On tehty kantelu Varkauden kaupungin hallitus ja valtuustosta
Että Koikkalainen,Kornio, Nyyssönen,intke, Hyttinen,Pöystit,Hotari yms valittajat
Mitä sitte?
Siinäpä sönkkäätte.
Tämä on minun ja avin ja päättäjien välistä
Ja painukaa helvettiin
Itä-Suomen aluehallintovirastoon
17
573
Vastaukset 17
- Anonyymi
Mitä tulee lääkitykseen sen määrää lääkäri ei joku paskanpuhujat
- Anonyymi
Eikä varsinkaan Varkaus perseenuolenta rollavittuilialuuserisakki kieli poliitikoiden perseesssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä varsinkaan Varkaus perseenuolenta rollavittuilialuuserisakki kieli poliitikoiden perseesssa
Että naureske Kornio puskaradiossa ja kotona luuseri ukkos kansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että naureske Kornio puskaradiossa ja kotona luuseri ukkos kansa
Ja mihin jäi se kornion ja toisen naisen adressi ?
- Anonyymi
Ja kun tämä AVI juttu on ohi ja kuntalaisaloite kaupungin hallituksen puheenjohtaja erottamiseksi
Aivan vitun sama mitä sönkkäätte ja vaikka livenäkin näemme olette vaan koira paskan arvosia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tämä AVI juttu on ohi ja kuntalaisaloite kaupungin hallituksen puheenjohtaja erottamiseksi
Aivan vitun sama mitä sönkkäätte ja vaikka livenäkin näemme olette vaan koira paskan arvosiaOle vaikka kenenkä poliitikon pentu on tai ystävä tai tukija et tule olemaan mulle mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole vaikka kenenkä poliitikon pentu on tai ystävä tai tukija et tule olemaan mulle mitään
Ja tiedoksi minä olen vitusti kuuluisampi kuin teidän poliitikot ja sitä ei sotke poliitikot eikä kukaan turvanaukoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedoksi minä olen vitusti kuuluisampi kuin teidän poliitikot ja sitä ei sotke poliitikot eikä kukaan turvanaukoja
Varsinkaan paskavaleilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkaan paskavaleilla
Että lähtö tulee vaikka vittu samasta talosta jos nimi tiedetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että lähtö tulee vaikka vittu samasta talosta jos nimi tiedetään
Ja tiedoksi poliitikoiden arvostelu on laissa sallittu yksityishenkilö ei
- Anonyymi
Taisi pinaattikeitto sönkötys unohtua?
- Anonyymi
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/5597345 että kohta ei ole hyvinvointi alueella johtajiakaan
- Anonyymi
Tule kuule vittulee kasvotusten vai eikö kanttia löydy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule kuule vittulee kasvotusten vai eikö kanttia löydy?
Nyt hävisitte Persut
- Anonyymi
Onko Lundbergin tai Nymanin romaani haaroja miten Varkaus, Leppävirta akselilla?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493