Löytyykö muita joilla selkärangan nikamat on selkeesti esillä ? Oon 182cm tosi hoikka mutta jänteväkin poika, geenit sellaiset et niskassa 3-5 nikamaa aina erottuu ja alaselässä vähintään 5 -6 jonossa tai asennosta riippuen enemmän tehden kunnon kohoumat. Kovat tuolit ei sovi itselle nojata jota vähän helpottaa esim paksusti kerros pukeutuminen ja vatsalihaksien teko kovalla alustalla ollu hankalaa kun nikamat ottaa suoraa kosketusta jos ei kunnolla pehmustettu pinta. Terkkarilla selän tarkastuksessa ei ilmennyt kieroutta ja sain kumarrus testissä sormet lattiaan asti, katottiin viellä istualteen jossa pyys venyttämään eteenpäin kaarelle selän. Kesällä pyydetty jos suostuisi malliksi kuvattavaksi ilman paitaa ..
Selkänikamat 16v poika sport
Anonyymi-ap
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
joo se on ihan normaalia. itelläki ne vaivasi vuosi sitten mutta ku aloin salilla käymään niin lihasta tuli myös alaselkään, joka helpotti kaikessa. toki geeneillä on suuri vaikutus mutta isommat lihakset auttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886