Olin yks päivä menossa Aleksis kiven katua ja oli tarkoitus mennä Prismaan Kalevalan katu 17 kohdalla olevan suojatien yli. Näin kyllä kun Prismasta päin tulee farmari Bemari ja on kääntymässä Aleksis kiven kadulle.oletin että hän antaa minun ylittää ensin tien pyöräni kanssa,mutta kissan viikset nuori mies ratissa tuijotti vaan mua mut ei hiljentänyt.ehdin just ja just hypätä pyörän päältä pois etten jäänyt alle. En sit tiedä kumpi meistä oli syyllinen, minä vai kun ajoin pyörällä. Mutta vaikka oisin kävellyt ja taluttanut pyörää hän tuskin ois pysähtynyt.oli muutenkin niin ylimielisen näköinen, enkä ehtinyt ottaa rekisteriä ylös
Prisman pihalta tulo
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Pihasta tulija väistää
- Anonyymi
Vanhaan hyvään aikaan kun Mäkelä otti vielä kuljettajatutkintoja vastaan (kauan, kauan sitten) oli tapana laittaa ajokokelaat testiin juuri tällaisissa pihasta tuleva väistää -tapauksissa. Jos siinä töppäsit, niin hylky tuli ja muutama opetuskerta päälle ennen kuin pääsi uudelleen yrittämään. Pari hylsyn jälkeen kovapäisempikin jo oppi väistämissäännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaan hyvään aikaan kun Mäkelä otti vielä kuljettajatutkintoja vastaan (kauan, kauan sitten) oli tapana laittaa ajokokelaat testiin juuri tällaisissa pihasta tuleva väistää -tapauksissa. Jos siinä töppäsit, niin hylky tuli ja muutama opetuskerta päälle ennen kuin pääsi uudelleen yrittämään. Pari hylsyn jälkeen kovapäisempikin jo oppi väistämissäännöt.
Jotain juttua olen myös kuullut, että niitä ajotutkintoja sai silloin soviteltua, kun oli tarjottavana jotain "matkaevästä kotiin viemiseksi".
- Anonyymi
Entä miten menee väistäminen Prisman pihalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miten menee väistäminen Prisman pihalla?
Köyhät väistää rikkaampia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja pikkuautot isompia! Eikä se autokoulu auta, kun säännöthän voi "unohtaa" kortin saatuaan.
Mut oikeesti... muutamia perussääntöjä: ajetaan ajoväyliä pitkin olipa ne merkitty tai ei (niinku täällä), ei koskaan parkkiruutujen yli, aina väistetään oikealta tulevia ja ruudusta lähtevä väistää ellei liikennemerkit muuta osoita.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ni .mää olin se köyhä pyörällä ja tää Bemari Hannu se rikas kenen ei tarttenut väistää😂
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17675298a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860