Täällä tuntuu jollain olevan ihme kintymystä kasseihin kun kokoajan se jää jonkun väliin, millon postilaatikkoon ja millon ritilän väliin. Mistä teitä oikein riittää?
Kassifetissi
20
521
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse ei liene fetissistä vaan huonosta onnesta.
- Anonyymi
Itse kutsuisin joka vuotiseksi jouluperinteenä tapahtuvaksi traditioksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kutsuisin joka vuotiseksi jouluperinteenä tapahtuvaksi traditioksi.
Juhannuksena kokkoa sytytellessä vähän käristellään pallikarvoja.
- Anonyymi
Miten on Keljes jos hilattaisiin sinut noista fetisseistäsi vaikka Ellinpäivän iltatanssien ajaksi lipputankoon?
- Anonyymi
Juuan puistossa monella on kaljakassi fetissi.
- Anonyymi
Soon Keljes niin että nyt on talvi.
- Anonyymi
Joko se taas on talvi
- Anonyymi
Taitaa olla ja kassit jäässä taas.
- Anonyymi
Ei kai talvi vielä ole tullut?
- Anonyymi
Perkele vieläkin näyttää olevan talvi.
- Anonyymi
Tuskaisesti kanki jäykkänä ja ritilä vetää kiveksiä puoleensa kuin myrsky höyhentä.
- Anonyymi
Kastraatio avuksi, niin ei kassit joka paikkaan ole kiinni jäämässä. Kevenee olokin kummasti.
- Anonyymi
Mummo oli lähdössä bussista kun kulttuurikuski löi oven kiinni nenän edessä niin että mummon laukku jäi oven väliin, mummo huusi niin kovaa kuin itse olisi jäänyt väliin; SEIS KASSIT JÄI OVEN VÄLIIN! (Teki mieli vielä huutaa että eihän munat särkyneet) mutta oli senverran tosipaikka etten kehdannut..
- Anonyymi
Lapsi isältään: ”Isi, mihin kondomeja käytetään?”
Isä vastaa: ”Jotta tämmöisiä kysymyksiä ei tulisi.” - Anonyymi
Minulla jäi kassit pielisherkun liukuovien väliin.
- Anonyymi
Sattuiko edes vähän?
- Anonyymi
Voiko kassit olla tissin näköiset?
Jos on tissikassifetissi niin silloin ois kaks kärpästä yhdellä iskulla kiveksiin.- Anonyymi
Mä aina haen että edes jonkinlainen iskua vaikka edes silmän isku kohdistuisi kiveksiin. Kives tuska on tuskista nautinnollisin.
- Anonyymi
Postilaatikon kannen kolahdus luo tiettyä kiihkoa ja mielihyvää.
- Anonyymi
I love Juuka
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä943231Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3031806Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4071471Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4141366Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21290Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun346972Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden275955