Vähävaraiset !

Anonyymi-ap

Onkohan täällä Äänekoskella toimintaa jossa voisi lahjoittaa vähävaraisille lapsiperheille ja vanhuksille joululahjarahaa??

19

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole. Paitsi ukrainalaisille voi vaan lahjoittaa ja viedä kinkkuja ja joulukuusia nykypäivänä.

    • Anonyymi

      Mistä sinä onneton sossu pummi lahjoitat

      • Anonyymi

        Olisin myynyt muutaman Nesteen osakkeen mutta antaa olla jos se on noin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin myynyt muutaman Nesteen osakkeen mutta antaa olla jos se on noin vaikeaa.

        No myy sitä kokkelia kun noin rahan puute


      • Anonyymi

        Sitä ihmettelen miten mamuilla on uudet luhdan kalliit untuvatakit. Ei mamuilla ole halpoja talvivaatteita. Köyhä suomalainen saa kulkea vanhoissa ja kylmissä talvivaatteissa. Tätäkö on orpon tasaarvo orpo puhuu paljon tasaarvosta ei hallitus tiedä suomalaisten kurjuudesta tai ei välit mamujen hyvinvointi on tosi tärkeetä. Voi vittu sanon minä. Näin rasismi lisääntyy. Sossu on antelias mamuille mutta ei suomalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettelen miten mamuilla on uudet luhdan kalliit untuvatakit. Ei mamuilla ole halpoja talvivaatteita. Köyhä suomalainen saa kulkea vanhoissa ja kylmissä talvivaatteissa. Tätäkö on orpon tasaarvo orpo puhuu paljon tasaarvosta ei hallitus tiedä suomalaisten kurjuudesta tai ei välit mamujen hyvinvointi on tosi tärkeetä. Voi vittu sanon minä. Näin rasismi lisääntyy. Sossu on antelias mamuille mutta ei suomalaisille.

        Sossu eikä kela anna vähävaraisille suomalaiselle mitään.Tätä en olis uskonut mutta kun olen seurannut läheltä ihmisen kamppailua näitä vatsaan niin pakko sanoa että tässä on perää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettelen miten mamuilla on uudet luhdan kalliit untuvatakit. Ei mamuilla ole halpoja talvivaatteita. Köyhä suomalainen saa kulkea vanhoissa ja kylmissä talvivaatteissa. Tätäkö on orpon tasaarvo orpo puhuu paljon tasaarvosta ei hallitus tiedä suomalaisten kurjuudesta tai ei välit mamujen hyvinvointi on tosi tärkeetä. Voi vittu sanon minä. Näin rasismi lisääntyy. Sossu on antelias mamuille mutta ei suomalaisille.

        Samaa ihmetellyt itekin, mustat ukot hienoissa kamoissa. Tai siis uusissa, aika uuvateillehan nuo loiset näyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ihmetellyt itekin, mustat ukot hienoissa kamoissa. Tai siis uusissa, aika uuvateillehan nuo loiset näyttävät.

        No saathan sinäkin kaupasta talvitakin ostettua?


    • Anonyymi

      Ei täällä mitään vähävaraisia ole.Suolahteen voi kansantalon porukalle lahjoittaa.

    • Anonyymi

      Sossu maksaa mustalaisille exrta rahat tänäkin jouluna. Vituttaa kun saavat 2-3x enemmän rahaa kuin kieppiperän työtön pudi leuka sekoilia 🤣

      • Anonyymi

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et


      • Anonyymi

        Mutta mamut on aina ekana kun avustuksiajaetaan. Punaiselta ristiltä pyysin apuja en saanut kun mamuille piti niin paljon laitella. Jo on piru kun mamuja pitää hyysätä kävin ruokaapua pyytämässä hyllyt notkui hedelmiä ym niin sanottiin on varattu mamuille. En yhteenkään avustusjärjestöön anna rahaa kun suomalainen ei enää saa apua. Ai niin olen väärän värinen. Pitäis olla turdohuulet ja rätteihin pukeutunut kyllä sitten irtois.


      • Anonyymi

        Sossu maksaa mustalaisille ja mamuille extraa kun kunnia ei anna periksi tehdä töitä. Mamu saattaa väsyä töissä.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole varaa edes runkata ,on niin köyhää...

    • Anonyymi

      Seurakunta / Diokonian kautta ,menee oikeisiin kohteisiin.
      Toinen mahdollisuus kaupungin SOS.toimiston kautta.

      • Anonyymi

        Kun kasvattaa kukkaa rahan tuloa ei voi estää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kasvattaa kukkaa rahan tuloa ei voi estää

        Nauti hetki vielä, kansalaispoliisi tai kateelliset polttaa sut kohta.


      • Anonyymi

        Ei mene enää sieltäkään muuta kuin ukaranailaisile


    • Anonyymi

      miksei joutilaille ja päihdeongelmaisille myös? kyllä hekin haluavat mansikkakakkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe