Löytyykö muita joilla selkärangan nikamat on selkeesti esillä ? Oon 182cm tosi hoikka mutta jänteväkin poika, geenit sellaiset et niskassa 3-5 nikamaa aina erottuu ja alaselässä vähintään 5 -6 jonossa tai asennosta riippuen enemmän tehden kunnon kohoumat. Kovat tuolit ei sovi itselle nojata jota vähän helpottaa esim paksusti kerros pukeutuminen ja vatsalihaksien teko kovalla alustalla ollu hankalaa kun nikamat ottaa suoraa kosketusta jos ei kunnolla pehmustettu pinta. Terkkarilla selän tarkastuksessa ei ilmennyt kieroutta ja sain kumarrus testissä sormet lattiaan asti, katottiin viellä istualteen jossa pyys venyttämään eteenpäin kaarelle selän. Kesällä pyydetty jos suostuisi malliksi kuvattavaksi ilman paitaa ..
Vastaukset 1
- Anonyymi
joo se on ihan normaalia. itelläki ne vaivasi vuosi sitten mutta ku aloin salilla käymään niin lihasta tuli myös alaselkään, joka helpotti kaikessa. toki geeneillä on suuri vaikutus mutta isommat lihakset auttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483