Paljon oli hakijoita, mutta ei kyllä nopealla vilkaisulla muita varteenotettavia ole kuin tuo Ylitornion kunnanjohtaja. Lyö nuo muut mennen tullen jos vain lopulta tulee tänne.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Siinä olisi hyvä nainen jolla kokemusta kunnanjohtamisesta.
- Anonyymi
Kysykääpä entisiltä alaisilta millainen jotamistyyli hänellä. Jyrää muut ja eri mieltä olevat. Tällaistako halutaan tänne? Osaako kuunnella muita eikä vain itse puhua.
- Anonyymi
Ei pidä kaikkea uskoa. On yhteistyökykyinen ja kokemusta asioista eri sektoreilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä kaikkea uskoa. On yhteistyökykyinen ja kokemusta asioista eri sektoreilta.
Hyvä hakea pätevämpää johtajaa tänne jatkamalla hakuaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä tuossa hakeneiden joukossa ole muita päteviä kuin tuo Ylitornion nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätevämpää, kuka hullu huoli tuota paikkaa?
- Anonyymi
Ihmettelen kuka tuota paikkaa hakee ? Helvetin velkainen tuppu kunta, vailla tulevaisuutta. Itse en ottaisi kunnanjohtajan paikkaa vastaan, vaikka tarjottaisi.
- Anonyymi
Ketkä lähtee soveltuuvuusarviointiin?
- Anonyymi
Jukka Lakkapää ois ehdoton ykkönen. Kokemusta johtamisesta ja piinkova bisnesmies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566