Yksinäiset poikamiehet

Anonyymi-ap

Mikähän on,kun en saa naista itselleni.Olen töissä ja talollinen miekkonen.Joskus otan juomia,mutta en paljon.

65

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      opettele luottamaan itseesi auttaa asiassa.

    • Anonyymi

      Ei kaikia kiinnosta sun talosi vaan ajatukses ja käytös.

    • Anonyymi

      Kirjoittele enemmän seuranhakupalstoille.

    • Anonyymi

      Oletko tutustunut nurmeksen villeihin yh-äiteihin?🙃 onko sinulla paksu lompakko?

    • Anonyymi

      Syynä voi olla liian pieni pippeli 🤔

      • Anonyymi

        Sen saa runkaten isommaksi. Oletko koskaan kokeillut?


    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla ottaa enemmän sitä juomaa ja laittaa kikkeli heilumaan

      • Anonyymi

        Juopoilla se tosiaan heiluu, kun se ei enää jäykisty 😂


    • Anonyymi

      Aivan ensimmäiseksi luovu osasta sanavarastoasi, kuten "miekkonen" ja "naikkonen". Ainakin noita sanoja itse kavahdan, koska ne antavat todella moukkamaisen ja epämiellyttävän kuvan lausujastaan.

    • Anonyymi

      ota sininen pilleri rupee keppi jäykistyy sit tarjoot sitä joka reikään ulkonäöstä välittämättä.

    • Anonyymi

      Syynä voi olla liian ohut lompakko?.

      • Anonyymi

        Tai liian paksu keskivartalo.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai liian paksu keskivartalo.....

        "tai" piti kait olla "ja"


    • Anonyymi

      Jos olet ihan susiruma tai pukeudut juntisti. Hygienia huonoa tai sitten aivan tollot jutut. Nämä voi olla syynä.

    • Anonyymi

      Penan pubilta on moni rakkaustarina saanut alkunsa. Suuntaa sinne siis. Joulupäivänä paljo porukkaa liikkeellä.

    • Anonyymi

      Onko Penan Pub Nurmeksen Bonanza hotelli/ravintola?.

      • Anonyymi

        Eiku entinen riitan pubi.


    • Anonyymi

      Tuleva havujuhla tuo radikaalin muutoksen yksinäisyyteen.

      • Anonyymi

        Näin on, yksinäisyys lisääntyy ja jopa eskaloituu päätyen vodkahuuruissa tehtyyn sukellukseen rautapaino nilkassa avantoon.


    • Anonyymi

      Kannattaa pysyä sinkkuna ! Itse maksan kalliita oppirahoja elatusmaksujen takia😢 elämäni nainen oli onnenonkija🤬

    • Anonyymi

      Yksi syy ylitse muiden "talollinen" mikä vitun talollinen,. Eli pidät itseäsi parempana kuin muut ja sellaisia paskiaisia on tämä maa ja maakunta pullollaan. Suosittelen että ostat 150 tusinaa näppylähanskoja ja kirjotat niin jokiaseen "emäntä" niin olet löytänyt vertaisesi.
      Vilkasta seksielämää vaan lopuille elinvuosillesi niiden hanskojen kanssa.
      ps. toivottavasti ranne kestää.

      • Anonyymi

        Siinä juuri kaikki mitä aloittaja on ja tarvitsee.


      • Anonyymi

        Kiitti,onko tietoa missä olisi alennuksessa niitä.


      • Anonyymi

        Tuossa oli asennetta.


    • Anonyymi

      Kyllä se joulupukki tuo sinulle akan. Mutta lopeta runkkaus ajoissa.

    • Anonyymi

      Kokemusteni mukaan nettideiteissä on hyvin vähän aidosti parisuhteesta kiinnostuneita nuoria naisia. Vanhan hokema pitää paikkansa vanhempien naisten suhteen, kun vilkaisee 40 naisten profiileja, ryöpsähtää yksinäisyyskin aivan eri tavalla silmille.

      Yksinäisyyden tunne täytyy kuitenkin osata erottaa aidosta rakkauden kaipuusta. Itse olen miehenä aika ajoin yksinäinen, vaikka osaankin järjestää milloin mitäkin, kaverien kanssa tai ilman. Mutta rakkauden kaipuu on paljon ongelmallisempi asia, sitä kun ei täytetä millä tahansa ihmisellä, joka riittäisi pelkän yksinäisyyden tunteen poistoon.

      Tämän valossa voisikin sanoa etten ole laikaan yksinäinen, koska saisin toki "jonkinlaisen" naisen seurakseni, jos haluaisin. Luulenpa, että meille sitoutumiskammottomille nuorille miehille ongelma onkin siinä, että kaipaa sitä todellista rakkautta naiseen, jonka kanssa olisi valmis viettämään vaikka loppuelämänsä ajan.

      Kun elämässään ensimmäistä kertaa rakastuu palavasti naiseen, jota todella arvostaa, ei elämä jatku enää ihan entisenlaisena suhteen päättyessä. Tällöinhän jätkä on nähnyt sen todellisen vaihtoehdon saman sukupuolen kaverien kanssa hengaamiselle, ja tietää kuinka hyvää seuraa nainen, jota rakastaa, voi olla. Itse tosin koen olevani normaalia miestä tunteellisempi, mutta kyllä nykyajan nuori mies osaa puhua ja pussata. Ei epäilystäkään tästä. Kun vain löytäisi kohteen tunteilleen, niin niitä kyllä riittäisi!

      Mitäs te naiset ajattelette? Onko vastaavanlaisia kokemuksia miesten suhteen..?

    • Anonyymi

      Tämä oli kyllä ehdottomasti palstan kaunein viesti. Ja myös aidoin :) Ihan sanattomaksi veti

      • Anonyymi

        Niin itsekin ihmettelen salailua ja valehtelua ensin VAPAA ja asiallinen nainen osoittautuukin myöhemmin joko entisessä ukossaan riippuvaksi tai baarikissaksi ja mä kun en arvosta kumpaakaan.
        Monesti olen etsinyt yksinäistä naista joka hakee tositarkotuksella SELVÄÄ mies seuraa ja kun sitä sitten ON tarjolla onkin naisen kelkka kääntynyt TÄYSIN miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itsekin ihmettelen salailua ja valehtelua ensin VAPAA ja asiallinen nainen osoittautuukin myöhemmin joko entisessä ukossaan riippuvaksi tai baarikissaksi ja mä kun en arvosta kumpaakaan.
        Monesti olen etsinyt yksinäistä naista joka hakee tositarkotuksella SELVÄÄ mies seuraa ja kun sitä sitten ON tarjolla onkin naisen kelkka kääntynyt TÄYSIN miksi?

        Naiset tykkää rentuista,elämä on muuten niin yksitoikkoista ja jämähtänyttä..Ole sinäkin renttu,näin pääset naisten suosioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tykkää rentuista,elämä on muuten niin yksitoikkoista ja jämähtänyttä..Ole sinäkin renttu,näin pääset naisten suosioon.

        Ei voi valita itse tunteiden kohdetta. Olin kiinnostunut rentusta nuorena, kymmenien vuosien kuluttua joku kysyi vieläkö hän kiinnostaa. Kun näin hänet pitkästä aikaa hänellä oli kihlasormus. Tiesiköhän Kysyjä sen? En ole puhelias joten meni melkein puhekyky. En tiedä onko hän oikeasti varattu. Netissä myydään feikki kihlasormuksia esim. lomamatkaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tykkää rentuista,elämä on muuten niin yksitoikkoista ja jämähtänyttä..Ole sinäkin renttu,näin pääset naisten suosioon.

        Ja mielummin vielä rikollinen,joku kakku istuttu antaa lisäpisteitä


      • Anonyymi

        ihan käteen veti sanattomasti


    • Anonyymi

      ja yksinäinen voi olla,vaikka olis kumppani.Kaikki johtuu siitä,ettei kemiat lopulta pelaa.

    • Anonyymi

      Hyvän kysymyksen heitit. Joskus ilmoituksia lukiessa tulee mieleen ajatus, että nainen on hakemassa miestä lähinnä vain siksi, että voisi "näyttäytyä" muille naisille miehen läsnäollessa, ja saada näinollen sosiaalista hyväksyntää.

      Vapailla markkinoilla ei myöskään tunnu olevan naisia, joilla olisi oikeasti aikaa vaikka kumppani kanssa yhteiseloon/-oloon ja ennen kaikkea yhdessä tekemiseen/harrastamiseen. Ihan vaikka ulkoiluun.

      Toki ihmisillä on omat arkirutiininsa ja kiireensä, mutta välillä tuntuu siltä, että yhteinen aika tai edes se ensitapaaminen pitää varata vähintään kaksi viikkoa etukäteen

    • Anonyymi

      Ei yksinäisessä miehessä mitään "vikaa" ole, ainakaan minun mielestäni. Olen ollut, ja tilaisuuden tullen olen valmis olemaan parisuhteessa yksinäisen miehen kanssa. Kovasti ujon kanssa en ehkä tule toimeen, koska olen itse erittäin sosiaalinen (silti yksinäinen!), enkä lainkaan ujo. Miehet usein suorastaan pelkäävät minua ja etenkin ujon miehen seurassa koen tilanteen vaivaantuneeksi, kun toinen ei uskalla/halua puhua juuri mitään, vaikka koko ajan rohkaisisin häntä siihen. Mikäli en sitten itse täytä hiljaisuutta ylenpalttisella puheella, molemmat ovat hiljaa. En ole enää aivan nuori, joten minun ikäluokkani "ujot" miehet taitavat olla jo niin haastavia tapauksia etten eronneena (vaikeasta rakkaudettomasta liitosta väärän miehen kanssa), ja jo lapsia tehneenä jaksaisi ryhtyä "kasvattamaan" miestä jolla on vaikeita ongelmia sosiaalisissa taidoissa.

      Yksinäinen voi olla "parisuhteesta" huolimatta. Kylläkään tuo parisuhde ei silloin ole aito parisuhde, enkä ymmärrä miksi ihmiset roikkuvat sellaisessa suhteessa jossa ei koe toveruutta lainkaan, eikä yhteistä tekemistä ole.

      Sellaistakin yksinäisyyttä on, missä ihmisellä on "kavereita" (kuten minulla), mutta puhelin ei soi eikä tekstareita tule heiltä päin kuin muutaman kerran vuodessa. Tapaamisiin on aikaa ehkä kerran vuodessa. Onko se sitten ystävyyttä? Minä olen aina se yhteyttä ottava osapuoli ja koska toisilla on aina muuta (tärkeämpää) tekemistä jonka juuri keskeytän, koen olevani maanvaiva, mikäli soitan. Välillä sitten teen soittelulakon jopa kuukausiksi, eikä kukaan sinä aikana ota yhteyttä. Kun sitten lopulta murrun soittamaan/tekstaamaan, vastaus on aina kohteliaan lyhyt. Nyt ei ole puhelin soinut tai viestiä tullut ehkä pariin kuukauteen, lukuunottamatta paria "kohteliaisuustekstaria" vastaukseksi minun tekstaamiselleni. Kukaan ei lähde pyydettäessä lenkille, pizzalle tmv. tai tule kylään. Ainoat puhelut tulevat sukulaisilta, joihin ei ole läheisiä välejä heidän kiireidensä vuoksi...

      Usein olen päiväkausia puhumatta, ellen puhu kaupan kassalle. Tuntuu etten edes osaa enää puhua mitään kenellekään. Parisuhteesta en enää edes haaveile, koska viime vuosina on käynyt hyvin selväksi että eronnut, ei- niin nuori nainen ei kelpaa enää kenellekään. En siis pidä profiiliani missään seuranhakupalstoilla, ja koska en välitä baarielämästä, seura/yhdistystoiminnasta tai humppatansseista, olen kaiken vapaa-aikani yksin kotona. Aikani juoksin väkisin baareissa, konserteissa ym. mutta sekin on lopulta äärettömän tylsää yksin.

      Todellakin, sosiaalinenkin ihminen voi olla yksinäinen. Olen niin avoin että puhun bussipysäkillä tuntemattomille, kaupan kassoille, vanhuksille kaupassa ja bussikuskeille. Tässä iässä ei kuitenkaan enää tahdo löytyä uusia ystäviä, koska kaikilla on jo oma tuttava/ystäväverkostonsa. Vaikka olen yrittänyt tutustua ihmisiin ja pyytää heitä kahville ym. niin kaikki luettelevat vain liudan menoja ja kiireitä, joiden vuoksi eivät ehdi.

      • Anonyymi

        Entä jos yksinäinen poikamies päättää jäädä vanhaksi pojaksi eikä aio pariutua ollenkaan. Siinä sitä ollaan.


    • Anonyymi

      Ihan samanlainen tunne minullakin olen. Aikani etsin miestä ja ystäviä, mutta kun vuodesta toiseen hakkaa päätään seinään, on turvallisempaa vetäytyä 4 seinän sisälle. Minulla on onneksi lapsi, eli en ehdi miettiä yksinäisyyttäni jos hän on kotona. Jos ei olisi lasta, lähtisin pois Suomesta. Minne tahansa, vaikka vapaaehtoistyöntekijäksi. Suomi ja suomalainen mentaliteetti on perseestä.

      Onko sulla edes sukulaisia? Oletko joulunkin yksin? Asutko jossain korvessa, joka vaikeuttaa ystävien etsimistä?

      Eipä tarvii anteeksi pyydellä. Tämä palsta on yksinäisten valitusvirsiä varten.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suosittelen,muistakaa huolehtia hygieniasta.Mälli ja skeida yhdessä tekevät jatkopeleistä vastenmielistä.
      Haisee koko mökki,eikä lähde tuulettamalla.
      Lopulta kaivettava perunapellon laitaan kuoppa ja heitettävä akka sinne.

    • Anonyymi

      Kyllähän minä sanon jotta lompsa pittää olla kunnossa,ei ole akkoo,jos ei ole rahhoo.Talo pittää olla ja pystykorvan renttonen.Eihä nuita kun käypi hakemassa kyliltä.Kyllä tiällä korvessa on taksit kuleksinna ja repalleita sukkahousui uamulla oven piällä ollunna monet kuule..
      Tos on riäpälleet…

    • Anonyymi

      Onko keskustelun alottaja vuohipaimen🧐

    • Anonyymi

      Mies sammui jatkoilla – neitokaiset veivät luottokortin ja Rolexin.. siinä taas hyvä syy pysyä poekamiehenä...

    • Anonyymi

      NHL-miljonääri Aleksander Barkov vääntää elatusavuista – amerikkalaiskaunotar piikitteli somessa... taas esimerkki miksi kannattaisi pysyä poikamiehenä☹️

    • Anonyymi

      Löytyisikö Lieksasta tyttönainen kun ei taida Nurmeslaiset sillä tavalla kiinnostaa. Pihejä ovat, mutta ottavat joskus juomia.

      • Anonyymi

        Jotkut vaimot ovat tyttöjä vaikka näyttävät naiselta. Ja ikää on.


      • Anonyymi

        Älykääpiö tarkoittaa älykästä lyhyttä ihmistä. Päässä on siis älyä, mutta ehkä pituutta liian vähän. Kyseessä kuitenkin on nainen.


    • Anonyymi

      Löytyy kyllä.

    • Anonyymi

      Jos olet puhelias ja juttelet kaikille. Ei kukaan tiedä kenestä olet kiinnostunut. Ja jos pidät sormusta. Kuka tahansa voi olettaa, että olet valmiiksi varattu. Sellaisia on, jotka tavan vuoksi pitävät sormusta. Ja on kaikenlaisia sormuksia kuten erosormus ja vapaus sormus?!

    • Anonyymi

      sormus se eniten houkuttaa.

    • Anonyymi

      Hei, pahoittelut tästä yhteydenotosta. Näin juuri profiilisi ja ajattelin, että saatat olla oikea minulle. Joka tapauksessa nimeni on rouva Palo Jenifer, olen Liettuasta ja asun Ranskassa ennen terveyttäni. Minulla on vakava sairaus, joka tuomitsee minut varmaan kuolemaan, ja minulla on 585 000 euron summa, jonka haluaisin antaa luotettavalle ja rehelliselle ihmiselle, jotta hän hyödyntäisi sen. Menetin mieheni 6 vuotta sitten, se iski minuun kovasti, enkä tähän päivään mennessä voi mennä naimisiin uudelleen, meillä ei ollut lapsia. Haluan lahjoittaa tämän summan ennen kuolemaani, koska päiväni ovat luettuja, koska minulla on tämä sairaus, johon minulla ei ole Ranskassa muuta hoitoa kuin rauhoittavat lääkkeet. Haluaisin tietää, voitko hyötyä tästä lahjoituksesta.

      • Anonyymi

        ...ainiin unohtu kertoo, että ennenkun voin lahjoittaa tämän 585 000 euroa tilillesi, niin ikävä kyllä näistä pitää ensin maksaa tullimaksut, postikulut, matkakulut, vakuutukset ja lahjaverot... tietenkin etukäteen ! joten haetko pankista lainaa/pikavippejä että saat maksettuasi nämä, jos sulla ei ole heti laittaaa rahaa... ainiin...nyt on muuten pirunmoinen kiire ja pitää toimia tosi nopee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ainiin unohtu kertoo, että ennenkun voin lahjoittaa tämän 585 000 euroa tilillesi, niin ikävä kyllä näistä pitää ensin maksaa tullimaksut, postikulut, matkakulut, vakuutukset ja lahjaverot... tietenkin etukäteen ! joten haetko pankista lainaa/pikavippejä että saat maksettuasi nämä, jos sulla ei ole heti laittaaa rahaa... ainiin...nyt on muuten pirunmoinen kiire ja pitää toimia tosi nopee !

        unohtu vielä mainita, että älä kerro tästä kellekkään, kun tää on aika tosi siicret salainen geissi.... saitko jo rahat hommattuu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohtu vielä mainita, että älä kerro tästä kellekkään, kun tää on aika tosi siicret salainen geissi.... saitko jo rahat hommattuu ?

        Rahat on jo tulossa,elä hättäile.💋❤


    • Anonyymi

      Juuri kun havujuhla on saatu juhlittua tulee seuraavaksi savujuhla. Minä luulen että silloin tärppää, eikä kenenkään tarvitse olla yksin. Mietippä ite.

    • Anonyymi

      Saako tuleva vaimosi asua kotitalossasi? Jos ei siinä voi olla syy, sillä pitää naisenkin asua jossain. Ja asialla voi olla kiire.

    • Anonyymi

      Ei ehkä kananta miesten ja naisten tässä historian vaiheessa enää toisstaan haaveilla. Tai jos on k-påiikitön ja onnistuu haaveilemaan jostain k-piikittömästä niin ei turhaan sitten leviä k-piikkisaastaa piikitetystä piikittämättömään. piikitetyt naimattomat miehet haaveiltkoot piikitetyistä naimattomusta naisista ja puhdasverisetnaismattomat toisistaan. Harmi tosin että yli 18-vuotiaita täysin k-piikitömiä on thl:n tilastpn mukaan enää 485 000 niin mistä tietää paljonko siinä porukassa on kokemattomia miehiä ja kokemattomia naisia jotka voisivat erkaantua omiksi porukoikseen jo rueta muodostelemaan pareja

    • Anonyymi

      Alkaa homostelemaan!!! Uh uiiii

      • Anonyymi

        Haloo tulkaa nykyaikaan ei ole kuin homo ja lespopareja . Ei muuta kuin kakoseen !!!


    • Anonyymi

      aloit heti valehteleen juoppo työtön asut äitis kaa , poromies siis yhteikunnan elätti.

    • Anonyymi

      Missäs yleensä edes tapaat naisia? Etsi harrastus, jossa naiset käyvät. Itse suosittelisin lavatanssin alkeita. Viime kerrallakin oli 3 naista joka miehelle ja nyt tulee loppiaistansseihin 4 naista autoni kyytiin. Kun niitä illan pyörittelen niin jos ei niistä tärpää jokaisella naisella on vähintään viisi vapaata ystävää.... viime kesä meni talven tuttavuuksien lähempään tarkasteluun ja paria tuli kokeiltuakin.

      • Anonyymi

        Valtimolla on talvitassilava. Paljon porukkaa.


    • Anonyymi

      Osta itsellesi tesla niin on naisia jonoksi asti😘

    • Anonyymi

      Mene paljon ihmisten ilmoille, kyllä se oikea vielä löytyy.

      • Anonyymi

        voi raato sua, löytyykö neitsyttä??


    • Anonyymi

      Baarista löytää aina nais seuraa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe