Baarin omistaja Ämmä

Anonyymi-ap

Minulla on yksi baarin omistaja Ämmä täällä Kampotissa. Lähti just baariinsa. Sano tulevan takaisin kello kolme. Viime yönä ainakin tuli viereeni nukkumaan. Pussasi ainakin kovasti.

Lähtee minun kanssa Pattayalle helmikuussa. Voitte
Nähdä meidät Pattayalla jos tahdotte. Lassen baarissa tai päkkärissä helmikuun alussa.

Ei minulla ole mitään salattavaa... Nähdään tai ei.ü

12

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lassen baarin tiiänkin jo... viimeksi kun kävin, vessan bönttö vuoti vesi laskut, aivan varmasti, hirveet ollen ja, voin vakkuuttaa... vetämättä jäi.

      • Anonyymi

        Moiskis Numba.

        Nähdäänkös sitten... vaikka päkkärissä?

        Missäs toi muuten sijjaitsee?

        Hassua että sinänsä että sinä... et koskaan ikinä ollen täällä Chiang Maissa käynyt salaisestikaan, enkä minä Pattayalla mutta tuo päkkäri... uuuh, kuullosta kiihottavalta, salaiselta ja, ihokoskettelu mestalta.

        $


    • Anonyymi

      Bläkkäri on hyvä mesta. Kyllä sä tiedät jos Pattayalle tulet. Mutta jos jäät Suomeen, niin et sä sinne tule.

      • Anonyymi

        Tulen, jos maksat, vaikka mihin.

        PS. Voit kuunnella vierestä, Amalia, millaisia sulosointuja kitaranmuotoisestasi irtoaa, kun häntä kerrankin soitellaan ja "ihokosketellaan" aidosti, oikein kunnolla, syvältä, ja r a k k a u d e l l a .


    • Anonyymi

      Se maksaa 300 dollaria vuokraa ihan ok kokoisesta autotalli baarista. Se nuijii siellä ruokaa paikallisille lähinnä. Ei sitä moni farngi syö.

      Minä ajattelin, että ryhtyy myymään salmiakkikossua ja fisua ja enemmän sinne tyttö baarin suuntaan. Tienaa paremmin. Sen pitäisi taas kohta tulla.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nyt on säpinää ulkona nyt se taisi tulla

    • Anonyymi

      Joo se tuli

    • Anonyymi

      Nyt se meni suihkuun.

    • Anonyymi

      Miten pojat teillä menee Pattayalla.

    • Anonyymi

      Se oli pessyt rintsikat. Ne on semmoinen Oltermanni kokoiset. Mutta kädessä ne tuntuvat noin puoliksi jo syödyiltä. Olen ollut myös Venäjällä ja siellä minä näin todella suuria rintsikoita, voin sanoa, että niihin mahtui jo pää sisälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe