Paljon oli hakijoita, mutta ei kyllä nopealla vilkaisulla muita varteenotettavia ole kuin tuo Ylitornion kunnanjohtaja. Lyö nuo muut mennen tullen jos vain lopulta tulee tänne.
Kuka on uusi kunnanjohtaja?
9
982
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä olisi hyvä nainen jolla kokemusta kunnanjohtamisesta.
- Anonyymi
Kysykääpä entisiltä alaisilta millainen jotamistyyli hänellä. Jyrää muut ja eri mieltä olevat. Tällaistako halutaan tänne? Osaako kuunnella muita eikä vain itse puhua.
- Anonyymi
Ei pidä kaikkea uskoa. On yhteistyökykyinen ja kokemusta asioista eri sektoreilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä kaikkea uskoa. On yhteistyökykyinen ja kokemusta asioista eri sektoreilta.
Hyvä hakea pätevämpää johtajaa tänne jatkamalla hakuaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä tuossa hakeneiden joukossa ole muita päteviä kuin tuo Ylitornion nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätevämpää, kuka hullu huoli tuota paikkaa?
- Anonyymi
Ihmettelen kuka tuota paikkaa hakee ? Helvetin velkainen tuppu kunta, vailla tulevaisuutta. Itse en ottaisi kunnanjohtajan paikkaa vastaan, vaikka tarjottaisi.
- Anonyymi
Ketkä lähtee soveltuuvuusarviointiin?
- Anonyymi
Jukka Lakkapää ois ehdoton ykkönen. Kokemusta johtamisesta ja piinkova bisnesmies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774