Klipsch Kilpschorn sellaiselle joka ymmärtä.

Anonyymi-ap

http://tori.fi/ oli 1976 vuoden Klipsch Klipschorn myytävänä 4800€ hinta oli suorastan halpa sellaiselle joka ymmärtä nidden pälle mutta ne on mennyt jo ajat sitten että joku on kyllä ymmärtänyt hyvän pälle mutta yksi muutos mitä on tullut 2022 versiossa on se niin sanottu virtual corner mutta kyllä ne vuoden1976 malliset kyllä mene jos on vapaitta nurkkia tarjolla ja yksi väitti että ääni parane entisestän kun jättä 5-10 cm rako kaiuttimen ja nurkan välin mitä sinällä on mahdoton vuoden 2022 versiossa missä on se virtual corner.

Eli virtual corner = virtuali nurkka se takia että ylläpitäjä näke että suomen kieliset ymmärtä tämän tekstin.

Että niistä vuoden 1976 mallista ja vuoden 2022 mallista missä on se virtual corner niin niistä pitä valitta oman huonesen se sopiva malli.

Mutta minun huone on lian pieni jopa vuoden 2022 mallille missä on virtual corner.

Eli isoin kaiuttin mitä minun huonesen mene on Magnat Transpuls 1500 mutta ajatele kaiutin mitä saat laitta aivan nurkkan aivan seinän kinni ja mitä toimi muutamalla wattilla kun 1W 2,8V 1M on 105 db mutta kun se on nurkassa niin se on 111 db 1 watilla verta sihen Magnat Transpuls 1500 mikä on aika herkkä kaiutin niin sinä so on 95 db ja Klipsch Klipschorn on se sama herkkys 111 db että se on valtava ero eli se on kaiutin mitä toimi muutamalla wattilla ja se ei ole sama asia kun se että tavallinen kaiutin pakotattan soiman kova 1 kilowattin vahvistimelle että jos minulla olis se sopiva huone niin Klipch Klipchorn olis minulle ihantelinen kaiutin.

0

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        11
        3346
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        119
        2247
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        44
        1639
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        77
        1141
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        48
        956
      7. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        914
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        910
      9. Rahtari s salmi

        Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
        Suomussalmi
        10
        847
      10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        825
      Aihe