Olin yks päivä menossa Aleksis kiven katua ja oli tarkoitus mennä Prismaan Kalevalan katu 17 kohdalla olevan suojatien yli. Näin kyllä kun Prismasta päin tulee farmari Bemari ja on kääntymässä Aleksis kiven kadulle.oletin että hän antaa minun ylittää ensin tien pyöräni kanssa,mutta kissan viikset nuori mies ratissa tuijotti vaan mua mut ei hiljentänyt.ehdin just ja just hypätä pyörän päältä pois etten jäänyt alle. En sit tiedä kumpi meistä oli syyllinen, minä vai kun ajoin pyörällä. Mutta vaikka oisin kävellyt ja taluttanut pyörää hän tuskin ois pysähtynyt.oli muutenkin niin ylimielisen näköinen, enkä ehtinyt ottaa rekisteriä ylös
Prisman pihalta tulo
8
287
Vastaukset
- Anonyymi
Pihasta tulija väistää
- Anonyymi
Vanhaan hyvään aikaan kun Mäkelä otti vielä kuljettajatutkintoja vastaan (kauan, kauan sitten) oli tapana laittaa ajokokelaat testiin juuri tällaisissa pihasta tuleva väistää -tapauksissa. Jos siinä töppäsit, niin hylky tuli ja muutama opetuskerta päälle ennen kuin pääsi uudelleen yrittämään. Pari hylsyn jälkeen kovapäisempikin jo oppi väistämissäännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaan hyvään aikaan kun Mäkelä otti vielä kuljettajatutkintoja vastaan (kauan, kauan sitten) oli tapana laittaa ajokokelaat testiin juuri tällaisissa pihasta tuleva väistää -tapauksissa. Jos siinä töppäsit, niin hylky tuli ja muutama opetuskerta päälle ennen kuin pääsi uudelleen yrittämään. Pari hylsyn jälkeen kovapäisempikin jo oppi väistämissäännöt.
Jotain juttua olen myös kuullut, että niitä ajotutkintoja sai silloin soviteltua, kun oli tarjottavana jotain "matkaevästä kotiin viemiseksi".
- Anonyymi
Entä miten menee väistäminen Prisman pihalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miten menee väistäminen Prisman pihalla?
Köyhät väistää rikkaampia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja pikkuautot isompia! Eikä se autokoulu auta, kun säännöthän voi "unohtaa" kortin saatuaan.
Mut oikeesti... muutamia perussääntöjä: ajetaan ajoväyliä pitkin olipa ne merkitty tai ei (niinku täällä), ei koskaan parkkiruutujen yli, aina väistetään oikealta tulevia ja ruudusta lähtevä väistää ellei liikennemerkit muuta osoita.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ni .mää olin se köyhä pyörällä ja tää Bemari Hannu se rikas kenen ei tarttenut väistää😂
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17675298a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14910901
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452413- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882