Eksoottisen näköinen kaunotar Sofia

Anonyymi-ap

Siinä nainen mun makuuni😍 ja mikä takamus, WAU miten seksikäs pakkaus koko nainen😍
Joku voi tietysti tykätä Martinan tyylisestä lattaperseestä, mesolangoilla naamansa kokoon kursineesta 2 lasta eri miehille synnyttäneestä tatuoidusta blondatusta emännästä, joka tykkää nuolla miesten korvia.

62

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailmanluokan kaunotar.

      • Anonyymi

        Edelleenkin vessan peili ja ystävänsä on fiksumpi kuin Sofia, kamalaa surullista katsottavaa..


      • Anonyymi

        No eipä ollut
        Ei ole menestystä tullut jenkeissä vaikka kovasti yrittivät
        Näitä on siellä pilvinpimein ja huimasti kauniimpia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin vessan peili ja ystävänsä on fiksumpi kuin Sofia, kamalaa surullista katsottavaa..

        Hyi helvetti että jotkut viihtyy kusenhajussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ollut
        Ei ole menestystä tullut jenkeissä vaikka kovasti yrittivät
        Näitä on siellä pilvinpimein ja huimasti kauniimpia

        Siltikin kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti että jotkut viihtyy kusenhajussa

        Minne roudaa luunsa, äänensä kailotuksen jouluna, vaiko minnekkään, kuka maksaa sen systeemit tänä jouluna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin kaunis

        Mistä kohtaa kaunis? Kun katsoo tuota, niin aina tulee mieleen, että menis pesemään itsensä, on niin pakkeloitu ja muutenkin iso pää, niin jos jonkinlaista hiuslisäkettä kiinni päänahassa, on teippiä ja nastaa ja ties mitä. Oksettava kuvatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin kaunis

        On . Mutta muovisen näköinen


    • Anonyymi

      Kun sydän itkee sitä,minkä on kadottanut,henki iloitsee siitä,minkä on löytänyt .

    • Anonyymi

      Kun emme osaa enää uneksia,kuolemme .

      • Anonyymi

        Oletko paljas uneksija?


    • Anonyymi

      Sofialla on tekoperse tekotissit nenää on leikattu ainakin 3 kertaa.

      • Anonyymi

        Onko tuo tieto peräisin hevosmiestentietotoimistosta? 🐎


      • Anonyymi

        Mitkäs tissit ne Martinalla on, eri paria olevat silikonit, laitettu Turkissa halpisklinikalla Seiska maksoi😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkäs tissit ne Martinalla on, eri paria olevat silikonit, laitettu Turkissa halpisklinikalla Seiska maksoi😂

        SUURET TOIVEET KASVATTAVAT SUURIA IHMISIÄ HENKISESTI 💞.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkäs tissit ne Martinalla on, eri paria olevat silikonit, laitettu Turkissa halpisklinikalla Seiska maksoi😂

        17:36 Onko ne Sofian eriparisilikonit Nikon maksamat, joita on korjattu ainakin kaksi, ellei kolme kertaa. Mahtaako miljonääri maksaa seuraavan korjauksen, ellei peräti aloituksen tekijä. Entä tekoperse Ranta-aho taisi maksaa, tuskin maksaa enää korjausta, kun toinen pakara jo roikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:36 Onko ne Sofian eriparisilikonit Nikon maksamat, joita on korjattu ainakin kaksi, ellei kolme kertaa. Mahtaako miljonääri maksaa seuraavan korjauksen, ellei peräti aloituksen tekijä. Entä tekoperse Ranta-aho taisi maksaa, tuskin maksaa enää korjausta, kun toinen pakara jo roikkuu.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        Perse on kuin roskapussi täynnä raejuustoa sanoi Paris H. Kiminkin perseestä.....


    • Anonyymi

      Trolli on taas tehnyt aloituksen ja on yksinäinen ja haluaa keskustelu seuraa 🤣. Hyvä kun sinullakin on oma ihanteet ja arvot elämässä, niinkuin meillä kaikilla on.Hyvää joulun alus viikkoa kaikille 🎅.

      • Anonyymi

        Kumpa et koskaan menettäisi sateenkaarta tai auringonnousua sen vuoksi,että tuijotat tyhjyyteen .


    • Anonyymi

      Aloitus Jyrkin makuun, vai?....heh, heh... Aika outo aloitus mieshenkilöltä, jos tuota voi edes mieheksi kutsua!

      • Anonyymi

        Aloituksen tekijä on varmaan peräkammarin poika joka ei ole nähnyt muita naisia kuin Sofian.paljon kauniinpia naisia on joilla ei roiku tekotissit eikä tekoperseet.Ne muut naiset on kauniita luomuja.


      • Anonyymi

        Peräkammmarin mies Tekohikiältä.


    • Anonyymi

      Jyrki, Jyrki älä tyrki, Jyrki tee joskus miehen työ....

    • Anonyymi

      Suloisella Sofialla on mies, mistäs ennenaikojaan vanhentuneelle, tatuoidulle, eri paria silikonit omistava tyrkky, valehteleva Martina miehen löytää, korvannuolenta ei tuottanut tulosta.
      Ei taida kukaan normaali järjellä varustettu huolia.
      Kannattaa seuraavat silikonit hommata muualta, kuin Turkin halpisklinikalla, voi saada vähän parempaa jälkeä.
      Mesolankojenkin aika olisi taas.

      • Anonyymi

        Oletko ihan varma, että Sofialla on mies? Jos mies onkin toista mieltä. Saattaa olla, että mies ei edes tiedä seurustelevansa Sofian kanssa. No ainahan voi käyttää tuollaista yksinkertaista ihmistä hyväkseen.
        Sofia näyttää ihan 50 v. täti Ludminalta, todella vanhan näköineen silikonirintoineen, pistoshoitoineen, botox täytteineen, turbo huulineen, perseimplantteineen ym. Ottaen huomioon hänen ikänsä 32 v. ja pilannut ulkonäkönsä liiallisine kauneushoitoineen.
        Kukas maksaa Sofian perseimplanttien ja silikonirintojen korjauksen, kun roikkuu molemmat toispuoleisesti. Sofialla ei kuitenkaan itse ole rahaa korjauttaa noita. Meneekö hän Espanjaan korjauttamaan kehonsa, vaiko ihan Tampereelle. No mutta mistä rahat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma, että Sofialla on mies? Jos mies onkin toista mieltä. Saattaa olla, että mies ei edes tiedä seurustelevansa Sofian kanssa. No ainahan voi käyttää tuollaista yksinkertaista ihmistä hyväkseen.
        Sofia näyttää ihan 50 v. täti Ludminalta, todella vanhan näköineen silikonirintoineen, pistoshoitoineen, botox täytteineen, turbo huulineen, perseimplantteineen ym. Ottaen huomioon hänen ikänsä 32 v. ja pilannut ulkonäkönsä liiallisine kauneushoitoineen.
        Kukas maksaa Sofian perseimplanttien ja silikonirintojen korjauksen, kun roikkuu molemmat toispuoleisesti. Sofialla ei kuitenkaan itse ole rahaa korjauttaa noita. Meneekö hän Espanjaan korjauttamaan kehonsa, vaiko ihan Tampereelle. No mutta mistä rahat?

        Sinulla roikkuu nyt jotain ja pahasti, jos kuvittelet Sofialla jotain roikkuvan. Jostain kuvasta uskottelet itsellesi tuollaisia asioita, mitkä eivät luonnossa pidä paikkaansa ja vielä totena toistat asioita vähän väliä. Helpottaako kateuttasi ja pahaa oloasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma, että Sofialla on mies? Jos mies onkin toista mieltä. Saattaa olla, että mies ei edes tiedä seurustelevansa Sofian kanssa. No ainahan voi käyttää tuollaista yksinkertaista ihmistä hyväkseen.
        Sofia näyttää ihan 50 v. täti Ludminalta, todella vanhan näköineen silikonirintoineen, pistoshoitoineen, botox täytteineen, turbo huulineen, perseimplantteineen ym. Ottaen huomioon hänen ikänsä 32 v. ja pilannut ulkonäkönsä liiallisine kauneushoitoineen.
        Kukas maksaa Sofian perseimplanttien ja silikonirintojen korjauksen, kun roikkuu molemmat toispuoleisesti. Sofialla ei kuitenkaan itse ole rahaa korjauttaa noita. Meneekö hän Espanjaan korjauttamaan kehonsa, vaiko ihan Tampereelle. No mutta mistä rahat?

        Helpottiko sinua nyt tarpeeksi, kun sait purkaa kateuttasi Sofiaan.
        Suosittelen, että katsoisit joskus itseäsi kokovartalopeilistä. Mutta, älä säikähdä näkemääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottiko sinua nyt tarpeeksi, kun sait purkaa kateuttasi Sofiaan.
        Suosittelen, että katsoisit joskus itseäsi kokovartalopeilistä. Mutta, älä säikähdä näkemääsi.

        Joka päivä itseäni peilistä katselen, sielä näkyy 172 cm 60 kg hoikka. liikunnallinen kaunis nainen. Ei minulla ole mitään häpeämistä, eikä minun tarvitse onneksi edes kadehtia ketään. Päinvastoin...
        Otitpa näköjään itseesi, kun faniasi vähän arvostellaan. Meinaatko, että vain Martinaa saa arvostella ja haukkua? Ei kannata noin vakavasti ottaa fanisi asioita, hänhän se päähenkilö on et sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla roikkuu nyt jotain ja pahasti, jos kuvittelet Sofialla jotain roikkuvan. Jostain kuvasta uskottelet itsellesi tuollaisia asioita, mitkä eivät luonnossa pidä paikkaansa ja vielä totena toistat asioita vähän väliä. Helpottaako kateuttasi ja pahaa oloasi?

        No kuule kun minulla ei roiku mikään. Katso nyt tarkemmin Sofiaa, hänellähän tosiaan roikkuu toinen persposki oikein kunnolla ja toinen silikonirinta.
        En minä ole kateellinen Sofialle, mistä minun pitäisi olla hänelle kateellinen?
        Pahaa oloakaan ei minulla ole, miksi olisi. Minun elämäni on ihan kondiksessa, on perhe, lapset, ystäviä, harrastukset, hyvä työpaikka ja rahaakin ihan riittävästi.
        Sinä taidat itse ottaa Sofian elämän hiukan liian tosissasi. Voisit ehkä vähän höllentää sitä pipoasi, se näyttää kiristävän aika pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule kun minulla ei roiku mikään. Katso nyt tarkemmin Sofiaa, hänellähän tosiaan roikkuu toinen persposki oikein kunnolla ja toinen silikonirinta.
        En minä ole kateellinen Sofialle, mistä minun pitäisi olla hänelle kateellinen?
        Pahaa oloakaan ei minulla ole, miksi olisi. Minun elämäni on ihan kondiksessa, on perhe, lapset, ystäviä, harrastukset, hyvä työpaikka ja rahaakin ihan riittävästi.
        Sinä taidat itse ottaa Sofian elämän hiukan liian tosissasi. Voisit ehkä vähän höllentää sitä pipoasi, se näyttää kiristävän aika pahasti.

        Kaunis, hoikka 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä itseäni peilistä katselen, sielä näkyy 172 cm 60 kg hoikka. liikunnallinen kaunis nainen. Ei minulla ole mitään häpeämistä, eikä minun tarvitse onneksi edes kadehtia ketään. Päinvastoin...
        Otitpa näköjään itseesi, kun faniasi vähän arvostellaan. Meinaatko, että vain Martinaa saa arvostella ja haukkua? Ei kannata noin vakavasti ottaa fanisi asioita, hänhän se päähenkilö on et sinä.

        Ei tarvitse haukkua ketään, ei Sofiaa, eikä Martinaa vaan nauti kauniista, hoikasta, liikunnallisesta itsestäsi ja omasta oletettavasti hyvästä elämästäsi! Niin nämä nettivihaajien uhritkin tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis, hoikka 😂😂😂

        Kyllä, kaunis ja hoikka, eikä mikään sohvaperuna ja yhteiskunnan rahoilla elävä luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse haukkua ketään, ei Sofiaa, eikä Martinaa vaan nauti kauniista, hoikasta, liikunnallisesta itsestäsi ja omasta oletettavasti hyvästä elämästäsi! Niin nämä nettivihaajien uhritkin tekevät.

        Kiitos, samoin sinulle, nauti elämästäsi! Niinhän jokaisen pitäisi tehdä, eikä elää elämäänsä toisen ihmisen kautta. Hyvää joulunalus viikkoa sinulle!
        Aivan niinkuin sanot niinhän nuo "nettivihaajna uhritkin tekevät".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma, että Sofialla on mies? Jos mies onkin toista mieltä. Saattaa olla, että mies ei edes tiedä seurustelevansa Sofian kanssa. No ainahan voi käyttää tuollaista yksinkertaista ihmistä hyväkseen.
        Sofia näyttää ihan 50 v. täti Ludminalta, todella vanhan näköineen silikonirintoineen, pistoshoitoineen, botox täytteineen, turbo huulineen, perseimplantteineen ym. Ottaen huomioon hänen ikänsä 32 v. ja pilannut ulkonäkönsä liiallisine kauneushoitoineen.
        Kukas maksaa Sofian perseimplanttien ja silikonirintojen korjauksen, kun roikkuu molemmat toispuoleisesti. Sofialla ei kuitenkaan itse ole rahaa korjauttaa noita. Meneekö hän Espanjaan korjauttamaan kehonsa, vaiko ihan Tampereelle. No mutta mistä rahat?

        Yrittää jotain NS miljonääriksi itseään tituleeraavaa Tukholman suunnalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule kun minulla ei roiku mikään. Katso nyt tarkemmin Sofiaa, hänellähän tosiaan roikkuu toinen persposki oikein kunnolla ja toinen silikonirinta.
        En minä ole kateellinen Sofialle, mistä minun pitäisi olla hänelle kateellinen?
        Pahaa oloakaan ei minulla ole, miksi olisi. Minun elämäni on ihan kondiksessa, on perhe, lapset, ystäviä, harrastukset, hyvä työpaikka ja rahaakin ihan riittävästi.
        Sinä taidat itse ottaa Sofian elämän hiukan liian tosissasi. Voisit ehkä vähän höllentää sitä pipoasi, se näyttää kiristävän aika pahasti.

        Jotakin kuitenkin pielessä.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää jotain NS miljonääriksi itseään tituleeraavaa Tukholman suunnalla

        Niin eikö hän ollut miljonääriperijä Tukholmasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin kuitenkin pielessä.🤔

        Sullako on jotain pielessä, taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eikö hän ollut miljonääriperijä Tukholmasta?

        Miljonääriperijä Tukholmasta, mutta onko miljoonat saatu jo? Jos saakin vain viikkorahaa perheeltään. Jostain luin, ettei tuo kaveri oikein viihdy työpaikoillaan. Mitä se kertoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljonääriperijä Tukholmasta, mutta onko miljoonat saatu jo? Jos saakin vain viikkorahaa perheeltään. Jostain luin, ettei tuo kaveri oikein viihdy työpaikoillaan. Mitä se kertoo?

        Jodelissa huhuttiin, että Tukholman herra oli mötsännyt jonkun naisen kanssa Tinderissä vkl:na. Joten lienee tukin romanssi vain Soffen mielikuvituksessa niin kun Neymaritja muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma, että Sofialla on mies? Jos mies onkin toista mieltä. Saattaa olla, että mies ei edes tiedä seurustelevansa Sofian kanssa. No ainahan voi käyttää tuollaista yksinkertaista ihmistä hyväkseen.
        Sofia näyttää ihan 50 v. täti Ludminalta, todella vanhan näköineen silikonirintoineen, pistoshoitoineen, botox täytteineen, turbo huulineen, perseimplantteineen ym. Ottaen huomioon hänen ikänsä 32 v. ja pilannut ulkonäkönsä liiallisine kauneushoitoineen.
        Kukas maksaa Sofian perseimplanttien ja silikonirintojen korjauksen, kun roikkuu molemmat toispuoleisesti. Sofialla ei kuitenkaan itse ole rahaa korjauttaa noita. Meneekö hän Espanjaan korjauttamaan kehonsa, vaiko ihan Tampereelle. No mutta mistä rahat?

        Minkäs laisen perseily joulun nää akat tänä vuonna keksii, kuka rahoittaa näitä lumppukasoja tänä vuonna?????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla roikkuu nyt jotain ja pahasti, jos kuvittelet Sofialla jotain roikkuvan. Jostain kuvasta uskottelet itsellesi tuollaisia asioita, mitkä eivät luonnossa pidä paikkaansa ja vielä totena toistat asioita vähän väliä. Helpottaako kateuttasi ja pahaa oloasi?

        Roiku sä ite vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma, että Sofialla on mies? Jos mies onkin toista mieltä. Saattaa olla, että mies ei edes tiedä seurustelevansa Sofian kanssa. No ainahan voi käyttää tuollaista yksinkertaista ihmistä hyväkseen.
        Sofia näyttää ihan 50 v. täti Ludminalta, todella vanhan näköineen silikonirintoineen, pistoshoitoineen, botox täytteineen, turbo huulineen, perseimplantteineen ym. Ottaen huomioon hänen ikänsä 32 v. ja pilannut ulkonäkönsä liiallisine kauneushoitoineen.
        Kukas maksaa Sofian perseimplanttien ja silikonirintojen korjauksen, kun roikkuu molemmat toispuoleisesti. Sofialla ei kuitenkaan itse ole rahaa korjauttaa noita. Meneekö hän Espanjaan korjauttamaan kehonsa, vaiko ihan Tampereelle. No mutta mistä rahat?

        Ei mies kehtaa esiintyä tuollaisen kailottajan kanssa. Alkaa vielä roikkumaan, että maksa ulosotot ja osta laukku, kun on joutunut myymään kaikki kirpparilla. Entäs tuo oikeusjuttu, siitäkin pukkaa laskua. Miksi tämä lokki saa vapaana heilua ja toiset istuu linnassa, kun samoja huumerahoja ovat käyttäneet jokainen katiskaan kuuluva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jodelissa huhuttiin, että Tukholman herra oli mötsännyt jonkun naisen kanssa Tinderissä vkl:na. Joten lienee tukin romanssi vain Soffen mielikuvituksessa niin kun Neymaritja muut.

        Luin tuota samaa, tuskin alunperinkään mitään romanssia ollut. Muutoman kerran mökillä piilotettuna ja Seiskan salakuvaus.


    • Anonyymi

      Muovia ei homehdu

    • Anonyymi

      Sofialla on hirveä tekoperse.

    • Anonyymi

      ja roikkuva silikonitissi...

      • Anonyymi

        Ei Sofia ollut kuin pika pano ja sillä selvä, ei tälläistä naisia koskaan hyväksytä parempiin sukuihin heidän mainetta pilaamaan. Huumeet ja rahanpesun syytteen saanut ja polisivankilassa vielä istunut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia ollut kuin pika pano ja sillä selvä, ei tälläistä naisia koskaan hyväksytä parempiin sukuihin heidän mainetta pilaamaan. Huumeet ja rahanpesun syytteen saanut ja polisivankilassa vielä istunut .

        Miljonääri maneeri sukaton äijä on menneen talven lumia.


    • Anonyymi

      Miljonääri on taas Tinderissä hakemassa uutta daamia kierrokseen. Sofia jätettiin jälleen. Selitys tulee olemaan mikä?

      • Anonyymi

        Miljonääriperijällä saattaa olla kierroksessa monta naista yhtä aikaa.


    • Anonyymi

      Ap on ilmeisesti joku vanhempi nainen kun kauhistelee että on lapsia kahdelle eri miehelle, näitä kuule riittää nykyään.

      • Anonyymi

        Ja kallistuu omaan sukupuoleen, kuin noin Sofiasta unelmoi. Nyt Sofia on vapaata riistaa. Eikun järkkää luxus-joulun ja maksaa ulosottovelat. 👍


      • Anonyymi

        Sofia täti siellä yrittää kehua Sofiaa, mutta ei puhu Sofian äidistä monellekko miehelle on lapsia punottu.


    • Anonyymi

      Belorf on löysä läski, ei ole neidille sali maistunut enää pitkiin aikoihin, jotkut tykkää löllyvästä perseestä toiset taas timmistä tai normaalista.
      Ihmettelen miten jotkut niin sokeita ettei nää että sohva turpoo turpomistaan. Ämmälle aina pitänyt kantaa nenän eteen kaikki kun nauttii lellikkinä olemisesta. Melko uusavuton mitättömyys on S B.

      Näin tänään kaupungilla timmejä ja kauniita naisia todella paljon, sofu ei ole timmi eikä kaunis ja silti jotkut rikkaat idiootit näkee kulahtaneessa Sofiassa vielä jotain.

    • Anonyymi

      Kailottaja taisi olla tänään jo päivällä pienessä sievässä. Kova kailotusta piti jouluostoksilla ja jalka heilu kuin heinämiehellä ja kuvas tietenkin itseään.

      • Anonyymi

        Säälin sinua.


    • Anonyymi

      Aloittaja on nainen. Ei mies mistään mesolangoista mitään tiedä

      • Anonyymi

        Olen mies ja tiedän kyllä 😂


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla naisiin ihastuva nainen, elikkä l....o.

    • Anonyymi

      Aloituksen teksti muistuttaa siltikin erästä vanhempaa mieshenkilöä, joka tykittää viestejä Sofia instaan kuvan kera.

    • Anonyymi

      Kaunis on Sofia ja ihan sopivan timmi, nainen minunkin makuuni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe