todellinen heavy vampiric satanic post goatass hate metal fani!


    • terror

      Kehitys on kulkenut jatkuvasti täysin helposti ennustettavaan suuntaan, uskoisin seuraavan levyn olevan melko lähelle Midianin ja Nymphetaminen ristisiitosta.

      Damnation and a Day on muuten loistolevy.Pitkä, mutta siinä on kantava teema ja täysin omanlaisensa tunnelma. Paljon kuuntelua vaativa levy, joka on varmasti kaikessa mahtipontisuudessaan ja työmäärässään suurin teos mitä ovat tehneet.

      • ArchHereticAngelo

        Mitä Cradlen tuotoksiin tulee niin itse pidän juuri eniten Damnationista. Juuri tuo kantava teema pitää levyn hyvin kasassa, sekä se että Filth pitää kerrankin äänensä kurissa ja pysyy useasti keskivertoa matalammalla. Vaikka melo"bläkki" ei nyt mieleen olekkaan niin juuri tuota levyä on tullut kuunneltua sen ilmestyttyä keskivertoa enemmän. Loistavaa ja eeppistä.


    • lucifer

      no nymphetaminella soitto on vähän pehmentynyt mutta muutenhan levy on täyttä rautaa... damnation and a day on taamalevy ja siksi hiukan erillainen kuin muut...bitter suites to succubilla on monia uudelleen nauhoitettuja kappaleita mutta kokonbaisuus on kiitettävää tasoa

      • lucifer

        voisinkin vielä sanoa live bait for the deadista sen verran ettää siinä yhtyeen soitto välittyy parhaimmillaan...kun kuuntelee koko liven alusta loppuun niin ase on aivan USKOMATTOMAN hyvä...DVD sai minut melkein itkemään onnesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe