Saako Windows-10 vielä asennettua ilmaiseksi W-7 läppärille?

Anonyymi-ap

Konetta on käytetty hyvin vähän.
Aikanaan asensin sen ilmaiseksi pöytäkoneelle.

9

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa asennettua. Win7:n lisenssikoodilla onnistuu.

    • Anonyymi

      EI SAA!

      • Anonyymi

        Perustele asiasi, äläkä huuda.


      • Anonyymi

        Ei aktivoidu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aktivoidu!

        Kyllä aktivoituu. Ei ole kovinkaan pitkä aika, kun asensin 10:n käyttäen 7:n koodia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aktivoidu!

        Eikä tästä nyt kovin pitkä aika ole, kun asensin tubutin-windowsia jotain version ja ihmettelin, miksi mokkula ei toiminut siinä (huawei 153E). Hitto mikä windows.
        No, ei muuta kuin wintubutin-palstalle kyselemään. Neuvoja tuli, että pitäisi jotain modaamis-paketteja ottaa päätteen kautta. Pitihän sekin kokeilla!
        Kukaan vastaajista ei vain käsittänyt sitä, että jos ei mokkula toimi, että "paketteja ei voitu noutaa" - se näet tarvitsee nettiyhteyden toimiakseen!
        Piti oikein rautalangasta vääntää, että koettakaa nyt edes jotenkin ymmärtää, sen enempää kuin pakettienhallinnankaan - kautta voi tehdä yhtään mitään, jos ei linkkiyhteys toimi!
        Ja minä kun kysyin neuvoa nimenomaan mokkulan toimimattomuudesta.......†


      • Anonyymi

        No mutta Mua ärsyttää se w10 "neljän ytimen ongelma"
        Jos kunnon kone w10 ei pysty sitä hyödyntään.
        On se ihan perseestä!!


    • Anonyymi

      Kukaan ei kiellä kokeilemasta.

      • Anonyymi

        Ei kannata, kamalan hidas ja saastuva! ja toimimaton!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe