Auto huollossa

Anonyymi-ap

Jätän auton huoltoon ja etsin asiakas wc:n
Yllätyn astuessani sisään avaraan eteistilaan jonka toisella reunalla on useampi ylhäältä ja alareunasta avoin koppi ja ovia vastapäätä käsienpesualtaat ja koko seinän mittainen peili.
Vaikuttaa ettei sisällä tiloissa ole ketään.
Koppiin mennessä tajuan ettei sisääntulo ovessa ollut lukkoa eikä sukupuoli merkintää eli sisään voi tulla vapaasti sukupuolesta riippumatta.
Riisun talvitakkini naulaan.
Hiki pukkaa villapaidan alla joten hermostuksissani kiskaisen paidan yltä vieden alusvaatteet mukanaan paljastaen rintani.
Hiton talvisaappaat estää laskemasta housuja ja potkin ne jalasta ja samalla lentää toppahousutkin.
Istun viimein tyhjentämään rakkoni ja samalla kopin ovea katsoessa säikähdin muistinko lukita sitä?
Eka koppi joten todennäköisesti se avattaisiin ensimmäisenä.
Käytävästä kuuluu puhetta kun ihmisiä liikkuu käytävällä.
En yletä oveen ja pitikin juoda niin paljon kahvia aamulla...
Yleensä kopit kun on niin pieniä.
Lopulta helpottaa ja hyökkään housuni tippuessa pöntön luo ovelle tarkistaakseni sen mutta tunnenkin outoa kihelmöintiä ilman virratessa oven alta paljaalle iholleni ja kuuntelen ääniä.
Onko kukaan tulossa?
Tönäisen yhtäkkiä oven auki.
Katson itseäni peilistä ja näen alastoman vartaloni.
Yritän ensin peitellä käsilläni kuin ujostellen itseäni mutta kuin alistettuna nostan ne ylös oven karmiin.
Kuvittelen olevani sidottuna kiinni katsoen alistunutta olemustani peilistä ja aloitan rimpuilun katsoen peilikuvassa heiluvia...
Hitto herään todellisuuteen missä olen ja astun äkkiä ulos kopista jotta saan kiinni oven kahvasta ja suljen oven.
Siis minä olisin paljastunut heti jos ovi käytävältä olisi avattu.
Mutta olisiko katsoja ollut mies vai nainen?
Komea myyjä, hikinen huoltomies haalarissa vai kaunis sihteeri korkokenkineen...
Miten olisin tämän jälkeen kehdannut mennä hakemaan autoa huollosta?
Käteni hakeutuu hyväilemään...
Nyt järkeä tähän touhuun tai käy huonosti.

2

8548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm... Jäi vaivaamaan kuka olisi tullut ovesta ja mitä minulle olisi voinut tapahtua.
      Jep soitettu poliisi tai vartija joka sitten fantasiassa pamputtaisi oikein kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe