Tuo ignooramisesi. Toivottavasti sinä edes nautit.
Tekee kipeää
47
1555
Vastaukset
- Anonyymi
En varmasti ignoraa jos vastaan tulet.
- Anonyymi
En minä mitään ingtooraa. Voisitko uskoa minua?
- Anonyymi
Minä ignooraan ja se sattuu muhunkin. Menin vähän pois raiteilta.
- Anonyymi
Et nyt siitä aloita.joka ilta. Hyvää vaan tekee sulle häirikkö :)
- Anonyymi
Niin mikä tekee hyvää ja kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä tekee hyvää ja kenelle?
Ignooraaminen tuolle kommentoijalle?
- Anonyymi
Ehkä hän on vain hämillään? Jos ei oo sosiaalisesti kovin lahjakas. Tai on autismin kirjolla? Tai jännittää?
Näin mä ajattwlen yhdestä miehestä, jota en yhtään pysty lukemaan. Hän ignoroi mut, mut tulin siihen tulokseen, et kohtelen häntä kuin ketä muuta tahansa ja hän käyttäytyy sitten kuten haluaa. Voin vaikuttaa vain omaan käytökseeni. - Anonyymi
Mun piti ingoorata 2 aivan ihanaa ihmistä pois mun elämästä kun kummankaan suuntaa ei voi jatkaa…. Kumiki tarvitsee elämäänsä minua fyysisesti terveempiä ihmisiä ja minä en pysty antamaan enenpää….ja se mitä minulla on. Ei riitä.
Menkoon molemmat vaikka sydämen jäi heistä jäljet ….
En nauti. Mut muuta ei voinut tehdä. ….N>M - Anonyymi
Kuka ignooraa ja ketä? Mulla ainakin on joulukiireitä. 🥵
- Anonyymi
Vaikea olla ignooraamatta, kun ei olla missään tekemisissä.
- Anonyymi
Ai täälläkö? En ole täällä 24/7.
- Anonyymi
Minä en sinua hani Ignooraa🔥❤ jos joskus tuntuu siltä niin oon vaan väsynyt tai jossain hommissa😺🎅
- Anonyymi
Vaikka tekee kipeää ei auta
- Anonyymi
Miksi kukaan ei auta?
- Anonyymi
Mies ignooraa kun sitä ei kiinnosta ja haluaa myös näyttää sen ettei sitä kiinnosta. Itse ymmärrän unohtaa siitä koko tyypin ja antaa aikani sellaiselle jota oikeasti kiinnostaa ja näyttää myös sen, suosittelen tekemään samoin.
- Anonyymi
Tämä on tismalleen näin.
- Anonyymi
Mistä sinä taas ihan fakiirin näit aloittajan sukupuolen? Olisiko kuitenkin niin, etä haet iteleessi omanarvontuntoa näillä fantasioilla kun latelee jatkuvasti näitä itsestäänselvyyksiäsi tänne? Minun sisäinen kyökkipsykologi lukee tämän niin, että olet saanut jotkut pakit jota projoisoit tähän nettiihaamuusi kota yrität parhaasi mukaan tavoittaa. Mutta et onnistu, koska häntä ei ole olemassa kuin sinun päässäsi. Olet et edes rakkautta, vaan hyväksyntää ja ihailua janoava ihminen ja syytät yksinäisyydestäsi kaikkia muita. Erityisesti yhtä hlöä jolla ei ole henkisiin ongelmiisi mitään osaa.
- Anonyymi
Juuri näin! Hän saa huomioni joka saa suunsa auki. En ole ajatustenlukija. Ja mitään et saa jos et puhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä taas ihan fakiirin näit aloittajan sukupuolen? Olisiko kuitenkin niin, etä haet iteleessi omanarvontuntoa näillä fantasioilla kun latelee jatkuvasti näitä itsestäänselvyyksiäsi tänne? Minun sisäinen kyökkipsykologi lukee tämän niin, että olet saanut jotkut pakit jota projoisoit tähän nettiihaamuusi kota yrität parhaasi mukaan tavoittaa. Mutta et onnistu, koska häntä ei ole olemassa kuin sinun päässäsi. Olet et edes rakkautta, vaan hyväksyntää ja ihailua janoava ihminen ja syytät yksinäisyydestäsi kaikkia muita. Erityisesti yhtä hlöä jolla ei ole henkisiin ongelmiisi mitään osaa.
Nyt sun kannattaa miettiä ootko aikuinen vai 12v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sun kannattaa miettiä ootko aikuinen vai 12v
Ja tää sivusta vaan
- Anonyymi
Minuun ei tee kipeää, vaikka se nainen ignooraa minut täysin elämässään. On sattunut niin paljon enemmän, ettei tuollaiset pikkujutut paljon hetkauta, ja haluankin olla kiltti ja ymmärtäväinen. En mikään ylpeä marisija, joka on milloin mistäkin syystä vaihtamassa parempaan kun toinen ei täytä sitä ja tätä ehtoa.
- Anonyymi
Ei nainen sua ignooraa, se olet sinä joka niin tekee
- Anonyymi
Olet juuri tuota mitä väität olevasi olematta
- Anonyymi
Taidat ollaise milloin mistäkin syystä vaihtamassa parempaa. Sydään saattaa olla särjetty jos ignooraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nainen sua ignooraa, se olet sinä joka niin tekee
Tarkoitin että ei ole omanani ja pitämässä huolta minusta. Totta on etten minäkään, mutta pointtini oli se, että en valita asiasta turhaan. On hänen asiansa miten suhtautuu siihen kun en ole hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että ei ole omanani ja pitämässä huolta minusta. Totta on etten minäkään, mutta pointtini oli se, että en valita asiasta turhaan. On hänen asiansa miten suhtautuu siihen kun en ole hänen kanssaan.
Et ehkä ole yhtä loukattu. Helppo suhtautua.
- Anonyymi
Jep jep
- Anonyymi
Se, miten toinen ihminen sinut kokee, on hänen vallassaan. Itse ei juuri pysty siihen vaikuttamaan. Kun ei voi vaikuttaa, minkäpä sille tekee.
- Anonyymi
Itteen sattuu ignoraaminen, oli suunta kumpi tahansa. Konfliktit on jostain syystä henkisesti vaikeita käsitellä.
- Anonyymi
Jos tuolta tuntuu, ne pitäisi selvittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkku on kippee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se kieltämättä on. Aina se ei vaan ikävä kyllä onnistu enää jälkikäteen.
- Anonyymi
Et maksanut velkojasi vaikka lupasit ja vannoit. Petit muutkin lupauksesi niin monta kertaa että mulle riitti. Ei kuulu mun elämään ihmisiä jotka toistuvasti puhuu turvat täyteen pas. aa.. Käyttää hyväkseen ja häipyy. Laskelmoiva ja epäluotettava sälli.
Se on moro
N- Anonyymi
Ap ei ole sälli. Ja erittäin omavarainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap ei ole sälli. Ja erittäin omavarainen.
No just.. Ei ehkä nyt ollu sulle vaan anonyymi anonyymille niinku täällä on näköjään tapana..
- Anonyymi
Miika?
- Anonyymi
No pieni hengähdystauko tekee tosiaan terää, kun olet nyt kuitenkin kuormittanu jo kohta vuoden päivät tuolla vonkaamisellasi.
- Anonyymi
😂😃🤣
aika kulkee kovin nopeasti. - Anonyymi
Sullahan on suuret luulot itsestäsi. Jospa toinen on vain ystävällinen.
- Anonyymi
Minä en tästä nauti.
Tässä on pitkän aikaa ollut kysymys ikävistä sattumista tai väärinkäsityksistä, joille en ole mahtanut mitään.
Jos olet hän niin tiedät kyllä, että en tekisi sulle tarkoituksella niin.
Toivottavasti tuo aloitus tuli sulta, enkä kirjoittele tässä jollekin muulle. Sellaistakin on sattunut. Senkin tiedät. - Anonyymi
Ignooraus= Ei kiinnosta. Oliko muuta vai selkokieliset uutiset tähän perään?
- Anonyymi
Aivan Joskus käy vaan niin, et luulee toisen tehneen näin., vaikka toinen ei oikeesti ollutkaan tehnyt niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan Joskus käy vaan niin, et luulee toisen tehneen näin., vaikka toinen ei oikeesti ollutkaan tehnyt niin.
Semmost se sykoosi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmost se sykoosi on
Sitäks tää onkin. No, sitten ei oo mitään hätää. Kiitos, kun kerroit.
- Anonyymi
Eihän sinulle sopinut tapa jossa puhuin että meillä on kaikki hyvin ja keskitytään hyvään tulevaan. Se oli sinusta itsekästä, minun pitäisi vähän kärsiä kuten muut naiset ja ei saisi tuntea olevansa joukkohakkaajiensa yläpuolella. Se on omahyväistä 😥 sinulla vähän erilaiset käsitykset asioista. Ikävä juttu etten ole mielisairas, suijelustasi kaipaava kiusaaja. Sinun pitää etsiä semmoinen, jos siihen rakastuit. Edelleen ihmisenä minun suosikki on Marko. Vaikka ei meillä mitään ole. Tai ikinä ollut, edes täällä.
- Anonyymi
Tulkaa lapsoset syliin https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/64b3780d-b340-4eb1-92bc-eb195cef85a9
- Anonyymi
Laitoshuumoria https://youtu.be/R1H9YxUSPK0
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938