Konetta on käytetty hyvin vähän.
Aikanaan asensin sen ilmaiseksi pöytäkoneelle.
Saako Windows-10 vielä asennettua ilmaiseksi W-7 läppärille?
9
114
Vastaukset
- Anonyymi
Saa asennettua. Win7:n lisenssikoodilla onnistuu.
- Anonyymi
EI SAA!
- Anonyymi
Perustele asiasi, äläkä huuda.
- Anonyymi
Ei aktivoidu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aktivoidu!
Kyllä aktivoituu. Ei ole kovinkaan pitkä aika, kun asensin 10:n käyttäen 7:n koodia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aktivoidu!
Eikä tästä nyt kovin pitkä aika ole, kun asensin tubutin-windowsia jotain version ja ihmettelin, miksi mokkula ei toiminut siinä (huawei 153E). Hitto mikä windows.
No, ei muuta kuin wintubutin-palstalle kyselemään. Neuvoja tuli, että pitäisi jotain modaamis-paketteja ottaa päätteen kautta. Pitihän sekin kokeilla!
Kukaan vastaajista ei vain käsittänyt sitä, että jos ei mokkula toimi, että "paketteja ei voitu noutaa" - se näet tarvitsee nettiyhteyden toimiakseen!
Piti oikein rautalangasta vääntää, että koettakaa nyt edes jotenkin ymmärtää, sen enempää kuin pakettienhallinnankaan - kautta voi tehdä yhtään mitään, jos ei linkkiyhteys toimi!
Ja minä kun kysyin neuvoa nimenomaan mokkulan toimimattomuudesta.......† - Anonyymi
No mutta Mua ärsyttää se w10 "neljän ytimen ongelma"
Jos kunnon kone w10 ei pysty sitä hyödyntään.
On se ihan perseestä!!
- Anonyymi
Kukaan ei kiellä kokeilemasta.
- Anonyymi
Ei kannata, kamalan hidas ja saastuva! ja toimimaton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911