Mikä kansio on ff001?

Anonyymi-ap

Sellainen löytyi ja tuntui olevan Microsoftin oma. Ainoa omituisuus oli siinä, jotta se oli pantu sinne siihen aikaan, jolloin en ollut ottanut mitään ohjelmia tms.

39

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet löytänyt jotain, ja tunnet sen olevan Microsoftin oma, ehkä sinun ei pidä koskea luvatta toisen omaisuuteen.

      Millä tavalla se "paneminen" niiden kansioiden kanssa onnistuu?

      Olet siis raitistunut, kun sinulla on noita aikoja jolloin et ole "ottanut ohjelmia".

      joka tapauksessa vaikutat sekavalta hourijalta, osaisitko varata ajan lähimmästä terveyskeskuksesta, suosittelen yrittämään.

      • Anonyymi

        Vihapapparainen taas heitti valehtelun puolelle.


      • Anonyymi

        Saastunut windowsi siis.


      • Anonyymi

        Poisto onnistui helposti, mitä raivostuttavaa siinä oli?


      • Anonyymi

        Windows viritelmät on käyttöjärjestelmän irvikuvia. Sellasta tänään!


      • Anonyymi

        Kansio on haitakeen tekemä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihapapparainen taas heitti valehtelun puolelle.

        Ukrainan idioottit ne sotkee koneita!


      • Anonyymi

        On se haitake kansia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihapapparainen taas heitti valehtelun puolelle.

        M$ on kova tuputtaan sontaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se haitake kansia!

        Lapsi oppii kirjoittamaan ennen lukemista, mutta Ubuttajat eivät opi koskaan, niillä on aivoissa jotain vikaa ja siksi nämä elukat ovat tyhmempiä kuin paviaanit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan idioottit ne sotkee koneita!

        Mikäs nyt on kun 20 vuotta se on perseillyt täällä ja nyt muka se on kamalaa!
        Kolli!


      • Anonyymi

        Irvikuva on. Olisko syy kun windows koodataan Intiassa!


      • Anonyymi

        Tietokone sammuu itsestään
        Ongelmana on tietokoneen sammuminen itsestään. Joskus tulee bluescreen ennen sammumista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saastunut windowsi siis.

        Sannako rahani takasin, enkö saa.

        Putsausohjelma windowsissa putsasi tilini! Pieni eläkkeeni katosi! Mistee suan nyy sinnollii...

        t. Windows_Herrasmiehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannako rahani takasin, enkö saa.

        Putsausohjelma windowsissa putsasi tilini! Pieni eläkkeeni katosi! Mistee suan nyy sinnollii...

        t. Windows_Herrasmiehet

        Rahasi on mennyttä! Kiitä Windowsia! Windows vero iski!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan idioottit ne sotkee koneita!

        Vältä nettipankkien käyttöä Windowsilla

        Kaksi toisistaan riippumatonta tahoa kehottaa kuluttajia välttämään nettipankeissa vierailua, mikäli tietokoneessa on Windows-käyttöjärjestelmä. Australian poliisin tietokonerikollisuuteen keskittynyt yksikkö ja Washinton Post ovat julkaisseet varoituksensa Windowsin käytöstä nettipankkiasioinnissa lähes samanaikaisesti. Molempien varoitusten takana on sama motiivi: nettirikolliset kehittävät lähes kaikki haittasovellukset Windowsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahasi on mennyttä! Kiitä Windowsia! Windows vero iski!

        LAPSELLISTA LÄSSYTTÄMISTÖ, vähä-älyiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan idioottit ne sotkee koneita!

        Saatanan ukrainan natsit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saastunut windowsi siis.

        MS kurahan ei koskaan toimi!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­y­­­m­­f­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17675332F

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Varmaan joku haitake!

    • Anonyymi

      Avauksen tekijän ei kannata tuolla älyllä leikkiä tyhmempää kuin jo on.

      • Anonyymi

        Menisit jo saimaaseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisit jo saimaaseen!

        Niin menenkin, rantasauna lämmiten ja avanto odottaa, siitähän sinä taliaivo et mitään ymmärrä.


      • Anonyymi

        Nyt ei hyvä heilu – varmennepalvelu Oktan lähdekoodi vietiin
        22.12.202211:04
        Hakkerit saivat itselleen kullanarvoisen saaliin.


    • Anonyymi

      Kiristysohjelman kansio!

      • Anonyymi

        Eli haitakkeen oma kansio!


    • Anonyymi

      Vaikuttaa haitakkeen kansiolta.

    • Anonyymi

      SEN LISÄSKI OLET LÄSKI JA SURKEA VALEHTELIJA!

      - Edward Rawen -

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      LAHOPÄÄ LIISA

    • Anonyymi

      Trollikansio.

    • Anonyymi

      Se on noitten vapaa- ajattelevien helluntaisten ikioma salattu kansio. Noiden jotka kylvää pahaa oloa koko lopun ajan.

      • Anonyymi

        Mene hoitoon!


    • Anonyymi

      Kyllä se on haitakkeen tekemä.

      • Anonyymi

        Kansion poistosta on jo pari kuukautta, eikä mitään ongelmaa ole ilmennyt. Mikäpä lie olisi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansion poistosta on jo pari kuukautta, eikä mitään ongelmaa ole ilmennyt. Mikäpä lie olisi ollut.

        ff001 - viittaa firefoxiin tuo alkuoasa. Käytetään jopa sen selaimen lyhenteenä.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe