Ihana, kamala ihastuminen

Anonyymi-ap

Olen korviani myöten ihastunut. Naiseen, jonka olen tiennyt/tuntenut jo jonkin aikaa ja nyt se kolahti kunnolla, että tässähän tämä ihminen on. Juuri se, josta olen kaikki vuodet haaveillut.

Mutta on tämä tunne vain niin kuormittava. Varsinkin, kun tunne taitaa olla yksipuolinen. Ainakin luulen niin. En uskalla edes toivoa, että hän voisi tuntea samoin. En luota itseeni. Viimeksi olen kokenut molemminpuolisen ihastumisen useita vuosia sitten.

Tämä tunne antaa myös paljon. Iloa, energiaa, toivoa. Piristystä arkeen. Mutta kuluttaa myös.

Voi sinä ihana nainen. Ehkä joku päivä uskallan kertoa sinulle kaiken tämän. Haluaisin niin kovasti lähellesi juuri nyt ❤️

57

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä saa juuri sinut ajattelemaan, että kyse on yksipuolisesta tunteesta? Mikä siis estää sinut tunnustelemasta maaperää? Jokin todellinen este vai oma epävarmuus?

      • Anonyymi

        Oma epävarmuus. Kuulostaa varmaan typerältä ja pinnalliselta, mutta oon itse isompikokoinen ja hän hoikka. Ylipaino on vienyt paljon mun itseluottamusta.
        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma epävarmuus. Kuulostaa varmaan typerältä ja pinnalliselta, mutta oon itse isompikokoinen ja hän hoikka. Ylipaino on vienyt paljon mun itseluottamusta.
        T. Ap

        Ei kannata lukea liian tarkkaan tätä palstaa tai voi tulla kuva, että kaikki tuijottavat painoa. Tosiasiassa suurin osa ei piittaa siitä hurun kukkuakaan ja huomaat sen äkkiä, jos menet bileisiin tai muihin tapahtumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata lukea liian tarkkaan tätä palstaa tai voi tulla kuva, että kaikki tuijottavat painoa. Tosiasiassa suurin osa ei piittaa siitä hurun kukkuakaan ja huomaat sen äkkiä, jos menet bileisiin tai muihin tapahtumiin.

        Kiitos sulle tsemppauksesta ❤️ Ihastukseni kohde on kyllä syvällinen ihminen, joten voi olla, ettei ylipaino häntä haittaa. Mutta onhan jokaisella silti oma ulkonäköihanteensa ja sekin on ihan okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata lukea liian tarkkaan tätä palstaa tai voi tulla kuva, että kaikki tuijottavat painoa. Tosiasiassa suurin osa ei piittaa siitä hurun kukkuakaan ja huomaat sen äkkiä, jos menet bileisiin tai muihin tapahtumiin.

        Kuka tuijottaa ja kuka ei. Hoikka haluaa hoikan ja pullero pulleron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuijottaa ja kuka ei. Hoikka haluaa hoikan ja pullero pulleron.

        Liikutaan eri piireissä ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma epävarmuus. Kuulostaa varmaan typerältä ja pinnalliselta, mutta oon itse isompikokoinen ja hän hoikka. Ylipaino on vienyt paljon mun itseluottamusta.
        T. Ap

        Sellaisen naisen perään ei kannata jäädä itkemään, jonka arvomaailma pyörii painotaulukon ympärillä. Parempaa seuraa löytyy kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuijottaa ja kuka ei. Hoikka haluaa hoikan ja pullero pulleron.

        Meitä on onneksi moneen junaan. Itse olen aika hoikka mutta pidän vähän pehmeämmistä naisista.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon, sitä odotellessa. Ota asia puheeksi hänen kanssaan, ei se muuten mihinkään etene.

      • Anonyymi

        Eipä tosiaan kannata jäädä ihmettelemään. Treffiehdotus kehiin.


    • Anonyymi

      Täälläkin yksi joka mennyt sekaisin ihanasta työkaverista ❤️ Hänen suuntautumisesta en ole tietoinen. Kovasti vilkuilee, hakeutuu seuraan ja huomioi enemmän, kuin muita. Mutta kenties ihailee vain/pitää muutoin kivana tyyppinä? En tiedä.

      • Anonyymi

        Samassa työpaikassa mekin ollaan. Mut hän kyllä tietää, että oon ollut naisten kanssa parisuhteissa. Sen verran on tullut hälle elämääni jo avattua. Mä taas en ole satavarma hänen suuntautuneisuudesta, vaikka merkit viittaavatkin, ettei hetero ole.
        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa työpaikassa mekin ollaan. Mut hän kyllä tietää, että oon ollut naisten kanssa parisuhteissa. Sen verran on tullut hälle elämääni jo avattua. Mä taas en ole satavarma hänen suuntautuneisuudesta, vaikka merkit viittaavatkin, ettei hetero ole.
        T. Ap

        Sitten en valitettavasti ole "etsimäsi" henkilö. :/ Sen verran haluan sanoa liittyen sun epävarmuuksikn tuossa ylempänä. Oma ihastukseni on itseäni isompikokoisempi, kun taas itse olen todella hoikka. Se ei haittaa ollenkaan. Itse ainakin ihastuin ensin luonteeseen, puhumattakaan siitä kemiasta, mitä meidän välillä on. Hän on minun silmissä todella kaunis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten en valitettavasti ole "etsimäsi" henkilö. :/ Sen verran haluan sanoa liittyen sun epävarmuuksikn tuossa ylempänä. Oma ihastukseni on itseäni isompikokoisempi, kun taas itse olen todella hoikka. Se ei haittaa ollenkaan. Itse ainakin ihastuin ensin luonteeseen, puhumattakaan siitä kemiasta, mitä meidän välillä on. Hän on minun silmissä todella kaunis :)

        Kiva kuulla, antaa rohkeutta mulle 😊 itsekin olen joskus ollut hoikka ja silloinkin ihastuin ihmiseen, en vartaloon. Eli Ihastukseni kohteet olivat sekä pyöreitä että hoikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa työpaikassa mekin ollaan. Mut hän kyllä tietää, että oon ollut naisten kanssa parisuhteissa. Sen verran on tullut hälle elämääni jo avattua. Mä taas en ole satavarma hänen suuntautuneisuudesta, vaikka merkit viittaavatkin, ettei hetero ole.
        T. Ap

        Työpaikalla on helppo kehitellä juttuja rauhassa. Päihittää tindet ja baarit kuusi nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa työpaikassa mekin ollaan. Mut hän kyllä tietää, että oon ollut naisten kanssa parisuhteissa. Sen verran on tullut hälle elämääni jo avattua. Mä taas en ole satavarma hänen suuntautuneisuudesta, vaikka merkit viittaavatkin, ettei hetero ole.
        T. Ap

        Pyydä häntä vaikka kahville työajan ulkopuolella. Siellä jutellessa kyllä selviää missä mennään ja miten jatketaan. Pääasia on päästä puhumaan muualla kuin työpaikalla.


    • Ihastuminen antaa voimaa ja energiaa, mutta samalla on, myös sydäntä raastavaa.
      Ota rohkeasti ihastukseesi yhteyttä, ethän voi muuten tietää hänen tunteitaan.
      Jos hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan, niin pääset elämässä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Kyllä jossain vaiheessa kerron hänelle. Haluan, että se hetki tuntuu oikealta. En halua säikäyttää häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jossain vaiheessa kerron hänelle. Haluan, että se hetki tuntuu oikealta. En halua säikäyttää häntä.

        Oikein 👍


    • Tsemiä. 👍

      Itse jo pelkään tuota ihastumisen tunnetta.

      • Anonyymi

        Kiitti 😊 Jep, tää on aika pelottavaa, niin ihanaa kuin onkin. Ristiriitaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti 😊 Jep, tää on aika pelottavaa, niin ihanaa kuin onkin. Ristiriitaista.

        Niimpä ja samalla kamalaa, jos tunne ei olekkaan molemminpuolinen, niin ehkä itse aina laitan kuiteski jäitä hattuun.. mutta pettymyksistä noustaan ylös
        Lycka till🍀


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Niimpä ja samalla kamalaa, jos tunne ei olekkaan molemminpuolinen, niin ehkä itse aina laitan kuiteski jäitä hattuun.. mutta pettymyksistä noustaan ylös
        Lycka till🍀

        Kiitos ❤️ ootte kyllä ihanan kannustavia, tuli heti parempi mieli 😊 Kannatti siis avautua tälle palstalle, vaikka aluksi epäröinkin, kun täällä on niin paljon negatiivista energiaa. Mutta onneksi löytyy ihaniakin ihmisiä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ❤️ ootte kyllä ihanan kannustavia, tuli heti parempi mieli 😊 Kannatti siis avautua tälle palstalle, vaikka aluksi epäröinkin, kun täällä on niin paljon negatiivista energiaa. Mutta onneksi löytyy ihaniakin ihmisiä 🥰

        Tämä on kuin murkku-ikäisten kirjoittamaa vessan seinälle tekstiä koko palsta. Moni murkkuikäinenkään ei kirjoittele näin lapsellisia.


    • Anonyymi

      Saako kysyä, missä päin ihastellaan? 😊

      • Anonyymi

        Pohjois-Savossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Savossa

        Voi kun osuikin läheltä, täällä nimittäin Etelä-Savo 😊


      • Etelä-Savossa


      • Anonyymi

        Ei kai täällä enää muita olekaan kuin savolaisia:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai täällä enää muita olekaan kuin savolaisia:)

        Kieroja savolaisia😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai täällä enää muita olekaan kuin savolaisia:)

        Ehkä, kannattaa siis olla Savossa 😊


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Kieroja savolaisia😂

        Savolaiset eivät ole kieroja kuten väitetään. Se väitehän perustuu siihen, ettei muualla asuvat ymmärrä tulkita savolaisia oikein. Savolainen jättää monesti vastuun kuulijalle, ja tästä johtuu se väärin ymmärtäminen.


    • Anonyymi

      Moni on ihastunut työpaikallaan. Tietenkin, koska siellä vietetään niin paljon aikaa.
      Itse olen niin miesvaltaisella alalla, että tähän ei juuri ole ollut tilaisuutta. Onneksi, sillä en halua sössiä työkuvioitani. Nyt kuitenkin tulevalla työpaikallani on ihana ja valoisa nainen. Ajattelen häntä silloin tällöin, vaikka en edes haluaisi. Enkä ole Savosta. :D
      Onneksi olemme eri kaupungeissa, joten todennäköisesti tapaamme harvoin.

      Haluan vielä kommentoida tuohon kokokeskusteluun. Olen itse hoikahko, mutta pidän kaikenlaisista naisista. Isoistakin. Se ei ole mikään este.

      • Noi työpaikka ihastukset voi olla vähän harmillisiakin, jos toinen ei tunne samoin tai ei ole varna toisen suuntautumisesta.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Noi työpaikka ihastukset voi olla vähän harmillisiakin, jos toinen ei tunne samoin tai ei ole varna toisen suuntautumisesta.

        Suuntautumisen saa työpaikalla helposti selville, kun tutustutaan paremmin. Alkaa jutella suhdeasioista tavalliseen tapaan.


      • Anonyymi

        Mullekaan paino ei ole tärkeä kumppanin haussa. Ajatuskin on naurettava. Se on aihe josta tuttavapiirissä ei juuri jutella muutenkaan. Itse asiassa en ole missään muualla kuin tällä palstalla törmännyt ulkonäkövatvomiseen ja sekin vasta nykyään. Täällä osa puhuu muista naisista epäarvostavasti. Ilmeisesti katkeroituneet heterokuvioissa ja purkavat sen tänne sen sijaan että menisivät terapiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekaan paino ei ole tärkeä kumppanin haussa. Ajatuskin on naurettava. Se on aihe josta tuttavapiirissä ei juuri jutella muutenkaan. Itse asiassa en ole missään muualla kuin tällä palstalla törmännyt ulkonäkövatvomiseen ja sekin vasta nykyään. Täällä osa puhuu muista naisista epäarvostavasti. Ilmeisesti katkeroituneet heterokuvioissa ja purkavat sen tänne sen sijaan että menisivät terapiaan.

        Jokaisella on tähänkin mielipide, eikä siinä mitään. En ole katkeroitunut mistään, koska olen melkein koko ikäni ollut lesbo, mutta jokaisella on omat mieltymykset ja itse haluan kumppanin olevan normi painoinen, koska itsekkin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on tähänkin mielipide, eikä siinä mitään. En ole katkeroitunut mistään, koska olen melkein koko ikäni ollut lesbo, mutta jokaisella on omat mieltymykset ja itse haluan kumppanin olevan normi painoinen, koska itsekkin olen.

        Samoin. Ja ylipainoisen on turha haukkua hoikkaa/normaalipainoista pinnalliseksi, pulleat ei ole sen syvällisempiä, varsinkaan kun on ihastunut hoikkaan.
        Oman tasoista seuraa voi odottaa ulkoisesti ja sisäisesti, painottaen jälkimmäistä tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on tähänkin mielipide, eikä siinä mitään. En ole katkeroitunut mistään, koska olen melkein koko ikäni ollut lesbo, mutta jokaisella on omat mieltymykset ja itse haluan kumppanin olevan normi painoinen, koska itsekkin olen.

        Toki ja jokainen varmasti etsiytyy itselleen sopivaan seuraan joten tuskin asiasta syntyy mitään ongelmaa livenä. Täällä tympii lukea jatkuvasti ulkonäköpainotteisia juttuja kun ne ei itseä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ja ylipainoisen on turha haukkua hoikkaa/normaalipainoista pinnalliseksi, pulleat ei ole sen syvällisempiä, varsinkaan kun on ihastunut hoikkaan.
        Oman tasoista seuraa voi odottaa ulkoisesti ja sisäisesti, painottaen jälkimmäistä tietysti.

        Mulla ei ole tasoja, mutta oman tyylistä seuraa kyllä haen ehdottomasti. Kuten varmaan kaikki muutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ja ylipainoisen on turha haukkua hoikkaa/normaalipainoista pinnalliseksi, pulleat ei ole sen syvällisempiä, varsinkaan kun on ihastunut hoikkaan.
        Oman tasoista seuraa voi odottaa ulkoisesti ja sisäisesti, painottaen jälkimmäistä tietysti.

        Tämä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ja ylipainoisen on turha haukkua hoikkaa/normaalipainoista pinnalliseksi, pulleat ei ole sen syvällisempiä, varsinkaan kun on ihastunut hoikkaan.
        Oman tasoista seuraa voi odottaa ulkoisesti ja sisäisesti, painottaen jälkimmäistä tietysti.

        Turha sen ns. normipainoisenkaan on lytätä ali- tai ylipainoisia. Tai ajatella, että heidän järjenjuoksussaan olisi vikaa. Eiköhän jokaisella ole oikeus olla sellainen kuin on, ja ainahan kaikki ei ole kiinni itsestään mm. erilaiset sairaudet ja lääkitykset aiheuttavat yli- ja alipainoa. Ja jos ihminen on halutessaan laiska, niin suotakoon sekin, sillä ei kaikki ole luotuja samanlaisiksi, onneksi ei ole. Nämähän ovat ihan tyhmiä asioita sen rinnalla, mitä se ihminen on sieltä sisältään varsinkin, jos loukkaaja ei tiedä, mistä toisen painoindeksi johtuu. Miettikää esim. syöpähoitoja saavaa ihmistä, onko hieno tunne haukkua, kun kuihtuu ja miten hieno tunne on sillä sairaalla ihmisellä kaiken muun lisäksi, jos vielä siihen päälle haukutaan liian laihaksi. Tai vastaavasti ylipainoisen kohdalla, millaiset fiilikset hänelle jää ja kaikki saattaa johtua jostain lääkkeestä. Nostakoon kätensä ylpeänä pystyyn ne, jotka voivat olla hyvillä mielin esimerkiksi näin joulun alla, kun saa jollekin tuottaa "hyvää joulumieltä" kommenteillaan. En voi ajatella kuin että raukka on itse tuo ihminen, joka niin tekee tietämättä asioiden oikeaa tilaa ja vaikka olisikin laiskuudesta johtuvaa se lihavuus tai väärästä minä-kuvasta laihuus, niin ei hemmetissä ihmisille voi laukoa joka ajatustaan. Voisi jotkut pitää mölyt mahassaan. Erittäin hyvää joulun odotusta ja joulun aikaa kaikille painosta tai kehon muodoista riippumatta ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sen ns. normipainoisenkaan on lytätä ali- tai ylipainoisia. Tai ajatella, että heidän järjenjuoksussaan olisi vikaa. Eiköhän jokaisella ole oikeus olla sellainen kuin on, ja ainahan kaikki ei ole kiinni itsestään mm. erilaiset sairaudet ja lääkitykset aiheuttavat yli- ja alipainoa. Ja jos ihminen on halutessaan laiska, niin suotakoon sekin, sillä ei kaikki ole luotuja samanlaisiksi, onneksi ei ole. Nämähän ovat ihan tyhmiä asioita sen rinnalla, mitä se ihminen on sieltä sisältään varsinkin, jos loukkaaja ei tiedä, mistä toisen painoindeksi johtuu. Miettikää esim. syöpähoitoja saavaa ihmistä, onko hieno tunne haukkua, kun kuihtuu ja miten hieno tunne on sillä sairaalla ihmisellä kaiken muun lisäksi, jos vielä siihen päälle haukutaan liian laihaksi. Tai vastaavasti ylipainoisen kohdalla, millaiset fiilikset hänelle jää ja kaikki saattaa johtua jostain lääkkeestä. Nostakoon kätensä ylpeänä pystyyn ne, jotka voivat olla hyvillä mielin esimerkiksi näin joulun alla, kun saa jollekin tuottaa "hyvää joulumieltä" kommenteillaan. En voi ajatella kuin että raukka on itse tuo ihminen, joka niin tekee tietämättä asioiden oikeaa tilaa ja vaikka olisikin laiskuudesta johtuvaa se lihavuus tai väärästä minä-kuvasta laihuus, niin ei hemmetissä ihmisille voi laukoa joka ajatustaan. Voisi jotkut pitää mölyt mahassaan. Erittäin hyvää joulun odotusta ja joulun aikaa kaikille painosta tai kehon muodoista riippumatta ♥️

        Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu.

        Kiitos ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sen ns. normipainoisenkaan on lytätä ali- tai ylipainoisia. Tai ajatella, että heidän järjenjuoksussaan olisi vikaa. Eiköhän jokaisella ole oikeus olla sellainen kuin on, ja ainahan kaikki ei ole kiinni itsestään mm. erilaiset sairaudet ja lääkitykset aiheuttavat yli- ja alipainoa. Ja jos ihminen on halutessaan laiska, niin suotakoon sekin, sillä ei kaikki ole luotuja samanlaisiksi, onneksi ei ole. Nämähän ovat ihan tyhmiä asioita sen rinnalla, mitä se ihminen on sieltä sisältään varsinkin, jos loukkaaja ei tiedä, mistä toisen painoindeksi johtuu. Miettikää esim. syöpähoitoja saavaa ihmistä, onko hieno tunne haukkua, kun kuihtuu ja miten hieno tunne on sillä sairaalla ihmisellä kaiken muun lisäksi, jos vielä siihen päälle haukutaan liian laihaksi. Tai vastaavasti ylipainoisen kohdalla, millaiset fiilikset hänelle jää ja kaikki saattaa johtua jostain lääkkeestä. Nostakoon kätensä ylpeänä pystyyn ne, jotka voivat olla hyvillä mielin esimerkiksi näin joulun alla, kun saa jollekin tuottaa "hyvää joulumieltä" kommenteillaan. En voi ajatella kuin että raukka on itse tuo ihminen, joka niin tekee tietämättä asioiden oikeaa tilaa ja vaikka olisikin laiskuudesta johtuvaa se lihavuus tai väärästä minä-kuvasta laihuus, niin ei hemmetissä ihmisille voi laukoa joka ajatustaan. Voisi jotkut pitää mölyt mahassaan. Erittäin hyvää joulun odotusta ja joulun aikaa kaikille painosta tai kehon muodoista riippumatta ♥️

        Et tainnut ymmärtää asian pointtia?? Eihän tässä kukaan ole arvostellut ketään vaan tuonut omat mieltymyksensä esille ja turha siitä on ottaa itseensä.
        Sairauksille itse ei voi mitään ja tottakait, se on eri juttu ja ymmärrettävää. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää asian pointtia?? Eihän tässä kukaan ole arvostellut ketään vaan tuonut omat mieltymyksensä esille ja turha siitä on ottaa itseensä.
        Sairauksille itse ei voi mitään ja tottakait, se on eri juttu ja ymmärrettävää. ❤️

        Turhaan jatkat jankkaamista, edellinen kirjoitus osui juuri asian ytimeen. Kaikkien arvomaailma ei ole sama ja sen huomaa tästäkin keskustelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää asian pointtia?? Eihän tässä kukaan ole arvostellut ketään vaan tuonut omat mieltymyksensä esille ja turha siitä on ottaa itseensä.
        Sairauksille itse ei voi mitään ja tottakait, se on eri juttu ja ymmärrettävää. ❤️

        Mielestäni ymmärsin pointin, mutta näin sen pointin taakse myös, sinne syvemmälle katsoin. Henkilökohtaisesti en ottanut itseeni, mutta ajattelin heitä, jotka saattavat ottaa itseensä, niitä joihin tämä saattaa sattua. Tämä on mielestäni se pointti tässä myös.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Noi työpaikka ihastukset voi olla vähän harmillisiakin, jos toinen ei tunne samoin tai ei ole varna toisen suuntautumisesta.

        Tähän "työpaikkaihastukset voi olla vähän harmillisiakin, jos toinen ei tunne samoin tai ei ole varna toisen suuntautumisesta". Omalla kohdallani arvelen vahvasti, ettei hän ole hetero. Sen verran kaikkia sateenkaarivermeitä esillä. :D
        Ja hän tietää minun olevan kiinnostunut naisista. Hän on kuitenkin varattu, ja tosiaan työkaveri, joten jos vaikka tuntisikin samoin jossain vaiheessa, niin... noh, parempi kun ei. Harmi sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sen ns. normipainoisenkaan on lytätä ali- tai ylipainoisia. Tai ajatella, että heidän järjenjuoksussaan olisi vikaa. Eiköhän jokaisella ole oikeus olla sellainen kuin on, ja ainahan kaikki ei ole kiinni itsestään mm. erilaiset sairaudet ja lääkitykset aiheuttavat yli- ja alipainoa. Ja jos ihminen on halutessaan laiska, niin suotakoon sekin, sillä ei kaikki ole luotuja samanlaisiksi, onneksi ei ole. Nämähän ovat ihan tyhmiä asioita sen rinnalla, mitä se ihminen on sieltä sisältään varsinkin, jos loukkaaja ei tiedä, mistä toisen painoindeksi johtuu. Miettikää esim. syöpähoitoja saavaa ihmistä, onko hieno tunne haukkua, kun kuihtuu ja miten hieno tunne on sillä sairaalla ihmisellä kaiken muun lisäksi, jos vielä siihen päälle haukutaan liian laihaksi. Tai vastaavasti ylipainoisen kohdalla, millaiset fiilikset hänelle jää ja kaikki saattaa johtua jostain lääkkeestä. Nostakoon kätensä ylpeänä pystyyn ne, jotka voivat olla hyvillä mielin esimerkiksi näin joulun alla, kun saa jollekin tuottaa "hyvää joulumieltä" kommenteillaan. En voi ajatella kuin että raukka on itse tuo ihminen, joka niin tekee tietämättä asioiden oikeaa tilaa ja vaikka olisikin laiskuudesta johtuvaa se lihavuus tai väärästä minä-kuvasta laihuus, niin ei hemmetissä ihmisille voi laukoa joka ajatustaan. Voisi jotkut pitää mölyt mahassaan. Erittäin hyvää joulun odotusta ja joulun aikaa kaikille painosta tai kehon muodoista riippumatta ♥️

        Itse kannatan terveellisiä elämäntapoja, koska runsas ylipaino altistaa sairauksille ym.. ja jokainen voi katsoa, mitä suuhunsa laittaa. Mutta jokainen on meistä semmoinen,kun on. Hoikkakin voi olla syvällinen ja mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kannatan terveellisiä elämäntapoja, koska runsas ylipaino altistaa sairauksille ym.. ja jokainen voi katsoa, mitä suuhunsa laittaa. Mutta jokainen on meistä semmoinen,kun on. Hoikkakin voi olla syvällinen ja mukava.

        Niin voi kuka tahansa muukin olla syvällinen ja mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ymmärsin pointin, mutta näin sen pointin taakse myös, sinne syvemmälle katsoin. Henkilökohtaisesti en ottanut itseeni, mutta ajattelin heitä, jotka saattavat ottaa itseensä, niitä joihin tämä saattaa sattua. Tämä on mielestäni se pointti tässä myös.

        Et kyllä todellakaan ymmärtänyt Jokainen täysjärkinen ymmärtää, että sairauksille mitään voi ja siitä johtuvasta ylipainosta,eihän tässä ketään ole ivattu. Jos sanoo oman mieltymyksensä kumppanin suhteen, niin turha siitä on kenenkään suuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä todellakaan ymmärtänyt Jokainen täysjärkinen ymmärtää, että sairauksille mitään voi ja siitä johtuvasta ylipainosta,eihän tässä ketään ole ivattu. Jos sanoo oman mieltymyksensä kumppanin suhteen, niin turha siitä on kenenkään suuttua.

        Enhän mä suuttunutkaan vaan sanoin oman mielipiteeni. Sähän tässä suutuit.


    • Anonyymi

      Tehokas lääke ihastuksen loppumiseen?
      Kun tajuat että hän on kiinnostunut vain luennoimaan itsestään.Tunnetaidot? Zero.

      • Anonyymi

        Huonompi homma, oliko narsisti?


      • Anonyymi

        Mitä hän sitte luennoi itsestään?
        ehkä hän oli lukossa ja alkoi vain höpöttämään ujona...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän sitte luennoi itsestään?
        ehkä hän oli lukossa ja alkoi vain höpöttämään ujona...?

        Mulle tuli kans mieleen että jos vaan jännittyneenä pälpätti itsestään. Ite oon sellanen ku jännitän ihastuksen seurassa. Suu vaan käy ja selitän itsestäni ummet ja lammet.


    • Anonyymi

      Samat fiilikset, hän se on, se ihana nainen, josta olen unelmoinut.. Siinä hän on minun edessäni. Hän on unelmani. Kuulun vain hänelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe