Edellisellä kaudella PAKAlla oli loistava, jopa unelmajoukkue. Tämä aika tuskin koskaan palaa. Nykyisen joukkueen pelaajat eivät taidoiltaan ole lähelläkään ammattipelaajan tasoa. Syöttö-vastaanotto ei ole edes sinne päin. Tekniikka ei riitä edes helpon pallon toimittamiseen passarille. Passarin jalat ei oikein liiku, menee hihapassiin, se se ei mene edes sinne päin. Passarin yli vetää jokainen vastapuoli puolet passeista kun passari on etukentällä. Kuka joukkueen kokosi ?
PAKA lentopallojoukkue
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää peluuttaa samoilla pelaajilla koko ajan, enemmän pitäis kierrättää vaihdossa olevia pelaajia, sitten saattais peli kulkea, vai pitäiskö miettiä valmentajan vaihtoa??
- Anonyymi
Ei se tuo jääkiekko joukkuekkaan pärjää, ei niillä pitäis tuossa sarjassa edes pelata, eivät taida pärjätä edes kolmosessa,
- Anonyymi
Täällä Kuopiossa peli katsomassa. ei oikein hyvältä näytä. Onkohan niin, että pelaajien taitotaso ei vaan riitä tähän liigaan.
- Anonyymi
No eipä tuo oikein hyvältä näytä. Voiskohan Harri tulla vielä kehiin ja hommata passarin ja v
astaanottajan. - Anonyymi
Kyllä ne alemmassa sarjassa pärjäävät tuolla joukkueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621