Onks kokemuksia Opteamistä, saaks sieltä oikeesti työtä vai kutsuuko ne vaan haastatteluun? Se Jaakko Antikainen haastattelija oli ainakin ylimielinen tyyppi
Opteam -kokemuksia?
8
3150
Vastaukset
- Suutarit
On hyvä "tyyppi"..ja nyt mulla menee hyvin..palkat saamatta..vuokra maksamatta..nälkäkin on.....
- tyttönen
Se riippuu ihan siitä mitä työkokemusta sulla/ mitä työtä haluat? Itse olen tehnyt paljon työtä staffpointin kautta, mutta oli mulla kokemustakin. Ensin oli vähän töitä, mutta kun oppi asioita niin sain enemmän.. Opteamia ei taida niin moni paikka käyttää, mutta ainakin esim. sokos hotellit käyttää staffia ja opteamii...
- kokemusta on
itse olin opteamilla n.1/2v töissä, ja jäi pas..maku suuhun. Kun lopetin työt, sain moneen kertaan pyytää esim. arkipyhäkorvauksia joita meille ei oltu maksettu.. joten jos menet opteamille, OTA SELVÄÄ mitä kaikkea sinulle kuuluu maksaa ja VAADI ne, muuten et tule kaikkia rahoja saamaan!!!
- pettynyt
Kovasti töitä lupailtiin ja mitään en ole saanut. Sanoin vielä tekeväni kaikkea muuta paitsi hampurilaishommia.
- floptiimi
jeps, mulle riitti! vuoden verran tein niille hommia.. palkat miten sattuu, menin usein paikkoihin myöhässä koska opteam oli sanonut mulle väärän ajan, tai jos olin sanonut että voin mennä mutta vasta siihen ja siihen aikaan ni ei ne työnantajalle vaivautunu ilmottaa.. kerran ne jopa pakotti mut ulkomaan matkan jälkeen vatsataudissa töihin.siis perhe ravintolaan! huhheijaa!! päällekkäisii vuoroja ja inhottavia akkoja siel töissä parii kivaa lukuunottamat.
parille kaverille ne teki oharit!
flopteam se on- mie
Itse olen saanut tehdä ainoastaan, ns. hyviä vuoroja ja hyvällä palkalla. Palkka tulee ajallaan, lisät maksettuina, jne. Vain kerran olen joutunut palkastani huomauttamaan ja sekin koski juuri muuttunutt veroprosenttia.
Töitä on riittänyt jokaiselle viikonlopulle ja ohjeistus töihin on ollut hyvää. Lisääkin voisi tehdä jos vain oma aikataulu antaisi periksi. Koulutuksen olen saanut ko. firmalta ja kovasti on kehuja tullut.
Tähän päivään mennessä en ole joutunut mitään siellä tekemääni katumaan, kenties olen sitten löytänyt helmen toimiston itselleni :) - duuli
mie kirjoitti:
Itse olen saanut tehdä ainoastaan, ns. hyviä vuoroja ja hyvällä palkalla. Palkka tulee ajallaan, lisät maksettuina, jne. Vain kerran olen joutunut palkastani huomauttamaan ja sekin koski juuri muuttunutt veroprosenttia.
Töitä on riittänyt jokaiselle viikonlopulle ja ohjeistus töihin on ollut hyvää. Lisääkin voisi tehdä jos vain oma aikataulu antaisi periksi. Koulutuksen olen saanut ko. firmalta ja kovasti on kehuja tullut.
Tähän päivään mennessä en ole joutunut mitään siellä tekemääni katumaan, kenties olen sitten löytänyt helmen toimiston itselleni :)sain juuri tampereen opteamilta kesätyöpaikan ja alko suuresti pelottaan....:) no tyypit ainaki vaikutti erittäin mukavilta ja rennoilta...pitää sit varmaan vaan toivoo parasta??!!!!
- opteamilainen
duuli kirjoitti:
sain juuri tampereen opteamilta kesätyöpaikan ja alko suuresti pelottaan....:) no tyypit ainaki vaikutti erittäin mukavilta ja rennoilta...pitää sit varmaan vaan toivoo parasta??!!!!
palkat ym riippuu täysin siitä millä opteamin toimipisteellä työskentelee. Itse olen todella tyytyväinen opteamin työtarjontaan ja palkkaan.
- Esa ( Helsinki )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872