Ei ole vielä edennyt, eikä tunteista puhuttu. Milloin viestittelitte viimeksi? Laita tarkka päivämäärä.
Sinä jolla alussa oleva romanssi..
21
346
Vastaukset
- Anonyymi
Kauan aikaa sitten, 18.11. Mietin miksei sen jälkeen ole kuulunut mitään🤔
- Anonyymi
Tosta on jo niin pitkä aika, että tuskin enää kuuluu. Mun kokemuksen perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosta on jo niin pitkä aika, että tuskin enää kuuluu. Mun kokemuksen perusteella.
En tiedä muista, mutta itse vastaan viesteihin nopeasti. Ellei mitään keskustelua ole meneillään, voi kiireessä tulla väliä jos ei vielä olla läheisiä tai toinen on passiivinen. Ei nyt kuitenkaan noin pitkää.
- Anonyymi
Mitähän varten poistettiin kun kerroin että 8.12. Päivä jollekin kuuma peruna? Alustavaa viritystä.
- Anonyymi
Munkin viestejä on poistettu turhaan. Välillä vaikuttaa, että joku poistattaa kun kuvittelee ne itseään koskeviksi tmv hölmöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin viestejä on poistettu turhaan. Välillä vaikuttaa, että joku poistattaa kun kuvittelee ne itseään koskeviksi tmv hölmöä.
Mullakin on sama fiilis.
- Anonyymi
Mua muuten ärsyttää sen tyyppinen, että ensin viestitään viikon verran kymmenesti päivässä ja sata emoijia. Sitten tyssää kokonaan ilman syytä.
- Anonyymi
Mullekin kävi noin.
Terv. 8.12. - Anonyymi
Joo, hirveellä innolla ensin ja sitten katkeaa kun kanan lento. Ei varsinaisesti ghostaa mutta muuttuu eri ihmiseksi taikaiskusta.
- Anonyymi
Mulle ei ainakaan sovi etupainotteisuus. Mieluummin alussa hitaasti ja rauhassa, sitten vähitellen tihenee ja tiivistyy. Impulsiiviset vouhahdukset tuntuu epäaidoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei ainakaan sovi etupainotteisuus. Mieluummin alussa hitaasti ja rauhassa, sitten vähitellen tihenee ja tiivistyy. Impulsiiviset vouhahdukset tuntuu epäaidoilta.
Sama täällä. Ensin kehitellään, sitten vähitellen lisää volyymia tasaiseen tahtiin.
- Anonyymi
hetero etsii lesboa
lesbon kanssa on tosi vaikea elää
hän ei tahdo monia asioita mitä hetero tarjoaa
romanssi voi jäädä lyhyeksi- Anonyymi
siis heteromies etsii lesboa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis heteromies etsii lesboa
Heteromiehen ei pidä koskaan lannistua.
Otti ja rakastui lesbo naiseen.
Niin kaunis ja viaton.
Vähän tyhmä, mutta eiköhän siitä hän ällistyy
kun tutustutaan läheisemmin.
Heteromiehen pitää uskoa itseensä.
Lesbo nainenkin voi äidistyä.
Eiköhän se ole merkki, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta enää,kun viestit hiipuu.
- Anonyymi
Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.
Toiset on impulsiivisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.
tähtitieteessäkin nopeus hidastuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset on impulsiivisia.
Impulsiiviset sopii paremmin keskenään, muut ei jaksa sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504