Minkälaisen kinkun hommaatte?

Vai kalkkuna? Mää sinkkuna hommaan joko pienen 2,5 kiloisen taikka valmiita viipaleita. Vinkkejä mikä ois hyvä. Oisko Snellmannin superior joulukinkku hyvä? Ainenkin tuo supoerior leivän päällys kinkku on oikein maittavaa. Siis nää Snellmannit on viipaleita.

11

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minkäänlaista. Ihan normaalia arkiruokaa syön kun en yhdelle viitsi erikseen mitään jouluruokia hommata, poikkeuksena jälkiruuaksi juustotarjotin ja hedelmät. K-kaupan Pirkka juustolajitelma on yhdelle juuri sopiva.

      • Harmullista kun selvästi ymmärrät hyvän päälle. Juusto tarjotin. Mulle systerin miehen äiti opetti että jouluna pitäö olla kystä kyllä. Tätä olen sitten noudattanut ja muistellut edesmenneitä.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Harmullista kun selvästi ymmärrät hyvän päälle. Juusto tarjotin. Mulle systerin miehen äiti opetti että jouluna pitäö olla kystä kyllä. Tätä olen sitten noudattanut ja muistellut edesmenneitä.

        No, mulle riittää kun joka toinen vuosi teen laatikot ja niiden kera syön vävyn paistamaa kinkkua. Joka toinen joulu kun olen itsekseni niin en viitti yhdelle laittaa. Tuo juustolajitelma ja itsetehdyt kakut riittää herkuiksi. Kakut teen joka jouluksi sekä itselle että lapsen perheelle vielä niin kauan kuin pystyn. Ikää alkaa olemaan jo niin paljon että ei enää toivottavasti vuosikymmeniä ole jäljellä kun en halua satavuotiaaksi elää.

        Mut hyvää joulua sinnekin ja minun suunmukaista on myös tuo Snellmanin superior.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, mulle riittää kun joka toinen vuosi teen laatikot ja niiden kera syön vävyn paistamaa kinkkua. Joka toinen joulu kun olen itsekseni niin en viitti yhdelle laittaa. Tuo juustolajitelma ja itsetehdyt kakut riittää herkuiksi. Kakut teen joka jouluksi sekä itselle että lapsen perheelle vielä niin kauan kuin pystyn. Ikää alkaa olemaan jo niin paljon että ei enää toivottavasti vuosikymmeniä ole jäljellä kun en halua satavuotiaaksi elää.

        Mut hyvää joulua sinnekin ja minun suunmukaista on myös tuo Snellmanin superior.

        Kiitos, kuin myös!

        Mut mitä jos repäisisit. Ostaisit pienen kinkun ja laatikot valmiina. Jne.

        Syöt hyvin ja muistelet menneitä? 😐


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kiitos, kuin myös!

        Mut mitä jos repäisisit. Ostaisit pienen kinkun ja laatikot valmiina. Jne.

        Syöt hyvin ja muistelet menneitä? 😐

        Syön kyllä hyvin ilman jouluruokiakin :) Menneitä en kauheesti välitä muistella vaan elän tätä päivää, huomisesta ei tiedä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syön kyllä hyvin ilman jouluruokiakin :) Menneitä en kauheesti välitä muistella vaan elän tätä päivää, huomisesta ei tiedä :)

        Ihan hyvä elämän filosofia tuokin.

        Vaan kun ikää tulee niin huomaa että ihmisiä siirtyy taivaalliseen orkesteriin. Heitä kunnioittaen joulua juhlistan. 😐


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Harmullista kun selvästi ymmärrät hyvän päälle. Juusto tarjotin. Mulle systerin miehen äiti opetti että jouluna pitäö olla kystä kyllä. Tätä olen sitten noudattanut ja muistellut edesmenneitä.

        Ite ostan keltaisen oltermannin, ei tarvi tarjotintakaan kun siitä voi leikata viipaleen leivän päälle


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Ihan hyvä elämän filosofia tuokin.

        Vaan kun ikää tulee niin huomaa että ihmisiä siirtyy taivaalliseen orkesteriin. Heitä kunnioittaen joulua juhlistan. 😐

        Itsellänikin ikää jo niin että on useampikin lähipiiristä jo siirtynyt tuonpuoleisiin ja siksi en enää myöskään menneitä haikaile kun ei niitä takaisin saa. Kynttilät sytytän lyhtyihin heidän muistokseen terassille ja napostelen ainakin osan siitä juustotarjottimesta ja glögiä sitten illalla.

        Hyvää joulua !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite ostan keltaisen oltermannin, ei tarvi tarjotintakaan kun siitä voi leikata viipaleen leivän päälle

        Cheddar burger viipaleet oli loppu. Jouduin ostaa Arlan cheddar juusto palan. Oikein hyvää ja menee leivän päällä siinä missä burgerissakin..


    • Anonyymi

      Sellaisen jolla on siniset silmät ja naurava suu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe