Mihin se nuori 1975 syntynyt nainen kuoli. Oli aina niin iloinen ja ystävällinen Rauman yöelämässä. Oli joku firman johtaja.
Surullista
Anonyymi-ap
9
1694
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin kuoli? Oli ainakin normaalisti töissä viime vuonna tienaten reilusti yli 100te.
- Anonyymi
Lakkasi henkittämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkasi henkittämästä.
ng
nk
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä???
- Anonyymi
Onks 1975 syntyny nuori 🙈🙈
- Anonyymi
On se nuori sun mutsiis verrattuna
- Anonyymi
Melkein viisikymppinen nuori?
- Anonyymi
Sun Pappas panee parastaan 😂😂
- Anonyymi
Sun mummusi muni sun mammasi sun mammasi muni mun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808