Olin yks päivä menossa Aleksis kiven katua ja oli tarkoitus mennä Prismaan Kalevalan katu 17 kohdalla olevan suojatien yli. Näin kyllä kun Prismasta päin tulee farmari Bemari ja on kääntymässä Aleksis kiven kadulle.oletin että hän antaa minun ylittää ensin tien pyöräni kanssa,mutta kissan viikset nuori mies ratissa tuijotti vaan mua mut ei hiljentänyt.ehdin just ja just hypätä pyörän päältä pois etten jäänyt alle. En sit tiedä kumpi meistä oli syyllinen, minä vai kun ajoin pyörällä. Mutta vaikka oisin kävellyt ja taluttanut pyörää hän tuskin ois pysähtynyt.oli muutenkin niin ylimielisen näköinen, enkä ehtinyt ottaa rekisteriä ylös
Prisman pihalta tulo
8
277
Vastaukset
- Anonyymi
Pihasta tulija väistää
- Anonyymi
Vanhaan hyvään aikaan kun Mäkelä otti vielä kuljettajatutkintoja vastaan (kauan, kauan sitten) oli tapana laittaa ajokokelaat testiin juuri tällaisissa pihasta tuleva väistää -tapauksissa. Jos siinä töppäsit, niin hylky tuli ja muutama opetuskerta päälle ennen kuin pääsi uudelleen yrittämään. Pari hylsyn jälkeen kovapäisempikin jo oppi väistämissäännöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhaan hyvään aikaan kun Mäkelä otti vielä kuljettajatutkintoja vastaan (kauan, kauan sitten) oli tapana laittaa ajokokelaat testiin juuri tällaisissa pihasta tuleva väistää -tapauksissa. Jos siinä töppäsit, niin hylky tuli ja muutama opetuskerta päälle ennen kuin pääsi uudelleen yrittämään. Pari hylsyn jälkeen kovapäisempikin jo oppi väistämissäännöt.
Jotain juttua olen myös kuullut, että niitä ajotutkintoja sai silloin soviteltua, kun oli tarjottavana jotain "matkaevästä kotiin viemiseksi".
- Anonyymi
Entä miten menee väistäminen Prisman pihalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miten menee väistäminen Prisman pihalla?
Köyhät väistää rikkaampia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja pikkuautot isompia! Eikä se autokoulu auta, kun säännöthän voi "unohtaa" kortin saatuaan.
Mut oikeesti... muutamia perussääntöjä: ajetaan ajoväyliä pitkin olipa ne merkitty tai ei (niinku täällä), ei koskaan parkkiruutujen yli, aina väistetään oikealta tulevia ja ruudusta lähtevä väistää ellei liikennemerkit muuta osoita.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ni .mää olin se köyhä pyörällä ja tää Bemari Hannu se rikas kenen ei tarttenut väistää😂
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17675298a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1932444
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,921734Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861508Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141415Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2481239Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441164- 431030
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855