Missä vika? Vai ovatko katselleet ihmismaailman touhuja. Ei -kele, kyllä pitää häipyä Mihinkä ihminen voisi karata?
APINAT KARKAA, HEVOSET KARKAA, AASI KARKAA, KARHUT KARKAA JA MUITAKIN KARKULAISIA ON UUTISISSA OLLUT
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kotieläimet ovat laumoina karanneet. Niitä on sitten etsitty. Teurasautostakin on karattu.
Onko tämä uutta, vai onko vain ruvettu uutisoimaan ennen pimentoon jääneitä tapauksia.
(Jaa niin, karkaavathan työntekijätkin sairaaloista, hoivapaikoista, varhaiskasvatuksesta, muutenkin päivähoidosta.) - Anonyymi
Tuore uutinen:
4 hevosta otti hatkat. Hämmensivät aamuliikennettä. Karjatilallinen huomasi asian ja vei ne turvaan. - Anonyymi
JOULU-UUTINEN
Jo vähän aikaisemmin 2 kinkuksi sopivaa possua karkasi teurasautosta. Päätyivät eläinhoitolaan elämään mahdollisiman vapaata elämää. -Jos ei oltu foshopattu, kyllä iloisen näköisiä olivat. - Anonyymi
Toivottavasti saavat vähintään 2000 euron laskun henkilöt, jotka laiminlöivät valvontavastuunsa.
- Anonyymi
Taas löytyi aihetta poliisivitseillekin, kun kaksi poliisia olivat sovitelleet tuloksetta kiinni ottamaansa aasia poliisiautoon. Eli ei sovi kolme aasia yhteen poliisiautoon.
- Anonyymi
TILASTOTIETOA
Kuinkahan monta koiraa karkaa uuden vuoden ilotulitusten aikana: Suomessa ja Riihimäellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3452770Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista452470Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis2301030Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K393978- 43833
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60794- 45702