Raskaasti aseistautuneelle miehelle tuomio – Saarijärveltä ja Äänekoskelta löytyi rynnäkkökivääri, lippaita ja patruunoita. Mitä hän aikoi?
TEKEMISEN PUUTE?
9
319
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä reppana
- Anonyymi
Eikö olekkin veemäistä, kun et voi sille mitään, että tieto leviää ja olet merkattu. Hän aikoi myydä ne jollekkin, tämä on olettamus.H A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekkin veemäistä, kun et voi sille mitään, että tieto leviää ja olet merkattu. Hän aikoi myydä ne jollekkin, tämä on olettamus.H A
Tuliko vetelät housuun?
- Anonyymi
Laita pillit pussiin vaan ja kerää asearsenaalia lisää, et koskaan pärjää ilman niitä, olet jo liian köpö.
- Anonyymi
Hanki apua.
- Anonyymi
Lapsellinen olet, kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Lääkitys ei ilmeisesti toimi?
- Anonyymi
No Elä kommentoi tommosiin juttuihin kun sulla se Elämä on kumminkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Elä kommentoi tommosiin juttuihin kun sulla se Elämä on kumminkin?
Kaikki tommosen on pippeleitå kun huutelee
Elä piitaa ja Elä piittaa toinenkaan hiljaa hyväätulee🤣😂
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882