Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka sexuaalinen olet

No niin, kun vielä tällä kellon lyömällä kukun (vaikka pitäs olla jo nukkumassa), niin laitetaan nyt tämmöttinen, vaikka joku ehkä kohta huutaa, jotta väärä palsta 😅
Mutta siis, ykkösestä kymppiin. Jos ykkönen on ei-yhtään-seksuaalinen ja kymppi "se on aina mielessä", niin missä sie olet tuossa janalla? Hyvää yötä 😴

66

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän vaihtelee varsinkin nyt iän myötä. Mutta sanoisin että aika vahva kasi 😄 Nyt kun on ihastunut niin aika lähellä kymppiäkin käväistään välillä 🤭

      • Samoilla linjoilla/numeroilla kutakuinkin mennään 😅


    • Jaa-a, en tiedä mitä se olisi naisen kanssa suhteessa. Mutta mitä se on ollut ja on nyt niin 3 oisko hurjimmillaan. Jopa 0 enimmäkseen.

      • Ans mä kerron 😅 Ethän pahastu 😉 Mitä mie olen sun juttujasi ja kuumotuksiasi täällä lukenut, niin sanotaanko näin, jotta tuon kolmosen voisi naisen kanssa vähintään tuplata, luultavasti myös triplata.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ans mä kerron 😅 Ethän pahastu 😉 Mitä mie olen sun juttujasi ja kuumotuksiasi täällä lukenut, niin sanotaanko näin, jotta tuon kolmosen voisi naisen kanssa vähintään tuplata, luultavasti myös triplata.

        Puhe on eri asia kuin toiminta. Niitäkin on jotka puhuu jatkuvasti seksistä, mutta käytännössä ei tapahdu mitään. Tää nyt ihan yleisenä huomiona keneenkään liittymättä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ans mä kerron 😅 Ethän pahastu 😉 Mitä mie olen sun juttujasi ja kuumotuksiasi täällä lukenut, niin sanotaanko näin, jotta tuon kolmosen voisi naisen kanssa vähintään tuplata, luultavasti myös triplata.

        Heh, voi olla. Jos on oikein mieluinen, niin eiköhän tuo henkiin saa heräämään pelkällä vilkaisulla. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhe on eri asia kuin toiminta. Niitäkin on jotka puhuu jatkuvasti seksistä, mutta käytännössä ei tapahdu mitään. Tää nyt ihan yleisenä huomiona keneenkään liittymättä.

        No ne ei sitten oikeasti puhu tuntemuksistaan. Vaan jostain muusta.


    • Anonyymi

      Maailman menoa
      0
      19
      114
      EU LUONNON ENNALLISTAMISASETUS JA SEN VAIKUTUKSET
      Tavoite on asetettu vuoteen 2050, jolloin kaikki EU maiden luonnon ennallistamista vaativat kohteet olisi saatettu ihant...
      Default user icon
      Aloitettu
      08.12.2022 18:50
      Vastattu

    • Kiihkeimillään 11

      • 😅 Uuu, kuumakisu yli rajojen.


      • Anonyymi

        Mistä päin olet? ;D


    • Täähän on riippuvainen niin monesta tekijästä mm. onko suhteessa vai sinkkuna ja myös miten kauan ollut suhteessa ja kenen kanssa kuin myös kauanko sinkkuillut. Lisäksi otettava huomioon monta muutakin asiaa, en käy luettelemaan niitä. Yleisellä tasolla (mikäli kaikki jutut on kunnossa kaikin puolin) vastaukseni on 10. Tosin satamassa mennään välillä sataa 😉

      • Satamassa sata salamaa 💥💥😅 Eikös se merellä yleensä myrskyä? Kyllähän tuohon monta asiaa vaikuttaa. Itellä kyllä lähinnä kai kierron vaihe ja sen lisäksi "ärsykkeiden" määrä. Välillä oon ootellut jo niitä vaihevuosia, jos sitten helpottas. Mitä enemmän ikää on tullut, niin sanotaanko, jotta sen pahemmaksi on mennyt. Jos nuorempana olin ehkä keskimäärin viitonen, niin nyt varmaankin normipäivänä ainaki seiska tai kasi. Jos taas hellyydenkipeydestä puhutaan, niin tosi kipeä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Satamassa sata salamaa 💥💥😅 Eikös se merellä yleensä myrskyä? Kyllähän tuohon monta asiaa vaikuttaa. Itellä kyllä lähinnä kai kierron vaihe ja sen lisäksi "ärsykkeiden" määrä. Välillä oon ootellut jo niitä vaihevuosia, jos sitten helpottas. Mitä enemmän ikää on tullut, niin sanotaanko, jotta sen pahemmaksi on mennyt. Jos nuorempana olin ehkä keskimäärin viitonen, niin nyt varmaankin normipäivänä ainaki seiska tai kasi. Jos taas hellyydenkipeydestä puhutaan, niin tosi kipeä.

        Vanhempana sitä on seksin suhteen itsevarmempi ja rennompi, kuin nuorenpana. Viihdevuodet ei ainakaan minun tilannetta ole helpottanut ja halut senkun lisääntyy, mutta tärkein on, se läheisyyntunne, eikä siihen ikä vaikuta 🥰


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Satamassa sata salamaa 💥💥😅 Eikös se merellä yleensä myrskyä? Kyllähän tuohon monta asiaa vaikuttaa. Itellä kyllä lähinnä kai kierron vaihe ja sen lisäksi "ärsykkeiden" määrä. Välillä oon ootellut jo niitä vaihevuosia, jos sitten helpottas. Mitä enemmän ikää on tullut, niin sanotaanko, jotta sen pahemmaksi on mennyt. Jos nuorempana olin ehkä keskimäärin viitonen, niin nyt varmaankin normipäivänä ainaki seiska tai kasi. Jos taas hellyydenkipeydestä puhutaan, niin tosi kipeä.

        No mitä tuohon hellyydenkipeyteen tulee, niin sitä poden sekä sinkkuna ja myös suhteessa, ei siitä tunnu tarpeekseen saavan koskaan niin, että kyllästyisi siihen. Ja toi on asia, jonka tiimoilta mennään satamassakin jo toistasataa 💪😉 eli enemmän kuin pelkän seksin. Ittelläni vaatii, että tuon hellyyspuolen tulee olla kunnossa ennenkuin värähtää missään muuallakaan ja hyvinhän niitä ärsykkeitä saakin just tuolta hellyyspuolelta. Aijai 👍😉


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        No mitä tuohon hellyydenkipeyteen tulee, niin sitä poden sekä sinkkuna ja myös suhteessa, ei siitä tunnu tarpeekseen saavan koskaan niin, että kyllästyisi siihen. Ja toi on asia, jonka tiimoilta mennään satamassakin jo toistasataa 💪😉 eli enemmän kuin pelkän seksin. Ittelläni vaatii, että tuon hellyyspuolen tulee olla kunnossa ennenkuin värähtää missään muuallakaan ja hyvinhän niitä ärsykkeitä saakin just tuolta hellyyspuolelta. Aijai 👍😉

        Toikin on hyvin yksilöllistä. Mä tarviin ihan muita ärsykkeitä seksihalun heräämiseen kuin kosketusta.


      • satama100 kirjoitti:

        No mitä tuohon hellyydenkipeyteen tulee, niin sitä poden sekä sinkkuna ja myös suhteessa, ei siitä tunnu tarpeekseen saavan koskaan niin, että kyllästyisi siihen. Ja toi on asia, jonka tiimoilta mennään satamassakin jo toistasataa 💪😉 eli enemmän kuin pelkän seksin. Ittelläni vaatii, että tuon hellyyspuolen tulee olla kunnossa ennenkuin värähtää missään muuallakaan ja hyvinhän niitä ärsykkeitä saakin just tuolta hellyyspuolelta. Aijai 👍😉

        Kyllähän monelle ihmiselle hellyydenkipeys on perustarve tai edes kosketus. Pitkä esileikki on paras ärsyke👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toikin on hyvin yksilöllistä. Mä tarviin ihan muita ärsykkeitä seksihalun heräämiseen kuin kosketusta.

        Tottakai tämäkin on niin yksilöllistä .. ilman muuta. En tarkoittanutkaan, että se olisi jokaiselle SE juttu. Kuka saa kiksit mistäkin ja ne sytykkeet .. joku tarttee tulitikkuja, toinen soihtua, kolmas pelkän kosketuksen tai läheisyyden aiheuttaman kipinän, joku sanoja, joku tekoja jne loputtomiin. Jokaisen on löydettävä itsestään ja myös siitä toisesta nämä sytyttävät jutut. Eihän aina tartte ees katsoakaan, kun tietää, että p..ele, nyt 😇


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Kyllähän monelle ihmiselle hellyydenkipeys on perustarve tai edes kosketus. Pitkä esileikki on paras ärsyke👍

        Kosketuskin on tärkeää, tietysti, mutta ennen sitä pitää olla paljon muuta. Jos seksiä halutaan siis, toki on muutakin kosketusta.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Tottakai tämäkin on niin yksilöllistä .. ilman muuta. En tarkoittanutkaan, että se olisi jokaiselle SE juttu. Kuka saa kiksit mistäkin ja ne sytykkeet .. joku tarttee tulitikkuja, toinen soihtua, kolmas pelkän kosketuksen tai läheisyyden aiheuttaman kipinän, joku sanoja, joku tekoja jne loputtomiin. Jokaisen on löydettävä itsestään ja myös siitä toisesta nämä sytyttävät jutut. Eihän aina tartte ees katsoakaan, kun tietää, että p..ele, nyt 😇

        Näin on ja tilanteetkin vaihtelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toikin on hyvin yksilöllistä. Mä tarviin ihan muita ärsykkeitä seksihalun heräämiseen kuin kosketusta.

        Jos kosketus ei herätä sun haluja niin voitko avata hiukan mikä herättää?Minulla ainaki se toisen läheisyys,koskettelu,aavistus,odotus tulevasta saa aikaan kiihottumisen ja sitä mitä seuraa niin jääköön teille mielikuvituksen varaan😉


    • Anonyymi

      Vaihtelee rajusti, ehkä välillä 2-8. Kasiin pääsen rakastuneena parisuhteessa niinä päivinä kun menee loistavasti. Noissa tilanteissa voin haluta seksiä vaikka viisi kertaa päivän aikana. Toinen ääripää on nykytilanne, jossa olen sinkku enkä kiinnostunut kenestäkään siinä mielessä. Seksi tulee mieleen aniharvoin ja silloinkin vain laimeana. Siinä mielessä hyvä ominaisuus, ettei ikinä tarvitse jahdata seksiä mistään.

      • Tuo on kyllä ihan hyvä ominaisuus. Mä tahtosin semmosen nappulan, mistä voisi laittaa nuo ajatukset tarvittaessa jäähylle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan hyvä ominaisuus. Mä tahtosin semmosen nappulan, mistä voisi laittaa nuo ajatukset tarvittaessa jäähylle.

        Näin on, olen ihan tyytyväinen että menee luonnostaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan hyvä ominaisuus. Mä tahtosin semmosen nappulan, mistä voisi laittaa nuo ajatukset tarvittaessa jäähylle.

        Tulisi kyllä tod. tarpeeseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisi kyllä tod. tarpeeseen..

        Mistä sitä eroottista innostusta tulisi, jollei ole mitään ärsykkeitä siihen suuntaan. Muut asiat silloin mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitä eroottista innostusta tulisi, jollei ole mitään ärsykkeitä siihen suuntaan. Muut asiat silloin mielessä.

        No keho reagoi että himottaa. En ainakaan minä sitä todellakaan pois saa käännettyä.


    • Seksi antaa energiaa, positiivista voimaa ja vapautta, onhan se nautinnollinen osa elämää. Tosin pitkässä parisuhteessa tämäkin voi ajoittain hiipua. Sinkkuna sitten onkin haastavampaa, jos ei halua yhden illan hoitoja.

    • Anonyymi

      Menee luultavasti väliin 4-6. Aika tasaista ja säännöllistä, suhteessa ollessa 1-2 kertaa vkossa on sopivin. Vapaana ollessa en lähde etsimään intiimiseuraa, ilmankin menee.

    • Anonyymi

      P.... A kutkuttaa aina.

    • Anonyymi

      Yleensä 9-10.
      En ajattele seksiä jatkuvasti, mutta päivittäin. Niin se on mennyt viimeiset 25 vuotta. Siksi olenkin kriisissä nyt, kun en halua enää kumppaniani kovin helposti. Hän on ulkoisesti viehättävä, mutta emotionaalisesti takertuva ja arjessa aika avuton. Suhteemme muistuttaa välillä enemmän äitilapsisuhdetta kuin kahden aikuisen naisen välistä suhdetta, vaikka ikäeroa ei juuri ole. Tiedostamme molemmat tilanteen ja olemme. Kaikki hänen kaverinsa on pikkuhiljaa tippuneet kuvioista, vaikka koitan rohkaista siihen. Itselläni on paljon ystäviä, joita tapaan viikoittain.

      Nykytilanteeni on outo, koska minäkuvani on seksuaalinen ja saisin kumppaniltani seksiä milloin vain. En vain oikein halua. Välitän kumppanistani, mutta ahdistun hänen vaativuudestaan. Siitä että minun täytyy olla jatkuvasti läsnä, kommentoida ja auttaa triviaaleissa asioissa, kuunnella jatkuvaa valitusta töistä ja fyysisistä vaivoista. Ehkä se onkin niin, että tunnen olevani äitini seurassa.

      Pitkä vastaus, mutta tulipahan tilitettyä. :D
      Pitäkää huolta parisuhteestanne, myös siitä seksuaalisesta aspektista. Sen pysyminen ei ole itsestäänselvyys.
      -vaskitsa

      • Anonyymi

        Miten teidän tilanne päätyi tuohon jamaan, jos saa kysyä? Vai oliko kumppanisi alusta alkaen avuton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teidän tilanne päätyi tuohon jamaan, jos saa kysyä? Vai oliko kumppanisi alusta alkaen avuton?

        Ei hän siltä vaikuttanut. Ihastuin hänen ilmeikkyyteensä, keskustelutaitoihin, huumoriin ja kiihkeyteen. Hän on toki kaikkea yhä, mutta olettaa minun pyörittävän arjen, päättävän asiat ja ottavan kaiken huomioon. Itse hän menee siitä mistä aita on matalin. Hän näkee (tai haluaa nähdä) minussa voimakkaan ja päättäväisen hahmon. Hänestä se on seksikästä. En vain itse haluaisi jatkuvasti sitä roolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän siltä vaikuttanut. Ihastuin hänen ilmeikkyyteensä, keskustelutaitoihin, huumoriin ja kiihkeyteen. Hän on toki kaikkea yhä, mutta olettaa minun pyörittävän arjen, päättävän asiat ja ottavan kaiken huomioon. Itse hän menee siitä mistä aita on matalin. Hän näkee (tai haluaa nähdä) minussa voimakkaan ja päättäväisen hahmon. Hänestä se on seksikästä. En vain itse haluaisi jatkuvasti sitä roolia.

        Kuulostaa raskaalta, mutta vikansa kaikilla. Yllättävän helposti jämähdetään jäykkiin rooleihin, eikä niistä enää pääse riitelemättä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän siltä vaikuttanut. Ihastuin hänen ilmeikkyyteensä, keskustelutaitoihin, huumoriin ja kiihkeyteen. Hän on toki kaikkea yhä, mutta olettaa minun pyörittävän arjen, päättävän asiat ja ottavan kaiken huomioon. Itse hän menee siitä mistä aita on matalin. Hän näkee (tai haluaa nähdä) minussa voimakkaan ja päättäväisen hahmon. Hänestä se on seksikästä. En vain itse haluaisi jatkuvasti sitä roolia.

        Onko hän sua vähemmän kouluttautuneempi?Tuo rooliajattelu on kyllä jäykkää ja vahingollista pidemmän päälle. Harvoille sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sua vähemmän kouluttautuneempi?Tuo rooliajattelu on kyllä jäykkää ja vahingollista pidemmän päälle. Harvoille sopii.

        "Onko hän sua vähemmän kouluttautuneempi?" Ei, itse asiassa hieman enemmän kouluttautunut.
        Syynä on ehkä se, että hän on koko ikänsä elänyt maskuliinistatuksella parisuhteessa. Siis ennen minua. Olen ulkoisesti feminiinisempi, mutta meidän dynamiikkamme oli aluksi varsin versatile ja siten minulle sopiva. Sitten hän jotenkin ihastui sellaiseen heikomman rooliin, tyyliin "vie sinä minä vikisen". Butch on the streets, femme in the sheets.
        Olen täysin valmis toteuttamaan kumppanini fantasiat ja asiat, joita hän ei ole koskaan kokenut, mutta en arvannut sen jäävän päälle. Koko suhteeseen, kaiken lisäksi.

        -vaskitsa


    • Anonyymi

      * hups. Alkuperäisestä kommentista puuttui "...olemme asiasta puhuneet".
      -vaskitsa jälleen

    • Anonyymi

      suurimman osan ajasta sinkkuna tasoa 1-3

      ihastuneena vähän enempi. En oo seksuaalinen

    • Anonyymi

      9 , on se kumma kun lesbot ei osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen. Kaikkee seli seliä , OMG hankkikaa elämä ja lopettakaa sössötys!

      • Anonyymi

        Onhan tässä tullut vastauksia. Seliselin kanssa ja ilman. Lopeta sinä se hössötys.


      • 😁 Äläs nyt. Hyviä (numeraalisia) vastauksia tähän on tullu ja lakasukoneki todennäköisesti lakasee jos pelkän numeron laittaa. Ihan kiva, jotta keskustelua aiheesta syntyy, kun keskustelupalstahan tämä on 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä tullut vastauksia. Seliselin kanssa ja ilman. Lopeta sinä se hössötys.

        Näin juuri, ketä kiinnostaa lukea numerosarjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, ketä kiinnostaa lukea numerosarjaa.

        Tätäpä juurikin tarkoitin. Mitä järkeä olisi lukea pelkkiä numeroita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätäpä juurikin tarkoitin. Mitä järkeä olisi lukea pelkkiä numeroita?

        Kiinnostavaa on se, mikä on numeroiden takana.


    • Anonyymi

      Hyvässä suhteessa jossain seiskan ja ysin välimailla. Huonossa suhteessa pyöreä nolla. Vapaana naisena ehkä siinä kakkosen ja kolmosen paikkeilla. Yleinen fiilis vaikuttaa myös, seksi on viimeisenä mielessä jos on riidelty.

      • Anonyymi

        Mulla sama fiilisjuttu. En anna koskeakaan itseeni muutamaan päivään jos on pahemmin riidelty. Pienet kinat ei taas vaikuta mitään.


    • Anonyymi

      viimeiset vuodet ollut tasoa 0-3.

    • Anonyymi

      Nykyisen vaimoni kanssa oli ensimmäiset 7 vuotta ainakin 10. Se meni jo överiksi, edelleen nauretaan sille kiimailulle. Nykyään, kiitos iän ja lasten tuoman hormonisekoilut niin on laskenut pahasti.. Nyt varmaan 5. Välillä voi käydä jopa nollassa mut sitten taas yhtäkkiä ollaankin taas lähellä täysiä pisteitä. Saikohan tästä nyt mitään selvää...

      • Anonyymi

        Ihana kuulla, että seksielämä kahden välillä voi toimia noin hyvin. Antaa toivoa ja uskoa tulevaan.


    • Anonyymi

      Jos 10 on maximi mitä voi vastata, niin sitten se.

    • Anonyymi

      Eikö täällä voi laittaa enää yv suoraan nikille?

      • Anonyymi

        Ei kai voi. Mikä on niin salaista?


    • Anonyymi

      hö.. onpa seksuaalista porukkaa.

      kunpa löytäisin jonkun joka ei olis niin seksin perään. läheisyys 😇❤

      • Anonyymi

        Eihän kaikki ole seksin perään. Mullekin on ihan muut jutut tärkeitä. En mieti seksiä nykyään ollenkaan, yksi nainen sai mut inhoamaan koko aihetta. Tulee heti vastenmielisiä mielikuvia, kun joku mainitseekin seksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kaikki ole seksin perään. Mullekin on ihan muut jutut tärkeitä. En mieti seksiä nykyään ollenkaan, yksi nainen sai mut inhoamaan koko aihetta. Tulee heti vastenmielisiä mielikuvia, kun joku mainitseekin seksin.

        Bisset näistä seksi asioista enimmäkseen kirjoittelee, kuin miesten juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bisset näistä seksi asioista enimmäkseen kirjoittelee, kuin miesten juttuja.

        😁 Ei kai. Anteeks nyt sitte.


      • Eikös se ole ihan normaalia jotta hormonit hyrrää 😉 Läheisyys on kyllä tietenkin tärkeää, siis se että sitä ompi tarpeeksi.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös se ole ihan normaalia jotta hormonit hyrrää 😉 Läheisyys on kyllä tietenkin tärkeää, siis se että sitä ompi tarpeeksi.

        varmasti on ihan normaalia.
        mutta osalle seksi ei ole tärkeää koska on esim aseksuaaleja.
        sekin on ihan normaalia että kaikki eivät ole niin seksin perään.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikös se ole ihan normaalia jotta hormonit hyrrää 😉 Läheisyys on kyllä tietenkin tärkeää, siis se että sitä ompi tarpeeksi.

        On se normaalia, mutta sellainen asia voi yllättää kauan kestäneen tunteettomuuden jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        varmasti on ihan normaalia.
        mutta osalle seksi ei ole tärkeää koska on esim aseksuaaleja.
        sekin on ihan normaalia että kaikki eivät ole niin seksin perään.

        Niin, ei se seksi kaikille ole tärkeää ja osa ei taho semmosta ollenkaan. Eikä siinäkään mitään epänormaalia ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se normaalia, mutta sellainen asia voi yllättää kauan kestäneen tunteettomuuden jälkeen.

        No varmasti näin.


    • Anonyymi

      Sehän riippuu täysin mielentilasta. Joku herättää seksuaalisen puolen vahvasti, 99,99% ihmisistä taas ei sitä herätä. Kysymykseen siis ei oo yhtä vaatausta, se pitäs todeta.

      • Anonyymi

        * vastausta..


      • Anonyymi

        Tai lähes 90% lesboista ei sitä herätä. Näinkin voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai lähes 90% lesboista ei sitä herätä. Näinkin voi olla.

        Vai niin. Mutta lesboilla siis on tapana uneksia heteroista?
        Siinäpä sitten unelmoivat vaikka koko elämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai lähes 90% lesboista ei sitä herätä. Näinkin voi olla.

        On se varmasti noinkin. Tarkotin lähinnä sitä, että koko ihmiskunnasta on hankala löytää sitä ihmistä, joka herättää noita tuntemuksia. Ja jos se vielä rajataan yksittäiseen vähemmistö ryhmään, alkaa olla mission impossible. Eikä ne tuntemukset kato suuntautumista. Ne on sokeita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe