En ole nuo muut hoot

Kaipaan vain sinua. Ilman kirjainta kaipaan. Älä sotke heihin minua.
22106
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

Älä sotke minua aloittajaan.

Äänestä

Tiedän tuon sanomattakin

Äänestä
  • Hieno homma!

Äänestä

Tiedän sen. T. Jii :)

Äänestä
  • Sinä voit ottaa toisen hoon.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinä voit ottaa toisen hoon.

Niin voikin . Hoo. Muttei tuo.
    Ikävä.

Äänestä

😂😂😂😂😂😂 Apua mikä viesti. Mies älä vaan sotke mua tähän. Kaipaan ilman älyä.

Äänestä

Tiedän rakas muita on.

Äänestä

Et niin, hoe kylläkin oot

Äänestä

Tästä oli jotain tiedotettakin äsken tuolla.

Äänestä

Yksi tee mies täältä kaipaa vain yhtä ainoaa hoo naista sinä olet kaikkeni... Kumpa tietäisin varmasti rakastatko minua? 💗💗💗💗💗

Äänestä
  • En ole varmaan oikea mutta tee miestä taidan vähän rakastaa.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole varmaan oikea mutta tee miestä taidan vähän rakastaa.

Rakastaisitko hoo nainen minua tee miestä jos halaisin ja suutelisin sua vaikka 30sekuntia ja huokaillen samalla toistelisin sulle sua rakastan? 🤔😍💗💗💗

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Rakastaisitko hoo nainen minua tee miestä jos halaisin ja suutelisin sua vaikka 30sekuntia ja huokaillen samalla toistelisin sulle sua rakastan? 🤔😍💗💗💗

Jos hän tee mies tekisi noin niin kyllä taitaisin rakastaa. Mutta ei siihen kuka vaan kelpaa.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos hän tee mies tekisi noin niin kyllä taitaisin rakastaa. Mutta ei siihen kuka vaan kelpaa.

Vai taitaisit rakastaa? Mitä mun pitäs tehä että rakastaisit mua tulisesti niinkuin minä sinua?

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Vai taitaisit rakastaa? Mitä mun pitäs tehä että rakastaisit mua tulisesti niinkuin minä sinua?

Rakastan jo nyt tulisesti teetä. Ei teen tarvitse tehdä mitään, ei ole koskaan tarvinnut kuin olla vaan tee.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Rakastan jo nyt tulisesti teetä. Ei teen tarvitse tehdä mitään, ei ole koskaan tarvinnut kuin olla vaan tee.

No nyt kirjoitit niin ihanasti että jos en oo unta saanu tähän mennessä niin nyt en kyllä saa loppuyönäkään... Rakas rakas rakas oot paras minä niin... Rakastan sinua 💗💗💗

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

No nyt kirjoitit niin ihanasti että jos en oo unta saanu tähän mennessä niin nyt en kyllä saa loppuyönäkään... Rakas rakas rakas oot paras minä niin... Rakastan sinua 💗💗💗

Muista rakas että ei olla ihan varmoja ollaanko oikeat, mutta ollaan vaan näin yöllä. Rakas hyvää yötä rakastan. Kauniita omia ja oman teen tai hoon kuvia meille.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Muista rakas että ei olla ihan varmoja ollaanko oikeat, mutta ollaan vaan näin yöllä. Rakas hyvää yötä rakastan. Kauniita omia ja oman teen tai hoon kuvia meille.

Muistan tietenki mutta sen kerron että sulla on joku taika saada mut tuntemaan hyvänolontunnetta ja rakkautta mitä kukaan ei oo koskaan saanu aikaan. Nytkin oon ihan onnessani ja sinä sait sen aikaan rakkaani...

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Muistan tietenki mutta sen kerron että sulla on joku taika saada mut tuntemaan hyvänolontunnetta ja rakkautta mitä kukaan ei oo koskaan saanu aikaan. Nytkin oon ihan onnessani ja sinä sait sen aikaan rakkaani...

Lisäys ittelle pitää kait se taas mennä nukkuun ja suukotella ja halata tyynyä kun h ei mun viereen käperry 🥰

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Lisäys ittelle pitää kait se taas mennä nukkuun ja suukotella ja halata tyynyä kun h ei mun viereen käperry 🥰

Sama täällä teen tyynystä teen viereeni.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kaipaan vain sinua. Ilman kirjainta kaipaan. Älä sotke heihin minua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu