Lattialämmitys kaapelin paikallistaminen

Anonyymi-ap

Wc-istuin täytyisi propata lattiaan mutta ei uskalla porata reikiä ennen kuin selvittää missä on kaapelit.
Onko mitään muuta riittävän tarkkaa keinoa selvittää kuin näytöllä oleva lämpökamera? Ne on tolkuttoman kalliita.
Halvoissa infrapunalämpökameroissa näytössä näkee ainoastaan lämpötilalukeman.

9

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäpä lämpökameran vuokraaminen? Alle 50 eur/vuorokausi, ei kuulosta kauhean kalliilta.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­N­y­­­m­f­­­o­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17669125d

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Miksi propata, liimamassalla pysyy

• Anonyymi

Kuten sanottu liimamassalla kiinni eikä mitään reikiä tarvita ja varmasti pysyy. Osta väritöntä homesuojattua liimamassaa ja kiinnitä sillä. Äläkä käytä mitään silikoneja tai sisäakryylimassoja.

• Anonyymi

Ei sitä propata lattiaan vesieristetyssä tilassa ja varsinkaan jos on lattialämmitys. Eikä muuallakaan mitään tarvetta. Se liimataan. Varmaan 80-luvulla on viimeksi propattu pönttöjä lattiaan.

• Anonyymi

Mikä on seuraavan tärkeän aloituksen aihe ???

• Anonyymi

Voitaisiin keskustella kuinka "kommentti ääliöstä" päästäisiin eroon?

• Anonyymi

Lämmityslaapelia ei saa asentaa kiinteiden kalusteiden alle.

• Anonyymi

Tuskin on lämmityskaapeleita wc istuimen kohdalla. Joten siinä mielessä kiinnitys ruuveillakin mahdollinen. Käyttäisin pelkkää liimaa jos betoni ja laattalattia. Jos lattiarakenne on puuta ja esim muovimatto, silloin on syytä käyttää lisäksi ruuveja. Muovimaton liimaus saattaa muutoin irrota wc istuimen voimasta jos pelkän liiman laittaa kun ei voi tietää kuinka hyvin muovimatto on liimattu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe