APINAT KARKAA, HEVOSET KARKAA, AASI KARKAA, KARHUT KARKAA JA MUITAKIN KARKULAISIA ON UUTISISSA OLLUT

Anonyymi-ap

Missä vika? Vai ovatko katselleet ihmismaailman touhuja. Ei -kele, kyllä pitää häipyä Mihinkä ihminen voisi karata?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotieläimet ovat laumoina karanneet. Niitä on sitten etsitty. Teurasautostakin on karattu.

Onko tämä uutta, vai onko vain ruvettu uutisoimaan ennen pimentoon jääneitä tapauksia.

(Jaa niin, karkaavathan työntekijätkin sairaaloista, hoivapaikoista, varhaiskasvatuksesta, muutenkin päivähoidosta.)

• Anonyymi

Tuore uutinen:

4 hevosta otti hatkat. Hämmensivät aamuliikennettä. Karjatilallinen huomasi asian ja vei ne turvaan.

• Anonyymi

JOULU-UUTINEN
      Jo vähän aikaisemmin 2 kinkuksi sopivaa possua karkasi teurasautosta. Päätyivät eläinhoitolaan elämään mahdollisiman vapaata elämää. -Jos ei oltu foshopattu, kyllä iloisen näköisiä olivat.

• Anonyymi

Toivottavasti saavat vähintään 2000 euron laskun henkilöt, jotka laiminlöivät valvontavastuunsa.

• Anonyymi

Taas löytyi aihetta poliisivitseillekin, kun kaksi poliisia olivat sovitelleet tuloksetta kiinni ottamaansa aasia poliisiautoon. Eli ei sovi kolme aasia yhteen poliisiautoon.

• Anonyymi

TILASTOTIETOA

Kuinkahan monta koiraa karkaa uuden vuoden ilotulitusten aikana: Suomessa ja Riihimäellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1405
    2. Ehdin aamulla

ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      167
      905
    4. Mä todella toivon että

Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      159
      769
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      34
      628
    10. Sun pitää mies unohtaa

Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe