Miksi te kpääläiset näette niin paljon vaivaa muiden lemmikeistä?

Anonyymi-ap

Kysyn vaan. Jos näätte irtokoiran tai kissan kylillä niin kauhee poru asiasta. Antakaa olla ja jatkakaa päiväänne normaalisti. Mutta nettiin pitää päästä heti pätemään ja vittuilemaan.

7

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan alottajakaan tykkäis jos paskoisin pihallesi tai purisin lapseltasi naaman irti.

      • Anonyymi

        Lueppa alotus uudelleen.


    • Anonyymi

      Juu siis ne samat naamat valittaa somes jos jonku koira on irti. Luullaan et tiedetää jonku asiat paremmi ku heti arvostellaa. Jokku pääsee vapaaks vahingos eikä sille heti voi mitää. Mun koira pääs vapaaks kesällä itse olin töis enkä päässyt heti sitä hakee. Ni johan arvosteltiin jo että eikö osata pitää lemmikkiä kiinni. Ja tosiaan aina se samat muijat.

      • Anonyymi

        Totta turisette. Häiriöitä varten meillä on poliisi, joka harkintansa mukaan hoitaa laittomuudet.
        Jos havaitsee jotakin laitonta olevan tekeillä, voi siitä ilmoittaa vaikka kirjeellä osoitteeseen
        PL 51, 20101 TURKU.
        Sitä varten itselläni on kirjekuori merkkeineen aina valmiina.


    • Anonyymi

      Monesti nämä karkulaiset löydetään nopeasti jonkun facebook ryhmän kautta nopeasti ja saadaan takaisin omistajille,mutta toiset ei tee asian eteen muuta kun valittavat.ja esim koiran tavatessaan alkavat hätistelemään sitä.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Se on myös vaara kun koira tai kissa jää auton alle niin poru siitäkin tulee omistajan taholta kun näin on käynyt ja täytyy sanoa että kunkatselee kankaanpäänlaisia koiran paskattajia niin tosi harvalla on pussia että siivois jätökset. KOIRAT KULKEE OMIEN JA MUIDEN JÄTÖKSIEN PÄÄLLÄ JA SITTEN KINTUISSAAN KOTEIHINNE JA SOHVILLE. ällöttävää .
      SITTEN NE JOTKA HEITTÄÄ PUSSIN TIEN SYRJÄÄN, TÖRKEÄÄ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe