Kallis sähkö vai korona piikki?
Kumpi tappaa tehokkaammin
10
88
Vastaukset
- Anonyymi
No helekatti sähkö tietenkin
- Anonyymi
Piikki todennäköisesti 🤔Kylmään saa lämmintä peittoo mutta myrkky ei poistu kehosta...
- Anonyymi
Kyllä myrkky poistuu kehosta, kuten alkoholi, joka on siis (kiva) myrkky, mutta esim. hiilipöly ei poistu keuhkoista. Eli kunhan et hengitä sisään piikkiä ottaessasi, niin varmistat ettei tule mitään keuhkopöhöä tai muuta vastaavaa. :P
- Anonyymi
Piikki tietenkin. On tappanut jo kymmeniä tuhansia tähän mennessä.
Kylmällä pääset vaikka naapuriin suojaan ja se on väliaikaista.
Piikin kun otat, voin tämän tiedon perusteella sanoa, että kädet ristiin... oikeesti...- Anonyymi
Enpä tiedä yhtään joka olisi rokotteeseen kuollut, itseni mukaan lukien. :)
- Anonyymi
Mites ku se naapurinkin sähköt on katkastu ku laskut maksamata ku kallista sähköä nääs saa pistorasiasta jos vaan on vara maksaa mutta ku ei ole niin ei ole varaa ku sähkö liian kallis
- Anonyymi
Sähkö väärin käytettynä tappaa, oli kallista tai halpaa.
- Anonyymi
Minä olen ottanut 3 koronapiikkiä ja kappas keuhkoissa oli tukos jo 15 vuotta sitten.
- Anonyymi
Onko piikin ottajilta alkanut mennä yöunet tai jotain? Piikit ei ainakaan tapa kun ei ole yhtään ottanut, enkä ota, ja sisälämpötiltakin näyttää olevan 23... Siihenkään en tieten kuole.
- Anonyymi
Joo mulla 3 piikkiä ja sähkölämmitys, mitähän kuolintodistukseen kirjataan, piikki vai sähkö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756