Sinä saat sen aikaan. Olet ihmeellinen, tiesitkö sitä?
En ole kokenut tällaista onnentunnetta koskaan aikaisemmin
25
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea tuota on uskoa ellei sitä voi sanoa irl
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17674115M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mistäs tuollainen nyt tuli?
- Anonyymi
Suoraan sydämestä.
- Anonyymi
Kannattaa jakaa tuo tunne myös "hänelle". Muuallakin kuin täällä siis.
- Anonyymi
Tietenkin aion kertoa hänelle, heti kun se on vain mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä aiot sen kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää?
Ei tuollaista asiaa voi kertoa ihan tuosta noin vain. Että kaunis ilma ja rakastan muuten sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä aiot sen kertoa?
En minä vaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaista asiaa voi kertoa ihan tuosta noin vain. Että kaunis ilma ja rakastan muuten sinua.
Ooh :)
Mulle voisit kertoa tunteistasi ihan tuosta vaan. Ollaan musta molemmat pikkusen häkeltyneitä toisistamme. Niin mä tilanteet näen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh :)
Mulle voisit kertoa tunteistasi ihan tuosta vaan. Ollaan musta molemmat pikkusen häkeltyneitä toisistamme. Niin mä tilanteet näen.Mun vanha aloitus. En voi kertoa hänelle, hänellä on sormus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kertoa. Olisin ihan onskina.
- Anonyymi
En tiedä, en....
- Anonyymi
Älä salaa rakkauttasi aloittaja. Se jos mikä on väärin.
- Anonyymi
En salaa en, mutta hänen pitää olla vastaanottavainen ennen kun voin tuollaisen asian kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En salaa en, mutta hänen pitää olla vastaanottavainen ennen kun voin tuollaisen asian kertoa.
Tuo aukaisee mielenkiintoisen aihealueen kannattaa ehdottomasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut vastaanottavainen. Et ole vaan halunnut.
- Anonyymi
Meneekö naiselta miehelle? Vai päinvastoin.Tänään näin kivan naisen duunissa! On nähty ennenkin!
- Anonyymi
Naiselta miehelle. Ei ole työkaveri.
- Anonyymi
Olen kateellinen.
En ole koskaan tuntenut varmasti tuollaista onnea naisen kanssa.
Se ie kaikkien kohdalle osu tai toinen sukupuoli ei välitä joten nauti siitä.
Me monet muut emme pysty.- Anonyymi
Täytyy hakeutua kivojen seuraan
Mulla muutama poikkeus ystävä
Kaikista ei oo semmottiseen
- Anonyymi
Tiesin
- Anonyymi
Sama tunne minulla kun vain sinut saan nahdä
- Anonyymi
Tunsin kanssa tänään jotain ihmeellistä. Kävin järvenjäällä paikassa, jossa oltiin me oltiin kerran ongella. Näin sinut silloin varmaan onnellisimmillasi ❤️. Nyt minut valtasi tunne, että sinun sielusi oli siellä vaikka tosiasiassa olet vissiin satojen kilometrien päässä.
Hullua, erostamme tulee kohta vuosi... kuulostaa varmaan höröllä, mutta tämä tarina on totta ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405645
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244601Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364534Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264322Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603805- 963202
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170