Mun tunteistani että rakastan sua!
Mun pitää kertoa sulle
24
1183
Vastaukset
- Anonyymi
Sano se sille suoraan💛
- Anonyymi
Ei noin vahvaa sanaa viitsi täräyttää heti alkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä totta. Toki hänen ilmeensä olisi kyllä kiva nähdä näiden sanojen jälkeen.☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ne tyhmyyksissään täräyttelee 😅😂
- Anonyymi
Tällä tunnustuksella on nolla-arvo, koska ei yhtä ainoata tunnistetta.
- Anonyymi
Olet päässyt nyt miesten makuun. Nautit siitä saat paljon onnea öitä.
- Anonyymi
Hän lukee tämän täältä jos lukee. 🤗 En turhaan näitä aloituksia tee, niin kuin jotkut muut..
Eli mies joka tällä palstalla ”vaeltaa” lähetän sulle paljon rakkauden täytteisiä lomapäiviä.❤️
Ps:oot usein mun mielessäni.
-ap- Anonyymi
Saitkos sanottua hänelle ihan henkilökohtaisestikin?
- Anonyymi
Hmmm.... täällä vaeltaa kai ainakin vähintäänkin taustalla lukemassa yllättävänkin paljon miehiä jot helpottaa ainakin sua sanoa se hänelle suoraan ei tarttis arpoa näistä täällä kirjoittelevista ainakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm.... täällä vaeltaa kai ainakin vähintäänkin taustalla lukemassa yllättävänkin paljon miehiä jot helpottaa ainakin sua sanoa se hänelle suoraan ei tarttis arpoa näistä täällä kirjoittelevista ainakaan
Vastenmielistä
- Anonyymi
Kerro ihmeessä. Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
😂😂😂😂
- Anonyymi
Oon rakastunut erääseen naiseen on se kummallista
- Anonyymi
Mäkin mieheen edellee
- Anonyymi
Jotenkin todella kevyt olo, kun sain sanottua asiani. Pus pus
- Anonyymi
Koitetaan nyt kertoa asiat niin kuin ne on ja rohkeudella. Ei siitä asianomainen pahastu, vaan rakastuu vain lisää.
- Anonyymi
Niin huomenna sitä voi olla vaihtoehto varasija.
- Anonyymi
Ilman muuta sinun pitää hänelle se kertoa.
- Anonyymi
Jo olut
- Anonyymi
Iltaa ..
https://youtu.be/x7PHXjFy5Ac
https://youtu.be/rBbCbLHHIfI- Anonyymi
Iltaa voidakseen elää haaveissaan niin että ne olisi muutakin kuin haaveita pitäisi asialle jotain tehdäkkin
- Anonyymi
Vakuuttavaa tekstiä tai sitten,joku rakastuu joka
päivä ja heittää koukun varmuuden vuoksi;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993