Onko ihmiset testannut? Millainen on?
Uusi pitsapaikka kannuksessa
74
6714
Vastaukset
- Anonyymi
Näytti olevan oikeaa kepappia tangosta eli täytyy olla hyvää!
- Anonyymi
Joko kohta päästään asian ytimeen
- Anonyymi
Pitsa oli hyvää👍
- Anonyymi
Missä tämä paikka on? Onko suomalainen yritys?
- Anonyymi
Suomalainen? Yritys on luultavasti suomalainen. En usko, että niin suosittuja ollaan, että ihan kansainvälisiä yrityksiä kannukseen. McDonalds ei muuten ole suomalainen.
- Anonyymi
Tuliko kotipizza?
- Anonyymi
Ei tullu ku Turtle.
- Anonyymi
Onneksi ei Kotipizza.
- Anonyymi
Erinomaiset pizzat ja kebabit
- Anonyymi
Joo olen käynyt jokseenkin ihan ok,jos ksyeessä siis siinä s-marketin vieresä oleva paikka?
- Anonyymi
Pizzeria rollsin entisessä tilassa
- Anonyymi
Samaa wellkebab-tukkuvarrasta mitä on jokaisessa suomen kebabbilassa Hangosta Nuorgamiin. Vain annosten koko ja hinta vaihtelee
- Anonyymi
Joo, samaa jöötiä. Sitä tehdään jossain Jeppiksen lähettyvillä, ihan suomalaisen hygeenialainsäädännön puitteissa.
Minusta varras jossa on lammasta 60% ja nautaa 40% on hyvää, lampaassa saa olla hieman rasvaa lihassa mukana.
Noilla on oma maahantuonti monelle pizzeriassa käytettävässä lisukkeessa. Jossain sain noin 15cm liki valkoisia chilipalkoja jossa oli ihan omanlaisensa maku, en tunnistanut oliko niissä jotain maustetta vai tuliko maku lajikkeesta.
Hienoa että Kannuksessa saa monikulttuurista ruokaa.
- Anonyymi
Oli hyvä Pizza ja palvelu. Myös siistiä.
- Anonyymi
Ei ollu huono mutta ei hyväkään. Perus muturuokaa
- Anonyymi
Kylläpäkyllä oikeassa olit ja olet edelleenkin.ihan syötävää safkaa muttei kovinkaan maukasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäkyllä oikeassa olit ja olet edelleenkin.ihan syötävää safkaa muttei kovinkaan maukasta
Ei siitä mitään makuelämystä saa, kuten ei mistään Kannuksen mutukebabbilasta.
Kannus-Kebabissa oli pirun hyvät pitsat silloin kun pitäjänä oli ne nuoret miehet. Näillä uusilla laatu ja palvelu romahti.
Aida on ihan paska paikka, palvelu loistavaa mutta ruoka huonoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannus-Kebabissa oli pirun hyvät pitsat silloin kun pitäjänä oli ne nuoret miehet. Näillä uusilla laatu ja palvelu romahti.
Aida on ihan paska paikka, palvelu loistavaa mutta ruoka huonoa.Sun pitää ilmoita Aida pitsan pitajalle
että he korjaa mikä oli vikana
Ei sa täällä kirjoit koska ne on hyviä ihmisiä
Voisitko sanoa mikä oli huono koska joskus minä kin tilan sieltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aida on ihan paska paikka, palvelu loistavaa mutta ruoka huonoa.Älä valehtelee sä et tykkä niistä haluat sanoa niin
Mä on käynyt aidassa monta kerta
Heillä on erittäin hyvää ruoka pitsat ja kebabit sekä palvelu on tosi hyvää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtelee sä et tykkä niistä haluat sanoa niin
Mä on käynyt aidassa monta kerta
Heillä on erittäin hyvää ruoka pitsat ja kebabit sekä palvelu on tosi hyvääMutta minä en valehtele enkä narraa,nimittäin ma sanon aina totuuden äänellä että Aidan pitseriaan ma tulen syömään viikonloppuna oikeen kunnon pitsan ja ehkäpä myös pepsi maxxin tottavieköön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aida on ihan paska paikka, palvelu loistavaa mutta ruoka huonoa.Jos Aida on paska miksi menit syömään ainakin mä oon ostamaassa aidasta Ruoka, on hyvää palvelu ja hyvää ruoka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Aida on paska miksi menit syömään ainakin mä oon ostamaassa aidasta Ruoka, on hyvää palvelu ja hyvää ruoka
Minä olla Aida kurdi työnteko, mine kirjoitta soomi
- Anonyymi
Kepu pizza ketsupilla?
- Anonyymi
kotipizza kannukseen!
- Anonyymi
Kotipizza huono,
- Anonyymi
No. Ainakaan hygieniataso ruuanlaitossa ontuu pahasti, missä on suojapäähineet henkilökunnalla? Karvoja pölisee ruokiin... yäk
- Anonyymi
Millä vuosisadalla elät?
- Anonyymi
Kyllä oikeassa olet sinä kumipäähineet olla pitää kun pizzaa tehdöän ettei pöläjä siihen mitään juttja
- Anonyymi
Kokki vai tarjoilija kuitenkin tk:n lääkäri eli jotain tietotaitoa löytyy.
- Anonyymi
Kokki varas ja rakastaja
- Anonyymi
Hyvää blästiä
- Anonyymi
Olipa siisti paikka ja annokset isot. Plussaa, pöydät siivottiin ja putsattiin asiakkaan lähtiessä. Uudestaan tuonne!
- Anonyymi
Kahdesti haettu ruokaa ja tosi mautonta ollut.
- Anonyymi
Hae kolmannen kerran
- Anonyymi
Ja pyydä lisää makua. Kyllä.
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä että tulen kannukseen viikonlopuna pilettämään ja käyn niissä kannuksen pizzerioissa
- Anonyymi
Ei tänne kannata tulla, läpeensä paska paikka, ihmiset tyhmän jäykkiä, elävät jotain -90 lukua täällä, ja erittäin ruma kaupunki vanhoine tönöineen. miettikää onko rumempaa kaupunkia Pohjanmaalla vastavaa, ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne kannata tulla, läpeensä paska paikka, ihmiset tyhmän jäykkiä, elävät jotain -90 lukua täällä, ja erittäin ruma kaupunki vanhoine tönöineen. miettikää onko rumempaa kaupunkia Pohjanmaalla vastavaa, ei ole.
No tuotanoin...ajatellaampa asiaa positiivisesti Kannuksessa on kuitenki elämää ja eliksiiriä ja ainahan mahtuu joukkoon niitä jotka lämpenee eikö totta? nyt vaan nämä ajat ovat tälläisiä Ukrainassa soditaan ja ihmiset kärsii eikä s e ole ollenkaan kivaa:/ ja vielä täällä Suomessa kaikki on kallistunu tottakai se on vihervassarien syytä mutta Kannukseen tuohon pohjanmaan helmeen aina mieleni vaan palavi! sinne tahdon aina tulla mies takametsien niin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ysäri ollut jo hetken muotia. Eli eikö tämä meinaa että Kannus on siis aika trendikäs paikka?
- Anonyymi
Paussin paikan pizzat parhaat ja siistein paikka!
- Anonyymi
Pitsaamosta parhaat pitsat. Paussinpaikassa huonoja. Aidassa huonoja, Kannuskebab huono. Turtlesissa menettelee.
- Anonyymi
Oon samaa mieltä 100%
Paussin pitsat on huonoimpia
- Anonyymi
Kannukseen tarvittaisiin oikea pizzeria ,joka tarjoilee aitoa italilaista pizzaa. Ei näitä tukkupaikkojen eineksiä
- Anonyymi
Kuulopuheiden mukaan jossain kaupunginlaidalla olisi joku pizzamesta.
- Anonyymi
kannattaa silloin testata pizzaamo. Suomalainen ei voi tarjota aitoa italialaista pizzaa mutta sen tyyppistä kylläkin
- Anonyymi
Joku tykkää ja joku toinen ei. Makuasiat ovat kovin henkilökohtaisia, mutta itse olen tykännyt ja haen toistekin.
- Anonyymi
Feelia eli entinen turkkilaisen BEOFOOD toimittaa kaikki ”kebabit”
- Anonyymi
Ilmankos onkin niin hyvää!
- Anonyymi
Kyllä Aidan pizzoille on tapahtunut jotain, todella paljon huonompia kuin aikaisemmin. Meilläkin vaihtui pizzapaikka.
- Anonyymi
Ei kai noissa nyt oikeasti ole mitään eroa. Hinta voi vaihdella, mutta muuten samaa mättöä.
- Anonyymi
Ei oo testattu, eikä testata. Ainoa pizzeria johon ilkeää mennä on Paussin Paikka ja Pizzaamo toki, mutta sinne en oo viel ehtiny.
- Anonyymi
Nyt on kyllä rullakebabissa kokoa! Ja makua. Suosittelen.
- Anonyymi
Grillin omistaja vois lopettaa kylän juoruilut ja keskittyä työhönsä. Ei aina jaksa juoruja kuunnella.
- Anonyymi
Mikset sano hälle, ettet halua kuulla?
- Anonyymi
Miks uus pizzeria oli tänään kii?
- Anonyymi
Hyvää oli.
- Anonyymi
On kyllä hyvä paikka. Annokset isoja. Suosittelen käymään.
- Anonyymi
Loistavaa että kaupungista löytyy viisi pizzeriaa.
- Anonyymi
Oli vaihe ettei ollut ku pitseria Baabel...Ei edes Grilliä ollut
- Anonyymi
Hyvä viikonloppuravintola voisi vielä olla.
- Anonyymi
uskaltaako tuolta tilata?
- Anonyymi
Ei onneks tarvi mennä, kun on meillä on siisti Paussin Paikka
- Anonyymi
Pizza kelpaa.
- Anonyymi
Aida olla paska pizzeria/kebab. Ei yhtä hyva ruoka
- Anonyymi
Paska ruokaa
- Anonyymi
En ole testannut
- Anonyymi
Tämä on söpöä kuinka yksi pitseria tuottaa näin paljon hälyä. Onko kyseessä ensimmäinen 100km säteellä ikinä vai mistä tämä johtuu?
Hyvä, että siellä maallakin saadaan vähän pikaruokaa vaihteeksi.- Anonyymi
Itse olet söpö!
- Anonyymi
Kannuksessa ainakin viisi pizzeriaa ja ainakin kaksi tasokasta.
- Anonyymi
Aidan takavarastot kantsis poliisin tai terveystarkastajan tarkistaa, ei kestä päivänvaloa. Turtlessa epäilyttää hygienia. Samoilla hanskoilla käsitellää rahaa, pakataan pitsoja ja leivotaan. Välillä paljailla käsillä tungetaan pitsoja laatikkoon. Ei kyllä käydä enään. Paussin paikassa alkais kauppa käydä jos laskis vähän pitsan hintaa, menis varmasti paljon enemmän. Ja täytteitäkin laitetaan ihan liian vähän. Pizzaamosta haettiin ekaa kertaa putsat. Täytyy sanoa että oli parhaat pitsat tästä kylästä. Hinta oli vähän korkea, mutta täytteitä oli paljon. Kaikki tykkäs. Haetaan uudestaankin.
- Anonyymi
Tuosta tuli mieleen ettei ole tullut käytyä pitseriassa moneen vuoteen, eikä ravintolassakaan syömässä. Mieluummin syön kotona.
- Anonyymi
Taas kunnostetaan uutta ruokapaikkaa Kannukseen, pari tummaa poikaa veteli maalia noin vuoden tyhjillään olleen pizerian seinää. Milloin uusi paikka avataan?
- Anonyymi
Karvan verran parempaa pitsaa saa pian taas toisestakin paikasta keskustasta.
- Anonyymi
Mikäs Kannus Pizzerian tilanne on? Oli "myydään pizzeria" -lappu ovessa pari viikkoa ja nyt näytti taas olevan ovi auki ja asiakkaita sisällä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529