Vähävaraiset !

Anonyymi-ap

Onkohan täällä Äänekoskella toimintaa jossa voisi lahjoittaa vähävaraisille lapsiperheille ja vanhuksille joululahjarahaa??

19

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole. Paitsi ukrainalaisille voi vaan lahjoittaa ja viedä kinkkuja ja joulukuusia nykypäivänä.

• Anonyymi

Mistä sinä onneton sossu pummi lahjoitat

• Anonyymi

Olisin myynyt muutaman Nesteen osakkeen mutta antaa olla jos se on noin vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin myynyt muutaman Nesteen osakkeen mutta antaa olla jos se on noin vaikeaa.

No myy sitä kokkelia kun noin rahan puute

• Anonyymi

Sitä ihmettelen miten mamuilla on uudet luhdan kalliit untuvatakit. Ei mamuilla ole halpoja talvivaatteita. Köyhä suomalainen saa kulkea vanhoissa ja kylmissä talvivaatteissa. Tätäkö on orpon tasaarvo orpo puhuu paljon tasaarvosta ei hallitus tiedä suomalaisten kurjuudesta tai ei välit mamujen hyvinvointi on tosi tärkeetä. Voi vittu sanon minä. Näin rasismi lisääntyy. Sossu on antelias mamuille mutta ei suomalaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ihmettelen miten mamuilla on uudet luhdan kalliit untuvatakit. Ei mamuilla ole halpoja talvivaatteita. Köyhä suomalainen saa kulkea vanhoissa ja kylmissä talvivaatteissa. Tätäkö on orpon tasaarvo orpo puhuu paljon tasaarvosta ei hallitus tiedä suomalaisten kurjuudesta tai ei välit mamujen hyvinvointi on tosi tärkeetä. Voi vittu sanon minä. Näin rasismi lisääntyy. Sossu on antelias mamuille mutta ei suomalaisille.

Sossu eikä kela anna vähävaraisille suomalaiselle mitään.Tätä en olis uskonut mutta kun olen seurannut läheltä ihmisen kamppailua näitä vatsaan niin pakko sanoa että tässä on perää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmetellyt itekin, mustat ukot hienoissa kamoissa. Tai siis uusissa, aika uuvateillehan nuo loiset näyttävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmetellyt itekin, mustat ukot hienoissa kamoissa. Tai siis uusissa, aika uuvateillehan nuo loiset näyttävät.

No saathan sinäkin kaupasta talvitakin ostettua?

• Anonyymi

Ei täällä mitään vähävaraisia ole.Suolahteen voi kansantalon porukalle lahjoittaa.

• Anonyymi

Sossu maksaa mustalaisille exrta rahat tänäkin jouluna. Vituttaa kun saavat 2-3x enemmän rahaa kuin kieppiperän työtön pudi leuka sekoilia 🤣

• Anonyymi

Kääkö katteeks toiset saa sinä et

• Anonyymi

Mutta mamut on aina ekana kun avustuksiajaetaan. Punaiselta ristiltä pyysin apuja en saanut kun mamuille piti niin paljon laitella. Jo on piru kun mamuja pitää hyysätä kävin ruokaapua pyytämässä hyllyt notkui hedelmiä ym niin sanottiin on varattu mamuille. En yhteenkään avustusjärjestöön anna rahaa kun suomalainen ei enää saa apua. Ai niin olen väärän värinen. Pitäis olla turdohuulet ja rätteihin pukeutunut kyllä sitten irtois.

• Anonyymi

Sossu maksaa mustalaisille ja mamuille extraa kun kunnia ei anna periksi tehdä töitä. Mamu saattaa väsyä töissä.

• Anonyymi

Minulla ei ole varaa edes runkata ,on niin köyhää...

• Anonyymi

Seurakunta / Diokonian kautta ,menee oikeisiin kohteisiin.
      Toinen mahdollisuus kaupungin SOS.toimiston kautta.

• Anonyymi

Kun kasvattaa kukkaa rahan tuloa ei voi estää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kasvattaa kukkaa rahan tuloa ei voi estää

Nauti hetki vielä, kansalaispoliisi tai kateelliset polttaa sut kohta.

• Anonyymi

Ei mene enää sieltäkään muuta kuin ukaranailaisile

• Anonyymi

miksei joutilaille ja päihdeongelmaisille myös? kyllä hekin haluavat mansikkakakkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35