Onko jonkun muun mielestä Hankkijalla tympeät myyjät? Onko vielä jossain tympeämpiä?
Hankkijalla asiakasta katsotaan kuin halpaa makkaraa
7
1393
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen saanut hankkiasa hyvää palvelua. Myyjät usein saattelevat heti ovesta astuesani takahuaneeseen kahveelle. Aina saa myös nisua kastaa. Toisinaan myös konjamiinia sujahtaa kahvekermaksi ja täysi pullo povariin!
Työskentelen lietealalla..- Anonyymi
Minnekäs peggon tarina hävis ?...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17671918D
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se on kunnianosoitus. Porilaiset tykkää vain halvasta makkarasta. Se on pirun pahaa mutta mitä sillä on väliä kunhan on halpaa.
- Anonyymi
Asennevammaisia asiakas"palvelijoita" löytyy Vammalastakin. He suorittaneet todennäköisesti saman korkeakoulututkinnon kuin Stockmannin myyjätkin. Tämähän oli viime vuosituhannella. Stokkalla tilanne parantunut, siis ihan on opetettu puotipuksut tervehtimään asiakkaita.
- Anonyymi
Huittislaisten tulisi käyttää nettikauppoja eikä mennä palveltavaksi ainakaan Huittisia edemmäksi.
Kauppoihin mentäessä tulisi olla pukeutuneena muodikkaasti, sekä pitäisi osata käyttäytyä sivistyneesti.
Myös mahdollinen tuotteen hintatiedustelu tulisi suorittaa ilman huittislaista murretta. Artikuloinnin tulisi siis olla selvää kirjakieltä.
Lietepitäjässä on totuttu toimimaan itsekeskeisesti, koska matkaa pitäjästämme isompiin kasvukeskuksiin on roimasti ja olemme vailla raitiotieliikennettä joka kuljettaisi kasvukeskuksiin asioimaan.
Olisi hyvä jos pitäjämme taholta järjestettäisiin opastettuja linja-autokyydityksiä lähikaupunkien tai jopa ison kirkon kauppakeskuksiin. Mukana olisi siis käytös ja tapakouluttaja jolla kokemusta isoissa kaupungeissa ja ostoskeskuksissa toimimisesta. - Anonyymi
Jokaisella saa olla mielipiteensä, mutta minä en tuota allekirjoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1353783Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet181065Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701041- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63876En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31865- 43790
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97772