Kuinka kauan olet seurannut palstaa

Anonyymi-ap

Eli kuinka kauan on tullut juuri tätä palstaa seurailtua? Mietin, että vedänköhän ennätykset, nimittäin oon seurannut täällä jo vuodesta 2004 😄

Toki on ollut pidempiä aikoja, ettei ole tullut käytyä. Välillä täällä on ollut jutun taso niin alhaista, ettei ole huvittanut. Silloin noin 2004-2008 täällä oli minusta syvällisempää ja järkevämpää keskustelua. Silloin oli helpompi itsekin kirjoitella tänne.

En ole tehnyt tänne aloituksia vuosikausiin. Ketjuihin kyllä vastailen muutaman kerran vuodessa.

Vedinkö ennätykset, vai pistätkö paremmaksi 😄

Ikää mulla on nyt 43v.

27

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alusta saakka, mutta vuosia välissä etten ole katsonutkaan.

      • Anonyymi

        No sitten pistit paremmaksi 😊 piti ihan googlaa, että millon tää on perustettu. Eli näköjään vuonna - 98 jo.


      • Anonyymi

        Sama hommeli täällä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176738656

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Parhaat keskustelut oli ennen vuotta 2010.

      • Anonyymi

        Niin taisi olla.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taisi olla.
        Ap

        Monesti oli hauskaa ja asiajuttujakin. Kaikki kävi täällä silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti oli hauskaa ja asiajuttujakin. Kaikki kävi täällä silloin.

        Näin juurikin, hyviä keskusteluja, muistan vieläkin joitain.


    • Anonyymi

      Nettitrolleja, miehet ja bisset kirjoittavat tänne seksijuttujaan.

      • Anonyymi

        Niinpä. Ja elämäänsä kyllästyneitä, ilkeitä ihmisiä, jotka purkavat tänne pahaa oloaan hyökkäämällä muiden kimppuun.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja elämäänsä kyllästyneitä, ilkeitä ihmisiä, jotka purkavat tänne pahaa oloaan hyökkäämällä muiden kimppuun.
        Ap

        Katkerat, salaa ihastuneet, pakit saaneet esiintyvät ihastuksenaan ja mustamaalaavat ettei kukaan muu saisi häntä. Lapsellista, häiriintynyttä ja sairasta käytöstä. Henkisesti aikuinen ihminen keskustelee suoraan face to face eikä heittäydy lapselliseksi pelleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkerat, salaa ihastuneet, pakit saaneet esiintyvät ihastuksenaan ja mustamaalaavat ettei kukaan muu saisi häntä. Lapsellista, häiriintynyttä ja sairasta käytöstä. Henkisesti aikuinen ihminen keskustelee suoraan face to face eikä heittäydy lapselliseksi pelleksi.

        Toihan on uusi ilmiö. Varmaan jossain pikkupaikkakunnilla, muualla tuskin toimisikaan. Matalaa.


    • Anonyymi

      V. 2003 muistaakseni ekan kerran tänne salaa kurkkasin 😁 Sen jälkeen aika ajoin enemmän tai vähemmän aktiivisesti seurannut ja postaillut.
      Joku vuosi sitten ihmettelin kun yhtäkkiä palstan valtasivat ilmeisen nuoret seuran etsijät, kuuluttivat täällä ihastumisiaan, ja sitten arvuuteltiin kuka, ketä ja missä kaipaa. Se oli aika söpöä seurata sivusta 😌
      Jospa kasvoivat aikuisiksi ja löysivät kumppaninsa, mutta enää ei heistä täällä mitään kuulu 🤔

      • Anonyymi

        Samaa arvuuttelua on harrastettu täällä aiemminkin. Muistan hyvin ja parejakin tuli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa arvuuttelua on harrastettu täällä aiemminkin. Muistan hyvin ja parejakin tuli...

        Mä muistan myös:) sehän oli tän palstan yksi pääfunktio aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muistan myös:) sehän oli tän palstan yksi pääfunktio aikoinaan.

        Oi niitä aikoja🎵🎶 Ne tahtoisin niin elää uudelleen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi niitä aikoja🎵🎶 Ne tahtoisin niin elää uudelleen..

        Samat fiilikset ajoittain.


    • Mä taisin eksyä tänne ekan kerran v. 2011, mutta en tällä nimmarilla. Sinä kyseisenä vuonna muhun iski aivan puskista vahva ihastus työkamuuni (naiseen) ja sitä sitten tuli varmaan muutama kuukausi täällä vatvottua ja purettua. Siirryin sitten kirjoittamaan "kohtalotoverin" kanssa privana ja tämä palstailu jäi pariksi vuodeksi. Jossain vaiheessa sitten palasin taas höpöttämään.

    • Silloin tällöin parisen vuotta. Ehkä.

    • Muutaman vuoden olen seurannut, mutta silloin ei ollut nikkiä.

    • Anonyymi

      Taisi olla siinä 2003 tai 2004. Hyviä keskusteluja. Mieleen on jäänyt mm. Catsy666, kuinkahan hänelle kävi? Sitten oli tämä rasittava ohikulkeva heteromies, joka kommentoi hetken aikaan. Monenlaista.

    • Anonyymi

      Lähes alusta saakka. Aikaisemmin paljon aktiivisemmin kuin nykyään, koska silloin keskustelupalstat olivat uusi juttu ja porukkaa oli paljon. Aiheet olivat mun mielestä hyviä ja häiriköintiä minimaalista verrattuna nykyiseen. Some on mulle toissijainen toiminto siinä mielessä, että preferoin livekontaktia aina jos se on mahdollista.

    • Anonyymi

      Muistaakseni alusta asti. Milloinkas tämä perustettiinkaan?

    • Anonyymi

      Hanki elämä🤣

    • Anonyymi

      Vastasinkohan jo tähän.. 2000-luvun alkupuolelta, en muista tarkkaa vuotta. Välillä aktiivisemmin, välillä vuosien katkoksia. Oli hyvät keskustelut aikoinaan.

    • Anonyymi

      Syksystä 2019. Ajatus oli kyllä lopettaa seurailu. Liikaa spämmäilyä ja samat aiheet kiertää kehää.
      Haluaisin tavata livessä enemmän lesboja kaverimieles. Monella paljastuu vain olevan ns. taka-ajatuksia tutustumisen suhteen. Mitään draamailjoita ja sekopääjengiä en yhtään siedä.

    • Anonyymi

      Taisipa olla keväästä 2006 lähtien…Enää poikkean satunnaisesti, enkä juuri kommentoi, toisinaan saatan pysähtyä lukemaan jonkun aloituksen/kommentin 😊

      Onnellista Uutta Vuotta palstalaisille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe