Oletko kenenkään ihastus?

Anonyymi-ap

Onko joku ❤️ sinuun?

28

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko olevani. Myöskään ❤️ minuun.

      • En myöskään itse ole ihastunut nyt kehenkään, enkä halua ollakkaan. Niin ei jää sekään arvailun varaan.


    • Anonyymi

      Tuskin enää. Naisten tunteet on tullut puun takaa, meillä ei ole synkannut-->ystävällisyys ja hyvät vuorovaikutustaidot on luettu kemiaksi ehkä mun osalta.

    • Anonyymi

      Kyllä on. Naiset ihastuvat minuun helposti. Tällä palstallakin on eräs, ja hän kyllä minut tunnistaa ilman nimimerkkiäkin ;-)

      • Anonyymi

        Onko hänellä nimimerkki? Miksi ihastuvat niin helposti?


      • Anonyymi

        Hyvä juttu, edistäkää ihmeessä asiaa ettei jää sikseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä nimimerkki? Miksi ihastuvat niin helposti?

        Minulla itselläni on ollut käytössä nimimerkki.
        En osaa vastata toiseen kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu, edistäkää ihmeessä asiaa ettei jää sikseen :)

        Liian hankalaa ja vaivalloista. Luontevampia ja nopeampia kontakteja saa alustoilla, joilla on chat-ominaisuus.


      • Anonyymi

        en ihmettele jos hän olisit... 😍❣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ihmettele jos hän olisit... 😍❣

        Joka tapauksessa olen imarreltu ja kiitollinen kauniista sanoista, joita minuun on tällä palstalla kohdistettu.


    • Anonyymi

      En tietääkseni ole.

    • Ehkä..

    • Anonyymi

      En ole enkä usko, että kukaan minuun. Näin on helpompi. Olen pidetty, mutta tuskin ihastusta kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Työkaveri laittelee vapaallakin kovasti viestejä ja ehkä siinä jotain ihastusta tai kiintymystä vaikuttaisi olevan mukana 🤔

      • Anonyymi

        Kaveruutta tai kiinnostusta.


      • Anonyymi

        Oletkos sinä kiinnostunut hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos sinä kiinnostunut hänestä?

        Ehkäpä 😏


    • Ei ainakaan niin, että tietäisin sen.

    • Anonyymi

      Ei ole ihastuksia kumpaankaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Ehkä oonkin. Häipynee aikanaan jollei edisty. Nyt alkaa ennalta muutosten aika. Tää kanava sulkeutuu, puolisen vuotta takana. Hyviä jouluja, vuodenvaihteita kaikille tasapuolisesti. Olkaahan nätisti. ❤️

      • Anonyymi

        Missä päin?


    • Anonyymi

      Ei varmaan enään tässä iässä ;D

      Gubbe 73

    • Anonyymi

      Voi kun olisikin😌. Kuitenkin jos jossain joku on, itse en sitä tiedä.

    • Enpä usko, että tällä hetkellä olen kenenkään ihastus

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä en ole ihastunut. Ihan kiva koska edellinen ihastus oli todella vahva ja vei ajatukseni ja aikani. Meillä ei koskaan ollut mitään sutinaa, mutta luulen hänen nauttineen tilanteesta kun on alkanut flirttailla heti kun huomasi että en ole enää niin ihastunut.

      Yksi työkaveri on joko ihastunut minuun tai sitten haluaisi kokeilla naista. Itse koen tuon toisen vaihtoehdon aika turn offina., mutta tähän tilanteeseen auttaisi kun hän kertoisi missä mielessä on kiinnostunut.

      "Ongelmani" on ehkä se, että olen niin femme ettei monen gaydar piippaa kohdallani.

      • Anonyymi

        "Meillä ei koskaan ollut mitään sutinaa, mutta luulen hänen nauttineen tilanteesta kun on alkanut flirttailla heti kun huomasi että en ole enää niin ihastunut."

        Vastenmielinen ihmistyyppi. Pelaa muilla, kehittymätön.


      • Anonyymi

        Sitten kun työkaverisi kertoo: "Mulla on muuten toooosi ihana mies, joka antaa mun..."

        Heität joulutortut hilloineen rinnuksille.;)


    • Anonyymi

      Yleensä ne ihastukset huomaa heti. Mullakin on tapana näyttää selvästi jos joku kiinnostaa. Mitä sitä salailee, menee vain hankalaksi. Ihastuminen on positiivinen juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe