Kuten tiedät nytkin siellä 16 v kotonasia
Sähkön hinta on vain pienituloisen suuri ongelma
Keskituloisella on rahaa laskuihin
Vain pienituloisella ei ole raahaa
Ehkä oletkin pienituloinen sinä kokoomuksen äönestäjä
Kyllä okån suomen kansa tyhmöö kun kuvittelee olevansa eårukaita kokoomuslaisa vaikka einolengahanedes. Sähkölakuun.
Minä olen kokoomuslainen ja in rhaa söhkölaskuun
Äänestä sdp
Äänestä
Kokoomuslaiset loiset on rikaita miljonäärejä sinä et
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Monella päällä topphaalarit ja lämpö 16 c sisällä
Meillä kokoomuksessa 23,5 c - Anonyymi
Pienituloinen tuhlaa rahansa viinaan (kuten palstan kommentaattorit jatkuvalla syötöllä todistavat), tupakkaan ja vuokraan (koska omistaminen on pahaa.... tai ehkä siitä syystä, että omaan säästäminen ei onnistu, kun rahat menevät viinaan, tupakkaan ja roskaruokaan).
- Anonyymi
Antaa olla hinta 40 centtiä... Ei sen kummempaa. Jos kerran kokoomuslaisilla rahaa on..
- Anonyymi
Pääasia että siileillä on ruokaa ja lämmintä...
- Anonyymi
Kyllähän se [tukimalli] selkeästi on suunnattu keski- ja hyvätuloisille perheille, jotka asuvat isommissa taloissa, joissa lämmityskustannukset ovat muutenkin korkeat. Kuka hallituksessa tukee rikkaita sähkölaskun maksamisessa? Köyhä laittaa talonsa huoneita kylmiksi eikä saa vähennyksiäkään verotukseensa. Kysynkin, kuka hallituksessa hyötyy sähkölaskujen vähennyksistä? Rahaa kertyy kiertäen rikkaiden pussiin ja konkurssit alkavat lisääntyä....Pientuloinen ei edes maksa veroja? Häh' mistä vähentää kotitalousvähennyksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695