Makoilen sohvalla ,vedän boxerit alas ja alan hyväillä velttoa kulliani
Suljen silmät ja yritän taas nähdä hänet edessöni sellaisena kuin luokkahuoneessa
Hän kumartuu eteeni ja puhuu minulle, jotain ,mutta katseeni kiinnittyy hänen valkoisen avonaisen topin paljastamiin tisseihin, ; ne ovat niin lähellä!.Joten nyökkäilen vain ujosti kun tunnen siittimen kovettuvan pulpetin alla
Kaluni alkaa paisua kun hekumoin tuolla tilanteella ja kuvittelen mitä olisin voinut tehdä.
Tarttunut käsilläni kiinni noihin kumpareihin, puristellut niitö, katsonut höntä silmiin ,hän olisi varmasti yllättynyt,ehkä säiköhtönyt, mutta ei vastustelisi vaan olisi hiljaa etteivät muut huomaisi ...
Hengitykseni kiihtyy,mielessäni vedän topin alas ,samoin pienet pitsiset rintaliivit ja nyt nuo ihanat raskaat pallukat ovat paljaina innokkaissa kourissani.
Uuuhh, kiihdytän kalun hinkkausta,se sojottaa kohti kattoa,kuumana ja kovana, terska kuin tummanpunainen kiiltävä tomaatti.
Näen silmissäni tuon tummatukkaisen naisen kauniit kasvot, hön punastuu ja puree huuliaan,tummat silmät laajentuneina ja kuulen hänen huohottavan- ei, ei tätä,ne voi nähdä!
Mutta jatkan rintojen puristelua, otan nännin sormieni väliin, tiukasti, se kovettuu ja turpoaa.
Vedön nännisttä,venytän sitä..uuhhh
Kuvittelen kuinka naisen pillu kostuu kun alan imeä nännejä vuorotellen.
Arghh, - sulla ihanat tissit!
Hän tarttuu hiuksiini ja huohottaa. -äkkii nyt!
Uuhh, runkkaan silmät kiinni, tunnen hänen kätensä kiskovan hiuksiani, kuulen hänen voihkivan , nauttivan rintojensa kösittelyssä.
Hän repii tukkaani, vedän tisseistö häntä alemmas niin että hän on siinö,imettämässä minua. ,tiukka farkkupeppu pystyssä ..
Luokassa takimmaisella rivillä ei ole muita.
Kuvittelen että muut oppilaat ovat täysin keskittyneet kokeeseen,kirjoittavat pää höyryten kielioppikysymysten vastauksia..
Me olemme kahdestaan ja nyt päästän hänet irti,hän nousee ,katselen hänen ihanaa vartaloaan ja avaan sepaluksen,
Kivikova kyrpä kopsahtaa pulpetin pohjaan, opettajatar söpsähtää,ja tarttuu pulpettiin, vetää sen sivuun, kääntyy selin ja kiskoo hätäisesti farkut ja pikkarit alas.
Hän työntää salilla trimmatut pyöreät pakarat vasten kyrpääni,
Uuhhh, alan olla lähellä laukeemista, mutta pidättelen vielä.
Silmät kiinni tunnen kaluni uppoavan kuumankosteaan tiukkaan onkaloon.
Kohta opettajatae ratsastaa kyrvölläni, pakarat läiskyvöt vasten pallejani, pillu valuu ja kiimaista hulluna tarrun kiinni isoihin tisseihin, vedän niistö, hypytän nuorta ooettajatarta. Uuuhj
Asrrghh uuhhh. Laukean kauan ja pitkään puoliunisena ruiskin siemenet pillun perille ja todellisuudessa vatsalleni nukahdan tyytyväisenä sohvalle
Opettajatar fantasia päiväuni
Anonyymi-ap
4
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Buaahaa spede se taas jaksaa satuilla Buaahaa
- Anonyymi
Buuhahaa ,spede se jaksaa
- Anonyymi
Hyvin kerrottu. Rottwailerini melkein laukesi.
- Anonyymi
Osaako se lukea?? Fiksu dogi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119