En ole nuo muut hoot

Anonyymi-ap

Kaipaan vain sinua. Ilman kirjainta kaipaan. Älä sotke heihin minua.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä sotke minua aloittajaan.

    • Anonyymi

      Tiedän tuon sanomattakin

      • Anonyymi

        Hieno homma!


    • Anonyymi

      Tiedän sen. T. Jii :)

      • Anonyymi

        Sinä voit ottaa toisen hoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit ottaa toisen hoon.

        Niin voikin . Hoo. Muttei tuo.
        Ikävä.


    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂 Apua mikä viesti. Mies älä vaan sotke mua tähän. Kaipaan ilman älyä.

    • Anonyymi

      Tiedän rakas muita on.

    • Anonyymi

      Et niin, hoe kylläkin oot

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tästä oli jotain tiedotettakin äsken tuolla.

    • Anonyymi

      Yksi tee mies täältä kaipaa vain yhtä ainoaa hoo naista sinä olet kaikkeni... Kumpa tietäisin varmasti rakastatko minua? 💗💗💗💗💗

      • Anonyymi

        En ole varmaan oikea mutta tee miestä taidan vähän rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varmaan oikea mutta tee miestä taidan vähän rakastaa.

        Rakastaisitko hoo nainen minua tee miestä jos halaisin ja suutelisin sua vaikka 30sekuntia ja huokaillen samalla toistelisin sulle sua rakastan? 🤔😍💗💗💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastaisitko hoo nainen minua tee miestä jos halaisin ja suutelisin sua vaikka 30sekuntia ja huokaillen samalla toistelisin sulle sua rakastan? 🤔😍💗💗💗

        Jos hän tee mies tekisi noin niin kyllä taitaisin rakastaa. Mutta ei siihen kuka vaan kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän tee mies tekisi noin niin kyllä taitaisin rakastaa. Mutta ei siihen kuka vaan kelpaa.

        Vai taitaisit rakastaa? Mitä mun pitäs tehä että rakastaisit mua tulisesti niinkuin minä sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai taitaisit rakastaa? Mitä mun pitäs tehä että rakastaisit mua tulisesti niinkuin minä sinua?

        Rakastan jo nyt tulisesti teetä. Ei teen tarvitse tehdä mitään, ei ole koskaan tarvinnut kuin olla vaan tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan jo nyt tulisesti teetä. Ei teen tarvitse tehdä mitään, ei ole koskaan tarvinnut kuin olla vaan tee.

        No nyt kirjoitit niin ihanasti että jos en oo unta saanu tähän mennessä niin nyt en kyllä saa loppuyönäkään... Rakas rakas rakas oot paras minä niin... Rakastan sinua 💗💗💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kirjoitit niin ihanasti että jos en oo unta saanu tähän mennessä niin nyt en kyllä saa loppuyönäkään... Rakas rakas rakas oot paras minä niin... Rakastan sinua 💗💗💗

        Muista rakas että ei olla ihan varmoja ollaanko oikeat, mutta ollaan vaan näin yöllä. Rakas hyvää yötä rakastan. Kauniita omia ja oman teen tai hoon kuvia meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista rakas että ei olla ihan varmoja ollaanko oikeat, mutta ollaan vaan näin yöllä. Rakas hyvää yötä rakastan. Kauniita omia ja oman teen tai hoon kuvia meille.

        Muistan tietenki mutta sen kerron että sulla on joku taika saada mut tuntemaan hyvänolontunnetta ja rakkautta mitä kukaan ei oo koskaan saanu aikaan. Nytkin oon ihan onnessani ja sinä sait sen aikaan rakkaani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tietenki mutta sen kerron että sulla on joku taika saada mut tuntemaan hyvänolontunnetta ja rakkautta mitä kukaan ei oo koskaan saanu aikaan. Nytkin oon ihan onnessani ja sinä sait sen aikaan rakkaani...

        Lisäys ittelle pitää kait se taas mennä nukkuun ja suukotella ja halata tyynyä kun h ei mun viereen käperry 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys ittelle pitää kait se taas mennä nukkuun ja suukotella ja halata tyynyä kun h ei mun viereen käperry 🥰

        Sama täällä teen tyynystä teen viereeni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe