Ei ole vielä edennyt, eikä tunteista puhuttu. Milloin viestittelitte viimeksi? Laita tarkka päivämäärä.
Sinä jolla alussa oleva romanssi..
21
346
Vastaukset
- Anonyymi
Kauan aikaa sitten, 18.11. Mietin miksei sen jälkeen ole kuulunut mitään🤔
- Anonyymi
Tosta on jo niin pitkä aika, että tuskin enää kuuluu. Mun kokemuksen perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosta on jo niin pitkä aika, että tuskin enää kuuluu. Mun kokemuksen perusteella.
En tiedä muista, mutta itse vastaan viesteihin nopeasti. Ellei mitään keskustelua ole meneillään, voi kiireessä tulla väliä jos ei vielä olla läheisiä tai toinen on passiivinen. Ei nyt kuitenkaan noin pitkää.
- Anonyymi
Mitähän varten poistettiin kun kerroin että 8.12. Päivä jollekin kuuma peruna? Alustavaa viritystä.
- Anonyymi
Munkin viestejä on poistettu turhaan. Välillä vaikuttaa, että joku poistattaa kun kuvittelee ne itseään koskeviksi tmv hölmöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin viestejä on poistettu turhaan. Välillä vaikuttaa, että joku poistattaa kun kuvittelee ne itseään koskeviksi tmv hölmöä.
Mullakin on sama fiilis.
- Anonyymi
Mua muuten ärsyttää sen tyyppinen, että ensin viestitään viikon verran kymmenesti päivässä ja sata emoijia. Sitten tyssää kokonaan ilman syytä.
- Anonyymi
Mullekin kävi noin.
Terv. 8.12. - Anonyymi
Joo, hirveellä innolla ensin ja sitten katkeaa kun kanan lento. Ei varsinaisesti ghostaa mutta muuttuu eri ihmiseksi taikaiskusta.
- Anonyymi
Mulle ei ainakaan sovi etupainotteisuus. Mieluummin alussa hitaasti ja rauhassa, sitten vähitellen tihenee ja tiivistyy. Impulsiiviset vouhahdukset tuntuu epäaidoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei ainakaan sovi etupainotteisuus. Mieluummin alussa hitaasti ja rauhassa, sitten vähitellen tihenee ja tiivistyy. Impulsiiviset vouhahdukset tuntuu epäaidoilta.
Sama täällä. Ensin kehitellään, sitten vähitellen lisää volyymia tasaiseen tahtiin.
- Anonyymi
hetero etsii lesboa
lesbon kanssa on tosi vaikea elää
hän ei tahdo monia asioita mitä hetero tarjoaa
romanssi voi jäädä lyhyeksi- Anonyymi
siis heteromies etsii lesboa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis heteromies etsii lesboa
Heteromiehen ei pidä koskaan lannistua.
Otti ja rakastui lesbo naiseen.
Niin kaunis ja viaton.
Vähän tyhmä, mutta eiköhän siitä hän ällistyy
kun tutustutaan läheisemmin.
Heteromiehen pitää uskoa itseensä.
Lesbo nainenkin voi äidistyä.
Eiköhän se ole merkki, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta enää,kun viestit hiipuu.
- Anonyymi
Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.
Toiset on impulsiivisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.
tähtitieteessäkin nopeus hidastuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset on impulsiivisia.
Impulsiiviset sopii paremmin keskenään, muut ei jaksa sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633428
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari442128Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501696Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221557Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151380