Siilinjärvelle on lähivuosina tullu suuria rahapeli voittoja mutta eppäelöövät ettee semmosia summia oo kenelläkkään, eekä kukkaan tunne yhtäkään suuria voettosummia suaneeta.
On se 93 miljoonoo säkpotista semmonen summa rahhoo, että kyllä rilkkaeta kylän raetilla pitäes näkyä.
Tuttu voetti 80- luvulla 480 000 markkoo lotossa niin kyllähän semmosen summan tärveemisen näki koko kylä.
Siilinjärven haamulotto voittajat
7
217
Vastaukset
- Anonyymi
Jos itellä ois miljoonan euron lottovoitto tilillä niin heti laittaisin 500 000 euroa viiniin ja naisiin.
- Anonyymi
Sä et saa naisia edes rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et saa naisia edes rahalla.
Miehet on kalliimpia nykyään. Kuka nyt naisia haluaa tällä kylällä.
- Anonyymi
Uuven aaton ostasin ja Irmelin kuhtusin kyllään sätistä.
- Anonyymi
Aatellaampa semmonen tilanne, että rahapeliarvonnassa löötyis neljä piävoettoo.
Eli siellä muakunnissa oes neljällä oekeet numerot.
Eli esmerkis miljoonan piävoetto jakkaatus neljään 250 000 euron voittoon mutta arpojat ilimottaesivat, että piävoetto jakkaatukkii kymmeneen ossaan.
Muoakuntiin tilitettäes
400 000 eoroo ja loput
600 000 eoroo jakasivat arpojat keskenään.
Oesko tuommonen vilunkipeli mitenkään mahollista? - Anonyymi
Erityisesti tämmösinä synkkinä aikoina lienee hyvin viisasta pitää matalaa profiilia jos jotain joku on voittanutkin. Luultavasti pyrkimys on isommalle paikkakunnalle hukkuakseen massaan ettei erottuisi mitenkään silmiinpistävästi.
- Anonyymi
Haa! Mulotto voittaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111