Ajattelin tehdä vaihteeksi Karjalanpaistin possusta ja naudan sijaan koiraa. Onko eroa kypsennyajoissa ja sitkeydessä eri roduissa?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Kävisikö myös vartaassa paistettuna possun tilalle, omena suuhun?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17673848E
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Lapset tykkää grillatuista koirulin rimpsuluista!
- Anonyymi
Laittaisin itse hovavartin lihaa ihan mellevinä paloina.Siitä tulee paistiin pikantti ja ihan näpsäkkä maku. suosittelen kokeilemaan
- Anonyymi
Korean ja Myanmarin kultuureissa syödään koiraa. Kiinassa sekä Thaimaassa on myös tarjolla .
- Anonyymi
Joulun jälkeen koiranhäntäkeittoa, siinä voi hyödyntää sisäelimetkin. Lihantähteet voi laittaa myös hernekeittoon.
- Anonyymi
Alapuolella olevassa viestissä tarjotaan briardia. Aloittajan kannattaisi hakea tuo idänpuolen briardi ja tehdä siitä makunystyröitä nostattaavaa paistia kera muiden lihojen. Maistuu varmasti.
- Anonyymi
Pentukoiran liha mureampaa kuin yli 20 vuotta vanha.
- Anonyymi
Ootte NIIN IDIOOTTEJA! TE NIIIIIIN NOLAATTE ITTENNE!
- Anonyymi
Tarjosin koirapaistia entisille omistajillekin, tykkäsivät kovasti!
- Anonyymi
Hot dog on hyvää
- Anonyymi
Perinteisesti kiinanpystykorvaa on tuohon käytetty. Täkäläinen pystykorva on kovin laiha
- Anonyymi
Kesällä koirulit ovat parasta grillattuna, aasialaiset marjanpoimijatkin tykkää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592