takaisin täällä ja suhteellisen lähellä. Meidän olis varmaankin aika tehdä jotain muuta kuin kirjoitella täällä 😉. Onhan tää ollut ihan jännittävää koittaa tunnistaa sun kirjoituksia, mutta tää alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan. Uskon että koet samoin. Ootan niin sitä hetkeä, että saan sulle laittaa sen ekan oikeen viestin. Tarviin siihen vaan hyvän aasinsillan. Se edellinen toiminto tuntui jo niin hyvältä, koska se oli ensimmäinen oikea kosketus suhun pitkästä aikaa. Pyörittelin tänään mielessä sun ihanaa nimeä. (joka muuten on sama kuin sen mun yhden lapsuudenkodin huoneen) Teki mieli huutaa se ääneen ja monta kertaa. Oot sinä vaan sellainen pakkaus ettei toista löydy. Sanotaan toisillemme jäähyväiset täällä ja toivotetaan tervetulleeksi se todellisuus joka meitä odottaa. Oot paras ❤️. Laita silmät kiinni koska aion pussata sua just nyt 😘. Ja tässä tulee halaus, en päästä susta koskaan "irti". ❤️❤️❤️❤️ Kohta nähdään.
Nyt kun olet
51
1370
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkaus?
- Anonyymi
Rakkaus pakkaus❤️
- Anonyymi
Kohta sitten tarkoittaa oitis aikalailla heti.
- Anonyymi
Ollaanhan sitä hätäisiä. Et sä mitään aasinsiltaa tarvii ja oonhan mä ”antanu” sulle ”rukkaset” jo aiemminkin, jos sitä pelkäät. 😙 Mieluiten poistuisin täältä itekin.
- Anonyymi
Taas ihana kirjoitus jollekkin ihanalle...Täälä käy jo mielellään lukemassa näitä saa hyvää energiaa....
- Anonyymi
Oi, ihanaa! Jospa, jospa se suukko osukin mun huulille, kuitenkin se lämmitti sydäntä. Ajatella sun halausta ja että sais kattoa sua kunnolla silmiin. Tässähän alkaa silmäkulma kostua, pelkästä ajattelusta. ❤️
- Anonyymi
Täällähän kasvaa tuo rakkauden nälkä voi ei...
- Anonyymi
Joulu on suuren rakkauden aikaa. Toivottavasti se leviäisi kulo valkean tavoin ja asiat loksahtelisivat paikoilleen, ne ihmiset saisivat toisensa joidenka on tarkoituskin olla yhdessä.
- Anonyymi
Kellä kasvaa kellä ei on kai se hyvä jot voi edes kuvitella jonkun kaipaavan jos ei kukaan aidosti oikeasti kaipaa ainakaan oikeista syistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulu on suuren rakkauden aikaa. Toivottavasti se leviäisi kulo valkean tavoin ja asiat loksahtelisivat paikoilleen, ne ihmiset saisivat toisensa joidenka on tarkoituskin olla yhdessä.
Kaikella on tarkoitus ja se on jo ennalta määrätty.
- Anonyymi
Ihana kirjotus!! Aloin vaan pohtimaan että mikä ihmisen nimi ja talon huone voi olla samannimiset? 😁
- Anonyymi
Samaa kans puntaroin tässä.
- Anonyymi
Taisi olla kysymys mikä oli ensimmäinen meidän kaikkien mielessä.
- Anonyymi
Voiskohan joku viisas arvoitusmestari kertoa tämän?
- Anonyymi
Jos se talon huone sijaitsee esim jonkin sortin laitoksessa niin nehän on monesti nimikoituja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla kysymys mikä oli ensimmäinen meidän kaikkien mielessä.
Täällä on kyllä joillain hyvät kirjoittajan lahjat on totta vai tarua sitte..Kaikki kieli pitkällä aattelee onko jopa itselle...Mua alkaa hymyilyttään jo oikeesti...
- Anonyymi
Oisko samanniminen sisar , esim Tiinan huone tai Kallen huone
- Anonyymi
Se on varmaankin kamari.
- Anonyymi
Batman?
- Anonyymi
16.tolppa?
- Anonyymi
Empä ihan äkisti usko että kenenkään lapsuudenkodissa tai missäkään muussa kodissa on ollu mun nimistä huonetta mu ihan kiva tapa etsiä niitä mielenvikaisia tällaiset viestit onnea elämääsi sellaisen kansa melko suurella varmuudella uskallan sanoa että se on helvetillistä elämää koittanut yrittää elää viisi vuotta suhteessa ihmisen kanssa joka oli sitä mieltä hän itse oli niin täydellinen että hänessä ei ollut mitään vikaa vaan kaikki vika oli aina muissa ja se oli yhtä helvettiä siihen asti kun tyttö synty vielä kun olisi ymmärtänyt tytön.äiti tuolloin vain hävitä ja jättän mut tytön kanssa kaksin ni meillä olisi tyttären kanssa ollu ihan ok elämä siihi asti kun tyttö olisi kotoa pois muuttanu
- Anonyymi
Hämmennys. Onko sun kodissa nykyään sen nimistä vai ihan muun nimiset?
- Anonyymi
Saisko aloittajalta infoo tosta nimi hommasta...
- Anonyymi
Pakko oli testata miehenä tämä ja tunsin huulillani suudelman.😍
- Anonyymi
Keltä sait suutelmas vai oliko nuolasu poskelles...
- Anonyymi
Aina näkyy löytyvän näihin trolliukon vedätysaloituksiin meneviä urpoja 🤡🤣
- Anonyymi
Ei haittaa yhtään pelle 👺 ! Tykkäsin tuosta ♥️🤭🐾
- Anonyymi
Ihan pakko. Kerran vielä, pitkin aasinsiltaa. 😉
Se silta on suunniteltu jo aikoja ennen meidän syntymää. Sitä suunniteltiin kauan, rakennettiin taidolla, tunteella ja yhteistyöllä. Mikähän oli yhteistyössä? Sulje silmät ja ajattele tätä, yhteistyökumppani kuulee sen. Kun se kuulee, alkaa löytymään lisää tekijöitä, ne nostaa suupieliä yhä ylemmäs. Lopulta mikään ei oo kestävämpää kehitystä, kun sydämien teelmät.- Anonyymi
Ja minäkö olen se suuren arvoituksen luoja? 😂 Piti lukea muutamaan otteeseen 😍🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minäkö olen se suuren arvoituksen luoja? 😂 Piti lukea muutamaan otteeseen 😍🤗
Hmm, kerta sä miellyt kerronnasta, niin saamas pitää.
Yhtäkään siltaa ei voi kulkea ilman tärkeintä. Yksikään askel ei oo mahdollinen ilman sitä. Oikeestaan kaikki loppuu ilman sitä, ihan kaikki. Se löytyy jokaiselta ja niille on puoliskonsa. Tässä hetkessä se on mukana ja melkein sen voi tuntemisen lisäks kuulla. Lyönnit sydämen.
Ja ei, kyllä mä tiedän ettet oo Kaija Koo. 😅
Olinpas vitsikäs...
Vakavoidun ja toivotan kauniita unia. 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtäkään siltaa ei voi kulkea ilman tärkeintä. Yksikään askel ei oo mahdollinen ilman sitä. Oikeestaan kaikki loppuu ilman sitä, ihan kaikki. Se löytyy jokaiselta ja niille on puoliskonsa. Tässä hetkessä se on mukana ja melkein sen voi tuntemisen lisäks kuulla. Lyönnit sydämen.
Olinpas vitsikäs...
Vakavoidun ja toivotan kauniita unia. 🤗Kauniita unia ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olinpas vitsikäs...
Vakavoidun ja toivotan kauniita unia. 🤗Kuunsiltaa ehdottelee sivusta tämä.
- Anonyymi
Takaisin palstalla vai oli jossain muualla irl?
- Anonyymi
Irl ja etelässä😊
- Anonyymi
Huomenta. 😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta vaan.
https://youtu.be/7noWdUvOGbULiittyy eli ei, mutta heräsin tai herätettiin ymmärrykseen jonka kirkkaus oli aamukahvia väkevämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy eli ei, mutta heräsin tai herätettiin ymmärrykseen jonka kirkkaus oli aamukahvia väkevämpää.
Kirkkaus tässä onkin kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkaus tässä onkin kyseessä.
No siinä tapauksessa on aivan kristallin kirkasta. Menenpä hommiini tästä nyt. 👋🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta vaan.
https://youtu.be/7noWdUvOGbUKirjoititko tämän? Niin sinä juuri... Aika kiva sanoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko tämän? Niin sinä juuri... Aika kiva sanoitus.
En ollut minä, josko joku muu tunnustaa. Rakkauden kieli on vaikea joskus. Hommat!
- Anonyymi
En jaksanu lukea.
- Anonyymi
Plääh mene kouluun🤣
- Anonyymi
Opel: OPEN pitää?
- Anonyymi
Onko tämä naiselta miehelle vai päinvastoin?
- Anonyymi
"Pyörittelin tänään mielessä sun ihanaa nimeä. (joka muuten on sama kuin sen mun yhden lapsuudenkodin huoneen)" Ai .... Öööööööööö .... PERÄKAMARI?
- Anonyymi
Mä en kestä takertujia. Apuva. Mä menen taas pois pitkäksi aikaa...
- Anonyymi
Jaa. Ei se Dna toimia sitte täläkään rintheelä. Tämä oliki poikain oma foorumi
- Anonyymi
Saisko lisää uusia hyviä satuja,sillä niitä täällä riittää...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763