Audi mies luulee, että hän on muita parempi ihminen ja käytös on myös siksi hyvin ylimielinen muita ihmisiä kohtaan.
Audi mies luulee...
8
315
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinko monen paikkakunnan palstat saadaan aktivoitua Audi- miehillä ?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17675797X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ainakin Audi RS6 farmari on todella hiljainen. Hiljaisin auto väitän minä. Ei mitään sisämelua 120 nopeudessa. Tehoja 750hv. Ohjelmoitu. 5v vanha. Ostin Saksasta maksoi vain 55te. Vastaava Suomessa noin 100te. Uutena maksaa 300te. Huiput 360. 0---100km/h 2,9s
- Anonyymi
Sulla on huono kuulo ja nopeusmittarissa vikaa!!!
Matkamittariin pyöritellään porakoneella 100 000km pienemmät lukemat!!!
Ei ole myyjällä huolia kun auto myydään ulkomaille.
Lycca till - sano saksalainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on huono kuulo ja nopeusmittarissa vikaa!!!
Matkamittariin pyöritellään porakoneella 100 000km pienemmät lukemat!!!
Ei ole myyjällä huolia kun auto myydään ulkomaille.
Lycca till - sano saksalainen.Et sä nykyautosta millään poralla pyöritä. Digitaalinen mittari. Aina ne tiedot todellisista kilsoista näkee mm. Obd. Olet todella kateellinen. Audi RS6 on älyttömän hiljainen. Tosi hyvin äänieristetty. On kai, kun maksaa uutena 300te.
- Anonyymi
Vakionakin tehot 600hv
- Anonyymi
Itsellä on uusi RS6 ja 60000e rolex
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297