Mutta nyt vähän parempi. Miehelle tiedoksi.
Olin tunteikas
114
868
Vastaukset
- Anonyymi
Ei multa. Rakastan ikuisesti.
- Anonyymi
Ei ole mistään rakkausjutuista kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ikäväpalsta. Kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ikäväpalsta. Kyllä on.
Ikävä palsta voi olla myös ikävistä asioista kirjoittamista. Onpa ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi. vääristelet Jokainen tietää mitä on Ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi kirjoittaa siitä lähtökohdasta mistä haluaa. Minulle ikävä on myös ikäviä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voi kirjoittaa siitä lähtökohdasta mistä haluaa. Minulle ikävä on myös ikäviä asioita.
No troIIaa mitä troIIaat mutta muista että oikeasti kaipaavat puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitos osaavat lukea tuosta kaipauksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida aivan kaikki tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä parempi provo korppikotkille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävistä asioista tai ikävästä ilman suuren suurta rakkautta.
- Anonyymi
Hyvää yötä sille mukavalle miehelle kenelle aloitus. Selkeämmät on nyt. Tein välikuoleman.
- Anonyymi
Hyvää yötä ja ole positiivisilla mielellä 🙃❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hymiöitä laitoit. Onko tuolla hymynaamalla jokin päinvastainen merkitys kun on alaspäin? Hyvää yötä kuitenkin. :)
- Anonyymi
Välikuolemahan on aina silloin kun on niin väsy ettei silmät enään pysy auki vaikka kuinka yrittää vaan simahtaa jopa kesken lauseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öit ja samoin sinul
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välikuolemahan on aina silloin kun on niin väsy ettei silmät enään pysy auki vaikka kuinka yrittää vaan simahtaa jopa kesken lauseen
Sulle sais jeeesus kolumbus käydä näin useemmin etenkin näiden monologien suhteen fiktiivijuttukumppanies kanssa
- Anonyymi
Ja minä, kun olin varma, että kyse oli vähän turhankin tunteikkaasta naisesta, mutta olisihan aloitus teoriassa voinut olla myös mieheltä toiselle miehelle😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä, kun olin varma, että kyse oli vähän turhankin tunteikkaasta naisesta, mutta olisihan aloitus teoriassa voinut olla myös mieheltä toiselle miehelle😅
Mutta ei kai tunteikkuus niin paha asia miesten kesken olisi?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei kai tunteikkuus niin paha asia miesten kesken olisi?🤔
Se vähän riippuu kyllä
- Anonyymi
Kiitos, hyvää yötä sullekin. Olin kyllä vähä huolissani kun kirjotit niin, mut hyvä et nyt parempi :).
- Anonyymi
Ei sinun minusta tarvitse huolehtia. Kyllä minusta huolehditaan jos jotain kävisi tai ajatukset olisi liikaa. Meinasin etten olisi tullut tänne enää ollenkaan sen verran alkoi masentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun minusta tarvitse huolehtia. Kyllä minusta huolehditaan jos jotain kävisi tai ajatukset olisi liikaa. Meinasin etten olisi tullut tänne enää ollenkaan sen verran alkoi masentaa.
Ok, no hyvää yötä vaan. Anteeksi :(.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinun vika ollut. Minulla oli vain se hetki kun kävin pohjalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinun vika ollut. Minulla oli vain se hetki kun kävin pohjalla.
En vaa halua kelleen mitään pahaa. Hyvä että sulla on ihmisiä ketkä huolehtii. Ajattelin vaan kun olen itsekin kokenut vaikeita hetkiä et tiedän jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin yleisesti miettimään elämää jos asiat olisivat elämässäni mennyt toisin olisinko ollut onnellisempi. Jos olisinkin tiennyt mitä haluan niin olisiko asiat paremmin? Ei välttämättä. Jotenkin tuntuu että on tuhlannut vuosia mutta sitten taas kaikki mitä on kerännyt näiden vuosien varrella on paljon enemmän kuin mitä olisin saanut muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaa halua kelleen mitään pahaa. Hyvä että sulla on ihmisiä ketkä huolehtii. Ajattelin vaan kun olen itsekin kokenut vaikeita hetkiä et tiedän jotain.
Tiedän että olet hyvä ihminen. Mitä tiedät noista hetkistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että olet hyvä ihminen. Mitä tiedät noista hetkistä?
No kyllähän sitä tosi pohjalla on niin on vaikea nähdä missään mitään hyvää esimerkiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittava sivufakta keskustelen tuolla jossain tuolla mummokalsari miehen kookkaasta asiasta. :D on näköjään näitäkin miehiä jotka ei muusta osaa sanoa kuin että löytyy iso ja valtava ja kookas. :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän sitä tosi pohjalla on niin on vaikea nähdä missään mitään hyvää esimerkiksi
Näinkin. Ei minulle useasti tule noita hetkiä. En tiedä olenko joku lievä bipo kun heittelee nuo fiilikset miten sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloin yleisesti miettimään elämää jos asiat olisivat elämässäni mennyt toisin olisinko ollut onnellisempi. Jos olisinkin tiennyt mitä haluan niin olisiko asiat paremmin? Ei välttämättä. Jotenkin tuntuu että on tuhlannut vuosia mutta sitten taas kaikki mitä on kerännyt näiden vuosien varrella on paljon enemmän kuin mitä olisin saanut muuten.
Nii ehkä olet oppinut elämästä ja itsestäsi jotain paljon arvokkaampaa näin kuin että olisit saanut kaiken "helpolla"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittava sivufakta keskustelen tuolla jossain tuolla mummokalsari miehen kookkaasta asiasta. :D on näköjään näitäkin miehiä jotka ei muusta osaa sanoa kuin että löytyy iso ja valtava ja kookas. :DD
No, hyvä että välillä täällä vähän huumoriakin :). Mahtaa olla kookas kun tänne pitää tulla oikein kertomaan :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ehkä olet oppinut elämästä ja itsestäsi jotain paljon arvokkaampaa näin kuin että olisit saanut kaiken "helpolla"?
Sitäpä juuri. Vaikka en koe että olisin vieläkään se täydellinen versio itsestäni mikä haluaisin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hyvä että välillä täällä vähän huumoriakin :). Mahtaa olla kookas kun tänne pitää tulla oikein kertomaan :).
Kyllä oikeen useaan otteeseen. :D voi näitä tapauksia kun vain seksimielessä. Parhaillaan yrittävät kaikkea liikkuvaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä juuri. Vaikka en koe että olisin vieläkään se täydellinen versio itsestäni mikä haluaisin olla.
No mutta matkalla sitä versiota kohti :). Ja mietipä kuin onnellinen sitte oletkaan kun sen kivan miehen tai jonkun löydät ja sulla on kaikki tuo kokemus itsestäs jo olemassa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oikeen useaan otteeseen. :D voi näitä tapauksia kun vain seksimielessä. Parhaillaan yrittävät kaikkea liikkuvaa. :D
Joo... :). Ei ehkä se paras keskustelun avaus :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta matkalla sitä versiota kohti :). Ja mietipä kuin onnellinen sitte oletkaan kun sen kivan miehen tai jonkun löydät ja sulla on kaikki tuo kokemus itsestäs jo olemassa :).
Ei mies minulle onnea tee se on vain tukemassa omaa matkaa kohti sitä onnellisuutta. Mutta se matka täytyy itse kulkea. Olla tarpeeksi rohkea siihen ja nähdä vaivaa asioiden eteen. :) tämä polku oli varmasti minulle se oikea vaikka ajattelen välillä että vaikeampi olisi tuonut paremman olon. Tässä silti on saanut jotain parempaa mitä ei olisi muuten saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo... :). Ei ehkä se paras keskustelun avaus :).
Eihän se keskustella osaa. :D sehän siinä on hauskinta. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se keskustella osaa. :D sehän siinä on hauskinta. :D
Niin no jotenkin se ei yllätä :). Voisko sitä selvemmin enää kertoa ettei osaa keskustella :). Mutta olet väärässä kun sanot siellä että aina kaikilla miehillä jotain sellaista olisi mielessä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no jotenkin se ei yllätä :). Voisko sitä selvemmin enää kertoa ettei osaa keskustella :). Mutta olet väärässä kun sanot siellä että aina kaikilla miehillä jotain sellaista olisi mielessä :).
Jjooh vähän liioittelin siellä. :D tiedän ettei kaikila ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies minulle onnea tee se on vain tukemassa omaa matkaa kohti sitä onnellisuutta. Mutta se matka täytyy itse kulkea. Olla tarpeeksi rohkea siihen ja nähdä vaivaa asioiden eteen. :) tämä polku oli varmasti minulle se oikea vaikka ajattelen välillä että vaikeampi olisi tuonut paremman olon. Tässä silti on saanut jotain parempaa mitä ei olisi muuten saanut.
Niin se on. Omaa onnellisuutta ei kannata rakentaa kenenkään toisen varaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on. Omaa onnellisuutta ei kannata rakentaa kenenkään toisen varaan.
Olen elämässä aika paljon apua tarvinnut. Jotenkin hankala kuvitella että olisin pärjännyt ilman sitä. Vaikea elämä ja itsetuntokin on ufon tasolla ettei oikein arvosta itseään paljoa. Mutta jospa joskus olisi paremmin. Mutta tuo mitä on saanut on ehkä alkuteissään mutta enemmän ainakin tässä polulla kun on huomannut itsestä uusia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jjooh vähän liioittelin siellä. :D tiedän ettei kaikila ole.
Sellanen varustuksensa esiintuominenkii on vaa sitä ettei ole sinut itsensä kanssa. Tai ainakin itse ajattelen et mä oon tällainen mikä olen ja haluan et nainen haluaa olla mun kanss sen takia minkälainen minä olen. Eikä sen takia mitä siellä kalsareissa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen varustuksensa esiintuominenkii on vaa sitä ettei ole sinut itsensä kanssa. Tai ainakin itse ajattelen et mä oon tällainen mikä olen ja haluan et nainen haluaa olla mun kanss sen takia minkälainen minä olen. Eikä sen takia mitä siellä kalsareissa on.
Siis tämä. Totta puhut vaikka en nyt miesten maailmasta sen paljoa enempää ymmärrä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen elämässä aika paljon apua tarvinnut. Jotenkin hankala kuvitella että olisin pärjännyt ilman sitä. Vaikea elämä ja itsetuntokin on ufon tasolla ettei oikein arvosta itseään paljoa. Mutta jospa joskus olisi paremmin. Mutta tuo mitä on saanut on ehkä alkuteissään mutta enemmän ainakin tässä polulla kun on huomannut itsestä uusia asioita.
Saanko kysyä mikä on johtanut siihen että itsetuntos on vähän heikko? Se mitä sanot polusta asioiden huomaamisesta itsessäsi kuulostaa hyvältä minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä mikä on johtanut siihen että itsetuntos on vähän heikko? Se mitä sanot polusta asioiden huomaamisesta itsessäsi kuulostaa hyvältä minusta.
En osaa sanoa. Ehkä vaikea persoona osasyynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi vaikea uskoa tän perusteella että oisit vaikea :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten se pohjoinen ei olekaan niin hyvä :). Heheh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi vaikea uskoa tän perusteella että oisit vaikea :).
Osaan olla kyllä ärsyttävä. Muut ärsyyntyy ja kohtelee huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla?
Siis se oli ihan vitsi vaan kun eilen keskusteltiin aiheesta :). Sori, huono juttu oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jos tunnistat tuollaista itsessäsi niin voit siihenkin oppia mikä toisessa saa sut ärsyyntyneeksi ja kuinka käsittelet sen tunteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monel meistä miehistä ku kovin usei se ajattelu tapahtunee kai sie jalkojen välisä ja se taitaa ol se ainoa asia josta joka mies on huolissaan kuinka se pelaa tosipaikan tullen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi na olla nii tai voipi kai olla olematta nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se oli ihan vitsi vaan kun eilen keskusteltiin aiheesta :). Sori, huono juttu oli
Mutta miten se liittyy minun itsetuntoon missä asun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jos tunnistat tuollaista itsessäsi niin voit siihenkin oppia mikä toisessa saa sut ärsyyntyneeksi ja kuinka käsittelet sen tunteen?
Jokin vain on minussa että ihmiset ärsyyntyy. En tiedä mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten se liittyy minun itsetuntoon missä asun?
Ei se liitykään, se oli väsyneen huono yritys olla vitsikäs :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se liitykään, se oli väsyneen huono yritys olla vitsikäs :).
Yritit ainakin. :D ei vain liittyneet toisiinsa nuo. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritit ainakin. :D ei vain liittyneet toisiinsa nuo. :D
Juu metsään meni tuo yritys :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ensi kerralla paremmin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä voisi olla minun kehityskohteita jos nyt ajattelet sen perusteella mitä olen kertonut? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä voisi olla minun kehityskohteita jos nyt ajattelet sen perusteella mitä olen kertonut? :)
No sanoisin 3 asiaa
Itseluottamus
Vähemmän yliajattelua
Enemmän hetkessä elämistä :). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoisin 3 asiaa
Itseluottamus
Vähemmän yliajattelua
Enemmän hetkessä elämistä :).Totta. Tuosta on hyvä lähteä liikenteeseen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanoisin 3 asiaa
Itseluottamus
Vähemmän yliajattelua
Enemmän hetkessä elämistä :).Tuosta yliajattelusta tuli sellainen ajatus siitä minun kaivatusta että onkohan se homo kun sillä tuntuu olevan niin paljon naispuoleisia kavereita. Se ainakin selittäisi sen miksi meille ei tapahtunut mitään. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta yliajattelusta tuli sellainen ajatus siitä minun kaivatusta että onkohan se homo kun sillä tuntuu olevan niin paljon naispuoleisia kavereita. Se ainakin selittäisi sen miksi meille ei tapahtunut mitään. :D
Tohon on vaikea sanoa mitään :D. Jos nyt stereotypisesti ajattelee niin kyllä sen melko usein huomaa jos on. Ja selvennykseksi mulla ei ole mitään homoja vastaan, jokainen on sellanen ku haluaa olla :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohon on vaikea sanoa mitään :D. Jos nyt stereotypisesti ajattelee niin kyllä sen melko usein huomaa jos on. Ja selvennykseksi mulla ei ole mitään homoja vastaan, jokainen on sellanen ku haluaa olla :).
Tulin vain ajatelleeksi asiaa. Yleensä nämä miehisemmät on usein miesten kesken kun taas tämä vain naisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vain ajatelleeksi asiaa. Yleensä nämä miehisemmät on usein miesten kesken kun taas tämä vain naisten kanssa.
Niin kai joo :). Mitäs jos se oliskii homo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä. Toivon hänelle tietysti onnea kaiken suhteen. Epäilen mutta en voi olla täysin varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ajatellut hänen olevan täydellinen. Saa kauniin menestyneen naisen ja ne elää onnellisena loppuun asti. Mutta entä jos kaikki ei olekaan ihan niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ajatellut hänen olevan täydellinen. Saa kauniin menestyneen naisen ja ne elää onnellisena loppuun asti. Mutta entä jos kaikki ei olekaan ihan niin.
Ei kukaan oo täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan oo täydellinen.
Niin ei ole. Joskus ajatteli niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei ole. Joskus ajatteli niin.
Mutta joku voi olla täydellinen sellaisen just itselle :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä kohdannut sellaista täydellistä naista itsellesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisipä mieli lohkaista tähänkin feikkivuoropuheluun jotain nasevaa kettuilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten määrittelisit sinulle täydellisen naisen? Jos olet itse rauhallinen ja kiltti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä kohdannut sellaista täydellistä naista itsellesi?
Mä luulen että olen. Mutta ei se sitä ehtin kuulla multa ja sillä on se toinen :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata laittaa rimaa muille niin korkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että olen. Mutta ei se sitä ehtin kuulla multa ja sillä on se toinen :).
Tiedä vaikka eroaa ja sitten pääset kertomaan sille. :) löydät varmasti muitakin jos vaikka tinderistä etsit. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata laittaa rimaa muille niin korkeelle
Sanokaa kun tulette sivusta kiitos :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä vaikka eroaa ja sitten pääset kertomaan sille. :) löydät varmasti muitakin jos vaikka tinderistä etsit. :)
Kyl mä varmaan sitä kokeilen vielä. Jos löytys läheltä joku kiva :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” tämä polku oli varmasti minulle se oikea vaikka ajattelen välillä että vaikeampi olisi tuonut paremman olon.” Tä ttua äiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä varmaan sitä kokeilen vielä. Jos löytys läheltä joku kiva :).
Jospa löytyy etelästä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten määrittelisit sinulle täydellisen naisen? Jos olet itse rauhallinen ja kiltti. :)
Entä tämä? Nuo väliukot sotkee et varmaan nähnyt. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa löytyy etelästä. :D
Haluisin että olisi lähellä niin olisi helpomaa. Juttelin siellä parinkin kivan kanssa mutta ne olivat niin kaukana että se ois ollu vaikeeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin että olisi lähellä niin olisi helpomaa. Juttelin siellä parinkin kivan kanssa mutta ne olivat niin kaukana että se ois ollu vaikeeta.
Sepä. Lähempää on helpompi tutustua ja nähdä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, muista mies maksimaalinen anomalia suhteessa naisten persoonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eix se mee sillee niinku iha toisin päin yleensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tämä? Nuo väliukot sotkee et varmaan nähnyt. :)
Kysyn tätä uudessa. Nyt sotketaan liikaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sanonu että sekää hyvä ois?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kokeiltava lakipistettä tietenki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ketään ilkeää naista haluaisi. Tietyllä tavalla mielellään myös rauhallinen saisi olla, että vaikka mielummin lähtis ulkoilemaan kun istuisi baarissa viikonloput. Vaikea kysymys, kai sen pitäs jotenkin samankaltainen luonne olla, mut ei samoista asioista tarvii tykätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ketään ilkeää naista haluaisi. Tietyllä tavalla mielellään myös rauhallinen saisi olla, että vaikka mielummin lähtis ulkoilemaan kun istuisi baarissa viikonloput. Vaikea kysymys, kai sen pitäs jotenkin samankaltainen luonne olla, mut ei samoista asioista tarvii tykätä.
Niin kyllä. :) tein tuon uuden aloituksen. Tähän sotketaan liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä. :) tein tuon uuden aloituksen. Tähän sotketaan liikaa.
Niin tääl on luusereiden rääppiäiset menossa, viimeiset mohikaanit yrittää motivoitua uskomaan näihin provoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kokeiltava lakipistettä tietenki
Saanko ymmärtää tämän väärin oi saanko? Wishing loser lacking any drama
- Anonyymi
Tunteikas minkä suhteen ni ehkä mies jota tarkoitat sut tunnistaa jos sattunee näitä kirjoituksia täällä lukemaan
- Anonyymi
Kaiken suhteen. Tunteikas ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken suhteen. Tunteikas ihminen?
You seriously need a reality check
- Anonyymi
Sivulliset sotkijat saapuivat, joten hyviä öitä sulle :). Palaillaan taas...
- Anonyymi
Yksi tuossa taisi vain olla mutta näköjään kellokin paljon. Hyvät yöt. :)
- Anonyymi
Sori kun valvotan aina sinua. En tiedä miksi en saa unta ajallaan. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori kun valvotan aina sinua. En tiedä miksi en saa unta ajallaan. :/
Ei mitään haittaa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään haittaa :).
Eihän se haittaa työntekoasi? Jos aikaisin menet aamulla töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se haittaa työntekoasi? Jos aikaisin menet aamulla töihin.
Ei kunhan nyt ei ihan joka yö veny :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kunhan nyt ei ihan joka yö veny :).
Et minun takia valvo. :D
- Anonyymi
Toistaiseksi kommentteja lukematta sanon, voi vee mitä pee mitä tulee tämän emootioprovon satoon. Tämä ikuinen ratkaisua vailla oleva mysteeri- mikä on naisten tunne tai sielu vai onko sitä sielua edes? Laajasti katsottuna tietenkin
- Anonyymi
Jospa mysteeri joskus sinullekin ratkeisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa mysteeri joskus sinullekin ratkeisi.
Tuskin tämä asia ratkeaa kenellekään joka yrittää selvitellä tällaisia asioita kommunikoimalla trollaajien kanssa tai tulkiten niitä. Pidä ja pitäkää lippu korkealla kuitenkin
- Anonyymi
Aidoissa tunteissa ei sinänsä ole mitään hävettävää mutta niiden ylitsevuotava tunnustaminen voi kyllä tosiaan hämmentää äkkiseltään ihmisen joka elää enemmänkin epävarmuuden maailmassa.
- Anonyymi
No kenet tahansa ne hämmentäisi. Hetkellisestä mielenhäiriöstä sellanen ylitsevuotava tunteiden tunnustaminen johtuu.
- Anonyymi
Pahoja ihmisiä on olemassa.
- Anonyymi
Miten kiinnittyy tähän naisten suhteen tunneuteliaan miehen teollialoitukseen?
- Anonyymi
Se on mielestäni kauheaa, jos nainen olisi aivan hirveä diiva ja joka pienimmästäkin asiasta tunnekuohun vallassa, kun omien itsensäkin tunteiden kanssa on jossain määrin vaivaa, niin tekisi olon vähän tukalahkoksi rehellisesti sanottuna liian diiva nainen, joten hyvä, jos et ole sellainen ainakaan enää, jos olisit koskaan edes ollutkaan👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117686
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1215327Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293547Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971530Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366