Onko joku ❤️ sinuun?
Oletko kenenkään ihastus?
28
936
Vastaukset
En usko olevani. Myöskään ❤️ minuun.
En myöskään itse ole ihastunut nyt kehenkään, enkä halua ollakkaan. Niin ei jää sekään arvailun varaan.
- Anonyymi
Tuskin enää. Naisten tunteet on tullut puun takaa, meillä ei ole synkannut-->ystävällisyys ja hyvät vuorovaikutustaidot on luettu kemiaksi ehkä mun osalta.
- Anonyymi
Kyllä on. Naiset ihastuvat minuun helposti. Tällä palstallakin on eräs, ja hän kyllä minut tunnistaa ilman nimimerkkiäkin ;-)
- Anonyymi
Onko hänellä nimimerkki? Miksi ihastuvat niin helposti?
- Anonyymi
Hyvä juttu, edistäkää ihmeessä asiaa ettei jää sikseen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä nimimerkki? Miksi ihastuvat niin helposti?
Minulla itselläni on ollut käytössä nimimerkki.
En osaa vastata toiseen kysymykseesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, edistäkää ihmeessä asiaa ettei jää sikseen :)
Liian hankalaa ja vaivalloista. Luontevampia ja nopeampia kontakteja saa alustoilla, joilla on chat-ominaisuus.
- Anonyymi
en ihmettele jos hän olisit... 😍❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ihmettele jos hän olisit... 😍❣
Joka tapauksessa olen imarreltu ja kiitollinen kauniista sanoista, joita minuun on tällä palstalla kohdistettu.
- Anonyymi
En tietääkseni ole.
Ehkä..
- Anonyymi
En ole enkä usko, että kukaan minuun. Näin on helpompi. Olen pidetty, mutta tuskin ihastusta kuitenkaan.
- Anonyymi
Työkaveri laittelee vapaallakin kovasti viestejä ja ehkä siinä jotain ihastusta tai kiintymystä vaikuttaisi olevan mukana 🤔
- Anonyymi
Kaveruutta tai kiinnostusta.
- Anonyymi
Oletkos sinä kiinnostunut hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sinä kiinnostunut hänestä?
Ehkäpä 😏
Ei ainakaan niin, että tietäisin sen.
- Anonyymi
Ei ole ihastuksia kumpaankaan suuntaan.
- Anonyymi
Ehkä oonkin. Häipynee aikanaan jollei edisty. Nyt alkaa ennalta muutosten aika. Tää kanava sulkeutuu, puolisen vuotta takana. Hyviä jouluja, vuodenvaihteita kaikille tasapuolisesti. Olkaahan nätisti. ❤️
- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Ei varmaan enään tässä iässä ;D
Gubbe 73 - Anonyymi
Voi kun olisikin😌. Kuitenkin jos jossain joku on, itse en sitä tiedä.
Enpä usko, että tällä hetkellä olen kenenkään ihastus
- Anonyymi
Tällä hetkellä en ole ihastunut. Ihan kiva koska edellinen ihastus oli todella vahva ja vei ajatukseni ja aikani. Meillä ei koskaan ollut mitään sutinaa, mutta luulen hänen nauttineen tilanteesta kun on alkanut flirttailla heti kun huomasi että en ole enää niin ihastunut.
Yksi työkaveri on joko ihastunut minuun tai sitten haluaisi kokeilla naista. Itse koen tuon toisen vaihtoehdon aika turn offina., mutta tähän tilanteeseen auttaisi kun hän kertoisi missä mielessä on kiinnostunut.
"Ongelmani" on ehkä se, että olen niin femme ettei monen gaydar piippaa kohdallani.- Anonyymi
"Meillä ei koskaan ollut mitään sutinaa, mutta luulen hänen nauttineen tilanteesta kun on alkanut flirttailla heti kun huomasi että en ole enää niin ihastunut."
Vastenmielinen ihmistyyppi. Pelaa muilla, kehittymätön. - Anonyymi
Sitten kun työkaverisi kertoo: "Mulla on muuten toooosi ihana mies, joka antaa mun..."
Heität joulutortut hilloineen rinnuksille.;)
- Anonyymi
Yleensä ne ihastukset huomaa heti. Mullakin on tapana näyttää selvästi jos joku kiinnostaa. Mitä sitä salailee, menee vain hankalaksi. Ihastuminen on positiivinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739