Sinä jolla alussa oleva romanssi..

Anonyymi-ap

Ei ole vielä edennyt, eikä tunteista puhuttu. Milloin viestittelitte viimeksi? Laita tarkka päivämäärä.

20

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauan aikaa sitten, 18.11. Mietin miksei sen jälkeen ole kuulunut mitään🤔

      • Anonyymi

        Tosta on jo niin pitkä aika, että tuskin enää kuuluu. Mun kokemuksen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta on jo niin pitkä aika, että tuskin enää kuuluu. Mun kokemuksen perusteella.

        En tiedä muista, mutta itse vastaan viesteihin nopeasti. Ellei mitään keskustelua ole meneillään, voi kiireessä tulla väliä jos ei vielä olla läheisiä tai toinen on passiivinen. Ei nyt kuitenkaan noin pitkää.


    • Anonyymi

      Mitähän varten poistettiin kun kerroin että 8.12. Päivä jollekin kuuma peruna? Alustavaa viritystä.

      • Anonyymi

        Munkin viestejä on poistettu turhaan. Välillä vaikuttaa, että joku poistattaa kun kuvittelee ne itseään koskeviksi tmv hölmöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin viestejä on poistettu turhaan. Välillä vaikuttaa, että joku poistattaa kun kuvittelee ne itseään koskeviksi tmv hölmöä.

        Mullakin on sama fiilis.


    • Anonyymi

      Mua muuten ärsyttää sen tyyppinen, että ensin viestitään viikon verran kymmenesti päivässä ja sata emoijia. Sitten tyssää kokonaan ilman syytä.

      • Anonyymi

        Mullekin kävi noin.
        Terv. 8.12.


      • Anonyymi

        Joo, hirveellä innolla ensin ja sitten katkeaa kun kanan lento. Ei varsinaisesti ghostaa mutta muuttuu eri ihmiseksi taikaiskusta.


      • Anonyymi

        Mulle ei ainakaan sovi etupainotteisuus. Mieluummin alussa hitaasti ja rauhassa, sitten vähitellen tihenee ja tiivistyy. Impulsiiviset vouhahdukset tuntuu epäaidoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ainakaan sovi etupainotteisuus. Mieluummin alussa hitaasti ja rauhassa, sitten vähitellen tihenee ja tiivistyy. Impulsiiviset vouhahdukset tuntuu epäaidoilta.

        Sama täällä. Ensin kehitellään, sitten vähitellen lisää volyymia tasaiseen tahtiin.


    • Anonyymi

      hetero etsii lesboa

      lesbon kanssa on tosi vaikea elää
      hän ei tahdo monia asioita mitä hetero tarjoaa

      romanssi voi jäädä lyhyeksi

      • Anonyymi

        siis heteromies etsii lesboa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis heteromies etsii lesboa

        Heteromiehen ei pidä koskaan lannistua.
        Otti ja rakastui lesbo naiseen.
        Niin kaunis ja viaton.
        Vähän tyhmä, mutta eiköhän siitä hän ällistyy
        kun tutustutaan läheisemmin.

        Heteromiehen pitää uskoa itseensä.

        Lesbo nainenkin voi äidistyä.


    • Eiköhän se ole merkki, että toista osapuolta ei vaan kiinnosta enää,kun viestit hiipuu.

      • Anonyymi

        Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.

        Toiset on impulsiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on selvää jos pidemmällä ajalla vähitellen hiipuu. Sitten on näitä äkkijyrkkiä joita on vaikeampi käsittää.

        tähtitieteessäkin nopeus hidastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on impulsiivisia.

        Impulsiiviset sopii paremmin keskenään, muut ei jaksa sitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe