En ole nuo muut hoot

Anonyymi-ap

Kaipaan vain sinua. Ilman kirjainta kaipaan. Älä sotke heihin minua.

23

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä sotke minua aloittajaan.

• Anonyymi

Tiedän tuon sanomattakin

• Anonyymi

Hieno homma!

• Anonyymi

Tiedän sen. T. Jii :)

• Anonyymi

Sinä voit ottaa toisen hoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit ottaa toisen hoon.

Niin voikin . Hoo. Muttei tuo.
        Ikävä.

• Anonyymi

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂 Apua mikä viesti. Mies älä vaan sotke mua tähän. Kaipaan ilman älyä.

• Anonyymi

Tiedän rakas muita on.

• Anonyymi

Et niin, hoe kylläkin oot

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tästä oli jotain tiedotettakin äsken tuolla.

• Anonyymi

Yksi tee mies täältä kaipaa vain yhtä ainoaa hoo naista sinä olet kaikkeni... Kumpa tietäisin varmasti rakastatko minua? 💗💗💗💗💗

• Anonyymi

En ole varmaan oikea mutta tee miestä taidan vähän rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varmaan oikea mutta tee miestä taidan vähän rakastaa.

Rakastaisitko hoo nainen minua tee miestä jos halaisin ja suutelisin sua vaikka 30sekuntia ja huokaillen samalla toistelisin sulle sua rakastan? 🤔😍💗💗💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaisitko hoo nainen minua tee miestä jos halaisin ja suutelisin sua vaikka 30sekuntia ja huokaillen samalla toistelisin sulle sua rakastan? 🤔😍💗💗💗

Jos hän tee mies tekisi noin niin kyllä taitaisin rakastaa. Mutta ei siihen kuka vaan kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän tee mies tekisi noin niin kyllä taitaisin rakastaa. Mutta ei siihen kuka vaan kelpaa.

Vai taitaisit rakastaa? Mitä mun pitäs tehä että rakastaisit mua tulisesti niinkuin minä sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai taitaisit rakastaa? Mitä mun pitäs tehä että rakastaisit mua tulisesti niinkuin minä sinua?

Rakastan jo nyt tulisesti teetä. Ei teen tarvitse tehdä mitään, ei ole koskaan tarvinnut kuin olla vaan tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan jo nyt tulisesti teetä. Ei teen tarvitse tehdä mitään, ei ole koskaan tarvinnut kuin olla vaan tee.

No nyt kirjoitit niin ihanasti että jos en oo unta saanu tähän mennessä niin nyt en kyllä saa loppuyönäkään... Rakas rakas rakas oot paras minä niin... Rakastan sinua 💗💗💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt kirjoitit niin ihanasti että jos en oo unta saanu tähän mennessä niin nyt en kyllä saa loppuyönäkään... Rakas rakas rakas oot paras minä niin... Rakastan sinua 💗💗💗

Muista rakas että ei olla ihan varmoja ollaanko oikeat, mutta ollaan vaan näin yöllä. Rakas hyvää yötä rakastan. Kauniita omia ja oman teen tai hoon kuvia meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista rakas että ei olla ihan varmoja ollaanko oikeat, mutta ollaan vaan näin yöllä. Rakas hyvää yötä rakastan. Kauniita omia ja oman teen tai hoon kuvia meille.

Muistan tietenki mutta sen kerron että sulla on joku taika saada mut tuntemaan hyvänolontunnetta ja rakkautta mitä kukaan ei oo koskaan saanu aikaan. Nytkin oon ihan onnessani ja sinä sait sen aikaan rakkaani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan tietenki mutta sen kerron että sulla on joku taika saada mut tuntemaan hyvänolontunnetta ja rakkautta mitä kukaan ei oo koskaan saanu aikaan. Nytkin oon ihan onnessani ja sinä sait sen aikaan rakkaani...

Lisäys ittelle pitää kait se taas mennä nukkuun ja suukotella ja halata tyynyä kun h ei mun viereen käperry 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys ittelle pitää kait se taas mennä nukkuun ja suukotella ja halata tyynyä kun h ei mun viereen käperry 🥰

Sama täällä teen tyynystä teen viereeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      444
      3049
    2. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      369
      1695
    3. Emeka Matthew Ekperech tuomittiin raiskauksesta vankeuteen - hän on valittanut tuomiosta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/43a4cae4-09ed-485b-b47b-ded8761c4d07 Tuomittu joutuu maksamaan myös korvauksia. Yhdynnän kohteena ollut h
      Maailman menoa
      20
      962
    4. Ähtärin pandapäätös

Kun pandapäätöstä valmisteltiin eläinpuiston toimitusjohtajana oli Juhani Haapaniemi, hallituksen puheenjohtajana oli kaupunginhallituksen puheenjoht
      Ähtäri
      33
      950
    5. Hengaillaan

Hengaillaan-visailuohjelmasta ei todellakaan tule suosittua ja pitkäikäistä vaan se floppaa ja komeasti karahtaa kunnolla kivikolle,tuleepahan kokeilt
      Yle
      74
      923
    6. Millon olet

Tavannut kaivattusi viimeksi ja missä.
      Ikävä
      51
      856
    7. Joko sinä mies unohdit tämän naisen?

Kohta nähdään varmaan taas, mutta tykkäätkö yhtään?
      Ikävä
      51
      763
    8. Mistä juttelitte

kun näitte viimeksi?
      Ikävä
      45
      753
    9. Minkä takia sä nainen vihaat mua

Myönnän tehneeni väärin kun en ole ottanut asiaa heti pöydälle. Katuva mies.
      Ikävä
      56
      743
    Aihe