Kuten tiedät nytkin siellä 16 v kotonasia
Sähkön hinta on vain pienituloisen suuri ongelma
Keskituloisella on rahaa laskuihin
Vain pienituloisella ei ole raahaa
Ehkä oletkin pienituloinen sinä kokoomuksen äönestäjä
Kyllä okån suomen kansa tyhmöö kun kuvittelee olevansa eårukaita kokoomuslaisa vaikka einolengahanedes. Sähkölakuun.
Minä olen kokoomuslainen ja in rhaa söhkölaskuun
Äänestä sdp
Äänestä
Kokoomuslaiset loiset on rikaita miljonäärejä sinä et
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Monella päällä topphaalarit ja lämpö 16 c sisällä
Meillä kokoomuksessa 23,5 c - Anonyymi
Pienituloinen tuhlaa rahansa viinaan (kuten palstan kommentaattorit jatkuvalla syötöllä todistavat), tupakkaan ja vuokraan (koska omistaminen on pahaa.... tai ehkä siitä syystä, että omaan säästäminen ei onnistu, kun rahat menevät viinaan, tupakkaan ja roskaruokaan).
- Anonyymi
Antaa olla hinta 40 centtiä... Ei sen kummempaa. Jos kerran kokoomuslaisilla rahaa on..
- Anonyymi
Pääasia että siileillä on ruokaa ja lämmintä...
- Anonyymi
Kyllähän se [tukimalli] selkeästi on suunnattu keski- ja hyvätuloisille perheille, jotka asuvat isommissa taloissa, joissa lämmityskustannukset ovat muutenkin korkeat. Kuka hallituksessa tukee rikkaita sähkölaskun maksamisessa? Köyhä laittaa talonsa huoneita kylmiksi eikä saa vähennyksiäkään verotukseensa. Kysynkin, kuka hallituksessa hyötyy sähkölaskujen vähennyksistä? Rahaa kertyy kiertäen rikkaiden pussiin ja konkurssit alkavat lisääntyä....Pientuloinen ei edes maksa veroja? Häh' mistä vähentää kotitalousvähennyksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21802Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190- 921117
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17863viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168815En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61723Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709