Mihin se nuori 1975 syntynyt nainen kuoli. Oli aina niin iloinen ja ystävällinen Rauman yöelämässä. Oli joku firman johtaja.
Surullista
Anonyymi-ap
9
1561
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin kuoli? Oli ainakin normaalisti töissä viime vuonna tienaten reilusti yli 100te.
- Anonyymi
Lakkasi henkittämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkasi henkittämästä.
ng
nk
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä???
- Anonyymi
Onks 1975 syntyny nuori 🙈🙈
- Anonyymi
On se nuori sun mutsiis verrattuna
- Anonyymi
Melkein viisikymppinen nuori?
- Anonyymi
Sun Pappas panee parastaan 😂😂
- Anonyymi
Sun mummusi muni sun mammasi sun mammasi muni mun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5136602Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3142478Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241179
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 79922
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel94892- 40780