Mistä kannattaisi etsiä Juuassa päiväkahviseuraa tositarkoituksella?
Päiväkahviseuraa
27
621
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisiä on maapallon päällä valmiiksi liikaa ja muutenkin lasten hankkiminen on sellainen rasite, että aika pitkä aika sellaista katua. Ei kannata vaivautua.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy kahvin juontiin?
- Anonyymi
Jotkut hedelmöityy kahvinpavuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut hedelmöityy kahvinpavuista.
Joo tuo on totta! Olen nähnyt ihmisiä jotka ovat kahvipavun jälkeläisiä vai miten se nyt meni, mutta suoran näköinen yhteys.
- Anonyymi
Yimeytän kahvit kehoon kiveksien kautta.
- Anonyymi
kirjastosta
- Anonyymi
suojasta
- Anonyymi
Sieltä ei saa kahvia mutta pano seuraa saa. Kumihuppu kulliin valmiiks.
- Anonyymi
ABC Juuka. Siellä istuu muna Martat. Kysy heiltä neuvoa koska he jos ketkä tietävät parhaat panomestat
- Anonyymi
Kysyin. Tuijottivat vaan kuin hullu häpyhuulia. Kiepin vaaterekissä on hyvä panna ja runkutella.
- Anonyymi
A huua heijaa. Työväentalolla kaikki vaan urhelee, ja vahtii ämmäänsä. Emmehän me nuoremmat sinne mene!
- Anonyymi
Olkkarista saa.
- Anonyymi
Siellä kun kysyy keneltä tahansa, aina onnistuu päiväkahvit.
- Anonyymi
Kiepistä
- Anonyymi
Kiepin sahtikellari tuotteista sain syyhyn häpykarvoitukseen.
Jonkun mielestä Kiepin olut on hyvää!
- Anonyymi
Harri Pottarin pöllössä keittyy kunnon expersot!
- Anonyymi
Hedvig
- Anonyymi
Hedwigin kovin kilpailija mutta syyhyn kerääjä on erektiosta kroonisesti iloinen kieppi.
- Anonyymi
Liian kaukana olet. Valitan. Pannu olis kuumana.
- Anonyymi
Mä olisin pannu jos tippakannu ois ollut mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin pannu jos tippakannu ois ollut mukana.
Tippakannuun kannattaa laittaa turboahdin ja remmi ahtimen dildon väännin. Saa kunnon paineet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tippakannuun kannattaa laittaa turboahdin ja remmi ahtimen dildon väännin. Saa kunnon paineet.
Kun oot vuoden selibaatissa niin kasseissa on massiiviset paineet ja raskausarvet.
- Anonyymi
Bemari parkista tai ojanpohjien ritarien takapenkiltä löytyy seuraa. Juuan OA myy lisensejä erikoiskokeiluun.
- Anonyymi
Löytyykö kiepin tekopilluista CE merkintä ja onko testi ajettu?
- Anonyymi
Ei löydy. Lisäianeena käytetty yhdiste aiheuttaa jo pienestäkin käytöstä aivon surkastumiseen.
- Anonyymi
Mikä on pillun peilikuva.
- Anonyymi
Luiskahteleeko silloin auto ojanpohjia?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024248
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.471629Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191508Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341450Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063