Minulla on yksi baarin omistaja Ämmä täällä Kampotissa. Lähti just baariinsa. Sano tulevan takaisin kello kolme. Viime yönä ainakin tuli viereeni nukkumaan. Pussasi ainakin kovasti.
Lähtee minun kanssa Pattayalle helmikuussa. Voitte
Nähdä meidät Pattayalla jos tahdotte. Lassen baarissa tai päkkärissä helmikuun alussa.
Ei minulla ole mitään salattavaa... Nähdään tai ei.ü
Baarin omistaja Ämmä
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
Lassen baarin tiiänkin jo... viimeksi kun kävin, vessan bönttö vuoti vesi laskut, aivan varmasti, hirveet ollen ja, voin vakkuuttaa... vetämättä jäi.
- Anonyymi
Moiskis Numba.
Nähdäänkös sitten... vaikka päkkärissä?
Missäs toi muuten sijjaitsee?
Hassua että sinänsä että sinä... et koskaan ikinä ollen täällä Chiang Maissa käynyt salaisestikaan, enkä minä Pattayalla mutta tuo päkkäri... uuuh, kuullosta kiihottavalta, salaiselta ja, ihokoskettelu mestalta.
$
- Anonyymi
Bläkkäri on hyvä mesta. Kyllä sä tiedät jos Pattayalle tulet. Mutta jos jäät Suomeen, niin et sä sinne tule.
- Anonyymi
Tulen, jos maksat, vaikka mihin.
PS. Voit kuunnella vierestä, Amalia, millaisia sulosointuja kitaranmuotoisestasi irtoaa, kun häntä kerrankin soitellaan ja "ihokosketellaan" aidosti, oikein kunnolla, syvältä, ja r a k k a u d e l l a .
- Anonyymi
Se maksaa 300 dollaria vuokraa ihan ok kokoisesta autotalli baarista. Se nuijii siellä ruokaa paikallisille lähinnä. Ei sitä moni farngi syö.
Minä ajattelin, että ryhtyy myymään salmiakkikossua ja fisua ja enemmän sinne tyttö baarin suuntaan. Tienaa paremmin. Sen pitäisi taas kohta tulla.- Anonyymi
Kuka maksaa poju, https://www.youtube.com/watch?v=0IrTUI1owLg
Etkä sä resuperse ole ennenkään ikinä, osannut maksaa, mistään.
PS. Nyt, nyt... sitten kirveltää, häh?
- Anonyymi
Nyt on säpinää ulkona nyt se taisi tulla
- Anonyymi
Joo se tuli
- Anonyymi
Nyt se meni suihkuun.
- Anonyymi
Miten pojat teillä menee Pattayalla.
- Anonyymi
Se oli pessyt rintsikat. Ne on semmoinen Oltermanni kokoiset. Mutta kädessä ne tuntuvat noin puoliksi jo syödyiltä. Olen ollut myös Venäjällä ja siellä minä näin todella suuria rintsikoita, voin sanoa, että niihin mahtui jo pää sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185043MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1052575- 101984
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151634Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja681240Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s371198Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009