Sinä saat sen aikaan. Olet ihmeellinen, tiesitkö sitä?
En ole kokenut tällaista onnentunnetta koskaan aikaisemmin
25
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea tuota on uskoa ellei sitä voi sanoa irl
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17674115M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mistäs tuollainen nyt tuli?
- Anonyymi
Suoraan sydämestä.
- Anonyymi
Kannattaa jakaa tuo tunne myös "hänelle". Muuallakin kuin täällä siis.
- Anonyymi
Tietenkin aion kertoa hänelle, heti kun se on vain mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä aiot sen kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää?
Ei tuollaista asiaa voi kertoa ihan tuosta noin vain. Että kaunis ilma ja rakastan muuten sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä aiot sen kertoa?
En minä vaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaista asiaa voi kertoa ihan tuosta noin vain. Että kaunis ilma ja rakastan muuten sinua.
Ooh :)
Mulle voisit kertoa tunteistasi ihan tuosta vaan. Ollaan musta molemmat pikkusen häkeltyneitä toisistamme. Niin mä tilanteet näen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh :)
Mulle voisit kertoa tunteistasi ihan tuosta vaan. Ollaan musta molemmat pikkusen häkeltyneitä toisistamme. Niin mä tilanteet näen.Mun vanha aloitus. En voi kertoa hänelle, hänellä on sormus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kertoa. Olisin ihan onskina.
- Anonyymi
En tiedä, en....
- Anonyymi
Älä salaa rakkauttasi aloittaja. Se jos mikä on väärin.
- Anonyymi
En salaa en, mutta hänen pitää olla vastaanottavainen ennen kun voin tuollaisen asian kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En salaa en, mutta hänen pitää olla vastaanottavainen ennen kun voin tuollaisen asian kertoa.
Tuo aukaisee mielenkiintoisen aihealueen kannattaa ehdottomasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut vastaanottavainen. Et ole vaan halunnut.
- Anonyymi
Meneekö naiselta miehelle? Vai päinvastoin.Tänään näin kivan naisen duunissa! On nähty ennenkin!
- Anonyymi
Naiselta miehelle. Ei ole työkaveri.
- Anonyymi
Olen kateellinen.
En ole koskaan tuntenut varmasti tuollaista onnea naisen kanssa.
Se ie kaikkien kohdalle osu tai toinen sukupuoli ei välitä joten nauti siitä.
Me monet muut emme pysty.- Anonyymi
Täytyy hakeutua kivojen seuraan
Mulla muutama poikkeus ystävä
Kaikista ei oo semmottiseen
- Anonyymi
Tiesin
- Anonyymi
Sama tunne minulla kun vain sinut saan nahdä
- Anonyymi
Tunsin kanssa tänään jotain ihmeellistä. Kävin järvenjäällä paikassa, jossa oltiin me oltiin kerran ongella. Näin sinut silloin varmaan onnellisimmillasi ❤️. Nyt minut valtasi tunne, että sinun sielusi oli siellä vaikka tosiasiassa olet vissiin satojen kilometrien päässä.
Hullua, erostamme tulee kohta vuosi... kuulostaa varmaan höröllä, mutta tämä tarina on totta ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012150Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2981940Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041776Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321361
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii261131Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671099- 511057