Kertokaa hyviä ohjeita

Anonyymi-ap

Miten särkynyt sydän korjataan?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤔💡❤️‍🩹💟

    • Sen minäkin haluaisin tietää.

    • Anonyymi

      Tietenkin rakkaudella.

    • Anonyymi

      Ei mitenkään jos sen on särkenyt uskoton sadisti. Päivä kerrallaan.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse korjata. Minun Herrani ja Jumalani ristiinnaulittiin. Ja se sattuu enemmän kuin mikään, ei vähiten siksi, että minä myös olen syntinen ja siksi niin piti tapahtua. Murtunut sydän ajaa ihmistä tehokkaasti eteenpäin, kohti totuutta, ja se opettaa rakkautta ja laupeutta.

      • Anonyymi

        ❤️ Amen! Ihana lukee palstaa kun on siskoja ja veljiä kirjottamassa aina välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️ Amen! Ihana lukee palstaa kun on siskoja ja veljiä kirjottamassa aina välillä.

        Juuri luin vielä tämän psalmin ja hyvä kohta siitä tähän
        ”Sinä annat sydämeeni suuremman ilon kuin muilla on sadonkorjuun aikaan runsaasta viljasta ja viinistä. Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, sinä yksin annat minun asua turvassa.”
        ‭‭Psalmit‬ ‭4:8-9‬ ‭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️ Amen! Ihana lukee palstaa kun on siskoja ja veljiä kirjottamassa aina välillä.

        Onhan se mukavaa. Sitä on uskovana muuten aika yksin täällä.


    • Anonyymi

      Teipillå ja rakkaudella.

    • Anonyymi

      Antamalla ajan kulua

    • Anonyymi

      Laastarilla 🥹

    • Anonyymi

      Paljon tekemistä ettei ehdi ajatella häntä. Ota vaikka kissanpentu.

    • Aika korjaa.. ..valitettavasti siinä menee joskus hyvinkin pitkään…

    • Anonyymi

      Jos itse särkee sydämensä ylpeyttään, niin nöyryys varmaan auttaa - kumpaakin osapuolta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä sen särki?

      • Anonyymi

        Särki on kala, roskakala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Särki on kala, roskakala

        Ja särkeä verbin (hän/se) imperfekti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Särki on kala, roskakala

        Sörki ole mikään roskakala, erittäin hyvä esim. Pihvissä


    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Kylmä fakta…

    • Anonyymi

      Ei ainakaan Turkkilaista miestä ottamalla . Kahdet huonot panot nyt loppu.

      Unikkolumi4

    • Anonyymi

      Aika siinä auttaa. Minä laitoin eron aikonaan vireille, kun rakkaus puoliso kohtaan oli loppunut. Kun oli lapsia se aiheutti surua. Kaksi vuotta eron jälkeen vietin kesän omaa kotiani remontoiden ja silloin tuntui siltä, että olin selvinnyt erosta ja elämä yksin olemisineen oli mahtavaa.

    • Anonyymi

      ajan kanssa rutiineilla

    • Anonyymi

      Syö paskaas

      • Anonyymi

        Nöyrryt

        Ja teet niinku täytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrryt

        Ja teet niinku täytyy

        Syö paskaas


    • Anonyymi

      Oon kokenu niitä muutamia ja helpointa se on silloin kun asiat on selkeet. Miehet onneks suurimmaks osaksi on olleet halukkaita käymään ne loppuselvittelyt läpi ja jutella asiat selviksi eron yhteydessä. Se on helpottanut yli pääsemistä kun on saanut sanottaa tunteensa ja ajatuksensa ja kuulla toisen puolen asioihin.

      Asiat myös on selvästi ollu loppuun asti katsottuja eli kaikki kortit oli pöydässä ja katsottuna. Kyllähän siinä mulla 1-2 vuotta aina silti surressa meni, koska oon ihmisenä sellanen tunteellinen luonne, vaikka järkisyistä eropäätöksiä teinkin.
      Se että järki ohjaa päätöksiä ei tarkota ettei se ottas tunteisiin. Jättäjää kun usein moititaan. mutta minä se joka kerran pidempään surua podin ja syvemmin.

      Avoeron aikaan valahdin masennuksesta sängyn pohjille 1-3 kuukaudeksi, vaikka olin jättäjä. Olin ihan sairauslomilla. Tilanne kun oli pitkään kestänyt eropohdinta jakun viimein sain sen tehtyä ja tavarat oli eri osotteissa niin mä valahdin ihan uupumukseen ja masennukseen.

      Jättäjiä on aina helppo syytellä, kun jätetty uhriutuu. Jättäjä on silti saattanut voida huonosti suhteessa useita vuosia ja olla kaltoinkohdeltuna ja päätös oli sen tulosta ettei kumppani ole osannut kohdella hyvin ja rakastaa.

      Vaikeinta erosta on päästä yli jos jää paljon kysymyksiä joita päässään toisteleen.
      Miksi edes halusit koko suhdetta jos heti juoksit pettään?
      Miksi ylipäätään pyrit kanssani yhtään mihinkään jos heti aloit vaan haukkuun ja kerroit ettei mussa ole mitään hyvää ja kiinnostavaa?
      Mitä järkee on alottaa suhdetta ihmiseen josta ei ekasta päivästä lähtienkään pidä?

      Miksi näit vaivan? tms. Halusitko vain tuhota mut tahallas? Hajottaa itsetunnon ja mielen? Oliko se kokonaan se tavote? Pahat aikeet?

      Kun tällaset pyörii päässä eikä vastauksia saa, mielipahaan jää kiinni ja viha jää sisälle. Epäluottamus siirtyy uusiin suhteisiin ja niitä ei pysty edes alottaan



      T.Karoliina

    • Anonyymi

      Löytämällä sen oikean, joka ymmärtää ja ajattelee asioista samoin, jonka kanssa on helppoa olla. Kaikki on myös itsestä kiinni, olenko riittävän joustava vai ehdoton asioissa. Hyvä suhde on sellainen, jossa toisia arvostetaan. Eikä ole yksipuolisia tuntemukset. Tunnista oikea ja väärä oikein. Puhumalla, luottamusta synnyttäen.

      Arvosta toista niin ehkä sinuakin arvostetaan? Tunne se oikealla tavalla, eikä väärin niin sydänkin tykkää siitä tervehdyttävällä tavalla. Poikkeuksiakin on, siksi aika näyttää onko toinen se oikea. Uhraatko itsesi kuinka, ennen kuin totuus paljastuu. Elämä on valintoja, itsestä on kiinni lopulta, kuinka satuttavia ne kohtaamiset on.

      • Entä jos ei löydy semmoista, jos on pärjättävä ihan omillaan? Kaikille ei kuitenkaan löydy tai siihen voi mennä aikaa paljonkin.


    • Anonyymi

      Jos toinen kohtelee kynnysmattona se ei oikeasti rakasta, Silloin pitää lähteä vaikka itse rakastaisi kuinka paljon. Ja se sattuu.

    • Anonyymi

      Aika auttaa. Joskus pitää vaan kärsiä, omakin sydän särkyi kerran kokonaan. Itse se pitää korjata mutta kyllähän siinä auttoi joskus alkanut viaton flirtti, joka muuttui sitten vaan syvemmäksi. Huomasin itse että vaikeinta ei olekaan korjata ja päästää irti, vaan antaa sydämen tuntea uudelleen.

    • Anonyymi

      Rehellisyydellä jos tiedät mitä tarkoitan🖤

    • Anonyymi

      Kuin se nyt sillälailla särkyi? Oletko varma että jotain lopullista tapahtui? Älä menetä toivoasi juttele kohteellesi... 💗

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bepanthenilla pikkuhiljaa. Voi myös liimata mutta säröt, ne jäävät näkyviin.

    • Anonyymi

      ohje: Uudella rakkaudella en muuta kaksi.

    • Anonyymi

      Lääkärin toimesta jos sydän särkyy on suuri todennäköisyys että elämä päättyy siihen mu noi on noita kivoja sanaleikkejä mitä ihmiset tekee asioiden ympärille joita eivät ymmärrä eivätkä kenties edes halua ymmärtää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe