Mikä hänessä

Sai sut ihastumaan? Ihastuitko ensinäkemältä vai vasta myöhemmin?

49

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama sananen .. ne saivat minut ihastumaan ..

      • Anonyymi

        Saako udella mitä sanoja..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako udella mitä sanoja..

        Ei, niitä en tässä kerro.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Ei, niitä en tässä kerro.

        Ymmärrän, kunhan kysyin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, kunhan kysyin

        👍❣️


    • Myöhemmin.. Elämän viisaus ja kokonaisuus ihmisenä.

      • Anonyymi

        Miten pitkään meni tapailun jälkeen, kun huomasit tuon? Minulla vähän sama tilanne, niin kiinnostaisi kuulla samankaltaisia tarinoita.


      • Anonyymi

        Eli miten kauan sinulla meni tapaillessa ennenkuin tuli tuo myöhemmin huomaaminen?


    • Anonyymi

      Myöhemmin. Yhtäkkiä vaan tajusin, että hän on aivan ihana ja mun tyylinen. Kunpa tunne olisi molemminpuolista 🙏

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, osuispa munkin kohdalle.


    • Anonyymi

      Missä te tapaatte ihania oman tyylisiä naisia?
      Ei oikeasti vaan synkkaa ja vedän puoleeni yksipuolisia ihastujia, jotka näen vain kavereina.
      Ei kokemusta ensisilmäyksellä ihastumisesta.

      • Anonyymi

        Elämäsi nainen tulee vastaan, heti kun lopetat tämän saman asian jankkaamisen tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Mullakaan ei ole kokemusta ensisilmäyksellä ihastumisesta. Hyvin on ehtinyt hitaamminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäsi nainen tulee vastaan, heti kun lopetat tämän saman asian jankkaamisen tällä palstalla.

        Olipas lapsellinen vastaus. Kyllä täällä saa kirjoitella vaikka jutut miellyttäisi.


    • Anonyymi

      Ei ole ihastusta, olisikin. Keväällä alkaa tapahtua!

      • Anonyymi

        Miksi vasta keväällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vasta keväällä?

        Silloin olen sama lyhtypylväs kuin ennenkin ja lyhtyynkin on ehkä syttynyt valo. Alkaa uusi aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin olen sama lyhtypylväs kuin ennenkin ja lyhtyynkin on ehkä syttynyt valo. Alkaa uusi aika.

        Ööö..nyt meni ohi


    • Anonyymi

      Ihastuuko joku muka heti. Taitaa olla enemmänkin joku läähpuuh luonteinen tuntemus.

      • Anonyymi

        Kyllä vain voi ihastua tosta noin vain. Ei siinä tarvitse olla mikään läähpuuh meininki ollenkaan. Et ilmeisestikään ole kokenut tuota, niin et ehkä voi käsittää sitä. Noo mutta kunhan koet, niin huomaat kyllä.


    • Tässähän tietysti riippuu aina siitä, mikä ajankohta elämässä on tuolla hetkellä ollut ja kehen ollut ihastunut, niitäkin kun on useita ollut. Tuo, minkä kerroin, on viimeisin tai taitaa olla toiseksi viimeinen, kun on tässä jo tullut muutakin eteen muutoksista johtuen 😁 miten sen ottaa 😊

    • Näimpä. Ihastuksia tulee ja menee.. ja johtaako, se ihastuminen sitten suhteeseen ☺️

      • Anonyymi

        Useimmiten johtaa. Mun kokemuksella


      • Ainakin mulla on johtanut suhteeseen muistaakseni joka kerta, kun olen käynyt treffeillä tai tavannut jossain bileissä jonkun. En jaksa muistaa, että toisin olisi käynyt ja jos onkin,, niin ei ole silloin sitten tainnut olla sitä ihastumista. Kyllähän mä sellaiset muistaisin. Se, miten pitkiä/lyhyitä nuo suhteet ovat olleet, onkin sitten jo toinen juttu 😁👍 yleensä vähintään vuoden kestäneitä, pisimmillään toistakymmentä vuotta.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Ainakin mulla on johtanut suhteeseen muistaakseni joka kerta, kun olen käynyt treffeillä tai tavannut jossain bileissä jonkun. En jaksa muistaa, että toisin olisi käynyt ja jos onkin,, niin ei ole silloin sitten tainnut olla sitä ihastumista. Kyllähän mä sellaiset muistaisin. Se, miten pitkiä/lyhyitä nuo suhteet ovat olleet, onkin sitten jo toinen juttu 😁👍 yleensä vähintään vuoden kestäneitä, pisimmillään toistakymmentä vuotta.

        Mullakin suurin osa ihastumisista on johtanut suhteeseen. Treffeillä on kyllä tullut käytyä ns. turhaankin.


    • Entäs sun vastaukset? 😛

      • Entäs sun? 😁
        Häneen, jota nyt ihastelen ihastuin viiveellä, en siis samantein. Ihastumaan sai hänen luonteensa, keskustelutaito ja aitous.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Entäs sun? 😁
        Häneen, jota nyt ihastelen ihastuin viiveellä, en siis samantein. Ihastumaan sai hänen luonteensa, keskustelutaito ja aitous.

        Lisäyksenä tähän toki, jotta hänen hyvä huumorintajunsa 👍🏼👍🏼


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Entäs sun? 😁
        Häneen, jota nyt ihastelen ihastuin viiveellä, en siis samantein. Ihastumaan sai hänen luonteensa, keskustelutaito ja aitous.

        Oukkidoukki. 😊

        Luonne ja ylipäänsä ne ajatukset miten ne julki toi ja seisoi niiden takana, tietynlainen vakaus ja piilossa pidetty, mutta silti minun silmään näkyvä sisäinen herkkyys ja hyväsydämisyys. Hänellä on jonkinlainen kovempi kuori, rakennettu kai suojaksi, mutta sinne kuoren sisään kun näkee, siellä on kaunista.

        Nokkeluus on myös asia mistä hurmaannuin. Mä itseasiassa tykkään siitä, kun toinen saa mut etsimäännsanoja ja miettimään, ettei ihan läpihuutona mene, vaikka synkkaiskin yhteisymmärrys. Se on sellaista älykkyyttä tuo nokkeluus mikä kolahtaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Lisäyksenä tähän toki, jotta hänen hyvä huumorintajunsa 👍🏼👍🏼

        Sekin on melko kiva osua yksiin. ☝️😌


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sekin on melko kiva osua yksiin. ☝️😌

        Justiinsa näin 👍🏼 Mä tykkään muutoinkin semmosista tyypeistä, joille kaikki ei oo vallan haudanvakavaa. On hyvä osata hupsutella ja nauraa myös itelleen. Semmosta tilannekomiikkaa. Ei aina tartte miettiä mitä muut miettii. Enkä nyt tarkota jotta aina tarttis leikiksi heittää. Tykkään myös puhua ihan vakaviakin. Tilanteen mukaan.


    • Anonyymi

      Se olikin yllättävää, että ihastuin. En ollut ajatellut että ihastuisin naiseen, enkä vuosiin ollut tuntenut ihastusta keneenkään. Sitten tajusin että hän kääntyy katsomaan perääni ja aloin itsekin hakea häntä katseellani. Kunnes yhtäkkiä tajusin olevani ihastunut häneen. En arvaa häntä lähestyä, mutta paluuta aiempaan ei ole..

      • Saapiko kysyä, jotta miksi et arvaa? (Tai kai sitä yleensä saa kysyä, mutta sitä ei tiiä, että saako vastausta).


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saapiko kysyä, jotta miksi et arvaa? (Tai kai sitä yleensä saa kysyä, mutta sitä ei tiiä, että saako vastausta).

        Tähän liittyy meidän ikäero ja myös työkuviot. Ihan aikuinen hänkin kyllä on, mutta itselläni on tunne, et tekisin itseni vaan naurettavaksi ja se vaikeuttaisi yhteistyötä. Toki, hänhän niitä katseita alkoi luoda, mutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän liittyy meidän ikäero ja myös työkuviot. Ihan aikuinen hänkin kyllä on, mutta itselläni on tunne, et tekisin itseni vaan naurettavaksi ja se vaikeuttaisi yhteistyötä. Toki, hänhän niitä katseita alkoi luoda, mutta..

        Ihan mielenkiinnosta, kuinka suuri ikäero? Itselläni ja ihastuksella on 9 vuoden ikäero. Ei mua haittaa pätkän vertaa. Hän on vienyt täysin jalat alta ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, kuinka suuri ikäero? Itselläni ja ihastuksella on 9 vuoden ikäero. Ei mua haittaa pätkän vertaa. Hän on vienyt täysin jalat alta ❤️

        Mä en myöskään antaisi kymmenen vuoden ikäeron kaataa asiaa. Ainakaan keski-iässä se ei enää ole kovin iso juttu. Nuorempana voi olla kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en myöskään antaisi kymmenen vuoden ikäeron kaataa asiaa. Ainakaan keski-iässä se ei enää ole kovin iso juttu. Nuorempana voi olla kyllä.

        Tietty ikäero riippuu asetelmasta, jos toinen on parikymppinen, niin onhan se 10v liikaa, mutta keski-iässä se on ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, kuinka suuri ikäero? Itselläni ja ihastuksella on 9 vuoden ikäero. Ei mua haittaa pätkän vertaa. Hän on vienyt täysin jalat alta ❤️

        Ikäeroa on lähemmäs 15v. Itse olen jo keski-ikäinen ja en usko, että häntä kiinnostan, vaikka olenkin ihan hyvässä kunnossa ollakseni 50 .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikäeroa on lähemmäs 15v. Itse olen jo keski-ikäinen ja en usko, että häntä kiinnostan, vaikka olenkin ihan hyvässä kunnossa ollakseni 50 .

        Näin olen aina itsekkin miettinyt. Monet 50v voivat olla vielä hyvässä kuosissa, eikä välttämättä ikäero silleen näy, mutta kun ikää tulee lisää, niin se vaan korostuu entisestään, jos toinen on paljon nuorempi.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Näin olen aina itsekkin miettinyt. Monet 50v voivat olla vielä hyvässä kuosissa, eikä välttämättä ikäero silleen näy, mutta kun ikää tulee lisää, niin se vaan korostuu entisestään, jos toinen on paljon nuorempi.

        Paras tosiaan jos löytyy samanikäinen kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäeroa on lähemmäs 15v. Itse olen jo keski-ikäinen ja en usko, että häntä kiinnostan, vaikka olenkin ihan hyvässä kunnossa ollakseni 50 .

        Omasta mielestäni ei lainkaan tekemätön ikäero. Itse olen vähän alta 30 ja ihastunut työkaveriini, joka on lähemmäs 50.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omasta mielestäni ei lainkaan tekemätön ikäero. Itse olen vähän alta 30 ja ihastunut työkaveriini, joka on lähemmäs 50.

        Sano sitten toi sama kymmen vuoden päästä uudestaan. Fyysinen ikääntyminen näkyy, eikä toinen enää pysy samalla tavalla menossa mukana, toki jos ei ajattele suhdetta pidemälle ja elää päivän kerrallaan.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Sano sitten toi sama kymmen vuoden päästä uudestaan. Fyysinen ikääntyminen näkyy, eikä toinen enää pysy samalla tavalla menossa mukana, toki jos ei ajattele suhdetta pidemälle ja elää päivän kerrallaan.

        Sulla on ongelma vähän joka asiasta, paino, ikä ...


      • Tämä biisi vie ihan mennessään❤️


      • Catfish617 kirjoitti:

        Tämä biisi vie ihan mennessään❤️

        Jep! Mä olin aikaa edellä (vai kuinka tuo taipuu) tässä Bessissä, kun jaoin tänne linkkiä ja tykkäsin ja johan olikin kohta Euroviisu ehdokkaana tämä nainen 😁 Muuten mä en sitten mikään edelläkävijä oo ollukaan. Tänään kyllä just pohdin, jotta aina ei oo huono olla vika. Joskus ja joissakin asioissa se on ihan paras paikka.


    • Anonyymi

      Mun puolelta se oli ensinäkemältä... Yksipuolisesta ihastumisesta kyse. Hän ei halunnut vastata mun viestiin.

    • Anonyymi

      Ihastuttavat yhteiset hetket joita on ollut nyt työajan ulkopuolellakin 😌🥰

    • Anonyymi

      Nykyisen kumppanini tyyli sai kiinnittämään häneen huomiota. Se on sellainen viileä ja aavistuksen kova ensinäkemältä, mutta kun alkaa puhumaan niin vaikutelma muuttuu nopeasti. Harvoin olen tavannut niin avointa ja kiihkeää ihmistä. Janosin tutustua lisää, vaikka vain ystävinä. Onneksi siitä tuli enemmän. <3

      Ihastun naisiin melko helposti ja enimmäkseen se on johtanut suhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe