Otetaanko uusiksi tutustuminen

Anonyymi-ap

Jos se tällä kertaa onnistuu paremmin, etkä ole enää niin arka. Ei tehtäis enää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksia, vaan avoimin mielin. Moni asia meni pieleen viime kerralla.

82

1954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen tästä samaa mieltä, vaikka ei olisikaan minulle. 😊

      • Anonyymi

        Osaatko eriävää mielipidettä edes sanoa sä koitat kovin saada menemään asioita mielesi mukaan mu oletko yhtään tajunnu huomannu kuinka epätoivoisen se tekee susta kaikkien silmissä täällä sun sijassa housuissa mä olisin ihan omakätisesti tappanu itseni jo vuosia sitten jos mä olisin vähänkään kaltaisesi mä tosiaankin mieluimmi tapasin itseni kun vaivautuisin edes yrittämään


      • Anonyymi

        Prinssi taas😂et malta pysyä poissa😂😂


    • Anonyymi

      Miten kauan on viimekerrasta?

      • Anonyymi

        En tiedä ei tullu kirjattua päivää kalenteriin ylös tänään viimeksi käteen vedin


    • Anonyymi

      Miten olisit voinut saada hänet unohtamaan arkuutensa ja luottamaan sinuun? Todella ärsyttävää tuollainen, että toisen piikkiin laitetaan kun ei sujunut. Eikös siinä kuitenkin ole kaksi ihmistä?!

      • Anonyymi

        Tiedän. Ei vain voi tietää kuinka arka toinen on.


      • Anonyymi

        Harvemmin kyse on arkuudesta yleensä kyse on pelosta tai uskalluksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin kyse on arkuudesta yleensä kyse on pelosta tai uskalluksesta

        Niistähän arkuus juuri johtuu.


    • Anonyymi

      Toisii kiinnostaa menneisyys toisii nykyisyys mut missä on tulevaisuus?

      • Anonyymi

        Edessäpäin sitä ei voi varmuudella tietää voi yrittää arvailla ainoa asia minkä tietää varmuudella on että mikään ei ole niin varmaa kui epävarma


    • Anonyymi

      Otetaan varmasti. Yritän skarpata itseäni ja kai se menee kerta kerran jälkeen luontevammin?

    • Anonyymi

      Mikä siinä meni mielestäsi pieleen?

    • Anonyymi

      Kaikki meni pieleen viime kerralla. Jätit itsestäsi kylmän kuvan. Ei auta yhtään arkuuden suhteen...

      • Anonyymi

        Tiedän menin vaan lukkoon ja nyt kun mietin jälkeenpäin tajuan että olin ihan oikea idiootti mutta mua vaan jännitti... Tiedän että siitä varmaan sai minusta huonon kuvan...


      • Anonyymi

        Oikeasti sydämeni hehkuu lämpöä sinua kohtaan. Se kylmyys on vain verho ja suojakeino, etten mene rikki kokonaan, et antanut tulla lähelle, emme tutustuneet. En saanut rohkaisua sulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän menin vaan lukkoon ja nyt kun mietin jälkeenpäin tajuan että olin ihan oikea idiootti mutta mua vaan jännitti... Tiedän että siitä varmaan sai minusta huonon kuvan...

        Tämä oli aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän menin vaan lukkoon ja nyt kun mietin jälkeenpäin tajuan että olin ihan oikea idiootti mutta mua vaan jännitti... Tiedän että siitä varmaan sai minusta huonon kuvan...

        Tuosta on paljon helpompi lähteä liikkeelle, kun tietää että itsessäänkin on vikaa. Mitä jos yrittäisit keskustella hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta on paljon helpompi lähteä liikkeelle, kun tietää että itsessäänkin on vikaa. Mitä jos yrittäisit keskustella hänen kanssaan?

        Et kai sä oo niitä jotka sanoo että ei halua mitään vakavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sä oo niitä jotka sanoo että ei halua mitään vakavaa

        En. Jostain tulin tänne vaan vastaamaan. Ainoa kirjoitukseni tässä ketjussa. Meinasin vaan, että harvoin on pelkästään toisessa se vika. Ja siitä lähtökohdasta on paljon helpompi lähteä selvittämään, jos kumpikin yrittää vähän ymmärtää toista.


      • Anonyymi

        Minkä sitä voi jos on kylmä ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Jostain tulin tänne vaan vastaamaan. Ainoa kirjoitukseni tässä ketjussa. Meinasin vaan, että harvoin on pelkästään toisessa se vika. Ja siitä lähtökohdasta on paljon helpompi lähteä selvittämään, jos kumpikin yrittää vähän ymmärtää toista.

        Tuolla aiemmin kyllä vastasin myös samaan aloitukseen. Mutta siis tähän ketjuun eka.


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi jonkun ulkopuolisen välittää jos ei ihminen itse välitä itsestään yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti sydämeni hehkuu lämpöä sinua kohtaan. Se kylmyys on vain verho ja suojakeino, etten mene rikki kokonaan, et antanut tulla lähelle, emme tutustuneet. En saanut rohkaisua sulta.

        Hyvä yritys yrittää vakuutella mu menee jo liian pitkälle selittelyn puolelle tuota ei lopputuloksena usko kukaan aivoilla varustettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän menin vaan lukkoon ja nyt kun mietin jälkeenpäin tajuan että olin ihan oikea idiootti mutta mua vaan jännitti... Tiedän että siitä varmaan sai minusta huonon kuvan...

        Jälkiviisaus on paras viisaus sinuna ottaisin häneen yhteyttä jos olet varma että hänellä on vähänkään tunteita sua kohtaan ni asia on vielä mahdollisesti vähintäänkin keskusteltavissa mu si jos jommallakummalla on jo toinen ni ei ollu toisissaan edes leikki korkeintaan vain sun tunteilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli aloittajalta.

        Mistäs tiedät oletko itse aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sä oo niitä jotka sanoo että ei halua mitään vakavaa

        No eikö se ole si taas fiksuinta sanoa heti suoraan eikä alkaa leikkimään niillä toisen tunteilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Jostain tulin tänne vaan vastaamaan. Ainoa kirjoitukseni tässä ketjussa. Meinasin vaan, että harvoin on pelkästään toisessa se vika. Ja siitä lähtökohdasta on paljon helpompi lähteä selvittämään, jos kumpikin yrittää vähän ymmärtää toista.

        Juu meni vähän väärään kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sitä voi jos on kylmä ihminen

        Ei ole kylmyyttä useinkaan vaan ihastumista ja jännitystä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se ole si taas fiksuinta sanoa heti suoraan eikä alkaa leikkimään niillä toisen tunteilla

        On sitä tunteilla leikkimistä silti. Näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se ole si taas fiksuinta sanoa heti suoraan eikä alkaa leikkimään niillä toisen tunteilla

        Se on sama kuin sanoisi että haluan käyttää sua tai haluan panna sua. Eka ajatus itsellä on - ääliö.

        Valehdella ei saa että tykkää ym lirkuttelua se on pahin.

        Tämä on ihan neutraali vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi jonkun ulkopuolisen välittää jos ei ihminen itse välitä itsestään yhtään

        Voi herran jumala tätä ihmisten typeryyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti sydämeni hehkuu lämpöä sinua kohtaan. Se kylmyys on vain verho ja suojakeino, etten mene rikki kokonaan, et antanut tulla lähelle, emme tutustuneet. En saanut rohkaisua sulta.

        Olen yrittänyt kömpelöillä tavoilla, mutta vaikea on ilmaista tunteita. Sanotaan, etta rakkaus on tekoja. Niitä olen huomannut kyllä sinulta, mutta en ole uskaltanut olla varma, että ne olisivat vain minulle osoitettuja.
        Esim. lähetin sinulle muutama vuosi sitten jotain, johon olin keskittänyt kaikki tunteeni, mutta ymmärrän, ettet sinä niistä varma voinut olla sen omatekoisen lahjan perusteella..
        Sanot kauniisti, että sydämesi hehkuu lämpöä, niin hehkuu minunkin, oikein roihuaa, mutta mitä vahvemmat tunteet, sitä vaikeampaa niitä on näyttää.
        Minä pelkään myös hajalle menoa, koska olen kokenut sen jo pari kertaa.
        Voi kunpa olisit minun hän, ja mikäli olet, muutetaan tilanne, kun ensi kerran nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama kuin sanoisi että haluan käyttää sua tai haluan panna sua. Eka ajatus itsellä on - ääliö.

        Valehdella ei saa että tykkää ym lirkuttelua se on pahin.

        Tämä on ihan neutraali vastaus.

        Ääliöhän se onkin joka haluaa käyttää toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli aloittajalta.

        Ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääliöhän se onkin joka haluaa käyttää toista.

        Kyllä. Itse menen siihen samaan moodiin joka sanoo haluavansa panna. Siinä antaa sitten samalla mitalla. Kylmä kyyti. Mutta tunteet se kyllä tappaa. Suojamuuri on valmis. Tollanen panomies on vaan panomies. Ei niillä ole tunteita


    • Anonyymi

      Minulle käy.

      • Anonyymi

        Käy myös tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy myös tänään.

        Tuskin mulle. Mutta tänäänkin on hyvä päivä.


    • Anonyymi

      Laita pupu viestiä. Olen aivan avoinna täällä😘

      • Anonyymi

        Avoinna mille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avoinna mille

        Sinulle❤ olit kyllä kuin pupu ajovaloissa, tai kauris


    • Anonyymi

      Tää kyl pitää sanoa ehdottomasti kasvokkain! Ei täällä

      • Anonyymi

        No mikset sitten ottanu häneen suoraan yhteyttä miksi tänne kirjoitit


    • Anonyymi

      Sopii, avoimin mielin

    • Anonyymi

      Kuinka voi tutustua uusiksi jos on toiseen jo tutustunut 🤔

      • Anonyymi

        Palstoilla kaikki on mahdollista. Taikaa!


    • Anonyymi

      Selvä kyllä käy 🙌

    • Anonyymi

      Uusiokäynnistykset voivat olla hyvin toimivia. Onko menneisyydessä ja missä tilanteessa silloin ollut vain arkuutta, vai naamioitua arkuutta.

    • Anonyymi

      En ole ollut arka tai tehnyt ikinä pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Kenelle ja mistä mahdat puhua?

    • Anonyymi

      Ei ne paremmin menis nyttenkään joten......antaa olla!
      Morjestellaan jos törmäillään! 👋 T: homssunen eukko

    • Anonyymi

      Ei toisia mahdollisuuksia, sori.

    • Anonyymi

      Jos tuo viestisi olisi häneltä, n niin nuilla ajatuksilla olisi hyvä aloittaa.

      Nyt sitten vaan viestiä jollakin niillä kanavista, mitä meillä on ollut käytössä. Kun saan viestin, niin saman päivän aikana tulee sitten viestiä sinnekin päin.

    • Anonyymi

      Mulla on psyykkinen sairaus. Se on monelle jo este. Itsekin suren vaikka tiedän että parisuhteessa oleviakin on.

      • Anonyymi

        Tänä päivänä aika monellakin on, ja kaikilla ei ole edes mitään diagnoosia siitä.


      • Anonyymi

        Ei se ole välttämättä este onnelliselle parisuhteelle. Pitää vain löytää oikeanlainen ihminen siihen rinnalle.


      • Anonyymi

        Totta. Ei ole helppoa löytää ihmissuhdetta, missä toinen hyväksyisi täysin. Minulla on sairaus, mikä ei näy päällepäin ja toinen, mikä on käytöksessä. Hän varmaan ihmetteli, että mikähän tuolla on, kun on ylireagointia, vauhti päällä, suuria suunnitelmia. Sitten käytin vähän liikaa alkoholia loppuvaiheessa, kun aloin vähän masentumaan.

        Nyt saan olla rauhassa. En ole enää sellainen sählääjä tai ainakaan samanlainen kuin ennen.


    • Anonyymi

      Kyl se siitä lähtee, kuha otetaan uusiksi.

    • Anonyymi

      Harkinnan arvoista jos kummallakin on vahvat tunteet toista kohtaan muutoin on hyvin luultavaa että sama kaava vain toistuu hieman erilailla

    • Anonyymi

      Ei me olla kaiken tämän jälkeen enää ne tosiaan ne samat kaksi jotka silloin kohtasivat. Että onko se taika jo kadonnut. Joskus voi tapahtua niinkin. Kun asiat alkavat mennä pieleen.

      • Anonyymi

        Niin siinä joskus käy. Ei olla enää samoja. Mutta toisaalta voi olla, että jos kyse ei ollut pelkästä ohimenevästä taiasta, niin molemmilla voi olla halua todeta siinä tilanteessa avoimesti: "jokin on nyt muuttunut" ja kysyä sitten itseltään ja toiselta: "mitä ja minkälaista rakennamme nyt tämän uuden päälle?" Voihan nimittäin olla myös niin, että vaikeudet/haavoittuvuudet vahvistavat tietyllä tavalla ja perusta tukevoituu; voi rakentaa tulevaisuudessa sen päälle jotain merkityksellistä, kun kaksi ihmistä päättää, että tämän kuopankaan jälkeen ei kannata jättää yrittämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä joskus käy. Ei olla enää samoja. Mutta toisaalta voi olla, että jos kyse ei ollut pelkästä ohimenevästä taiasta, niin molemmilla voi olla halua todeta siinä tilanteessa avoimesti: "jokin on nyt muuttunut" ja kysyä sitten itseltään ja toiselta: "mitä ja minkälaista rakennamme nyt tämän uuden päälle?" Voihan nimittäin olla myös niin, että vaikeudet/haavoittuvuudet vahvistavat tietyllä tavalla ja perusta tukevoituu; voi rakentaa tulevaisuudessa sen päälle jotain merkityksellistä, kun kaksi ihmistä päättää, että tämän kuopankaan jälkeen ei kannata jättää yrittämättä.

        Samaa mieltä. Tämä on vain vahvistanut tunteitani ja sitä että näin on oikein.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan: Kun luottamus lopulta vuosikausien jälkeen meni lopullisesti, se meni lopullisesti.

      • Anonyymi

        Mikään ei mennyt pieleen, paitsi se etten paljon aikaisemmin tehnyt päätöstäni, vaan sokeasti viimeiseen saakka olisin halunnut uskoa sinuun, vaikka et IKINÄ ollutkaan luottamukseni arvoinen.


    • Anonyymi

      Selvä, anna pillua.

    • Anonyymi

      Kauanko viimekerrasta on?

    • Anonyymi

      Kannattaa olla tekemättä johtopäätöksiä, jos menevät asiat pieleen. Ja tunteista sen verran että ne voi näyttää eri ihmisille eri tavalla jotkut ei näytä ollenkaan mutta asian ydin oli se, että ei tarvii tunteilla pelata jos ne on jo valmiiks turrutettu sitäkin tosin voi tasapainottaa jos löytyy samanlainen Teräs taikasauva ku mulla ;)

      • Anonyymi

        Miten se toimii? Teräs taikasauva? - Ei taida toimia kovin hyvin kposka palstalla sitä joudut itse kehumaan. Melko säälittävää touhua sun palstasekoilut.


      • Anonyymi

        Tässä ei ole päätä eikä häntää.

        Sulla on tunteet valmiiksi turrutettu? Niin ei tarvi pelata? Mitää?

        Ne ei pelaa joilla on tunteet tai tunteita siihen toiseen.


    • Anonyymi

      Ei taida OPEL rohkeus riittää?

      • Anonyymi

        Olen P*ska En Liiku. Rohkeutta nuo Opelit nimenomaan vaatiikin.


    • Anonyymi

      No mä en ainakaan ollu se arka osapuoli

    • Anonyymi

      Elämässä harvemmin tulee uusintoja. Siksi kai kannattaa ottaa opiksi menneisyydestä.

    • Anonyymi

      Minä en ollut arka, minua painostettiin, en olisi saanut seurustella kanssasi.

      • Anonyymi

        Minullekin kävi niin. Eräät tahot olivat sitä mieltä ettei kannattaisi olla hänen kanssaan siten kuten ajattelimme tai hän halusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin kävi niin. Eräät tahot olivat sitä mieltä ettei kannattaisi olla hänen kanssaan siten kuten ajattelimme tai hän halusi.

        Toivottavasti ne tahot on sitten sun tukena kaikessa kun in tollanen vaikutus sun valintoihin.


    • Anonyymi

      *no colonial constructio *
      * dines dna die *

    • Anonyymi

      Kiva että joku ajattelee noin. Asiat voi todella mennä pieleen. Oli asioita jotka oli kuin märkä rätti vasten kasvoja ja siksi itse reagoi miten reagoi. Siihen on syynsä menneisyydessä. Ylireagoi. Johtui siitä että on paljon kiinnostusta. Ja iso ristiriita että ei kai tämä taas ole epämääräinen tapaus, jossa mulla ei ole mitään väliä. Tuli kai voimakas reaktio sitten lopuksi toiseltakin.

      Puhumattomuus on kaikkein pahinta. Asiat pitäisi selvittää mutta ilmeisesti toisella osapuolella ei ole siihen kiinnostusta. Molemmat voisi oppia jotain.

      Meneekö tämäkin painolasti seuraaviin niin kuin edellisetkin, miten nämä solmut selvittää yksin. Varmaan olen liian vaikea mutta näin vaikea en olisi jos kohdeltaisiin oikein. Oon väsynyt siihen että naisen pitäisi aina olla helppo ja helppo ihminen.

      • Anonyymi

        Yksi ihana viisas mies menneisyydessä onneksi joka halusi puhua asiat selviksi. On niin paljon lämpöä sitä miestä kohtaan kun törmätään.


      • Anonyymi

        Mutta joo, ei kunnioitusta niin miten sitä voisi odottaa nytkään. Törkeäksi mennyt nää jutut. Surettaa minkälaista se on noilla nuoremmilla.


    • Anonyymi

      Uudelleen lämmitetty vitsi harvoin naurattaa toista kertaa.

      • Anonyymi

        UU lalaa mikä ihminen se siellä on! Ilkeä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe