Pitääkö miehen lapset myös ruokkia

Anonyymi-ap

joka kerta kun tulisi isän luokse? Eikä heitä voi velvottaa tuomaan ruokaa mukanaan kun isä kuitenkin maksaa hirmusuuri elareita. rahalla olisi meillekin käyttöä kun on mun lapset ja lasten serkut mun puolelta täällä, kun talo on niin iso niin ovat täällä pitkään.
Miehen lapset on isoja jotka ei tarvi isää niin paljoo, muuta kun rahastukseen. Ei sen puoleen hyvähän se on ettei ole täällä sotkemmassa, mutta tuntuu että rahaa meee ihan liikaa heihin.
Nyt joluna ovat onneksi äidin luona, mutta silti mies on ostanut niille lahjoja, outoa, sillä munkinlaspet tarvis lahjoja kun en voikein voi ostaa, oon työtön ja hoidan lapsia täällä, se on mun homma. Koti on aina sotkussa, kun en ehi siivoon ,,et meis voisi hommaa tänne siivoojan.
On niin rasssaavaa kun rahaa mennnee turhuuksiin, nyt jouluna olisi k iva olla perheen kesken. En tiiä, mitä tulisi jos lähtisin, varmaan katastrofi, miehen lapset kun ei osaa yhtään mitään, että on pakko ohjaata heitä usein. Nytkin eivät ole kun olisi piha hommia, ja joulusiivousta, ei näy, mutta tulevat sitten kun kinkku on pöydässä. Hullua.

52

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkö naisen lapset myös ruokkia, jotka asuvat täällä ja käyvät omalla juopolla isällään vain kerran kuussa.

    • Anonyymi

      Kaikki on mileipide kysymyksiä, ei pakko. Jokaine voi ruokkia niin monta ihmistä kun haluaa, muttei ole pakko kun itsensä ja lapsensa.

      Ruokaa on kaupat täynnä, senkun hakee vaan, ei sen kummosempaa. Joka päivä saa kaupasta vlitettavasti ruokaa. Onneksi en ole kaupassa töissä, olisi hirveetä. Onneksi en ole hoitoalalla, olisi hirveetä. AINA kannattaa valita itselleen parhaimmat asiat, myös monta lasta haluaa. Kaiken voi valita paitsi elämän.

      Itse toimin alalla, jossa on pitkät lomat ja vapaat, kyllä, opetusala.
      Itse päätän mitä kaupasta ostan.
      Itse päätän ketä syötän kotonani ja ketä en.
      Itse päätän kaikesta, kukaan ei määrittele minua.
      Juuri tällä hektellä olen "sairaslomalla" koska halusin pitää pitkän joululoman. Ensin oli "lapset sairana" ja sitten "minä sairaana" näin sain ylimääräisiä viikkoja joululomaa.

      Kaikki on mahollista kun vaan osaa. Eduskunnasta voi ottaa paljon mallia, siellä ollaan huippu huiputtajia joka asiassa.

      • Anonyymi

        Mä olen myös alalla jossa ei tarvi tehdä töitä yhtään. En myöskään ruoki ketän edes lintuja. Asun missä haluan enkä puhu kellekkään.


    • Anonyymi

      Taas yksi provokatiivinen aloitus jossa ei ole mitään totuutta takana.
      Joku pöhlö leikkii mielikuvilla ja kenenkä lapset ovat oikeutettu saamaan olla oman vanhempansa lähellä ä
      Tuo on sairasta jutustelua joissa halveksutaan Näitä exien lapsia vaan siksi että ovat olemassa .raha saa myös suuren sijan aina näissä provoissa jossa on elatusmaksut kyseessä .
      Eikö olis aika johonkin järkevämpään tekstiin, ei kai tuollaista toopeja ole edes olemassakaan . Provon mielikuvituksia

      • Anonyymi

        No eikai aloittajan juttua kukaan tosissaan ota? Tuli lähinnä mieleen 10-13 vuotiaan kirjoittelu.


    • Anonyymi

      Trolli

    • Anonyymi

      Katelinen itsekäs nainen kirjoitta aiheesta.Ei siedä miehen lapsia kun ne synnytänyt toinen nainen ja muistuttavat läsnäolollan sitä EX-Naista. Itse valitisit miehen jolla lapsia EX vaimon kanssa.Kanna ristisi tai eroa.Lapsella/ lasilla on oikeus Isään ja ravintoon kuin taskurahoihin Isältä.Lapset eivät eroa koskaan Vain isä ja äiti eroaa.

      • Anonyymi

        Kyllä ne on kateellisia jotka ovat menettneet miehen uudelle ihmiselle, joka osaa olla vaimo ja miehen lasten uusi äiti. Se jos mikä luo kateutta kun toinen vie miehen, lapset ja kodin. Hih... minäkin olen sellainen, en kävellyt onneni ohi eikä se uusi mies, sanoikin että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut. Nyt hoidan kotia ja olen edustusrouva, mies ahertaa töissä ja elättää mut, mun lapset ja omat lapset, mutta eksä eukko kituuttelee... se jos mikä on kivaa. Sanoisinko että nautin toisen pahasta tilasta, jonkun suru on toisen ilo.

        En ajattele sitä niin, elän kun näin on mulle suotu, kakarat kyllä ressaa mutta en halua niitä tänne usein, hoitakoot eksänsä kun kerran on ne halunnutkin. Ovat niin hankalia ja laiskoja että inhottaa, eivät auta mua eikä palvele kun pyydän, joten en minäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on kateellisia jotka ovat menettneet miehen uudelle ihmiselle, joka osaa olla vaimo ja miehen lasten uusi äiti. Se jos mikä luo kateutta kun toinen vie miehen, lapset ja kodin. Hih... minäkin olen sellainen, en kävellyt onneni ohi eikä se uusi mies, sanoikin että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut. Nyt hoidan kotia ja olen edustusrouva, mies ahertaa töissä ja elättää mut, mun lapset ja omat lapset, mutta eksä eukko kituuttelee... se jos mikä on kivaa. Sanoisinko että nautin toisen pahasta tilasta, jonkun suru on toisen ilo.

        En ajattele sitä niin, elän kun näin on mulle suotu, kakarat kyllä ressaa mutta en halua niitä tänne usein, hoitakoot eksänsä kun kerran on ne halunnutkin. Ovat niin hankalia ja laiskoja että inhottaa, eivät auta mua eikä palvele kun pyydän, joten en minäkään.

        Trooli jauhaa aina samaa mantraa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trooli jauhaa aina samaa mantraa .

        Anteeksi Trolli , ei trooli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on kateellisia jotka ovat menettneet miehen uudelle ihmiselle, joka osaa olla vaimo ja miehen lasten uusi äiti. Se jos mikä luo kateutta kun toinen vie miehen, lapset ja kodin. Hih... minäkin olen sellainen, en kävellyt onneni ohi eikä se uusi mies, sanoikin että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut. Nyt hoidan kotia ja olen edustusrouva, mies ahertaa töissä ja elättää mut, mun lapset ja omat lapset, mutta eksä eukko kituuttelee... se jos mikä on kivaa. Sanoisinko että nautin toisen pahasta tilasta, jonkun suru on toisen ilo.

        En ajattele sitä niin, elän kun näin on mulle suotu, kakarat kyllä ressaa mutta en halua niitä tänne usein, hoitakoot eksänsä kun kerran on ne halunnutkin. Ovat niin hankalia ja laiskoja että inhottaa, eivät auta mua eikä palvele kun pyydän, joten en minäkään.

        Älä provoilija hauku toisten lapsia vahtaa niitä omias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä provoilija hauku toisten lapsia vahtaa niitä omias

        Tolla trollilla ei ole miestä eikä lapsia , hän on nyt avohoidossa, ja lämpimikseen kirjoittelee.
        Taitaa muuten olla joku vanhapoika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on kateellisia jotka ovat menettneet miehen uudelle ihmiselle, joka osaa olla vaimo ja miehen lasten uusi äiti. Se jos mikä luo kateutta kun toinen vie miehen, lapset ja kodin. Hih... minäkin olen sellainen, en kävellyt onneni ohi eikä se uusi mies, sanoikin että olen parasta mitä hänelle on tapahtunut. Nyt hoidan kotia ja olen edustusrouva, mies ahertaa töissä ja elättää mut, mun lapset ja omat lapset, mutta eksä eukko kituuttelee... se jos mikä on kivaa. Sanoisinko että nautin toisen pahasta tilasta, jonkun suru on toisen ilo.

        En ajattele sitä niin, elän kun näin on mulle suotu, kakarat kyllä ressaa mutta en halua niitä tänne usein, hoitakoot eksänsä kun kerran on ne halunnutkin. Ovat niin hankalia ja laiskoja että inhottaa, eivät auta mua eikä palvele kun pyydän, joten en minäkään.

        Lapsilla on vain kaksi oikeaa vanhempaa. Ja jos todella joku haluaa lasten parasta,katsoo että lapset saavat pitää välit kumpaankin. Erovanhempienhan tulee pitää huoli,että välttävät sellaista mikä sekoirtaisi tuon asian.
        Mitään uutta äitiä kumppanin lapsille ei ole.


    • Anonyymi

      Ja juuri saivat tuplana lapsilisät, kyllä nuo tuovat kinkut ja muut herkut tullessaan juhlimaan?🎁🎀🎄

    • Anonyymi

      Oot valintasi tehnyt. Jo. ukkoa ei olisi tarvinnut ottaa. Ja mene töihin, niin on itelläsi omaakin rahaa. Vai ei taida kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Niin oonkin. Valitsin miehen mutten sen lapsia, kun on omiakin. Töihin en mee, viihdyn kotona kun mies on töissä niin mie oon kotona, kätevää. Miksi menisin kun näin pääsee helpommalla. On mulla rahaa, saan omista lapsissta lapsilisät ja elarit ja mieheltä saa rahaa kun menee shoppaileen. Miehen lapset käy onneksi harvoin, ei mee niihinrahaa, on niin hiriköit ettei ole hyvä et ne on mun lasten kanssa tekemisissä. koulukin menee heiltä huonosti, sellasa 6 7 numeroita, kun mun lapset tuo aina 10 joka ikisestä kokeesta ja totari täynnä kymmppejä... on vähän hei eroo.
        Monesti meihen lapset vaan ky ja lähtee pois ei tykkä olla täällä, se ei meitä haittaa, olkoot siellä missä saa sotkee,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oonkin. Valitsin miehen mutten sen lapsia, kun on omiakin. Töihin en mee, viihdyn kotona kun mies on töissä niin mie oon kotona, kätevää. Miksi menisin kun näin pääsee helpommalla. On mulla rahaa, saan omista lapsissta lapsilisät ja elarit ja mieheltä saa rahaa kun menee shoppaileen. Miehen lapset käy onneksi harvoin, ei mee niihinrahaa, on niin hiriköit ettei ole hyvä et ne on mun lasten kanssa tekemisissä. koulukin menee heiltä huonosti, sellasa 6 7 numeroita, kun mun lapset tuo aina 10 joka ikisestä kokeesta ja totari täynnä kymmppejä... on vähän hei eroo.
        Monesti meihen lapset vaan ky ja lähtee pois ei tykkä olla täällä, se ei meitä haittaa, olkoot siellä missä saa sotkee,

        Onneksi sun muksut on perinneet isänsä älykkyyden , koska sinä olet tyhmä, et osaa edes kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sun muksut on perinneet isänsä älykkyyden , koska sinä olet tyhmä, et osaa edes kirjoittaa.

        Kukaan meistä ei osaa kirjottaa, jokasessa jutussa on vierhietä, kappas, et ole huomannut niitä???? hei haloo.... missä sun suurennuslasi on tai älykkyys kun et ole huomannut?

        Mutta asiaan, se on tapauskohtaisesti kuka perii mitäkin, minun kauneuteni on lapseni kaikki perinneet ja fiksuuden ja ymmärtimisen ihmisiä kohtaan. Hylkäsivät isänsä kun isä hylkäsi heidät, ja mikä parasta lasten lapsetkaan ei ole tavanneet vaariaan, kun lapset häpeevät isäänsä. Mutta sehän on elämää, mies saa kärsiä että hylkäsi perheensä, nyt katuu kun perimme vuisia sitten vanhempani talot ja mäkit ja autot ja rahat, me ollaan rikkaita, mies raataa töissä jotta saa leipää.
        Rikkaus on parasta kun näkee miten mies kärsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan meistä ei osaa kirjottaa, jokasessa jutussa on vierhietä, kappas, et ole huomannut niitä???? hei haloo.... missä sun suurennuslasi on tai älykkyys kun et ole huomannut?

        Mutta asiaan, se on tapauskohtaisesti kuka perii mitäkin, minun kauneuteni on lapseni kaikki perinneet ja fiksuuden ja ymmärtimisen ihmisiä kohtaan. Hylkäsivät isänsä kun isä hylkäsi heidät, ja mikä parasta lasten lapsetkaan ei ole tavanneet vaariaan, kun lapset häpeevät isäänsä. Mutta sehän on elämää, mies saa kärsiä että hylkäsi perheensä, nyt katuu kun perimme vuisia sitten vanhempani talot ja mäkit ja autot ja rahat, me ollaan rikkaita, mies raataa töissä jotta saa leipää.
        Rikkaus on parasta kun näkee miten mies kärsii.

        Siinä on oikeen katkeruuden ja vihan ruumiillistuma, kakarat samanlaisia, vai perintöä , ei sun ilkeät kakarasi peri vielä mitään, sun pitää ensin kuolla.
        Kakarasi katkeruuden ja vihaisen luonteen vuoksi, ne odottaa kieli pitkänä , että sinä kuolisit jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oonkin. Valitsin miehen mutten sen lapsia, kun on omiakin. Töihin en mee, viihdyn kotona kun mies on töissä niin mie oon kotona, kätevää. Miksi menisin kun näin pääsee helpommalla. On mulla rahaa, saan omista lapsissta lapsilisät ja elarit ja mieheltä saa rahaa kun menee shoppaileen. Miehen lapset käy onneksi harvoin, ei mee niihinrahaa, on niin hiriköit ettei ole hyvä et ne on mun lasten kanssa tekemisissä. koulukin menee heiltä huonosti, sellasa 6 7 numeroita, kun mun lapset tuo aina 10 joka ikisestä kokeesta ja totari täynnä kymmppejä... on vähän hei eroo.
        Monesti meihen lapset vaan ky ja lähtee pois ei tykkä olla täällä, se ei meitä haittaa, olkoot siellä missä saa sotkee,

        Paljonkos pikkuneidillä on ikää? Tuliko 15 vee täyteen jo? Jos, siis jos, muka olet aikuinen, niin suosittelen sinulle vähintään psykiatrillä käyntejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan meistä ei osaa kirjottaa, jokasessa jutussa on vierhietä, kappas, et ole huomannut niitä???? hei haloo.... missä sun suurennuslasi on tai älykkyys kun et ole huomannut?

        Mutta asiaan, se on tapauskohtaisesti kuka perii mitäkin, minun kauneuteni on lapseni kaikki perinneet ja fiksuuden ja ymmärtimisen ihmisiä kohtaan. Hylkäsivät isänsä kun isä hylkäsi heidät, ja mikä parasta lasten lapsetkaan ei ole tavanneet vaariaan, kun lapset häpeevät isäänsä. Mutta sehän on elämää, mies saa kärsiä että hylkäsi perheensä, nyt katuu kun perimme vuisia sitten vanhempani talot ja mäkit ja autot ja rahat, me ollaan rikkaita, mies raataa töissä jotta saa leipää.
        Rikkaus on parasta kun näkee miten mies kärsii.

        Mielenvikaisuuskin on periytynyt jo sinulle omilta vanhemmiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenvikaisuuskin on periytynyt jo sinulle omilta vanhemmiltasi.

        Just , ja lapsetkin on sen perinneet, jos tuon juttuihin on uskomista.


    • Anonyymi

      Äläs Lässy puhu paskaa ,ei sulla ole ikinä ollut kunnon miestä, exäsikin oli munaton sukulais pojankloppi ,ja hiukan yksinkertainen ,joka tanssi ripaskaa ,kun sinä tahtia löit , mutta kyllästy sun terrorisointiisi ja löyty äijästä sitte sen verran munaa ,et lähti toisen matkaan. Mene töihin sieltä saat rahaa.
      Nyt sinä fantasioit täällä uudesta äijästä lapsineen ,jota haluaisit pompottaa, mutta se ei koskaan toteudu, yksin elät vanhuutesi katkerana, viinan ja "suoli"24 kera.

    • Anonyymi

      Mami laittaa eväät mukaan ja pääsymaksu veloitetaan joulujuhlaan!🕷️🕸️🕷️

    • Anonyymi

      Ei pidä ruokkia, voivat syödä äitinsä pöeröitä. Toinen vaihtis on että tuo vaikka 3 e per ateria mukaansa ja maksaa siitäe ttä saa ruokaa. Välipalat voi tuoda kotoonta. Myös jos on yötä petivaatteet maksaa 4 e yö ja pesu 2 e,. Hintalappu kaikelle niin hyvin menee.
      Mies on kuintekin maksanut elarita joten miksi eukko ei voi maksaa ylläpidosta ja huoenpoidosta ja kasvatuksesta.
      Liian paljon äiti saa lapsistaan rahaa, sen vuoksi ei annakkaan niitä isälle ksavatettavaksi kun pystyy rahastaa. uusi äiti olisi tosi hyvä ksavattaja, mutta eihän ilmaiseksi kukaan mitään tee.

      • Anonyymi

        On sulla Lässy mielikuvitus, ensinnäkin sulla ei ole mitään miestä , eikä miehen lapsia, olet yksinäinen , alkoholisoitunut ja mielenterveytesi menettänyt ressukka.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, yleensä miehen eksä luulee että uusi äiti ruokkii ja ostelee niinkuin omilleen asioita. Ei se niin mene, olen laitanut viestiä sille äidille että ottaa enempi vastuuta omista lapsista, eikä sysää sitä mulle. Olen toki osaava ja äitikin sen tietää, että pystyn mihin vaan, mutta en halua olla heille äiti vaan äiti joka kasvattaa ja määrää, muttei muuta.

    • Anonyymi

      Miksi ei sinun exäsi osta omille lapsilleen lahjoja, ja saathan sinäkin muhkeat elatusmaksut ja sinäkin voit laittaa eväät mukaan lapsillesi, kun menevät isälleen sotkemaan paikkoja.
      Sinunkin exäsi uus muija haluaa olla vain omien kanssa ja sun exäsi kanssa, hänkin voi ajatella, etteivät sun ja exäsi lapset osaa yhtään mitään , vain sotkevat ja huutavat.

      • Anonyymi

        Mitä sinä kirjoittaja oikein höpiset? Tiedätkömiten paljon uusi äiti hoitaa toistenlapsia korvauksetta? Lapsilisät kuuluisivat ainakin puolittaa entisen äidin ja uuden äidin kanssa, ei kukaan hoida ja kasvata muidenlapsia korvauksetta.
        Jos kersat tuovat vaikka ruoka kassin viikossa, se olisi hieno asia, mutta kun ne ei tajua. Itse ainkin laitan laskun entiselle äidille jokaisesta työstämitä teen sen kakaroiden kanssa..
        Pyykki 5 e/naama, ruoka 8 e, siivous 10 e, kaupassa käynti 3 e, kasvatus 20 e, jälkiruoka 3 e, lksjen oeptus 3 e, ulkoil 2 e, karkit 5 e, vc paperi, talouspaperi, piirustuspaperi, kynät ym 3 e kpl...jokaiselle toiminnalle hinta, niin loppuu ravailut uduelle äidille. Eivät edes sano äiti vaan ei puhu mitään, eikä tottele, vaan sotkevat. Näin meillä. En jaksa tapella, joten lasku läjhteee perästä kerran viikossa. Mut arvaa vain maksaako entinen äiti, ei vielä oo maksellu, karhunanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä kirjoittaja oikein höpiset? Tiedätkömiten paljon uusi äiti hoitaa toistenlapsia korvauksetta? Lapsilisät kuuluisivat ainakin puolittaa entisen äidin ja uuden äidin kanssa, ei kukaan hoida ja kasvata muidenlapsia korvauksetta.
        Jos kersat tuovat vaikka ruoka kassin viikossa, se olisi hieno asia, mutta kun ne ei tajua. Itse ainkin laitan laskun entiselle äidille jokaisesta työstämitä teen sen kakaroiden kanssa..
        Pyykki 5 e/naama, ruoka 8 e, siivous 10 e, kaupassa käynti 3 e, kasvatus 20 e, jälkiruoka 3 e, lksjen oeptus 3 e, ulkoil 2 e, karkit 5 e, vc paperi, talouspaperi, piirustuspaperi, kynät ym 3 e kpl...jokaiselle toiminnalle hinta, niin loppuu ravailut uduelle äidille. Eivät edes sano äiti vaan ei puhu mitään, eikä tottele, vaan sotkevat. Näin meillä. En jaksa tapella, joten lasku läjhteee perästä kerran viikossa. Mut arvaa vain maksaako entinen äiti, ei vielä oo maksellu, karhunanko?

        Maksatko sinä , sinäkin olet se entinen äiti, sinunkin lapsesi ilmeisesti käyvät isän uudessa perheessä, ja sielläkin on ”uusi äiti ” joka huolehtii sun lapsista, olet tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä kirjoittaja oikein höpiset? Tiedätkömiten paljon uusi äiti hoitaa toistenlapsia korvauksetta? Lapsilisät kuuluisivat ainakin puolittaa entisen äidin ja uuden äidin kanssa, ei kukaan hoida ja kasvata muidenlapsia korvauksetta.
        Jos kersat tuovat vaikka ruoka kassin viikossa, se olisi hieno asia, mutta kun ne ei tajua. Itse ainkin laitan laskun entiselle äidille jokaisesta työstämitä teen sen kakaroiden kanssa..
        Pyykki 5 e/naama, ruoka 8 e, siivous 10 e, kaupassa käynti 3 e, kasvatus 20 e, jälkiruoka 3 e, lksjen oeptus 3 e, ulkoil 2 e, karkit 5 e, vc paperi, talouspaperi, piirustuspaperi, kynät ym 3 e kpl...jokaiselle toiminnalle hinta, niin loppuu ravailut uduelle äidille. Eivät edes sano äiti vaan ei puhu mitään, eikä tottele, vaan sotkevat. Näin meillä. En jaksa tapella, joten lasku läjhteee perästä kerran viikossa. Mut arvaa vain maksaako entinen äiti, ei vielä oo maksellu, karhunanko?

        Hahhahaaa... nyt pikkulumput itkee, kun saivat perheellisen miehen napattua itselleen ja totuus paljastuukin tosielämässä, vaikka tiesivät, että niitä lapsiakin oli, mutta kun "sain napattua varatun miehen, minä voitin"... ämmät on kyllä täysin aivottomia kanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhahaaa... nyt pikkulumput itkee, kun saivat perheellisen miehen napattua itselleen ja totuus paljastuukin tosielämässä, vaikka tiesivät, että niitä lapsiakin oli, mutta kun "sain napattua varatun miehen, minä voitin"... ämmät on kyllä täysin aivottomia kanoja.

        Miehistä puhutaan kun esineistä joita muka napataan toiselta tai viedään joltain joka ei Ole enää miellyttönyt miestä.

        Kyllä Kai miehellä on ihan oma tahto kyseessä jos jättää perheensä.

        Joten mies lähtee kun ei jaksa enään entisensä kanssa.

        Niin että jos hän hankkii toisen naisen jota rakastaa niin se on hänen valintansa

        Niin että ei tartte syytellä muuta kun Oman avioliittonsa rikki meneviä syitä jotka usein on mankuva puoliso jonka on ihan pakko valittaa Aina jostain siis svioliitto ei vaan Ole toiminut, siksi tulee ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä puhutaan kun esineistä joita muka napataan toiselta tai viedään joltain joka ei Ole enää miellyttönyt miestä.

        Kyllä Kai miehellä on ihan oma tahto kyseessä jos jättää perheensä.

        Joten mies lähtee kun ei jaksa enään entisensä kanssa.

        Niin että jos hän hankkii toisen naisen jota rakastaa niin se on hänen valintansa

        Niin että ei tartte syytellä muuta kun Oman avioliittonsa rikki meneviä syitä jotka usein on mankuva puoliso jonka on ihan pakko valittaa Aina jostain siis svioliitto ei vaan Ole toiminut, siksi tulee ero.

        Juurikin näin, enkä yhtään ihmettele , että tuon trollin ukko on lähtenyt, ei tuollaista ihmistä kukaan kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko sinä , sinäkin olet se entinen äiti, sinunkin lapsesi ilmeisesti käyvät isän uudessa perheessä, ja sielläkin on ”uusi äiti ” joka huolehtii sun lapsista, olet tyhmä.

        Vi sua, ei todellakaan ole... miun lapseni ei halua edes isäänsä nähdä kun hylkäsi heidät pienenä, siitä saa ukko parka ei edes ole tavannut lapsenlapsiaan! ja minä olen siitä tosi iloinen. Miksi hyysää sellasta isää joka lapsensa hylkää, sitä saa mitä tilaa. Itkekööt ihan rauhassa, anteeksi ei hälle kukaan anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä puhutaan kun esineistä joita muka napataan toiselta tai viedään joltain joka ei Ole enää miellyttönyt miestä.

        Kyllä Kai miehellä on ihan oma tahto kyseessä jos jättää perheensä.

        Joten mies lähtee kun ei jaksa enään entisensä kanssa.

        Niin että jos hän hankkii toisen naisen jota rakastaa niin se on hänen valintansa

        Niin että ei tartte syytellä muuta kun Oman avioliittonsa rikki meneviä syitä jotka usein on mankuva puoliso jonka on ihan pakko valittaa Aina jostain siis svioliitto ei vaan Ole toiminut, siksi tulee ero.

        Ei kukaan mies omia lapsia hylkää ilma n että sutturat kyttää ja houkuttelee lapsettomalla elämällään. Sutturat ne osaa viedä miehen että moni täälläkin uskoo jheitä ettei heissä mitään vikaa, lapsissa se vika on kun isä hylkää. Näinkö se on, no ei ole.

        Suturat ne on kieroja kun rinkelit, vierittää syyt miehen lasten niskoille, ja syyllistää kaikki muut paitsi itsensä. Sairasta on. Mutta jos ei ole koskaan ollut miestä eikä mitään muuta elämää ja sitten kun kekkkaaa että rikompa perheen niin pitäähän siitä itseään kiittää ja muita syyllistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mies omia lapsia hylkää ilma n että sutturat kyttää ja houkuttelee lapsettomalla elämällään. Sutturat ne osaa viedä miehen että moni täälläkin uskoo jheitä ettei heissä mitään vikaa, lapsissa se vika on kun isä hylkää. Näinkö se on, no ei ole.

        Suturat ne on kieroja kun rinkelit, vierittää syyt miehen lasten niskoille, ja syyllistää kaikki muut paitsi itsensä. Sairasta on. Mutta jos ei ole koskaan ollut miestä eikä mitään muuta elämää ja sitten kun kekkkaaa että rikompa perheen niin pitäähän siitä itseään kiittää ja muita syyllistää.

        Sinä se muita syytät, äijäsi lähti toisen matkaan, kun ei enää kestänyt tuolaista diktaattoria , sinussa se vika oli myös , ettei äijäs ollut tyytyväinen, eikä kukaan voi pakottaa täyspäistä miestä hylkäämään omia lapsiaan, ellei äijä ole jotenki kehitysvammainen, tuolasta paskaa ei kukaan usko, taisit itse vieroittaa lapset isästään, mutta eihän sinussa ole mitään vikaa, vika on aina muissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vi sua, ei todellakaan ole... miun lapseni ei halua edes isäänsä nähdä kun hylkäsi heidät pienenä, siitä saa ukko parka ei edes ole tavannut lapsenlapsiaan! ja minä olen siitä tosi iloinen. Miksi hyysää sellasta isää joka lapsensa hylkää, sitä saa mitä tilaa. Itkekööt ihan rauhassa, anteeksi ei hälle kukaan anna.

        Juttusi on täyttä sontaa teini tyttö, keksi jotain parempaa.😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mies omia lapsia hylkää ilma n että sutturat kyttää ja houkuttelee lapsettomalla elämällään. Sutturat ne osaa viedä miehen että moni täälläkin uskoo jheitä ettei heissä mitään vikaa, lapsissa se vika on kun isä hylkää. Näinkö se on, no ei ole.

        Suturat ne on kieroja kun rinkelit, vierittää syyt miehen lasten niskoille, ja syyllistää kaikki muut paitsi itsensä. Sairasta on. Mutta jos ei ole koskaan ollut miestä eikä mitään muuta elämää ja sitten kun kekkkaaa että rikompa perheen niin pitäähän siitä itseään kiittää ja muita syyllistää.

        Olet psykiatrin tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet psykiatrin tarpeessa.

        Minä en ole se perhenrikkoja, viestisi meni väärään osoitteeseen. Perheenrikkoja on psykiatrian tarpeessa, ja pitkällä pakkohoidolla... ei tuollasia voi vapaana pitää jotka rikkoo tosten perheen. Varmaan jo toistakymmentä rikkonut.


    • Anonyymi

      Lähtökohtaisesti pitää ruokkia jos perheessä on alaikäisiä lapsia.
      Meillä on 2 aikuista poikaa ja teinityttö.
      Tänäänkin söivät nuudeleita vaikka jääkaapissa on kanaa yms. Minä en ole ravintolan kokki enkä täyshoitolan tarjoilija. Tehkööt itse ruokansa.

      • Anonyymi

        Miäkään en oo kokki, joten en tee ruokaa, penskat saa syödä kotonansa ja pyykätä siellä, mä olen äitipuoli jota tulee kunnioittaa ja ihailla, en palvele vaan mua palvellaan. Jotian täytyy tehdä ruokansa eteen, vaikka viedä roskat, siivota pija tai autotalli.
        Miehenkakarat on niin lellitty ettei ne tekis mitään 25 ja 28 v eikä tajuu että pitäs auttaa äitipuolta. tarroja olen ananut heille, mutta eivät nekään kelpaa,. nirsoja lapsipuolikaita ovat. itipuolena on rankkaa, en suosittele.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi ruokkia. Meillä on ruokalasku paisunut 900 e sillon kun miehen kersat on miellä. Muutoin meillä on kk 250-300 e. Huomaa mieten ahneita on meihen lapset, ei varmaan saa kotona ruokaa, no isämaksaa. Se on selvä, ensin me maksellaan elareita ja sitten ne tulee vielä tänne syömään, eikä ees kaikki kelpaa mitä laitan.
      Sitten vielä mmuita, vaatteita ym tavaroita... ja mies maksaa tai me maksetaan... meillä ei ole isot tulot et just oma perhe ja mun lapset pärjää mutta kun tulee ylimääräsiä lapsia, niin sitten paisuu kulut taivaisiin.

      Miehen eksä ei tajuu tai sitten tajuu ja tekee tätä, koskaan ei ole mukana ruokaa ei petivaatteita ei mitään... minä olen työtön ja mies maksaa ositain myös mun ja lasteni kulut, niin ei ole kivaa että entiset lapset vie meidän rahat.
      Mitään ei kuitenkaan tee ruuan ja majoituksen eteen. Laitoin viestiä että voisi joskus maksaakin tännepäin. Onneksi on harvoin kerran kuussa mutta en tahtoisi olla täällä, mutta pakko on vähän kasvattaa ja opettaa normaaleiksi kun heidän äiti ei osaa tai viitsi. Mies on onnenpekka kun lysi mut joka osaa hoitaa asiat... sanoikin että pulassa olisi ilman mua. Olen taitava tyyppi ja kaunis, että monet on kateellisia mulle. Mutta raha amenee ruokaan joten on kai revettava todella paljon karsimaan miehen lasten ruuista, elarit kun saavat niin sen pitäisi riittää. Minäkin joudun maksamaan omista rahoita muiden elämistä, se on kurja juttu, rahat olisi tarpeen meilläkin elättäkööt äiti joka on ne halunnutkin.

      • Anonyymi

        Meillä on 2900e miehen lasten takia, ei riitä ei.. eikä koskaan tosiaan tuo kotoonta mitään, kaikki on meidän ostettava, ja elarit maksettava, meistä on kurja maksaa elareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on 2900e miehen lasten takia, ei riitä ei.. eikä koskaan tosiaan tuo kotoonta mitään, kaikki on meidän ostettava, ja elarit maksettava, meistä on kurja maksaa elareita.

        Trolli 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli 😂😂😂

        Kun ostat pakastepitsoja, kermakakkuja, limuja jäätelöä ym sipsejä joka kerta niin kyllä se maksaa. Lasten ruokkimiseen menee kuussa ihan varamsti 5 tonnia kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ostat pakastepitsoja, kermakakkuja, limuja jäätelöä ym sipsejä joka kerta niin kyllä se maksaa. Lasten ruokkimiseen menee kuussa ihan varamsti 5 tonnia kuussa.

        Trolli😂😂😂


      • Anonyymi

        Olen oppinut kokemuksesta, että hoidan lapseni ja naiset kelpaa vain viihdekäyttöön.

        Tarpeeksi monta kertaa kun yrittää leikkiä kotia, niin oppi menee perille jossain välissä.

        Eiköhän se ole ihan geneettinen juttu, että paha äitipuoli hylkii toisen naaraan poikasia.


      • Anonyymi

        Saathan sinäkin trolli elareita.🤣🤣🤣😂😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saathan sinäkin trolli elareita.🤣🤣🤣😂😂🤣😂

        Just ja lapsilisät.


    • Anonyymi

      Jassoo, että tällaisia mietteitä.
      Ihan aluksi sanon, että katkeruus pois. Lapset ruokitaan, kuten kaikki perheenjäsenet ja vieraat siinä huushollissa missä milläkin hetkellä ovat. Mitä jos sulta evättäisiin ruoka.

      Ja toinen asia, tottakai isä ostaa lapsilleen joululahjat , olivatpa he pieniä tai isoja tai eron myötä lähivanhempi on ex-puoliso.

      Tuossa tunnet katkeruutta ja odotat, että uusi miehesi ostaa myös sinun entisen liiton lapsille lahjat ja jättäisi omat lapsensa ilmeisesti ilman.

      Kerrot, että olet työtön ja työtönkin saa jostakin jotain rahaa, joten varaa niistä pieni osa lastesi joululahjaan.
      Ja käykää toki puolison kanssa näistä asioista rehellinen keskustelu siitä, miten toimitaan .
      Toivon, että lasten elämää ei vaikeuteta, mutta onhan lapsillasi myös isä, hänkin voisi osallistua.

      • Anonyymi

        Meinaatko että lasten rakas äitipuoli ruokkisi toisten kakarat? Ehei se ei kuulu hänelle, lapsilla on äiti jonka pestiin se kuuluu ruokkia, ja me maksetaan hänelle elareita joita niin vinkuu. On se kummallista että me joudutaan maksaan ruoka vaikka maksetaan. Meillä on purkkihernekeittoa ja papuja yleensä kun kersat tulevat, eivät syö juurikaan ovat niin nirsoja. Mutta jos ei kelpaa ei tarvi sydöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että lasten rakas äitipuoli ruokkisi toisten kakarat? Ehei se ei kuulu hänelle, lapsilla on äiti jonka pestiin se kuuluu ruokkia, ja me maksetaan hänelle elareita joita niin vinkuu. On se kummallista että me joudutaan maksaan ruoka vaikka maksetaan. Meillä on purkkihernekeittoa ja papuja yleensä kun kersat tulevat, eivät syö juurikaan ovat niin nirsoja. Mutta jos ei kelpaa ei tarvi sydöä.

        Meinaatko että lasten rakas isäpuoli ruokkisi toisten kakarat? Ehei se ei kuulu hänelle, lapsilla on oma ISÄ, jonka pestiin ne kuuluu isän pitää katraansa ruokkia, ja minä maksan elareita omalle ex muijalla , joita ne tarvitsee .On se kummallista että minä joudun maksaan ruokatarvikket muijani kakaroille ,vaikka niiden oma isä maksaa elareita muijalla Meillä on purkkihernekeittoa ja papuja yleensä kun kersat tulevat, koulusta , ei kelpaa ,ovat niin nirsoja. Mutta jos ei kelpaa ei tarvi syödä ,menköön isälleen syömään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe